اسپم اسکور چیست؟ نحوه بررسی اسپم اسکور سایت ها

اسپم اسکور چیست؟ نحوه بررسی اسپم اسکور سایت ها

وقتی که می خواهید در سایت های دیگر مطلب منتشر و برای ساختن بک لینک اقدام کنید باید Spam Score 🔗 سایت های مورد نظر خود را بررسی کنید. اگر در مورد اینکه اسپم اسکور چیست؟ نحوه بررسی اسپم اسکور سایت ها اطلاعاتی ندارید از شما دعوت می کنیم با انزل وب همراه شوید.

Spam score چیست؟

What is Spam Score and what is it used for?

اسپم اسکور سایت (Spam Score) سیستمی است که توسط شرکت SEO data و Moz توسعه داده شده است و تلاش می کند تا اعلام کند که وب سایت های اسپم چقدر هستند و متعاقبا یک وب سایت چقدر قابل اعتماد هست یا نیست. سایت ها بر اساس امتیاز ۰ تا ۱۷ رتبه بندی می شوند که ۰ بهترین (معتبرترین) و ۱۷ بدترین (کم اعتماد ترین) است.

هر مدیر سایت و صاحب کسب و کاری باید مراقب Spam score وب سایت های خود باشد. امروزه بازاریابان دیجیتال، وبلاگ نویسان، تولیدکنندگان محتوای آنلاین و کسب و کارهای آنلاین آگاه با سایت هایی که دارای اسپم اسکور بالایی هستند همکاری نمی کنند.

به عنوان صاحب یک کسب و کار شما نباید به وب سایت های اسپم لینک داده شوید چون تاثیر منفی روی سئوی سایت شما خواهد گذاشت و از طرف گوگل یا سایر موتورهای جستجو جریمه می شوید. همچنین به عنوان نویسنده شما نباید روی سایت هایی که دارای اسپم اسکور بالایی هستند همکاری کنید چون روی شهرت کاری شما تاثیر منفی می گذارد.

هر چه سایت های مشکوک بیشتری را در بک لینک های خود داشته باشید، احتمال اینکه سایت شما برای دریافت جریمه از طرف گوگل در معرض خطر قرار گرفته باشد بیشتر می شود.

مانند بسیاری از مواردی که در دنیای سئو وجود دارد، Spam Score یک علم کامل نیست اما نشانگر بسیار خوبی از میزان قابل اعتماد بودن یک وب سایت است. امتیازها برای سهولت قضاوت با رنگ های مختلف کد گذاری شده اند. سایت هایی که دارای امتیاز بین ۰ تا ۴ هستند با رنگ سبز (کم خطر)، آن هایی که بین ۵ تا ۷ امتیاز هستند با رنگ نارنجی (متوسط) و آن هایی که دارای امتیار ۸ به بالا هستند با رنگ قرمز مشخص شده اند (ریسک بالا).

Spam score چیست؟

البته همه وب سایت هایی که به عنوان نارنجی یا حتی قرمز کدگذاری شده اند در واقع سایت های بد یا اسپم نیستند، بلکه صرفا قربانی شرایط هستند. با این وجود، با چنین وب سایت هایی باید با شک و تردید برخورد کرد.

نحوه بررسی اسپم اسکور سایت

بررسی اسپم اسکور سایت کار ساده ای است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL وب سایت مد نظر خود را در Moz’s Open Site Explorer وارد کنید. فورا یک گزارش مختصر برای شما ایجاد می شود. این گزارش معیارهای دیگری مانند اتوریتی پیج یا اتوریتی دامنه و لینک های ورودی را به تفصیل شرح می دهد، اما در این نوشته ما فقط روی اسپم اسکور تمرکز خواهیم کرد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید وب سایت Wolfgang Digital دارای امتیاز Smap Score صفر است و این بدان معناست که یک سایت اسپم یا هرزنامه نیست.

نحوه بررسی اسپم اسکور سایت

 

علاوه بر بررسی امتیاز اسپم اسکر برای صفحه اصلی وب سایت خود می توانید امتیازات هر صفحه را به صورت منفرد بررسی کنید. اغلب اوقات تا جایی که به امتیاز Spam Score مربوط می شود ممکن است صفحه ای که به صورت عمیق تری در معماری سایت شما قرار داشته باشد مشکل ساز باشد. از این نظر Open Site Explorer سایت موز به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز این مشکل، به صورت دستی مناطق مشکل دار سایت خود را مشخص کنید.

البته به خاطر داشته باشید که شما تعداد محدودی لینک را می توانید در سایت Moz بررسی کنید، برای بررسی های بیشتر باید هزینه پرداخت کنید.

علت عدم نمایش اسپم اسکور سایت

اگر داده‌های Spam Score برای سایت من وجود نداشته باشد به چه معناست؟ از آنجایی که کراولر یا خزنده Moz موفق به خزیدن در همه سایت های موجود در اینترنت نشده است، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما توسط Moz ایندکس نشده باشد و بنابراین امتیاز اسپم اسکور به آن اختصاص داده نشده باشد. در چنین مواردیOpen Site Explorer نتیجه ای مانند زیر را برمی گرداند:

علت عدم نمایش اسپم اسکور سایت

به طور کلی، این فقط در مورد وب سایت های نسبتاً جدید یا نسبتا مبهم اتفاق می افتد. یکی از راه های اطمینان از اینکه خزنده Moz وب سایت شما را کشف و ایندکس می کند، به دست آوردن بک لینک از وب سایت هایی است که قبلاً در فهرست Moz هستند. این به طور کلی یک راه میانبر را در اختیار خزنده Moz قرار می دهد. البته، دریافت لینک از وب‌سایت‌های معتبر همیشه کار ساده ای نیست و معمولاً نیازمند تلاش مستمر برای ایجاد لینک است .

بعد از تشخیص اسپم بودن سایت چگونه امتیاز را کاهش دهیم؟

چگونه امتیاز اسپم سایت خود را کاهش دهم؟ هنگامی که توسط Open Site Explorer به شما امتیاز اسپم اسکور داده شد، می توانید روی خود امتیاز کلیک کنید. با این کار شما به صفحه جدیدی هدایت می شوید که به طور خلاصه معیارهای مختلف امتیاز اسپم را نشان می دهد. معیارهایی که URL تست شده شما با آنها مغایرت دارد متمایز شده است، در حالی که مواردی که به URL مورد نظر مربوط نمی شوند تا حدودی شفاف به نظر می رسند.

بعد از تشخیص اسپم بودن سایت چگونه امتیاز را کاهش دهیم؟

به طور کلی کاری که باید انجام دهید این است که متوجه شوید کدام گزینه ها متمایز شده اند و برای اصلاح این موارد تلاش کنید. رفع برخی از این موارد ساده تر از بقیه گزینه ها است. به طور مثال صفحه هایی که دارای پیغام Thin Content هستند را می توان با اضافه کردن محتوای جدید و جذاب اصلاح کنید. با این حال مواردی که به اصلاح لینک های نوفالو و فالو مربوط می شود ممکن است چندین ماه زمان لازم داشته باشد.

تا جایی که به اسپم اسکور مربوط می شود، قطعا پیشگیری بهتر از درمان است. بنابراین باید بهترین شیوه های آنلاین را به عنوان بخشی از فعالیت های تجاری روزانه خود در نظر داشته باشید. البته گفتن این ساده است چون وب سایت ها و کسب و کارها قادر به شروع دوباره از نقطه صفر نیستند.

متاسفانه هیچ راه حلی برای کاهش اسپم اسکور وب سایت هایی که دارای خطاهای متعدد هستند وجود ندارد، زیرا بدون شک هر سایتی مشکلات و چالش های منحصر به فرد خود را خواهد داشت. به طور معمول، برای پایین آوردن امتیاز سایت به سطوح قابل قبول، به برنامه ریزی و تلاش زیاد نیاز است.

در برخی مواقع این همیشه در تخصص اکثر صاحبان وب سایت ها و کسب و کارها نیست، بنابراین توصیه می شود که در چنین شرایطی از یک آژانس بازاریابی دیجیتال حرفه ای کمک بگیرید.

علت امتیاز اسپم چیست؟

در ادامه فهرست جامعی از ۱۷ معیار امتیاز اسپم را تهیه کرده ایم و همچنین توضیح خواهیم داد که این معیارها به چه معنا هستند و چند نکته کلی در مورد نحوه کاهش امتیاز اسپم را آورده ایم:

امتیاز MozRank یا MozTrust پایین

به عبارت ساده این بدان معناست که یک سایت دارای پروفایل بک لینک بد است که فاقد لینک های ارجاع دهنده از از منابعی است که قابل اعتماد، معتبر یا مرتبط با جایگاه سایت در نظر گرفته شده اند. این به نوبه خود باعث می شود خود سایت غیر قابل اعتماد به نظر برسد. وب سایت های معتبر معمولا توسط سایر منابع قابل اعتماد ارجاع می شوند، بنابراین سایت های فاقد آنها کم اعتمادتر تلقی می شوند.

به دست آوردن لینک از وب سایت های مرتبط و معتبر می تواند این مشکل را برطرف کند. گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، زیرا دستیابی به چنین لینک هایی به شیوه ای طبیعی و پایدار می تواند دشوار باشد و به یک استراتژی قوی نیاز دارد.

یک سایت بزرگ با لینک های کم

اگر یک وب سایت در مقایسه با اندازه کلی اش لینک های نسبتا کمی داشته باشید، این می تواند به عنوان نشانه ای تعبیر شود که سایت محتوا، اطلاعات، محصولات با کیفیت پایین را ارائه می دهد. همینطور که یک وب سایت رشد می کند، پروفایل بک لینک هم باید توسعه پیدا کند. با فرض اینکه محتوای سایت خوب است، پروفایل بک لینک باید به طور طبیعی در کنار آن رشد کند، اما تلاش های بیشتر می تواند به این امر کمک کند زیرا سایت ها همیشه بدون تلاش فعالانه برای آنها، لینک هایی را که شایسته آن هستند را دریافت نمی کنند.

تنوع لینک سایت کم است

در حالی که داشتن حجم مناسبی از لینک های ارجاع شده به سایت شما مهم است، باید از تنوع خوبی در منابع لینک نیز اطمینان حاصل کنید. این بدان خاطر است که مواردی مانند تعداد کلی دامنه های ارجاع دهنده مختلف در پروفایل بک لینک نقش مهمی در نحوه تصمیم گیری موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحات برای عبارات جستجوی ارگانیک دارد.

به عنوان مثال یک سایت با هزاران لینک از یک یا دو دامنه می تواند به راحتی از یک وب سایت مشابه با لینک های کمتری از دامنه های مختلف عقب بماند. به همین دلیل مهم است که به جای تکیه بر تعداد لینک ها سعی کنید از منابع متعدد لینک بدست آورید.

نسبت لینک های نوفالو و فالو

دو نوع اصلی از لینک های ارجاع وجود دارد. فالو (مواردی که ارزش لینک را منتقل می کنند و مستقیما روی رتبه بندی جستجوی ارگانیک تاثیر می گذارند) و نوفالو (آنهایی که ارزش لینک را منتقل نمی کنند). یک پروفایل بک لینک طبیعی و سالم باید حاوی ترکیبی از هر دوی این لینک ها باید. Moz یک امتیاز اسپم را به صفحات وب نسبت می دهد که نسبت فالو / نوفالو دارند که از محدوده طبیعی آنها خارج است.

نسبت لینک های نوفالو و فالو

خود Moz تا حدودی دقیق نمی داند که مقدار جادویی این نسبت چقدر است. این در حالی است که کارشناسان صنعت سئو اختلاف نظر دارند. برخی می گویند. نسبت ۵۰ به ۵۰ ایده آل است در حالی که برخی دیگر معتقدند که فالو بیش از ۷۰ درصد واقعی تر و طبیعی تر است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید برای سایت Wolfgang Digital حدود ۹۹ درصد لینک ها فالو بوده و ۱ درصد نوفالو است اما با این وجود اسپم اسکور ۰ را دارد.

از طرف دیگر داشتن نسبت بالایی از لینک های نوفالو در پروفایل بک لینک شما به این معناست که بسیاری از سایت هایی که به شما لینک می دهند به وب سایتتان کاملا اعتماد ندارند و آن را ارزش لینک دادن نمی دانند. این به خودی خود می تواند امتیاز اعتماد سایت شما را تا آنجا که به موتورهای جستجو مربوط می شود کاهی دهد و منجر به رتبه بندی ضعیف تر شود.

از آنجایی که نسبت لینک های فالو / نوفالو ایده آل مشخص نیست؛ Moz بیشتر نگران وب سایت هایی است که حجم غیر عادی و بالایی از لینک های نوفالو را در پروفایل های بک لینک خود دارند. به طور کلی ایجاد یک لینک نوفالو به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد.

نسبت دامنه های فالو به نوفالو

این معیار امتیاز Spam Score به طور کلی ترکیبی از لینک سایت و نسبت لینک فالو و نوفالو است. به این صورت که نسبت دامنه های ارجاع دهنده در پروفایل بک لینک سایت باید از پارامترهای مشابهی با نسبت مربوط به تعداد کلی لینک های پیروی کند.

نست دامنه های فالو به نوفالو

وجود نسبت کمی از لینک های برند

انکر تکست لینک یعنی متنی که لینک کردن روی آن اعمال می شود، به رتبه بندی صفحه لینک داده شده برای عبارت موجود در انکر تکست کمک می کند. به طور فعالانه کلمات کلیدی هدفمند را می توان به عنوان انکر تکست در نظر گرفت. با در نظر گرفتن این موضوع اکثر موتورهای جستجو (به ویژه گوگل) سایت هایی که دارای حجم غیر طبیعی از لینک های ارجاعی حاوی یک کلمه یا عبارت خاص هستند را جریمه می کند. در حالی که کارشناسان سئو در مورد اینکه حداکثر نسبت کلید واژه انکر تکست قابل قبول چیست اختلاف نظر دارند، به نظر می رسد که بین ۱% و ۱۰% را نسبت قابل قبولی می دانند.

با این حال، متن برند از این قانون مستثنی است، بنابراین شما می توانید درصد انکر تکست بالایی که دوست دارید را داشته باشید. بنابراین برای مثال، Wolfgang Digital نیازی به نگرانی در مورد لینک های ارجاع بیش از حد با انکر تکست حاوی عبارت جستجوی Wolfgang Digital ندارد. نسبت انکر تکست فعلی برای Wolfgang Digital حدود ۸۲ درصد است. اگر این عبارت نام برند نباشد مشکل جدی خواهد بود که احتمالا منجر به جریمه گوگل می شود.

از آنجایی که انتظار می رود اکثر شرکت ها و وب سایت ها به طور طبیعی لینک های ارجاعی با نام برند خود را به عنوان انکر تکست انتخاب کنند، Moz یک پرچم امتیاز اسپم را برای هر سایتی اعمال می کند که دارای حجم بسیار کمی از انکر تکست ارجاع دهنده برند باشد. در حالی که این حجم دقیق علنی نشده است، به طور گسترده تصور می شود که در منطقه ۵٪ باشد.

محتوا کم

از آنجایی که گوگل به طور فعال وب سایت هایی را که دارای محتوا کم زیادی هستند را جریمه می کند و مراقب به روز رسانی الگوریتم پاندا است، تعجبی ندارد که محتوای کم از نظر امتیاز اسپم Moz یک امتیاز ارزشی محسوب شود. در حالی که گوگل اعلام کرده است که برای رتبه بندی یک صفحه در نتایج جستجوی ارگانیک به تعداد کلمات کمتر توجه می کند اما به طور مداوم اشاره می کند که صفحاتی که دارای محتوای قوی تری هستند رتبه بهتری می گیرند.

در حالی که بسیاری از منابع به شما می گویند که حداقل ۳۰۰ کلمه را مد نظر داشته باشید محتواهای قوی تر می تواند شما را از پیغام Thin Content مصون نگه دارد. اگر محتوا بی کیفیت باشد و برای بازدیدکنندگان ارزشی نداشته باشد باز هم به سادگی صفحه شما ترک خواهد شد و باز هم روی رتبه سایت شما تاثیر منفی می گذارد. با در نظر گرفتن این موضوع؛ محتوا باید با هدف پاسخ دادن به سوالات یا ارائه اطلاعات مفید ایجاد شود؛ و تنها روی تعداد کلمات تمرکز نشود.

بخش فنی سایت ضعیف است

یکی از دلایل احتمالی پشت این معیار امتیاز اسپم خاص می تواند به این واقعیت مربوط شود که موتورهای جستجو اغلب ترجیح می دهند وب سایت هایی که از نظر فنی خوب ساخته شده اند را تشویق کنند. برای این منظور سایتی با کد نویسی کم نشان دهنده یک وب سایت بسیار پایه است که  ممکن است از دیدگاه کاربر جذاب نباشد.

تا جایی که ممکن است باید میزان محتوایی که در صفحه نمایش داده می شود مناسب باشد، آیکن های قابل کلیک نباید نزدیک هم باشند، متن نباید تمام عرض سایت را پوشش دهد و حتی نباید حاشیه های زیادی وجود داشته باشد. همه اینها روی تجربه مشاهده کاربر تاثیر می گذارد.

حجم زیادی از لینک های خروجی

اگر بخش های یک وب سایت حاوی لینک های زیادی باشد که به وب سایت های دیگر اشاره می کنند می توان آن را به عنوان چیزی در نظر گرفت که در سئو مزرعه لینک نامیده می شود (ناحیه ای از یک وب سایت که صرف برای نشان داده لینک ها به سایت های دیگر راه اندازی شده است). اغلب لینک هایی که در چنین مزارعی یافت می شوند تبلیغاتی هستند.

در حالی که لینک دادن به وب سایت های دیگر به خودی خود از نظر گوگل بد نیست (در واقع می تواند کاملا مفید باشد) باید در حد معقولی انجام شود. به طور کلی، به ندرت پیش می آید که سایت ها به طور تصادفی با این پرچم Spam Score مواجه شوند. زیرا معمولا برای ایجاد حجم کافی از لینک های خارجی و فعال کردن این پرچم به تلاش زیادی نیاز است.

انکر تکست های طولانی و زیاد

اگر بخش بزرگی از متن یک صفحه به عنوان انکر تکست لینک داده شود؛ نشان دهنده آن است که صفحه عمدتا برای ارائه ارزش لینک به سایر نقاط اینترنت به منظور بازی در رتبه بندی جستجوی ارگانیک استفاده می شود. این روش مشابه داشتن بخش هایی از یک وب سایت است که حاوی تعداد بسیار زیادی لینک خارجی است.

در حالی که Moz دقیقا نمی گوید چند درصد از متن انکر تکست پرچم Score Spam را فعال می کند؛ احتمالا بهترین تمرین این است که در این مورد به وجدان خود گوش دهید. اگر صفحه شما مضحک به نظر می رسد یا به دلیل وجود انکر تکست های زیاد خواندن آن برای کاربران دشوار است احتمالا وقت آن رسیده است که به عقب برگردید.

حجم زیادی از لینک های داخلی

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک وب سایت می خواهد صفحات وب خود را به سایر صفحات داخلی که دارد لینک دهد. چندین لینک داخلی می تواند از نظر تجربه کاربری برای بازدیدکنندگان ارزشی ایجاد کند (مثلا برای مطالعه بیشتر). موتورهای جستجو همچنین از یک سیستم لینک داخلی خوب برنامه ریزی شده سود می برند زیرا به ربات های آنها کمک می کند تا سایت را به طور موثری تری ایندکس کنند، آنها را به سمت صفحات مهم سایت هدایت می کند.

اگر یک وب سایت دارای لینک های داخلی بسیار کمی باشد نشانه آن است که سایت به طور ضعیفی نگهداری می شود و تجربه کاربری در نظر گرفته نمی شود. با در نظر گرفتن این موضوع، Moz به وب سایت هایی که تمایل به لینک دادن داخلی ندارند اعتماد زیادی نمی کند. اگر سایت شما برای این شکل خاص از اسپم اسکور پرچم گذاری شده است، باید بتوانید این مشکل را با اضافه کردن لینک های داخلی مرتبط رفع کنید.

لینک های خروجی زیاد در منوها

هنگامی که یک وب سایت تعداد زیادی لینک خارجی فالو شده در نوارهای کناری، پاورقی و هدر خود دارد می توان آن را به عنوان نشانه ای از فروش لینک ها در سایت در نظر گرفت. هنگام اجرای چندین لینک، به خصوص اگر منافع مالی وجود داشته باشد (به عنوان مثال لیک به یک اسپانسر)، باید آنها را به نوفالو تنظیم کنید تا ارزش را انتقال ندهد. این باید مانع از جریمه کردن سایت شما توسط موتورهای جستجو شود..

نبودن اطلاعات تماس

گوگل به مسئولیت پذیری اهمیت زیادی می دهد و این در Open Site Explorer نشان می دهد که وب سایت هایی که دارای اطلاعات تماس (مانند آدرس ایمیل؛ پروفایل شبکه های اجتماعی و غیره) نیستند می توانند Spam Score شان زیاد شود. وب سایت هایی که فاقد هر گونه اطلاعات تماس هستند معمولا کاملا مبهم هستند و بنابراین مورد اعتماد Moz نیستند.

برای رهایی از این مشکل باید اطلاعات تماس خود را به سایت اضافه کنید. وب سایت شما در صفحه اصلی خود باید لینکی به صفحه تماس داشته باشد ( در حالت ایده آل در پاورقی یا هدر سایت). این صفحه تماس باید حاوی جزئیات تماس قانونی باشد تا بازدیدکنندگان بتوانند از طریق یک آدرس ایمیل یا فرم تماس با مدیر سایت تماس بگیرد.

تعداد زیاد خطا ۴۰۴

اگر خزنده Moz نتواند URL های معتبر زیادی را در یک دامنه وب پیدا کند، ممکن است آن را به نوعی وب سایت placeholder در نظر بگیرد و Open Site Explorer یک پرچم اسپم اسکور را به آن اختصاص دهد. در برخی موارد وب سایت ها از تعداد انگشت شماری صفحه تشکیل شده اند، زیرا به سادگی نیازی به صفحات اضافی ندارند، اگر وب سایت شما در چنین موقعیتی قرار دارد و به خاطر آن یک پرچم Spam Score دریافت می کند؛ برای جلوگیری از آن نمی توانید کاری انجام دهید به جز اینکه صفحات اضافی که واقعاً به آنها نیاز ندارید را ایجاد کنید.

زیر دامنه های اسپم وابسته

این پرچم امتیاز اسپم خاص باید مورد علاقه آن دسته از وب مسترهایی که سایت آنها در یک زیر دامنه قرار دارد (به عنوان مثال mywebsite.webhostingsite.com) باشد. اگر دامنه سطح بالای قسمت webhostingsite.com باشد در آن زیر دامنه های هاست شده در داخل قسمت ‘mywebsite’ منعکس می شود و برای آنها یک پرچم اسپم اسکور را به دست می آورید.

به غیر از اصلاح کل دامنه سطح بالا و اصلاح زیردامنه هایی که بعید می رسد کنترل زیادی روی آنها داشته باشید، نمی توانید کار زیادی انجام دهید و به طور کلی سایت خود را در اختیار دیگران قرار دهید. با در نظر گرفتن این موضوع به طور کلی توصیه می کنیم یک وب سایت در دامنه شخصی خود راه اندازی کنید. این به وب سایت استقلال بیشتری می دهد و اساسا به دلیل  نداشتن کلمه بهتر، سرنوشت آن را تحت کنترل خود قرار می دهد.

طول دامین

اکثر موتورهای جستجو از URLهای کوتاه تر و مختصرتر استفاده می کنند. این در رابطه با تعداد کاراکتر دامنه تفاوتی ندارد. Open Site Explorer پرچم اسپم اسکور را برای دامنه هایی که دارای کاراکترهای بیشتری هستند فعال می کند.

اگر متوجه شدید که دامنه شما به دلیل داشتن نام دامنه بسیار طولانی، یک پرچم Spam Score دریافت کرده است، ممکن است بخواهید دامنه خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید این کار را بدون بهم ریختن کامل سئوی خود انجام دهید، باید برنامه‌ریزی و تلاش زیادی کنید، و ما اکیداً توصیه می‌کنیم این کار را بدون کمک یک متخصص سئو انجام ندهید.

دامنه هایی که شامل اعداد بسیار میباشند

در نهایت اینکه Moz به وب سایت هایی که در قسمت URL خود از عدد استفاده می کنند یک پرچم اسپم اسکور اعطا می کند. به طور مثال وب سایت هایی مانند وب‌سایت‌هایی مانند ۱۲۳.ie یا the42.ie امتیاز بیشتری از نظر اسپم اسکور دریافت می کنند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز انزل وب ما به بررسی اینکه اسپم اسکور چیست؟ نحوه بررسی اسپم اسکور سایت ها پرداختیم. Spam score بررسی سایت را انجام می دهد و نشان می دهد که هرزنامه است یا نه. توصیه می شود که قبل از انتشار مطلب ، رپرتاژ و.. در سایت های دیگر به بررسی امتیاز اسپم آن بپردازید و تلاش کنید این امتیاز را برای سایت خود کاهش دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

Page Authority و Domain Authority چیست؟ نحوه محاسبه آنها
Page Authority و Domain Authority چیست؟ نحوه محاسبه آنها
بک لینک چیست؟ ایجاد بک لینک طبیعی بهتر است یا خرید بک لینک؟
بک لینک چیست؟ ایجاد بک لینک طبیعی بهتر است یا خرید بک لینک؟

نظرات