معرفی و دانلود  23 تا از بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام ، واتساپ و...

معرفی و دانلود ۲۳ تا از بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام ، واتساپ و…

در مطلب امروز انزل وب قصد داریم به معرفی و دانلود ۲۳ تا از بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام ، واتساپ و… ⭕ بپردازیم. با کمک این برنامه ها می توانید استوری های حاوی متن های متحرک ، انیمیشن و.. ایجاد کنید و توجه فالورهای خود را جلب کنید.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

دانلود بهترین برنامه ساخت استوری

Best Design Apps For Creating Gorgeous Stories

استوری یک ویژگی سرگرم کننده و جذاب است که در آن کاربران مجموعه ای از عکس ها یا ویدیوهای کوتاه را به مدت ۲۴ ساعت به نمایش می گذارند. این ویژگی بسیار محبوب شده است و بیشتر به دلیل گزینه های است که به جذاب تر کردن عکس ها و فیلم ها کمک می کند. طیف گسترده ای از برنامه ها برای جذاب تر کردن استوری های اینستاگرام و.. وجود دارد. برخی از برنامه ها افکت ها و انیمیشن ها را به استوری ها اضافه می کنند، در حالی که برخی دیگر ویژگی های پیشرفته تر ویرایش عکس و ویدیو را امکان پذیر می کنند. در حالی که به طور مثال اینستاگرام گزینه های خلاقانه زیادی برای ایجاد استوری ارائه می دهد، استفاده از برنامه های تخصصی تر می تواند استوری شما را بیشتر تقویت کند. با افزایش بازدید استوری اینستاگرام حتی می توانید مشتریان و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

برنامه استوری ساز InShot

ما قبلا به صورت کامل آموزش کامل برنامه اینشات را بررسی کردیم. این برنامه ویرایشگر ویدیو و عکس یکی از بهترین برنامه های استوری ساز اینستاگرام ، واتساپ، و غیره است. این برنامه عالی  مجموعه‌ای از ویژگی‌های طراحی با کاربری آسان را ارائه می‌کند تا به شما در ایجاد استوری‌های زیبای اینستاگرام و سایر اپلیکیشن های شبکه اجتماعی کمک کند.

ویرایشگر ویدیوی InShot دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است و به شما امکان می‌دهد ویدیوها را برش،  تقسیم، برش یا ادغام کنید. همچنین پس‌زمینه‌ها، فیلترها و افکت‌های ویدیویی مختلفی را ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید موسیقی و صداها را با گزینه‌ای برای محو کردن موسیقی در ابتدا و انتهای ویدیوهای خود اضافه کنید. گزینه ای برای کنترل سرعت وجود دارد که با استفاده از آن می توانید فیلم ها را اسلوموشن یا سریع کنید. همچنین می‌توانید نسبت ابعاد ویدیو را مدیریت کنید تا آن را با پلتفرم‌های مختلف سازگار کنید.

این برنامه همچنین دارای متن، استیکر، ایموجی و افکت های طراحی دیگر است که می تواند هم به عکس ها و هم به فیلم ها اضافه شود.

InShot یک برنامه عالی برای آماتورها و حرفه ای ها است. با بسیاری از ویژگی های ویرایش ویدیو و عکس، این برنامه همه چیزهایی را که برای ایجاد استوری اینستاگرام ، واتساپ ، توییتر و.. نیاز دارید، را در خود دارد.

ویژگی های مهم:

  • ابزارهای کنترل سرعت، محو کردن، تقسیم و ادغام ویدیوها
  • امکان کانورت ویدیو
  • کلاژ ساز و ویرایشگر عکس
  • گزینه ای برای افزودن موسیقی به فیلم ها
  • فیلترها، افمت ها، متون، نمادها و سایر ابزارهای بهبود عکس و ویدیو
  • این برنامه برای هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است.

برنامه استوری ساز InShot

نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام، تیک تاک، واتساپ و …  StoryArt

StoryArt بالاترین رتبه را در گوگل پلی استور (۴.۷ ستاره) و اپ استور (۴.۸ ستاره) از آن خود کرده است. این بهترین نرم افزار ساخت استوری ایسنتاگرام و.. است که استفاده بسیار ساده ای دارد. این بدان خاطر است که تمپلت های از پیش تعریف شده را ارائه می دهد که می توانید مستقیما برای ساخت استوری اینستاگرام ، توییتر، واتساپ و … خود از آنها استفاده کنید.

به غیر از قالب ها، گزینه های بی شماری را هم برای افکت های طراحی ارائه می دهد. می توانید متنی با فونت ها، فیلترها، تم ها و سایر افکت های طراحی مختلف اضافه کنید. این برنامه برای هر دو دستگاه اندروید و iOS قابل دانلود است.

ویژگی های مهم:

  • دارای تم های رایگان متنوع
  • اضافه شدن تم های جدید به صورت هفتگی

نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام StoryArt

برنامه استوری ساز ایفون Unfold

این ویرایشگر استوری اینستاگرام دارای برخی ویژگی های رایگان و چند ویژگی پرو است. Unfold تمپلت های مینیمال و زیبا را برای ایجاد استوری های زیبا در اینستاگرام ، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی ارائه می دهد. از استوری های عکس و ویدیو پشتیبانی می کند و گزینه های طراحی زیادی برای هر کدام دارد.

این برنامه نیازی به ثبت نام ندارد می توانید خیلی ساده آن را دانود کنید و شروع به ساخت و اشتراک گذاری استوری های اینستاگرام، واتساپ و…  با وضوح بالا کنید.

ویژگی های مهم:

  • دارای تمپلت های رایگان متنوع
  • دارای ۵ نوع فونت و گزینه های متن پیشرفته
  • از هر دو فرمت عکس و ویدیو پشتیبانی می کند.
  • با دستگاه های اندروید و آیفون سازگار است.

برنامه استوری ساز ایفون Unfold

برنامه استوری ساز حرفه ای Canva

Canva یک ویرایشگر عکس محبوب است که می توانید از آن برای ساخت عکس های زیبا با پوشش متن و سایر افکت ها برای استوری اینستاگرام ، توییتر و… خود استفاده کنید. این برنامه طراحی گرافیکی یکی از بالاترین مجموعه تمپلت را دارد که می توانید برای ایجاد استوری های جذاب اینستاگرام، واتساپ، تیک تاک و … از آنها استفاده کنید. این برنامه همچنین دارای مجموعه بزرگی از تصاویر است که می توانید از آنها به عنوان عکس پس زمینه استوری خود استفاده کنید. به غیر از این ویژگی ها، Canva ویژگی های ویرایش عکس از جمله فونت، متن، فیلتر و غیره را نیر ارائه می کند. این برنامه می تواند برای ایجاد و اشتراک گذاری تصاویر در چندین پلتفرم استفاده شود.

ویژگی های مهم:

  • بیش از ۶۰۰۰۰ تمپلت
  • بیش از ۱ میلیون تصویر پس زمینه
  • ابزارهای طراحی مانند گریدهای طراحی، وینیت عکس، تاری عکس و تقویت‌کننده عکس
  • مجموعه بزرگی از استیکرها، آیکن ها، فریم ها و تکستچرها
  • قابل دسترس برای گوشی های اندروید، آیفون و دسکتاپ

برنامه استوری ساز حرفه ای Canva

برنامه ساخت استوری متحرک Adobe Spark

برنامه های Adobe Spark Post و Video برای ساخت استوری اینستاگرام، تیک تاک، توییتر؛ واتساپ و … عالی هستند. خانواده برنامه های Spark به کاربران اجازه می دهد تا کلیپ های ویدیویی اضافه کنند یا تصاویر را با هم ترکیب کنند تا یک استوری ویدیویی بسازند. همچنین می توان از آن برای افزودن افکت به تصاویر استفاده کرد. صداها، فونت ها، انیمیشن ها و افکت های دیگر طراحی وجود دارد که می توانید اضافه کنید.

استفاده از برنامه آسان است و نیازی به تخصص طراحی ندارد. می‌توانید افکت هایی را از مجموعه عظیمی که در برنامه موجود است اضافه کنید. برای استوری های ویدیویی، صداها را می‌توان از مجموعه برنامه یا از گوشی اضافه کرد. این برنامه همچنین دارای تم های بی شماری برای انواع مختلف استوری ها و پیام ها است. این برنامه از سیستم عامل های اندروید ، iOS و دسکتاپ پشتیبانی می کند.

ویژگی های مهم:

  • پست های ویدیویی متحرک ایجاد می کند
  • گزینه های تایپوگرافی زیبا
  • برش های متنی متعدد، طرح بندی ها و جلوه های متنی
  • وجود میلیون ها عکس برای انتخاب
  • پشتیبان گیری ابری امکان همگام سازی ساده را فراهم می کند

برنامه ساخت استوری متحرک Adobe Spark

استوری ساز حرفه ای اندروید PhotoGrid

PhotoGrid یک برنامه ساده و کاربردی برای ساخت کلاژ عکس یا ویدیو برای استوری اینستاگرام و سایر اپلیکشین های اجتماعی دارای استوری است. PhotoGrid چندین تمپلت مخصوص استوری اینستاگرام دارد که می توانید از بین آنها انتخاب داشته باشید. این برنامه دارای تعداد زیادی فیلتر، استیکر، فونت و افکت های تصویری است که می توانید از آنها برای ایجاد عکس های سفارشی استفاده کنید. این برنامه همچنین ویژگی های ویرایش عکس مانند برش یک آیتم از عکس یا حذف پس زمینه را ارائه می دهد. همچنین دارای برخی ویژگی های زیبا کننده برای افزودن یا حذف آرایش به عکس های سلفی و پروفایل است. دارای دوربین سلفی است که با آن می توانید عکس های سلفی بگیرید و به صورت خودکار تصاویر را زیبا می کند. شما همچنین می توانید از PhotoGrid برای ساخت میم استفاده کنید. علاوه بر این گزینه ای برای اضافه کردن GIF به این میم ها را فراهم می کند. می توانید این برنامه را برای هر دو دستگاه اندروید و آیفون دانلود کنید.

ویژگی های مهم:

  • بیش از ۳۰۰ الگوی کلاژ عکس
  • ویژگی آرایش و زیبایی برای عکس های پروفایل
  • دوربین سلفی و ضبط ویدیوی به همراه فیلتر چهره هوشمند
  • بیش از ۶۰ فیلتر
  • بیش از ۹۰ پس زمینه مختلف

استوری ساز حرفه ای اندروید PhotoGrid

شما حتی می توانید در استوری های خود لینک محصولات و خدمات خود را قرار دهید. برای انجام این کار آموزش روش جدید گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم را دنبال کنید.

برنامه استوری ساز اینستاگرام ، تیک تاک، توییتر Typorama

اگر به دنبال برنامه ای هستید که به شما امکان می دهد به سرعت متن سرگرم کننده و جذاب را روی تصاویر استوری اینستاگرام، توییتر، واتساپ و غیره خود اضافه کنید، Typorama را بررسی کنید. این به شما امکان می دهد طرح های تایپوگرافی زیبا را به راحتی ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پس زمینه انتخاب کنید و شروع به تایپ پیام خود کنید. این برنامه دارای طیف گسترده‌ای از طرح های تایپوگرافی با گزینه‌های فونت متفاوت است که می توانید انتخاب کنید.

جدا از ابزارهای پیشرفته متن، این برنامه چندین ویژگی ویرایش عکس را نیز ارائه می دهد. از فیلترها و کاورها گرفته تا گزینه‌های تصحیح تصویر را به همراه دارد. این برنامه در حال حاضر فقط برای دستگاه های iOS در دسترس است.

ویژگی های مهم:

  • بیش از ۵۰ سبک تایپوگرافی
  • بیش از ۱۰۰ فونت
  • ابزارهای سبک سازی متن پیشرفته
  • صدها نقل قول برای استفاده برای استوری ها
  • دارای هزاران عکس
  • ویژگی های گرادیان، سایه ها و اعوجاج برای بهبود متن

برنامه استوری ساز اینستاگرام Typorama

برنامه استوری ساز اینستا Microsoft Hyperlapse

Microsoft Hyperlapse برنامه ای است که به شما امکان می دهد به راحتی و به سرعت ویدیوهای تایم لپس ایجاد کنید که می توانید در استوری اینستاگرام و سایر برنامه های شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. می توانید از این برنامه برای ایجاد تایم لپس با تغییر سرعت ویدیوهای موجود استفاده کنید. محدودیت زمانی ضبط ویدیوهای تایم لپس ۲۰ دقیقه است. برای تغییر محدودیت سرعت می توانید سرعت را تا ۳۲ برابر سرعت معمولی افزایش دهید.

ویژگی های مهم:

  • به طور مستقیم ویدیوهای تایم لپس را در گوشی خود ضبط کنید
  • ویدیوهای موجود را تغییر دهید تا به ۱ تا ۳۲ برابر سرعت عادی دست پیدا کنید
  • پشتیبانی از ویدیوهای با وضوح بالا

برنامه استوری ساز اینستا Microsoft Hyperlapse

برنامه استوری ساز برای ایفون CutStory

CutStory یک برنامه استوری ساز برای آیفون است که به شما امکان می دهد با برش یک ویدیو طولانی؛ مجموعه ای از ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای را برای استوری اینستاگرام ایجاد کنید. یکی از چالش های مهمی که هنگام ارسال استوری های ویدیویی با آن مواجه می شوید این است که استوری اینستاگرام باید کمتر از ۱۵ ثانیه باشد. این برنامه این مشکل را حل می کند و یک استریم مداوم از ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای ایجاد می کند که می توانید مستقیما به عنوان استوری اینستاگرام، واتساپ، توییتر و … پست کنید.

ویژگی های مهم:

  • ویدیوهای طولانی را به کلیپ های ۱۵ ثانیه ای مناسب برای استوری اینستاگرام برش می دهد
  • پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدیویی

برنامه استوری ساز برای ایفون CutStory

برنامه استوری ساز فیلم ۸mm

۸mm یک برنامه دوربین قدیمی است که به شما امکان می دهد فیلم ها را با یک دوربین ۸ میلیمتری یکپارچه سازی با پلتفرم ضبط کنید. این یک برنامه خوب برای ایجاد استوری های ویدیویی اینستاگرام، واتساپ، توییتر و … است.

این برنامه همچنین گزینه ای برای افزودن افکت به ویدیوهای موجود در گالری را در اختیار شما قرار می دهد. در حال حاضر، این برنامه فقط برای دستگاه های iOS در دسترس است .

ویژگی های مهم:

  • ۷ نوع لنز مانند Clear، Flickering Frame و غیره.
  • ۱۲ نوع فیلم رترو و قدیمی از جمله دهه ۱۹۲۰، نوآر و ساکورا
  • ۲ تم رایگان و ۳ تم ممتاز
  • دکمه Jitter برای کپی لرزش های فریم دوربین های ۸ میلی متری

برنامه استوری ساز فیلم 8mm

بهترین برنامه استوری ساز Storyluxe

اگر می خواهید انتخاب های طراحی خود را توسعه دهید، Storyluxe بهترین برنامه استوری اینستاگرام، توییتر، واتساپ و … است که می توانید استفاده کنید. این برنامه بسیار شبیه به Unfold است و به طور منظم با گزینه های طراحی جدید آپدیت می شود.

ویژگی های مهم:

  • بیش از ۷۰۰ قالب استوری اینستاگرام در سبک های مختلف
  • ابزارهای داخلی ویرایش عکس و ویدیو و همچنین فیلترها
  • فونت متن انحصاری، استیکر، GIF و ابزارهای دیگر
  • مناسب دستگاه های آیفون

بهترین برنامه استوری ساز Storyluxe

از ۲۰ تا از بهترین افکت های استوری اینستاگرام استفاده کنید و استوری های خود را تقویت کنید.

برنامه ساخت استوری موشن Seen برای تیک تاک و..

با برنامه ساخت استوری موشن Seen دیگر هرگز استوری های خسته کننده اینستاگرام، توییتر، واتساپ، تیک تاک و …. را پست نخواهید کرد. با تعداد الگوها و تمپلت هایی که ارائه می دهد چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد.

ویژگی های مهم:

  • بیش از ۱۰۰۰ مجموعه قالب که برخی از آنها متحرک هستند
  • افکت های مناسب برای سوئیچ کردن بین استوری ها

برنامه ساخت استوری موشن Seen

دانلود برنامه استوری ساز متحرک Adobe Express برای واتساپ

از انتخاب محصولات Adobe هیچ وقت پشیمان نخواهید شد. دقیقا مانند Canva و Spark این یکی از بهترین برنامه استوری اینستاگرام، توییتر و غیره  است که به ایجاد یکپارچه طرح های تصویری و ویدیویی شما کمک می کند.

ویژگی های مهم:

  • بیش از ۳۰۰۰۰ مجموعه قالب (ترکیبی از قالب های رایگان و پولی) – برخی از آنها قالب های متحرک هستند
  • عکس‌های رایگان
  • ویژگی‌های موسیقی پس‌زمینه
  • مناسب دستگاه های اندروید و آیفون

دانلود برنامه استوری ساز متحرک Adobe Express

برنامه استوری ساز برای اندروید Over برای توییتر و..

هر زمان که می خواهید طراحی های سریع و چشم نواز را ایجاد کنید می توانید از برنامه Over استفاده کنید. حتی می توانید طرح های لوگوی شخصی سازی برای نیازهای برند خود را ایجاد کنید.

ویژگی های مهم:

  • بیش از ۱۰۰۰۰ مجموعه قالب ( ترکیبی از قالب های رایگان و پولی)، برخی از آنها قالب های متحرک هستند.
  • مناسب دستگاه های اندروید و آیفون

برنامه استوری ساز برای اندروید Over

برنامه استوری ساز متحرک Patternator برای شبکه های اجتماعی

اگر می خواهید تصاویر سرگرم کننده ایجاد کنید پس حتما برنامه استوری ساز Patternator را در گوشی خود دانلود کنید.

ویژگی های مهم:

  • الگوهای ثابت یا متحرک قابل تنظیم از عکس های خود ایجاد کنید
  • ابزار ویرایش انعطاف پذیر که به راحتی قابل کنترل است
  • پس زمینه ها و برچسب های انحصاری
  • الگوها را به عنوان عکس زنده، ویدیو یا GIF ذخیره کنید.
  • قابل دانلود برای اندروید و آیفون

برنامه استوری ساز متحرک Patternator

برنامه استوری ساز با اهنگ Jumprope برای واتساپ

اگر وبلاگ نویس یا اینفلوئنسر هستید و می خواهید الگوهای گام به گام دستور العمل ها، آموزش ها، رویه ها، لیست کارهایی که باید انجام دهید و بسیاری موارد دیگر را به اشتراک بگذارید، برنامه Jumprope ایده آل است.

ویژگی های مهم:

  • شخصی سازی چندین استوری در مراحل گام به گام
  • ترکیب فایل های عکس و ویدئو
  • ابزارهای ویرایش مانند مرور زمان، فیلترها، موسیقی پس زمینه و صداگذاری
  • به راحتی محصولات را در فرمت های قابل خرید ارائه دهید
  • قابل دانلود برای اندروید و آیفون

برنامه استوری ساز با اهنگ Jumprope

بهترین برنامه ساخت استوری Motionleap برای واتساپ، توییتر و..

عکسی دارید که می خواهید آن را متحرک کنید یا به یک کلیپ سینمایی یا بومرنگ تیدیل کنید، Motionleap می تواند این کارها را برای شما انجام دهد تا عکس های خود را زنده کنید.  به این ترتیب، می توانید به راحتی یک عنصر را در عکس خود متحرک کنید. حتی می توانید آسمان با غروب های رنگارنگ یا ابرهای متحرک را جایگزین کنید.

ویژگی های مهم:

  • ابزارهای انیمیشنی که حرکت ایجاد می کنند
  • جلوه های دوربین مانند ۳D، شیب، زوم و دالی
  • کاورهای مختلف برای افزودن حالت و احساسات
  • قابل دانلود برای دستگاه های اندروید و آیفون

بهترین برنامه ساخت استوری Motionleap

برنامه ساخت استوری اینستاگرام ، واتساپ، توییتر و …  Font Candy

برای گزینه های بیشتر متن یا سبک تایپوگرافی، برنامه ساخت استوری اینستاگرام ، واتساپ، تیک تاک و … Font Candy را در فروشگاه اپل بررسی و دانلود کنید.

ویژگی های مهم:

  • دارای بیش از ۴۵ فونت هنری
  • ابزارهای ویرایش مانند انحنا، سایه، کدری و غیره
  • دارای آثار هنری و نقل قول های از پیش ساخته
  • قابلیت انیمیشن متن
  • قابل دانلود برای دستگاه های آیفون

برنامه ساخت استوری اینستاگرام  Font Candy

برنامه های ساخت استوری جذاب Hype Text برای تیک تاک و..

با برنامه Hype Text در استوری های توییتر، اینستاگرام یا سایر برنامه های شبکه اجتماعی خود متن های متحرک جذاب ایجاد کنید و محتوای خود را در معرض دید دیگران قرار دهید. این برنامه همچنین برای ویدیوهای یوتیوب و تیک تاک و غیره عالی است.

ویژگی های مهم:

  • بیش از ۵۰۰ سبک انیمیشن متنی
  • سبک فونت های مختلف
  • قالب های ویرایش مختلف، ابزارها، افکت ها و سبک ها
  • صفحه سبز و سازنده GIF
  • قابل استفاده برای دستگاه های اندروید

برنامه های ساخت استوری جذاب Hype Text

برای اضافه کردن استیکر به استوری های خود آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام را دنبال کنید.

استوری ساز رایگان Captions برای واتساپ

با ویژگی های خارق العاده Caption  صدا را به متن تبدیل کنید و در زمان صرفه جویی کنید. فقط دکمه کپچر را فشار دهید، صحبت کنید و ببینید که چگونه گفتار شما به طور خودکار به متن تبدیل می شود. شما می توانید از این برنامه برای تیک تاک هم استفاده کنید.

ویژگی ها مهم:

  • دارای ۱۵ زبان مختلف تشخیص گفتار
  • مناسب اسنپ چت، اینستاگرام و تیک تاک
  • قابلیت زیرنویس کردن ویدیوها
  • قابل دانلود برای دستگاه های آیفون

استوری ساز رایگان Captions

برنامه استوری ساز با اهنگ Life Lapse برای توییتر

آیا تا به حال ویدیوهای استاپ موشن جالب را در فضای مجازی دیده اید؟ با برنامه استوری ساز واتساپ Life Lapse می توانید این کار را انجام دهید. با چند مرحله ساده می توانید کار حرفه ای انجام دهید. سازنده این برنامه حتی آموزش های لازم را برای شما تدارک دیده است.

ویژگی های مهم:

  • دستورالعمل های برش و تایمرهای هدایت شده
  • آهنگ ها و ابزارهای انحصاری برای ویرایش (تاری، فیلترها و غیره)
  • قابل استفاده برای گوشی آیفون و اندروید

برنامه استوری ساز با اهنگ Life Lapse

استوری ساز فارسی Boosted

اگر ترجیح می دهید برنامه ای داشته باشید که فرمت های ویدیویی آماده را نه تنها برای استوری های شما، بلکه برای سایر کانال های رسانه اجتماعی داشته باشید، برنامه استوری ساز واتساپ Boosted یک گزینه عالی است.

ویژگی های مهم:

  • دارای بیش از ۳۰۰۰۰ مجموعه قالب (رایگان و پولی) که برخی از آنها متحرک هستند.
  • ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو و همچنین فیلترها
  • فونت های متن انحصاری، استیکرها و ابزارهای دیگر
  • دسترسی به کتابخانه ویدیو Getty Images
  • قابل دانلود برای آیفون و اندروید

استوری ساز فارسی Boosted

استوری ساز فیلم اینستاگرام، توییتر و … Mojo

Mojo که خود را به عنوان ویرایشگر استوری اینستاگرام معرفی می کند صدها الگوی سبک دارد که می توانید برای همه کلیپ های ویدیویی خود از آنها استفاده کنید. به علاوه هر ماه این مجموعه با سبک ها و قالب های متنی جدیدی به روز رسانی می شود.

ویژگی های مهم:

  • دارای ۱۰۰۰ قالب استوری ویدیویی
  • دارای بیش از ۱۰۰ سبک متن ایستا و متحرک
  • دارای ابزارهای سفارشی
  • مناسب دستگاه های اندروید و آیفون

استوری ساز فیلم اینستاگرام Mojo

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش امروز انزل وب ما به معرفی و دانلود  ۲۳ تا از بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام ، واتساپ و… پرداختیم. برنامه های ویرایش استوری  واتساپ، تیک تاک ، اسنپ چت و … یک راه عالی برای متمایز کردن استوری های شما و جلب توجه مخاطبانتان است. چه یک برند باشید و چه یک اینفولنسر برنامه استوری ساز فارسی به شما کمک می کند تا پیام خود را به شیوه ای جالب انتقال دهید. برنامه های استوری ساز با فونت فارسی یا انگلیسی را به مجموعه برنامه های خود اضافه کنید و مانند یک حرفه ای پیش بروید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام
آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام
آموزش کامل کار قابلیت استوری تلگرام : از گذاشتن تا تنظیم و حذف آن
آموزش کامل کار قابلیت استوری تلگرام : از گذاشتن تا تنظیم و حذف آن
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات