سونی به‌زودی از کنترلر حرفه‌ای خود برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی می‌کند

سونی به‌زودی از کنترلر حرفه‌ای خود برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی می‌کند

گزارش جدیدی ادعا می‌کند که سونی در حال کار روی یک کنترلر Pro برای پلی استیشن ۵ بوده و قصد دارد که به‌زودی از آن رونمایی کند. تام هندرسون که همیشه در فاش کردن اطلاعات موفق عمل می‌کند، اخیرا ادعا می‌کند که تصاویری از یک نمونه اولیه این کنترلر را از منابعی که مایل به ناشناس ماندن هستند، دریافت کرده است. هندرسون می‌گوید که این کنترلر جدید همان سبک اصلی کنترلر موجود پلی استیشن ۵ فعلی را داشته، اما دارای تعداد تفاوت کلیدی است. گویا استیک‌های این کنترلر قابل جا به جا هستند و می‌توانند با استفاده از دکمه‌های زیر میله‌های آنالوگ به سمت داخل و خارج کشیده شوند.

به‌علاوه، دکمه‌های تریگر هم دارای حالت استاپ هستند که امکان جا به جایی آن‌ها را هم فراهم می‌کند. احتمالا شبیه به چیزی مانند ایکس باکس الیت را در این کنترلر خواهیم داشت و سونی قصد دارد که در این زمینه هم با مایکروسافت وارد رقابت شود. شما می‌توانید برای بررسی قیمت PS5 به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کرده و انواع کنترلرهای اضافی مورد نیاز خود را هم خریداری کنید. هندرسون می‌گوید که منبع او از سخت افزار جدید سونی با عنوان PS5 Pro Controller یاد کرده است. اگرچه، هنوز مشخص نیست که آیا این نام رسمی آن خواهد بود یا خیر. همچنین خاطر نشان شده است که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری قابل توجهی هم برای این کنترلر ارائه می‌شود.

کنترلر جدید سونی

به گفته هندرسون، کنترلر جدید به‌زودی معرفی خواهد شد. این احتمال هم وجود دارد که چندین سخت افزار دیگر هم در اواخر ژوئن از طرف سونی فاش شوند. این اطلاعات احتمالا مربوط به خود کنسول PS5 Pro است که شایعات آن هم زیاد به گوش می‌رسد. می‌دانیم که سونی از سال گذشته عرضه کنسول میان نسلی خود را شروع کرده است و امسال نیز احتمالا شاهد عرضه کنسول PS5 Pro خواهیم بود. خبرهای بیشتری اخیرا در مورد این کنسول به گوش می‌رسد و احتمالا با معرفی کنترلر این نسخه، خود کنسول هم به زودی معرفی خواهد شد.

برای بررسی قیمت PS5 و خرید آن می‌توانید به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کنید. محصولات دیگری هم در این فروشگاه ارائه می‌شوند و می‌توانید برای بررسی قیمت انواع ساعت هوشمند و قیمت مودم adsl به این سایت مراجعه کنید. قیمت PS5 هم در طول ماه‌های اخیر کمی با نوسان همراه بوده است و ناملایمات بازار ارز، سبب شده است که قیمت‌های ثابتی را شاهد نباشیم. هر چه قدر که در خرید این کنسول سریع‌تر عمل کنید، احتمالا با قیمت پایین‌تری می‌توانید نسبت به ماه‌های بعد به سراغ بروید.

سونی به‌زودی از کنترلر حرفه‌ای خود برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی می‌کند

تجربه بازی‌های ویدویی

بررسی قیمت PS5 و خرید آن سبب می‌شود که وارد یکی از مهم‌ترین نسل‌های باز‌ی‌های ویدویویی شوید. بهترین بازی‌های سونی قرار است که در این نسل ارائه شده و تجربه‌ای گرافیکی و عملکردی جالب را برای‌مان فراهم کنند. بازی‌های مهمی مانند The Last of Us و God of War را داریم که در این نسل ارائه شده و یک سری بازی‌های غیر انحصاری هم خواهیم داشت که همزمان با کامپیوتر و ایکس باکس، برای پلی استیشن ۵ هم منتشر خواهند شد. همچنین، امکان عرضه بازی‌های پلی استیشن ۳ و نسل‌های دیگر هم روی این کنسول وجود دارد و به‌صورت پورت شده احتمالا می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. پس هیچگاه فرصت را از دست ندهید.

کنترلر این نسل هم نسبت به نسل گذشته تفاوت‌های زیادی داشته است. هم‌اکنون تریگرهای هوشمندی را می‌بینیم که بسته به بازی که تجربه می‌کنید، شل و سفت شده و تجربه‌ای نزدیک به دنیای واقعی برای‌تان فراهم می‌کنند. قابلیت ردیابی پرتو را در بازی‌ها داریم که سبب افزایش کیفیت تجربه شده و می‌توانید نمونه‌ای عالی مشابه با کامپیوتر را تجربه کنید. قیمت PS5 با توجه به چنین امکاناتی بسیار عالی است و می‌توانید با یک بار خرید، طی ۶ الی ۷ سال آینده تمام بازی‌های این پلتفرم را تجربه کنید. می‌دانیم که سونی در کشور ما طرفداران بیشتری نسبت به مایکروسافت دارد و بازی‌های این کنسول هم مورد اقبال بیشتری هستند.

لزوم خرید مودم همراه با کنسول

برای اینکه بهترین تجربه را با کنسول خود داشته باشید، تهیه اینترنت پرسرعت برای این کنسول اهمیت بالایی دارد. در همین راستا شما می‌توانید قیمت مودم adsl را از فروشگاه مقداد آی تی بررسی کرده و یک خرید ایده آل را تجربه کنید. این مودم‌های متنوع تی پی لینک و دی لینک را داریم که امکان اتصال با کابل یا وای فای را به کنسول شما خواهند داشت. بنابراین، همین مدل‌ها می‌توانند اینترنت پرسرعت و پایدار را برای کنسول شما فراهم کنند. با بررسی قیمت مودم adsl و خرید آن می‌توانید بازی‌ها را آنلاین تجربه کرده و خرید دیجیتالی بازی‌های این کنسول را هم با موفقیت انجام دهید.

در فروشگاه مقداد آی تی می‌توانید قیمت انواع ساعت هوشمند را هم چک کنید. می‌دانیم که همراه با گوشی هوشمند، یک ساعت هوشمند می‌تواند مکملی عالی بوده و امکانات ورزشی، تناسب اندام و سلامتی بدن جالبی را فراهم سازد. قیمت انواع ساعت هوشمند با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در سایت وجود دارد و بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید به سراغش بروید. امکان اتصال ساعت هوشمند به گوشی هم وجود دارد تا شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های خود را بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب خود چک کرده و حتی ارزیابی و چک تمرینات ورزشی خود را مستقیما از برنامه اختصاصی داخل گوشی انجام دهید.

سونی به‌زودی از کنترلر حرفه‌ای خود برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی می‌کند

خرید از مقداد آی تی

می‌توانید با بررسی قیمت PS5 و همچنین قیمت مودم adsl یک خرید ترکیبی عالی از فروشگاه مقداد آی تی داشته باشید. قیمت PS5 مناسب‌ترین وضع را نسبت به سایت‌های دیگر داشته و خیلی راحت می‌توانید همراه با یک دسته اضافه و سایر لوازم جانبی مورد نیاز به سراغش روید. قیمت انواع ساعت هوشمند هم ارائه می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها اپل واچ سری ۷ و همچنین گلکسی واچ ۴ هستند. این‌ها بهترین ساعت‌های هوشمند برندهای اپل و سامسونگ هستند که یقینا دوست‌شان خواهید داشت.

قیمت PS5 در دو نسخه دیسک خور و دیجیتالی در سایت ارائه شده است و هر کدام نسبتا مشابه هستند. نسخه دیسک خور، مخصوص کسانی است که دیسک بازی‌ها را خریداری می‌کنند، اما امکان دریافت نسخه دیجیتالی هم روی این کنسول‌ها وجود دارد. نسخه دیجیتالی امکان استفاده از دیسک بلوری را فراهم نکرده است.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات