آموزش 6 روش رفتن به اولین پیام در چت واتساپ بدون اسکرول کردن

آموزش ۶ روش رفتن به اولین پیام در چت واتساپ بدون اسکرول کردن

همه ما برای چندین سال است که از واتساپ 📞 برای کار یا ارتباطات شخصی مان استفاده می کنیم. ممکن است پیام های مهمی را در آن دریافت کرده باشیم. در مورد سفرها، برنامه ریزی های مهمانی و بسیاری موارد دیگر صحبت کرده باشیم. ممکن است دوست داشته باشید به اولین پیام واتساپ خود برگردید و مجدد آن را بخوانید. در این شرایط اسکرول کردن زیاد ممکن است شما را منصرف کند. انزل وب برای پشت سر گذاشتن این چالش کاربران آموزش ۶ روش رفتن به اولین پیام در چت واتساپ بدون اسکرول کردن را در اختیار شما قرار می دهد.

چگونه به اولین پیام واتساپ برویم؟

How to See First Message on Whatsapp Without Scrolling

همه ما با کسی در واتساپ چت های طولانی داشته ایم. این چت می تواند محتوای سرگرمی با یک دوست باشد یا یک گفتگوی کاری با یک همکار باشد. اگر نیاز دارید که به اولین پیام واتساپ دسترسی پیدا کنید ساده ترین راه حل اسکرول کردن است. باید آنقدر به اسکرول کردن ادامه دهید تا به پیام مد نظر خود می رسید. اما این یک روش مناسب نیست.

همه کاربران نمی خواهند وقت خود را صرف اسکرول در واتساپ کنند تا اولین پیامی که از یک کاربر ارسال یا دریافت کرده اند را بیایند. به علاوه اسکرول در چت های طولانی به سادگی امکان پذیر نیست و حتی روی صفحه موبایل شما تأثیر منفی می‌گذارد به همین خاطر شما می توانید از آموزش روش رفتن به اولین پیام در چت واتساپ بدون اسکرول کردن امروز انزل وب کمک بگیرید.

نحوه رفتن به اولین پیام در واتس اپ با سرچ کردن حروف اولیه

اگر متن اولین پیام خود را در ذهن دارید این روش سریعترین راه برای رسیدن به اولین پیام واتساپ است.

اگر بخشی از چند پیام اول را به خاطر دارید، می توانید آن را در نوار جستجو تایپ کنید و Whatsapp لیستی از مکالمات حاوی این پیام ها را نمایش می دهد. آنها با یک علامت زرد نمایش داده می شوند. از طریق این روش مستقیماً به اولین پیامی که رد و بدل کرده اید دست پیدا می کنید. اگر متن پیام خود را به خاطر ندارید می توانید از روش زیر کمک بگیرید.

نحوه مشاهده اولین چت واتساپ با کمک ویژگی اکسپورت

برای مشاهده اولین چت واتساپ مراحل زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن WhatsApp را باز کنید.

روی مخاطب یا گروهی که می خواهید اولین پیام آن را مشاهده کنید تپ کنید.

روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا تپ کنید و More را انتخاب کنید.

نحوه مشاهده اولین چت واتساپ با کمک ویژگی اکسپورت

گزینه Export Chat را انتخاب کنید.

نحوه مشاهده اولین چت واتساپ با کمک ویژگی اکسپورت

بعد از انتخاب Export Chat دو گزینه در پیش روی خود خواهید داشت:

Include Media: شامل تمام فایل های رسانه ای می شود.

Without Media: شامل فایل های رسانه ای نمی شود. از این رو، روند سریع تری خواهد بود. استفاده از این گزینه را به شما توصیه می کنیم.

حال باید گزینه Save To Drive را انتخاب کنید.

در Google Drive  کل مکالمه خود را در قالب یک سند متنی پیدا خواهید کرد.

سند را در ویرایشگر متن باز کنید، اولین پیام را کپی کنید.

دوباره روی علامت سه نقطه واتساپ ضربه بزنید و گزینه جستجو را انتخاب کنید.

پیام کپی شده را در اینجا پیست و سرچ کنید.

با این کار به پیام مد نظرتان هدایت خواهید شد.

اگر به غیر از واتساپ از برنامه Telegram هم استفاده می کنید و می خواهید به اولین پیام برسید می توانید از ۳ ترفند برای دیدن و رفتن به اولین پست و پیام در چت ، کانال یا گروه تلگرام استفاده کنید.

مشاهده اولین پیام در واتساپ با استفاده از گزینه رسانه مدیا

اگر از همان اول فایل های رسانه ای را در چت های خود دارید و آنها را پاک نکرده اید؛ استفاده از این ترفند بسیار ساده خواهد بود. برای استفاده از این ترفند نیازی به اکسپورت چت ندارید، برای مشاهده اولین پیام چت واتساپ بدون اسکرول زیاد مراحل ساده زیر ر دنبال کنید:

روی مخاطب یا گروهی که می خواهید اولین پیام آن را مشاهده کنید تپ کنید.

به بخش Media یا رسانه بروید و به اولین فایل رسانه ای بروید. اسکرول فایل های رسانه ای در مقایسه با متن بسیار ساده تر خواهد بود.

مشاهده اولین پیام در واتساپ با استفاده از گزینه رسانه مدیا

اولین فایل رسانه ای مکالمه خود را باز کنید.

به سه نقطه در سمت راست و بالای گوشه بروید و Show in chat را انتخاب کنید.

مشاهده اولین پیام در واتساپ با استفاده از گزینه رسانه مدیا

با این کار فایل رسانه ای در صفحه چت شما ظاهر می شود. از این رو می توانید مستقیماً بدون اسکرول زیاد به پیام های اولیه مکالمه بروید.

برنامه مشاهده اولین پیام واتساپ Easy Scrolling

برای رفتن به اولین پیام در واتساپ می توانید از برنامه های اسکرول خودکار استفاده کنید. گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید نصب کنید، سرعت اسکرول را تنظیم کنید و بدون تلاش برای اسکرول به اولین پیام واتساپ برسید.

برای این کار می توانید برنامه Easy Scrolling را از Google Play Store یا App Store دانلود کنید. می توانید سرعت اسکرول را از داخل برنامه تنظیم کنید.

هنگامی که برنامه را در تلفن همراه خود راه اندازی کردید، هر بار که Whatsapp را باز می کنید، گزینه پیمایش خودکار را دریافت خواهید کرد. این روش شروع به پیمایش چت واتساپ شما به صورت خودکار با سرعت انتخابی شما می کند. اینکه چقدر زود به اولین پیام برسید بستگی به تعداد متن هایی که به اشتراک گذاشته اید و سرعتی که در برنامه پیمایش تنظیم کرده اید دارد. اکثراً چند ثانیه طول می کشد تا به اولین پیام برسید. شما می توانید از این برنامه برای مشاهده اولین پیام اینستاگرام و فیس بوک هم استفاده کنید.

برنامه مشاهده اولین پیام واتساپ Easy Scrolling

رفتن به اولین پیام در واتساپ با کمک پیام های ستاره دار

اگر فکر می کنید قرار است با کسی مکالمه طولانی داشته باشید، اولین پیام او را از قبل ستاره‌دار کنید تا هر بار که نیاز به بررسی متن‌های او دارید بتوانید به ابتدای مکالمه دست پیدا کنید. اگر قبلاً چت کرده اید و پیام ها را ستاره دار کرده اید و روی قدیمی ترین پیام ستاره دار تپ کنید. ممکن است لزوماً اولین پیام نباشد، اما این روش در زمان اسکرول کردن صرفه جویی می کند. سپس می توانید از آخرین پیام ستاره دار به سمت بالا حرکت کنید تا به اولین پیام برسید.

مشاهده اولین پیام واتساپ در آیفون

اگر از دستگاه آیفون خود استفاده می کنید باید چت های خود را دانلود کنید تا اولین پیام را در چت واتساپ یا فیس بوک خود مشاهده کنید. شما باید چند مرحله ساده مانند دانلود چت، باز کردن فایل دانلود شده و مشاهده اولین پیام و جستجوی این پیام را انجام دهید. کافیست که وارد صفحه چت شوید، روی آیکن سه نقطه تپ کنید و شروع گفتگو را انتخاب کنید.

رفتن به تاریخ خاص در واتساپ

واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد پیام ها را بر اساس تاریخ سرچ کنند. این ویژگی است که به کاربران امکان می دهد تاریخ خاصی را برای جستجوی پیام های ارسال شده و دریافت شده در آن تاریخ خاص انتخاب کنند. واتس اپ در حال حاضر از ویژگی جستجوی درون چت پشتیبانی می کند. با این حال، در حال حاضر، یک کاربر فقط می تواند پیام ها را بر اساس کلمات کلیدی خاص جستجو کند و نه برای پیام های ارسال شده/دریافت شده در یک روز خاص.

به عنوان بخشی از ویژگی جدید، واتس اپ یک آیکن تقویم را با انتخابگر تاریخ به حالت جستجوی درون چت اضافه می کند. کاربران می‌توانند تاریخ خاصی را انتخاب کنند و نتایج جستجو بر اساس گزارش، پیام هایی از تاریخ خاص نمایش داده می شوند.

سوالات متداول

من قبلاً چت های واتساپ خود را پاک کردم، آیا می توانم با استفاده از این ترفند به اولین پیام واتساپ دست پیدا کنم؟

خیر این ترفند تنها برای پیام هایی که موجود است کار می کند.

در روش توضیح داده شده در بالا، به جای ذخیره فایل پشتیبان در گوگل درایو می توانم از گزینه های دیگر استفاده کنم؟

بله، هدف اصلی ذخیره و باز کردن فایل است. می توانید فایل را در هر جایی که می خواهید ذخیره کنید.

آیا در روش توضیح داده شده در بالا انتخاب گزینه Without Media اجباری است؟

خیر می توانید یکی از دو گزینه را انتخاب کنید. گزینه Without Media  به این خاطر توصیه می شود که به هیچ فایل رسانه ای نیاز نداریم. همچنین، گنجاندن فایل‌های رسانه‌ای برای اکسپورت کردن چت زمان بیشتری میبرد.

مزیت برنامه اسکرول خودکار چیست؟

برنامه‌های اسکرول خودکار به شما کمک می‌کنند تعداد تاچ و اسکرول روی صفحه را کاهش دهید. به این ترتیب طول عمر صفحه نمایش لمسی موبایل افزایش می یابد. اگر در حال مطالعه چیزی یا انجام فعالیت های مشابه هستید، برنامه های اسکرول خودکار به شما کمک می کنند دست خود را آزاد نگه دارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۶ روش رفتن به اولین پیام در چت واتساپ بدون اسکرول کردن امروز انزل وب ما سعی کردیم به شما کمک کنیم تا به اولین پیام واتساپ خود دست پیدا کنید. تمام روش های ممکن در اینجا توضیح داده شد با این حال اگر شما ترفند یا روش دیگر را یاد دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات