آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام

زمانی که شما برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود نصب میکنید، از شما تاریخ تولد 🎂 را میپرسد. اگر در موقع نصب برنامه، تاریخ تولد خود را اشتباه وارد کردید میتوانید بعد ها آن را تغییر دهید. به همین دلیل در این مطلب از انزل وب به آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام میپردازیم.

آموزش تغییر دادن سن در اینستاگرام

?How To Change Age On Instagram

اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب است که کاربران زیادی دارد. این برنامه قوانین مختلفی دارد که کاربران باید آن ها رعایت کنند. یکی از این قوانین مربوط به سن میشود. اگر سن شما کمتر از حد مجاز اینستاگرام باشد با ارور You may not be old enough to use Instagram مواجه میشوید. در صورتی که سن خود را اشتباه وارد کردید و با این خطا مواجه شدید میتوانید مطلب آموزش تصویری حل مشکل سن در اینستاگرام را برای رفع مشکل راستی آزمایی اینستاگرام و رفع ارور You may not be old enough to use Instagram مطالعه کنید. در صورتی که هنوز با خطایی مواجه نشدید میتوانید سن خود را تغییر دهید. در ادامه دو راه برای  تغییر دادن سن در اینستاگرام بررسی میکنیم.

رفع اشتباه زدن سن در اینستاگرام از طریق برنامه اینستاگرام

شما به راحتی میتوانید سن خود را در برنامه اینستاگرام تغییر دهید. برای این کار ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید. اگر برنامه اینستاگرام را ندارید ابتدا آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. بعد از اتمام مراحل نصب نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید. پس از ورود به برنامه در منو پایین سمت راست آن روی آیکن پروفایل خود کلیک کنید.

تعیین سن در اینستاگرام

در صفحه پروفایل خود روی Edit Profile ضربه بزنید. این گزینه برای تغییر اطلاعات پروفایل شما است.

تنظیمات سن در اینستاگرام

صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه Personal Information Settings را ببینید. این گزینه را انتخاب کنید.

آموزش تغییر دادن سن در اینستاگرام

در صفحه باز شده اطلاعات شخصی خود را میتوانید ببینید. برای  تغییر دادن سن در اینستاگرام روی Birthday ضربه بزنید.

رفع اشتباه زدن سن در اینستاگرام

بعد از باز شدن تنظیمات سن در اینستاگرام روز، ماه، سال تولد خود را انتخاب کنید. برای ذخیره شدن روز انتخابی روی تیک بالای صفحه ضربه بزنید. شما به همین راحتی توانستید سن خود را در اینستاگرام تغییر دهید.

تنظیم سن در اینستاگرام

تنظیم سن در اینستاگرام از طریق فیسبوک

روش بعدی که شما میتوانید برای تغییر دادن سن در اینستاگرام از آن استفاده کنید فیسبوک است. این روش برای زمانی است که حساب اینستاگرام شما به یک اکانت فیسبوک متصل است. اگر اینستاگرام شما به حساب فیسبوک متصل نیست باید از روش قبلی تاریخ تولد خود را تغییر دهید. برای تغییر دادن سن در اینستاگرام از طریق فیسبوک برنامه فیسبوک را باز کنید. وارد Settings & Privacy شوید.

رفع مشکل راستی آزمایی اینستاگرام

گزینه Settings را انتخاب کنید.

Add your birthday در اینستاگرام

در مرحله بعد برای دیدن اطلاعات پروفایل خود گزینه Profile Information را انتخاب کنید. برای تغییر آن روی Edit ضربه بزنید.

تعیین سن در اینستاگرام

روز، ماه و سال تولد خود را انتخاب کنید. در آخر روی Save ضربه بزنید. بعد از تغییر تاریخ تولد در فیسبوک، تاریخ تولد شما در اینستاگرام نیز به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

تنظیمات سن در اینستاگرام

سوالات متداول

آیا تاریخ تولد برای سایر کاربران قابل مشاهده است؟

اگرچه اینستاگرام بخشی برای تاریخ تولد دارد و شما میتوانید تاریخ تولد خود را در آن جا وارد کنید اما این بخش برای سایر کاربران نشان داده نمیشود. اگر میخواهید در قسمت پروفایل تاریخ تولد خود را نشان دهید میتوانید تاریخ تولد را در قسمت Bio اینستاگرام بنویسید.

آیا میتوان تاریخ تولد را از اینستاگرام حذف کرد؟

خیر بعد از اضافه کردن تاریخ تولد خود به اینستاگرام شما نمیتوانید آن را حذف کنید. با این حال، شما میتوانید همیشه از طریق مراحل بالا آن را تغییر دهید.

چند بار میتوانیم تاریخ تولد خود را عوض کنیم؟

اینستاگرام هیچ کجا تعداد حداکثری که میتوانید تاریخ تولد خود را تغییر دهید اعلام نکرده است. با این حال توصیه میکنیم تاریخ تولد خود را به دفعات زیاد تغییر ندهید. زیرا ممکن است اینستاگرام این حرکت را غیر معمولی شناسایی کند و حساب شما را ببندد.

آیا از طریق نسخه وب اینستاگرام میتوان تاریخ تولد خود را عوض کنیم؟

خیر، در صورتی که برنامه اینستاگرام روی گوشی شما نصب نباشد شما نمیتوانید از طریق مرورگر گوشی و یا کامپیوتر تاریخ تولد خود را تغییر دهید. بنابر این برای تغییر دادن سن در اینستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام را نصب کنید. اگر شما با مشکل نصب نشدن برنامه اینستاگرام در اندروید مواجه هستید میتوانید برای حل مشکل خود مطلب آموزش ۱۱ روش حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز نحوه استفاده از قابلیت Add your birthday در اینستاگرام و نحوه تغییر تاریخ تولد صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای تعیین سن در اینستاگرام استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه رفع اشتباه زدن سن در اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات