در هنگام خرید مبل راحتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید مبل راحتی ال به چه نکاتی توجه کنیم؟

تغییر دکوراسیون از زمان های قدیم راهی خوب برای عوض شدن حال و هوا و ایجاد تنوع بوده و هست. این تغییر می تواند هر چیزی باشد، حتی تغییر اکسسوری ها هم جزئی از آن محسوب می شود. اما بزرگ ترین تغییر و تحولی که یک شخص برای خانه یا محیط کار خود می تواند ایجاد بکند، تعویض مبل است.

مبلمان جدید حال و هوای خانه و دکوراسیون شما را بیش از هر چیز دیگری به کلی تغییر می دهد. برای این کار بهتر است چند نکته را در انتخاب و چیدمان دکوراسیون جدید در نظر بگیرید که در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تمامی آنها بپردازیم.

امروزه افراد نسبت به گذشته، بیشتر به تغییر دکوراسیون منزل یا محیط اهمیت می دهند. از این رو مدل های متنوعی از مبلمان، اکسسوری ها و سایر وسایل منزل باید وجود داشته باشد تا بتوانند قدرت انتخاب داشته باشند. همان طور که در بالا گفته شد مبلمان تاثیر به سزایی در دکوراسیون منزل و محل کار دارد. با توجه به این امر در این مقاله نکاتی برای خرید مبل راحتی ال (مبل گوشه ای) را که یک مدل پر طرف دار و کاربردی از مبل راحتی شیک است را بررسی می کنیم.

فضا را با دقت اندازه گیری کنید

ابتدای امر باید فضایی که در آن قرار است از مبل گوشه ای یا ال شکل استفاده کنید را اندازه گیری کنید. این موضوع کاملاً مشخص است که مبل های گوشه ای یا ال فضای بیشتری را نسبت به سایر مبل های راحتی اشغال می کنند، اما راحتی و شیک بودن آنها را نمی توان در دکوراسیون مد نظر قرار نداد.

پس با وجود اینها باز هم خرید یک مبل ال یا گوشه ای برای اتاق نشیمن یا محیط کارتان توصیه می شود.

 

اندازه گیری فضای خود را را باید با توجه به محل رادیاتور، پریزهای برق، اندازه فرش ها، محل قرار گرفتن تلویزیون و محل قرار گرفتن پنجره انجام دهید. برای گرفتن مشاوره در این زمینه و اندازه گیری و در نظر گرفتن تمامی وسایل آن محیط، می توانید از مشاوران نوژن در زمینه دکوراسیون منزل کمک بگیرید.

در مورد یک رنگ تصمیم گیری کنید

انتخاب رنگ همیشه مرحله ای مهم و حساس برای خرید هر چیزی در زندگی بوده و هنوز هم هست. ممکن است با انتخاب رنگی اشتباه در آینده از انتخاب خود پشیمان شوید و مجبور باشید مدت طولانی آن دکوراسیون را تحمل کنید. همچنین بعضی از رنگ ها به بعضی دکوراسیون ها نمی خورد و یا در اصطلاح وصله ای ناجور در طراحی داخلی آن است. به عنوان مثال به خاطر داشته باشید که رنگ خاکستری برای دکوراسیون مدرن مناسب است و با سبک کلاسیک همخوانی ندارد.

البته باید گفت که جای نگرانی نیست. چرا که مشاوران مجموعه نوژن می توانند بهترین رنگ مبل راحتی برای خانه یا محل کار شما را تشخیص دهند و این کمکی بزرگ برای شما در این مرحله است. در مجموعه مبلمان نوژن شما می توانید طیف گسترده ای از انواع رنگ ها و پارچه ها را انتخاب نمایید. اگر هنوز در انتخاب رنگ مبلمان راحتی ال شکل خود دچار مشکل هستید پیشنهاد می کنیم حتماً مقاله انتخاب رنگ مبل راحتی ال را مطالعه کنید.

در هنگام خرید مبل راحتی ال، سبک مناسبی را انتخاب کنید

مبل های گوشه یا ال شکل هم مانند سایر مدل های مبلمان دارای سبک های متنوعی است که در ادامه آنها را توضیح می دهیم.

مبل ال شکل پارچه ای

این دسته از مبل های گوشه ای بیشتر از سایر مبل های ال شکل به چشم می خورند. بسیار راحت هستند و فضا را گرم می کنند. برای استراحت حتی از یک شب تا صبح هم می توانید روی آن حساب کنید. یک نمونه مدل مبل ال جدید، مبل ال ازمیر است که پیشنهاد خوبی برای مبل ال شکل پارچه ای است. این مبل در عین طراحی ساده، بسیار شیک و زیبا می باشد. پایه های این مبل ترکیبی از چوب و فلز بوده و چندین کوسن در رنگ بندی و سایزهای مختلف، جلوه آن را دوچندان نموده است.

مبل ال شکل کلاسیک چرمی

یکی از خنثی ترین سبک های مبلمان، مبل چرمی است که با تمامی دکوراسیون ها همخوانی دارد. مبل ال شکل چرمی مناسب خانواده های پرجمعیت می باشد.

خرید مبل ال راحتی

مبل ال شکل کوسن دار

راحت ترین و مدرن ترین مبل ال شکل می تواند همین دسته از مبل های گوشه ای باشد. کوسن های زیادی که قسمت پشتی مبل را می پوشانند راحتی را برای شما فراهم می کنند. مبل راحتی ال آروکو از این دسته است که در رنگ ها  و طرح های مختلف قابل سفارش بوده و می توانید از طریق وب سایت نوژن بصورت آنلاین خرید نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

چگونه یک خرید خوب مبل راحتی داشته باشیم؟

همچنین مجموعه نوژن ساز و کاری را فراهم نموده است که می توانید هر مدل و سبک مبلی که مدنظر دارید را بدون پیش پرداخت و با اقساط سه ساله خرید نمایید. برای اطلاعات بیشتر از شرایط خرید اقساطی مبل، می توانید با مجموعه نوژن تماس بگیرید.

مبل ال شکل منحنی

برخلاف سایر مدل های مبل ال، که دقیقاً مانند حرف انگلیسی ال هستند، مبل ال شکل منحنی کاملاً شبیه به یک منحنی است اما در دسته مبلمان ال شکل قرار می گیرد. این سبک بیشتر مناسب خانواده هایی با جمعیت کم بوده و برای تی وی روم و یا اتاق های نشیمن استفاده می شود.

مبل ال شکل بلوکی

یکی از مزایای مبل راحتی ال شکل بلوکی، راحت بودن حرکت و جا به جا کردن آن نسبت به سایر انواع مبلمان است. حتی نحوه چیدمان این نوع مبل گوشه ای به طوری است که به سلیقه خودتان می توانید هر جایی که دوست داشته باشید مبل را قرار دهید.

نتیجه گیری

در نهایت برای خرید مبل راحتی ال شکل، گاهی وقت ها بهتر است از مجموعه یا شخصی که در این موارد اطلاعات خوبی دارد کمک بگیرید. مجموعه مبل راحتی و مبلمان کلاسیک نوژن اینجاست تا با مشاوره در زمینه دکوراسیون، مبلمان و اکسسوری، دکوراسیونی بی نظیر برای شما فراهم نمایند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات