برند های مختلف تولید کننده قاب

معرفی بهترین برندهای تولیدکننده قاب گوشی موبایل

بهترین برند قاب گوشی

قاب گوشی یکی از لوازم جانبی موبایل است که حائز اهمیت است. وقتی برای گوشی خود قاب تهیه کنید، یعنی تا حد زیادی از خسارت مالی برای خود جلوگیری کرده اید. اما تنوع برند در قاب موبایل بسیار زیاد است و احتمالا موقع خرید آن کمی سردرگم خواهید شد. تعداد زیادی برند در زمینه تولید کاور گوشی فعالیت میکنند و احتمالا حتی اسم برخی از آن را هم نشنیده اید.

در این پست سعی داریم بهترین برند های تولید کننده قاب گوشی سامسونگ، قاب گوشی شیائومی و قاب گوشی آیفون را معرفی کنیم تا بتوانید بهترین برند را تشخیص دهید و خریداری کنید.

بهترین برند قاب گوشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ما از یک قاب موبایل انتظار داریم که زیبا، جذاب و خاص باشد. علاوه بر زیبایی انتظار داریم که قاب از تلفن همراه ما در برابر ضربه ها، خط افتادن و شکستن محافظت کند. یک برند تولید کننده قاب باید به این مسائل توجه داشته باشد.

علاوه بر استحکام و زیبایی نکته های زیادی وجود دارد که در انتخاب یک برند قاب تلفن همراه باید به آن توجه کنید.

ویژگی های بهترین برند قاب تلفن همراه

همانطور قبل تر گفتیم، ما از یک قاب تلفن همراه انتظاراتی داریم که تولید کننده باید به آن توجه کند و ما به شش مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

۱.استحکام

قاب گوشی باید امنیت بالایی داشته باشد و به خوبی از تلفن همراه محافظت کند و هدف اصلی استفاده از قاب موبایل، محافظت کردن از آن است.

۲.زیبایی و جذابیت

در کنار استحکام بالا، زیبا و منحصر به فرد باشد تا توجه مشتری را به خود جلب کند. قطعا اگر برای خرید قاب به بازار بروید همیشه به دنبال قاب زیبا هستید. حتی اگر یک قاب بسیار مقاوم، ظاهر زیبا و جذابی نداشته باشد آن را خریداری نمی کنید.

قاب آیفون

۳.سبکی و خوش دستی

محافظ گوشی لباسی همیشگی برای تلفن همراه است و باید وزن کمی داشته باشد تا مشتری موقع استفاده از گوشی خود، دچار مشکل نشود و احساس سنگینی نکند.

۴.متریال خوب

همه ما دوست داریم قابی خریداری کنیم که زیبایی اش ماندگار باشد تا مدت زیادی بتوانیم از آن استفاده کنیم و هیچ کدام از ما دوست نداریم قابی بخریم که بعد از مدتی دچار رنگ پریدگی و خوردگی شود.

۵.اندازه مناسب

قاب باید متناسب با ابعاد و اندازه گوشی و روی دوربین ها، نمایشگر، اسپیکر و ورودی شارژر و خشاب سیم کارت را نگیرد. معمولا قاب هایی که توسط برند های ناشناخته تولید می شوند این مشکل ها را دارند.

۶.قابل شست و شو باشد

یک قاب خوب باید قابل شست و شو باشد یا حداقل کمی در برابر رطوبت مقاوم باشد، تا اگر لکه گرفت یا چرب شد به راحتی تمیز شود.

بهترین برند های تولیدکننده قاب تلفن همراه

اکنون وقت آن است که بهترین برند های قاب تلفن همراه را معرفی کنیم و توضیحاتی درباره آنها به شما بدهیم.

۱.قاب نیلکین

نیلکین (nillkin) تقریبا محبوب ترین و مشهور ترین برند در زمینه تولید کاور گوشی است. نیلکین در تولید قاب های خود کم نمی گذارد و از مواد اولیه مرغوب در ساخت گارد گوشی استفاده میکند. همین امر سبب شده است تا این برند، به مشهورترین برند تولید قاب تبدیل شود و بیشترین فروش را در سراسر جهان داشته باشد. قاب های تولید این برند، بیشتر طرح دار یا گرادیانت(طیف رنگی)هستند. از محبوب ترین قاب های ساخته شده توسط نیلکین می توانیم به کاور های چرمی جذاب، قاب نیلکین فراستد، قاب ضد ضربه اشاره کرد.

قاب نیلکین کام شیلد

۲.کاور گوشی اسپیگن (spigen)

می توان گفت برند اسپیگن بعد از نیلکین محبوب ترین برند در زمینه تولید قاب است و بیشترین فروش را بعد از نیلکین دارد.

اسپیگن یک برند آلمانی و کره ای است که فقط در حوزه تولید کاور گوشی فعالیت می کند و بر خلاف نیلکین لوازم جانبی موبایل تولید نمی کند.این را می توان دلیلی دانست که قاب های اسپیگن کیفیت بالایی دارند، زیرا این برند  تمام تمرکز خود را بر روی تولید کاور گوشی قرار داده است. قاب های تولیدی نیلکن از متریال بسیار خوبی برخوردار هستند.

۳.برند X level

این برند خوش نام در گوانگژوی چین فعالت می کند و صاحبان این برند افرادی خلاق و مسئولیت پذیر هستند. شاید به اندازه برند نیلکین و اسپیگن محبوب نباشد، اما واقعا برندی مورد اطمینان است. این برند در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل از جمله کاور گوشی فعالیت می کند. برند x level بیش از هر چیزی به قاب های ژله‌ای اش معروف است. در حالت کلی قاب های ژله‌ای بعد از مدتی دچار رنگ پریدگی می شوند و چرک می شوند و ظاهر خود را از دست می دهند. اما قاب گوشی ژله‌ای x level از این قاعده مستثناست و قاب های ژله‌ای این برند رنگ خود را حفظ خواهند کرد.

۴.برند Auto focus

این برند قاب هایی با ظواهر متفاوت و خاص تولید می کند و دلیل مشهور شدن این برند همین است. کاور گوشی اتو فوکوس دارای طرح های زیبا و مینیال هستند. این برند ترکیبی از هنر و تکنولوزی است و خوب می داند سلیقه مشتری چیست.برند اتوفوکوس تحولی در طرح های گارد گوشی ایجاد کرده است و همین امر سبب شده تا حد زیادی محبوب و معروف شود. همچنین توجه داشته باشید قاب های این برند در کنار زیبایی استحکام هم دارند.

البته این برند، بیشتر در زمینه تولید قاب سانسونگ و قاب آیفون فعالیت دارد و شاید دلیل اینکه فروش کمتری نسبت به نیلکین و اسپیگن دارد همین باشد. قاب سیلیکونی، قاب چرمی و قاب پلی کربنات از تولیدات پر فروش برند atou focus هستند‌.

قاب auto focus مدل S22 ultra

از کجا می توانیم قاب گوشی اصلی برند های معروف را بخریم؟

ما در موبی کومی این امکان را فراهم ساخته ایم تا شما بتوانید هر برندی را که می خواهید خریداری کنید و تجربه خوبی از خرید خود داشته باشید.

سخن آخر

در این پست بهترین برند های تولید کننده قاب موبایل را معرفی کردیم تا شما در انتخاب برند گارد گوشی خود سردرگم نباشید. برای خرید محصولات و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

سوالات متدوال

۱.قاب ژله‌ای چه برندی دچار رنگ رفتگی نمی شود؟

اگر نگران رنگ پریدگی قاب ژله‌ای خود هستید، قاب گوشی ژله‌ای برند x level را خریداری کنید.

۲.بهترین برند قاب گوشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

باید به بهترین شکل به نیاز های مشتری پایخ دهد و قاب هایی مقاوم و زیبا تولید کند.

۳.چه برندی قاب های زیبایی را تولید می کند؟

برند atou focus با خلق طراحی های خاص و مینیمال زیبا ترین قاب گوشی را تولید می کند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×