آموزش 3 روش فوروارد با کلمه Forwarded بدون نقل قول در واتساپ

آموزش ۳ روش فوروارد بدون کلمه Forwarded و نقل قول در واتساپ

اگر تا به حال پیامی را در واتساپ فوروارد ▶️ کرده باشید می دانید که هر بار که یک تصویر، ویدیو، لینک یا متن را فوروارد می کنید در بالای آن برچسب باز ارسال شده (Forwarded) ظاهر می شود. اگر جزو کاربرانی هستید که دوست دارید این برچسب را حذف کنید آموزش ۳ روش فوروارد بدون کلمه Forwarded و نقل قول در واتساپ امروز انزل وب را دنبال کنید.

عدم شناسایی پیام های فوروارد شده در واتساپ

How to Forward Message in WhatsApp Without Showing Forwarded Icon and Text

واتساپ به عنوان یکی از برنامه های پیام رسان فوری ویژگی های بسیار مفیدی ارائه می دهد. در برنامه WhatsApp می توانید پیام ها را مبادله کنید، تماس های صوتی و تصویری برقرار کنید. عکس ها، ویدیوها و انواع دیگر فایل ها را به اشتراک بگذارید و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید.

اگر از کاربران فعال واتساپ هستید ممکن است در مورد ویژگی فوروارد چیزهایی بدانید. مانند پلتفرم های شبکه اجتماعی، واتساپ به شما امکان می دهد تصاویر یا پیغام های متنی را برای دوستان و اعضای خانواده خود فوروارد کنید. می توانید این پیام های متنی و تصویری را در چت های فردی و گروهی ارسال کنید.

اما مسئله ای که وجود دارد این است که زمانی که می خواهید پیام های تصویری را مجددا برای شخص دیگر ارسال کنید متن زیر عکس ها را حذف می کند و فقط می توان تصویر را فوروارد کرد. گاهی اوقات این می تواند آزاردهنده باشد، به خصوص اگر عکس را به خاطر کپشنی که دارد فوروارد می کنید. علاوه بر این حتی به آن برچسب باز ارسال شده یا Forwarded را اضافه می کند.

در هفته دوم ژوئیه ۲۰۱۸، واتساپ قابلیتی را ارائه کرد که برچسب Forwarded را برای پیام های باز ارسال شده اضافه می کرد. به عبارت دیگر، پیام هایی که توسط فرستنده ها تایپ نمی شدند. این برچسب در بالای پیام ها ظاهر می شود. واتساپ برای مبارزه با اخبار جعلی و هرزنامه ها این ویژگی ها را معرفی کرد.

آموزش 3 روش فوروارد با کلمه Forwarded بدون نقل قول در واتساپ

بنابراین، اگر آخرین نسخه واتس اپ را دارید، هر زمان که پیامی را به مخاطب یا گروهی فوروارد می کنید، گیرنده ها متوجه می شوند که پیام توسط شخص دیگری برای شما ارسال شده است یا شما آن را از یک گروه واتساپ باز ارسال کرده اید. اگر می خواهید معنی Disable forwarded در واتساپ را بدانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

فوروارد عکس و متن بدون نشان دادن Forwarded در واتساپ اندروید

قبلا در انزل وب روش ارسال عکس ، فیلم و پیام حذف شونده در واتساپ را به شما آموزش دادیم، برای فوروارد بدون نقل قول در واتساپ اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید مراحل زیر را دنبال کنید تا تصاویر را با کپشنی که دارد فوروارد کنید.

برنامه واتساپ خود را باز کنید و تصویری که می خواهید فوروارد کنید را انتخاب کنید.

برای انتخاب تصویر باید آن را به مدت طولانی فشار دهید. بعد از انتخاب، روی سه نقطه موجود در بالا ضربه بزنید.

فوروارد عکس و متن بدون نشان دادن forwarded  در واتساپ اندروید

از لیست گزینه هایی که ظاهر می شود روی Share تپ کنید.

فوروارد عکس و متن بدون نشان دادن forwarded  در واتساپ اندروید

برنامه واتساپ را انتخاب کنید.

فوروارد عکس و متن بدون نشان دادن forwarded  در واتساپ اندروید

مخاطبی که می خواهید تصویر کپشن دار را با او به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید، بعد روی دکمه سبز رنگ Send پایین تپ کنید.

فوروارد عکس و متن بدون نشان دادن forwarded  در واتساپ اندروید

به این ترتیب عکس با کپشن  فوروارد می شود. اگر قصد دارید در تلگرام هم پیام ها را بدون نام مخاطب باز ارسال کنید می توانید از ۳ روش حذف اسم فرستنده پیام و لینک ها در هنگام فوروارد مطالب و پیغام تلگرام استفاده کنید.

فوروارد پیام در واتساپ با متن و بدون کلمه Forwarded آیفون

برای حذف کلمه Forwarded از پیام واتساپ آیفون مراحل زیر را دنبال کنید.

برنامه WhatsApp را باز کنید و پیغامی که می خواهید فوروارد کنید را انتخاب کنید. انگشت خود را روی این پیام نگه دارید، با این کار متن کپشن انتخاب می شود. روی گزینه copy ضربه بزنید. بعد از کپی کردن، روی تصویری که می خواهید فوروارد شود تپ کنید و انگشت خود را نگه دارید، گزینه Forward را انتخاب کنید.

یا می توانید پیام را انتخاب کنید، انگشت خود را نگه دارید تا منو ظاهر شود. از این منو share را انتخاب کنید.

فوروارد پیام در واتساپ با متن و بدون کلمه forwarded آیفون

حالا مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فوروارد پیام در واتساپ با متن و بدون کلمه forwarded آیفون

واتساپ از شما می خواهید که یک عنوان به عکس اضافه کنید. کافیست متنی که در مرحله قبل تر کپی کرده اید را پیست کنید و روی دکمه Send یا ارسال تپ کنید.

فوروارد پیام در واتساپ با متن و بدون کلمه forwarded آیفون

برای ارسال پیام هایی که به صورت اتومات حذف می شوند از آموزش تنظیم ارسال پیام های حذف شونده واتساپ به صورت دائمی استفاده کنید.

حذف Forwarded many times در واتساپ 

برای حذف باز ارسال شده در واتساپ پیامی که می خواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید. به جای ضربه زدن روی دکمه فوروارد، دکمه اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

حالا پیامی که به اشتراک گذاشته اید برچسب Forwarded را به همراه نخواهد داشت.

حذف forwarded many times در واتساپ

محدودیت های فوروارد در واتساپ بدون Forwarded

  • از این ترفندها نمی توانید برای بیش از یک پیام استفاده کنید. اگر چند پیام را با هم انتخاب کنید برچسب فوروارد را دریافت خواهید کرد.
  • شما نمی توانید از این ترفندها برای پیام های متنی استفاده کنید. برای متن ها تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که پیام را کپی و پیست کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۳ روش فوروارد با کلمه Forwarded بدون نقل قول در واتساپ امروز انزل وب ما به شما کمک کردیم تا تصاویر خود را همراه با کپشن ارسال کنید و از همه مهمتر اینکه برچسب بازارسال شده را از بین بردیم، این در حالی است که به نصب برنامه جانبی نیازی نداشتیم. اگر شما روش دیگری می شناسید یا نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات