آموزش رویت در آرک پرو (arcpro93.com)

آموزش رویت ( بهترین راه یادگیری رویت در کمترین زمان)

آموزش رویت یکی از مهم‌ترین لازمه‌های حوزه طراحی و ساخت مدل‌های اطلاعات ساختمانی برای مهندسین است. نرم‌افزار‌های مهندسی زیادی وجود دارد که قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهند. اما با وجود رویت، دیگر اپلیکیشن‌های مهندسی کم‌تر مورد استفاده قرار گرفتند. بنابراین با بررسی این نرم‌افزار، می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که آیا پکیج‌های آموزشی آن را خریداری کنید یا خیر؟

آشنایی با ۳ بخش اصلی رویت و مزایای آن

آموزش رویت به صورت پکیجی کامل به فروش می‌رسد. در این قسمت هر یک از بخش‌های آن را بررسی می‌کنیم. با خرید این نرم‌افزار از مجموعه آموزشی آرک پرو، این مراحل را به ترتیب یاد می‌گیرید.

  • آموزش‌های مقدماتی

در این مرحله از آموزش رویت اطلاعات اولیه این نرم‌افزار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در بخش فاز دوم آموزش، نحوه مدلسازی فاز ۲ یک ساختمان به صورت کاملا تخصصی و اجرایی برای کاربران ارائه می‌شود. در بخش ۳ بعدی آن نیز مدلینگ تخصصی فمیلی‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. همچنین در پایان پلاگین رندر و انیمیشن اینسکیپ آموزش داده می‌شود.

  • آموزش مقدماتی بخش دوم

مدلسازی تعداد ۱۱ پروژه مدرن و رندرینگ آن‌ها با پلاگین اینسکیپ در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

  • آموزش‌هایی با محوریت پروژه

در این مرحله، برای کاربران آشنایی با ۸ پروژه پیچیده در نظر گرفته شده است.

با پایان یافتن تمام این ۳ دوره در مجموعه آموزشی آرک پرو، به فردی با مهارت بالا در طراحی تبدیل خواهید شد. اما سوال اینجا است که آموزش رویت چه مزیت‌هایی دارد؟

آموزش Revit در آرک پرو (arcpro93.com)

۱) اجرای اطلاعات ساختمان به صورت پیش نمایش

یکی از مهم‌ترین آموزش‌های رویت، پیش نمایشی جامع و کلی از ساختمان یا دیگر سازه‌ها است. این نرم‌افزار بهترین ابزار کاربردی برای طراحانی است قصد دارند به صورت کلی طرحی از تمامی بخش‌های یک سازه را ترسیم کنند.

آموزش و دانلود رویت در آرک پرو (arcpro93.com)

طراحی این نرم‌افزار به صورت ۳ بعدی انجام شده است. بنابراین کاربر می‌تواند در اعمال تغییرات لازم در هر بخش از سازه، کاملا مسلط باشد. همچنین می‌توانند از همان ابتدا، ‌ایده‌هایی متفاوت را آزمایش کنند تا از همان اول طرح خود را نهایی کنند.

تهیه پیش نمایشی از ساختمان و قرار دادن آن نزد مشتری، یکی از قابلیت‌هایی است که طراح با گذر از دوره آموزش رویت به دست می‌آورد. این پیش نمایش کمک می‌کند تا مشتری از سازه خود آگاهی بیش‌تری داشته باشد. همچنین در صورت لزوم، طراح بتواند تمامی تغییرات لازم را اعمال کند. در آخر نتیجه آن، ترسیم و اجرا طرحی مورد پسند مشتری خواهد بود.

۲) کیفیت و سرعت بالا در طراحی

آموزش رویت به طراحی شما سرعت می‌بخشد. در حالت عادی ترسیم طرح مورد نظر کمی زمان بر خواهد بود. ولی دانش آموختگان دوره آموزش revit به خوبی می‌توانند کار طراحی را انجام دهند. علت سرعت و دقت بالا در کار نیز، هوشمند بودن این نرم‌افزار است.

۳) تعیین هزینه‌های تولیدی و مصرفی

آگاهی از هزینه‌ها و میزان بودجه برای افرادی که ساخت و ساز دارند، بسیار مهم است و بر تصمیمات آن‌ها تاثیر دارد. آموزش رویت از مزایای دیگری مانند ارزیابی متره و برآورد هزینه‌ها نیز برخوردار هستند. بنابراین طراحان و پیمانکاران به راحتی می‌توانند میزان متریال و عناصر ساختمانی مورد نیاز را تعیین و بودجه مورد نیاز را محاسبه کنند.

۴) نیاز به زمانی کم‌تر

این نرم‌افزار برای کاربرانی که در هنگام کار، دچار مشکل شده‌اند نیز راه حلی دارد. امکان ویرایش طرح و هماهنگی این تغییرات در تمامی اجزا به صورت خودکار وجود دارد. بنابراین در زمان افراد نیز صرفه‌جویی می‌شود و مهندسین زمان کم‌تری را به ویرایش اختصاص می‌دهند.

۵) هماهنگی میان اعضا تیم

طراحی این نرم‌افزار به گونه‌ای صورت گرفته است که دسترسی تمام اعضا تیم به یک پروژه امکان‌پذیر می‌شود. نرم‌افزار‌های دیگر در این زمینه هرگز این قابلیت را ندارند و نقطه متمایز رویت نسبت به دیگر ابزار‌های طراحی است. پس اعضای یک تیم با هماهنگی یکدیگر می‌توانند تغییرات لازم روی یک پروژه را اعمال کنند و تصمیم‌گیری درباره طرح نهایی برای کاربران نیز آسان می‌شود.

خرید پکیج جامع رویت برای یادگیری

آموزش revit از طریق خرید پکیج جامع آن امکان‌پذیر است. به صورت مجموعه‌ای از ویدیو‌ها، مفاهیم و اصول طراحی عرضه می‌شود. این پکیج به صورت کاربردی تمامی مفاهیم را از مقدماتی تا پیشرفته آموزش می‌دهد. خرید نرم‌افزار رویت، فرصت خوبی برای یادگیری مباحث عملی و کاربردی آن می‌باشد.

آموزش صحیح revit می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت شما در فرصت‌های شغلی بهتر و بیش‌تر باشد. این ابزار از تمامی ویژگی‌هایی که یک آموزش خوب باید داشته باشد، برخوردار است:

  • کامل و جامع بودن مطالب
  • پوشش تمامی فصل‌های پیشرفته تا حرفه‌ای
  • برخورداری از گردآورنده‌ای مجرب
  • دارای محتوایی کاربردی و عملی
  • کیفیت خوب صدا و تصویر در آموزش
  • دارای قابلیت پشتیبانی
  • پروژه محور بودن

 

خرید این پکیج از مجموعه آموزشی آرک پرو برای شما مزیت‌های زیر را به همراه دارد:

۱) تمرین و تکرار به صورت نامحدود

در کلاس‌های حضوری، دانش آموختگان باید مفاهیم را یادداشت‌برداری کنند و امکان بازنگری تدریس اساتید وجود ندارد. اما با خرید یک پکیج آموزشی، شما می‌توانید ویدیو‌ها و مفاهیم را در صورت نیاز بار‌ها و بار‌ها ببینید. بنابراین برای تسلط کافی لازم است این مباحث تمرین و تکرار شوند.

۲) دسترسی آسان به مطالب

از مهم‌ترین مزیت‌های این پکیج‌ها، انعطاف‌پذیری بالا است. پس با خرید آن نیازی به مشاهده این آموزش‌ها در زمان و مکانی معین نیست. یعنی شخص می‌تواند در منزل، محل کار یا هر مکانی و در زمانی دلخواه این آموزش‌ها را مشاهده کند.

۳) پرداخت هزینه‌ای کم‌تر

با شرکت در کلاس‌های حضوری، هزینه‌ها بیش‌تر می‌شوند. این پکیج‌های آموزشی با مبالغ کم‌تری قابل خریداری هستند و دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌هایی مانند رفت و آمد نخواهید داشت.

۴) صرفه‌جویی در زمان

آموزش این ابزار به صورت غیر حضوری می‌تواند با صرف زمانی کم‌تر، امکان‌پذیر شود، زیرا برای شرکت در کلاس‌های حضوری زمان بیش‌تری لازم است. ممکن است نیاز باشد از محل کار مرخصی بگیرید یا برنامه روزانه خود را تغییر دهید.

سخن پایانی

آموزش رویت در مجموعه آرک پرو به صورت غیرحضوری و در پکیج جامعی به فروش می‌رسد. افراد زیادی با خرید آن توانسته‌اند در پروژه‌های خوبی مشغول به کار شوند. تمامی این نظرات در وبسایت این مجموعه نیز موجود است. اگر شما هم می‌خواهید در زمینه طراحی موفق عمل کنید، توصیه ما خرید پکیج آموزشی این نرم‌افزار از آرک پرو است.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات