خرید و فروش ارز دیجیتال با صرافی اوکی اکسچنج

خرید و فروش ارز دیجیتال با صرافی اوکی اکسچنج

امروزه ارز‌های دیجیتال به عنوان یکی از فناوری‌های تاثیر‌گذار در زندگی افراد شناخته می‌شوند. به طوریکه چهارمین انقلاب عظیم صنعتی را رقم زدند. از مزایای ارز‌های دیجیتال می‌توان به وابسته نبودن آنها به سازمان یا دولت خاصی اشاره کرد.

البته باید به این نکته توجه داشت که دولت‌ها و سیاستمداران از مخالف‌های سرسخت ارز‌های دیجیتال هستند، اما فعالان و توسعه دهندگان این ارز‌های دیجیتال سعی در گسترش استفاده تمام مردم دنیا از این ارز‌ها را دارند. یکی از دلایل گسترش و فراگیری این ارز‌های دیجیتال، افزایش استفاده روزمره افراد از فضای دیجیتال است.

خرید و فروش ارز‌ دیجیتال بدون داشتن تجربه، آگاهی کافی از این بازار و خرید و فروش در سایت‌های نا‌کار‌آمد فقط منجر به از دست دادن ثروت و سرمایه می‌شود. بنابراین برای افزایش سرمایه در این حوزه علاوه‌بر با تجربه بودن، امکاناتی که صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند نیز مهم است. در چند سال اخیر با توجه به نبودن واسطه و همینطور هزینه‌های اضافه برای انتقال پول استفاده از این روش پرداخت مدرن، در کشور ما نیز افزایش یافته است. به همین منظور نهاد‌ها و سازمان‌های قابل اعتمادی برای خرید و فروش و همچنین برای معاملات ارز دیجیتال به وجود آمدند‌. که صرافی اوکی اکسچنج یکی از آنها است

بیت کوین اولین ارز دیجیتال عرضه شده در جهان

اولین و مهم ترین ارز دیجیتال ساخته و عرضه شده به بازار‌های مالی دیجیتال، بیت کوین است. بیت کوین تاثیر شایانی در بالا و پایین رفتن ارزش و قیمت دیگر ارز‌های دیجیتال را دارد. بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال دو تفاوت بنیادین با پول‌های فیزیکی دارند، اولین تفاوت منشا ارز‌‌های دیجیتال و بیت کوین است و دومین تفاوت ماهیت آنها است. برخلاف پول های موجود، بیت کوین توسط دستگاه‌های محاسباتی و فرآیند‌های از پیش تعریف شده تولید می‌شود. و ماهیت آن به صورت دیجیتالی است و وجود فیزیکی ندارد. با خرید و فروش بیت کوین می‌توانید ثروت خود را در جهت سرمایه گذاری و کسب سود‌های بالا به کار بگیرید. که برای خرید و فروش ارز‌ دیجیتال باید به صرافی‌های معتبر و مطمئن، مانند صرافی اوکی اکسچنج مراجعه کنید. حتی امکان تماس با پشتیبانی این صرافی در تمام ساعات وجود دارد. ارز دیجیتال بیت کوین برای خرید ‌های اینترنتی، معاملات و انتقال پول به کشور‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف تولید بیت کوین انتقال و ذخیره پول با امنیت بالا است. دلیل امنیت بالای ارز‌های دیجیتال رمزنگاری این ارز‌ها است.

مزایا خرید بیت کوین با سوددهی بالا از صرافی اوکی اکسچنج

پرداخت‌های آزادنه

منظور از پرداخت‌های آزادانه معامله و انتقال پول به سراسر دنیا و بدون هیچ محدودیت مرزی و زمانی است. با داشتن بیت کوین کنترل سرمایه افراد در دست خود آنها است.

امنیت

شبکه بیت کوین امکان سرقت اطلاعات اشخاص را در طول خرید و فروش و یا معامله ارز‌های دیجیتال به افراد سوء‌استفاده‌ گر نمی‌دهد، زیرا پس از پرداخت‌ها به لینک کردن اطلاعات افراد نیاز نیست.

ریسک کمتر معامله گران

به دلیل غیر قابل برگشت بودن معاملات و همچنین فاش نشدن اطلاعات هویتی افراد، خطر کمتری معامله گران را در برابر متقلبان تهدید می‌کند.

کاهش هزینه‌ها

یکی دیگر از مزایای ارز دیجیتال بیت کوین، کاهش هزینه‌های نقل و انتقالات آن است. به طوریکه انتقال پول از طریق ارز‌های دیجیتال هزینه‌ای ندارد. از طرفی نیازی به پرداخت هزینه ساخت حساب بانکی، سپرده برگشتی و برداشت نیست.

ارز دیجیتال تتر مهم ترین استیبل کوین بازار دیجیتال

ارز دیجیتال تتر مهم ترین استیبل کوین بازار دیجیتال

پایدارترین رمز ارز، ارز دیجیتال تتر است. ارز دیجیتال تتر به دلیل ثابت بودن قیمت آن با نام‌های استیبل کوین یا سکه پایدار شناخته می‌شود. تتر می‌تواند با ثابت ماندن ارزش خود سرمایه گذاران را در شرایط بحرانی از نظر اقتصادی کمک کند. هر ارز تتر با یک دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود.این ارز دیجیتال ابتدا بر روی بستر بلاک چین ساخته شد اما پس از مدتی روی شبکه اتریوم به عنوان توکن پایه گذاری شد. رمز ارز تتر مهم ترین نقش را در مبادله دیگر رمز ارز‌ها ایفا می‌کند. همچنین در هنگام به وجود آمدن نوسان در بازار‌های مالی دیجیتال، با تبدیل ارز‌های خود به ارز دیجیتال تتر به حفظ سرمایه خود کمک کنید. بنابراین، خرید و فروش تتر به کمک حفظ ارزش ثروت و دارایی شما خواهد آمد. امکان خرید و فروش ارز دیجیتال تتر در تمام صرافی‌های معتبر، در سراسر دنیا وجود دارد. اما با توجه به محدودیت خرید و فروش تتر در کشور، تمام صرافی‌ها این امکان را ندارند. البته صرافی اوکی اکسچنج با تجربه خود امکان خرید و فروش تتر را در بازار مالی دیجیتال برای مشتریان فراهم کرده است.

مزایا ارز دیجیتال تتر با خرید از صرافی اوکی اکسچنج

جایگزینی مناسب برای دلار

می‌توان از تتر به عنوان جایگزینی مطمئن برای دلار نام برد. در صورت نیاز به معاملات نقدی با دلار استفاده از تتر پیشنهادی کاربردی است. همچنین به دلیل کارمزد کم این رمز ارز برای معاملات بسیاری از شرکت‌ها به فکر استفاده از تتر افتادند.

تبدیل آسان

از دیگر مزیت‌های ارز دیجیتال تتر به تبدیل راحت و سریع آن به سایر ارز‌های دیجیتال اشاره می‌شود و عنوان واسطه را در بین رمز ارز‌‌ها دارد.

شفافیت مالی

اطلاعات مربوط به پشتوانه‌های ارز دیجیتال تتر به آسانی قابل مشاهده است.

تفاوت‌ها و شباهت‌های بیت‌کوین و تتر

تفاوت‌ها و شباهت‌های بیت‌کوین و تتر

  • بیت کوین توسط هیچ نهاد یا سازمانی پشتیبانی نمی‌شود و ارزی کاملا مردمی است. به این معنا که ارزش آن مطابق با توافق مردم با یکدیگر است. از طرفی شرکت تولید تتر، تتر را رمز ارزی با پشتوانه پول‌های فیزیکی می‌داند.
  • ثبات ارز دیجیتال تتر از دیگر تفاوت‌های این دو ارز دیجیتال است. خرید تتر ارزش سرمایه اولیه شما را حفظ خواهد کرد.
  • با اینکه هر دو جایگاه خود را در بازار مالی دیجیتال پیدا کرده اند‌ اما هر دو آنها همچنان در مراحل اولیه و گسترش خود قرار دارند.
  • هر دو بر بستر بلاک چین بنا شده اند و تراکنش‌ها در دفتر کل عرضه می‌شوند.
  • هدف از ساخت بیت کوین ارزی بود که توسط شخص یا سازمانی کنترل و نظارت نشودو در اختیار همه مردم قرار گیرد. که تا کنون به هدف خود رسیده است.

منظور از توضیح تفاوت‌ها و شباهت‌های ارز‌های بیت کوین و تتر بهتر و یا بدتر نشان دادن هر کدام از این ارز‌های دیجیتال نیست. بلکه کمک به انتخاب بهتر در خرید و فروش ارز‌های دیجیتال شما است.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات