آموزش 4 روش رفع مشکل عوض شدن خودکار پس زمینه گوشی اندروید

آموزش ۴ روش رفع مشکل عوض شدن خودکار پس زمینه گوشی اندروید

یکی از مشکلاتی که ممکن است در گوشی اندروید رخ بدهد، عوض شدن خودکار پس زمینه گوشی 🖼️ است. این مشکل را با روش های مختلفی می توانید رفع کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۴ روش رفع مشکل عوض شدن خودکار پس زمینه گوشی اندروید میپردازیم.

رفع مشکل تغییر خودکار عکس اندروید

?How to Fix Android Wallpaper Keep Changing

اگر پس زمینه گوشی اندروید شما به صورت خودکار عوض می شود، می توانید با استفاده از روش های مختلف این مشکل را برطرف کنید. در این مطلب از انزل وب روش های رفع مشکل عوض شدن خودکار پس زمینه اندروید را آموزش می دهیم. با ادامه این پست ما را همراهی کنید.

حل مشکل عوض شدن خودکار تصویر زمینه شیائومی و… با غیرفعال کردن پس زمینه دینامیک و چک کردن برنامه‌های پس زمینه

برای رفع مشکل عوض شدن خودکار تصویر زمینه شیائومی و… می توانید والپیپر دینامیک گوشی خود را غیرفعال کنید. برای انجام این کار به Settings > Wallpapers بروید.

سپس روی Wallpaper services بزنید و گزینه None را انتخاب کنید.

رفع مشکل تغییر خودکار عکس اندروید

اگر از برنامه های واسط برای پس زمینه همانند Backdrops استفاده می کنید، وارد برنامه شوید و گزینه auto-change را برای والپیپر خاموش کنید. اگر در برنامه از شما خواسته شود چند پس زمینه را انتخاب کنید، احتمالا این گزینه برای شما فعال است.

رفع مشکل عوض شدن خودکار تصویر زمینه سامسونگ و… با تنظیم آن از گالری

برای تغییر پس زمینه می توانید از تصاویر گالری و Google Photos استفاده کنید. می توانید تصاویر مدنظر خود را دانلود کنید. آنها را در گوگل فوتوز یا گالری ذخیره کنید. سپس از همان بخش تصویر پس زمینه را انتخاب کنید. اگر مشکل همچنان ادامه دارد، دیتای برنامه ای را که والپیپر گوشی را کنترل می‌کند، پاک کنید.

حل مشکل عوض شدن خودکار تصویر زمینه هواوی و… با پاک کردن دیتای برنامه والپیپر

برای حل مشکل عوض شدن خودکار تصویر زمینه هواوی و… می‌توانید دیتای برنامه والپیپر گوشی را پاک کنید. به عنوان مثال، برنامه هایی مثل Styles & Wallpaper وظیفه این کار را دارند. برای این کار وارد Settings شوید. سپس روی Apps بزنید. Wallpapers & Styles یا برنامه مشابه را پیدا کنید. وارد آن شوید. سپس روی Storage بزنید. حال Clear data را انتخاب کنید.

مشکل عوض شدن خودکار تصویر زمینه شیائومی

در نهایت گوشی خود را ری استارت کنید.

حل مشکل تغییر خودکار عکس پس زمینه اندروید با چک کردن تنظیمات Custom luncher

گاهی این مشکل با حذف لانچر واسط برطرف می شود. برخی از لانچرها دارای قابلیت والپیپر دینامیک هستند که به صورت خودکار عوض میشود. می توانید این ویژگی را در لانچر حذف کنید. اگر مشکل حل نشد، بهتر است لانچر را حذف کنید.

اگر می خواهید محیط گوشی اندروید شما شبیه به آیفون شود، مطلب آموزش ۵ روش تغییر محیط اندروید به آیفون را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب نحوه رفع مشکل عوض شدن خودکار تصویر زمینه شیائومی، هواوی و… را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش روش تغییر عکس بک گراند آیفون
آموزش ۳ روش تغییر عکس بک گراند آیفون
آموزش فعال و غیر فعال کردن تعویض خودکار پس زمینه شیائومی
آموزش فعال و غیر فعال کردن تعویض خودکار پس زمینه شیائومی
آموزش 8 روش تغییر خودکار عکس پس زمینه اندروید
آموزش ۷ روش تغییر خودکار عکس پس زمینه اندروید
تغییر تصویر پس زمینه واتساپ
آموزش تصویری تغییر تصویر پس زمینه واتساپ

نظرات