آموزش 12 روش حل مشکل باز نشدن توییتر

آموزش ۱۲ روش حل مشکل باز نشدن توییتر

یکی از مشکلات آزاردهنده که در برنامه توییتر 🐦 ممکن است با آن مواجه شوید مشکل لود و باز نشدن توییتر است. این مشکل دلایل مختلفی میتواند داشته باشد، در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۲ روش حل مشکل باز نشدن توییتر میپردازیم.

حل مشکل لود نشدن توییتر

Cannot Open Twitter? Here’s The Fix

پیش از این در انزل وب به نحوه حل مشکل شماره ایران ، لاک شدن و تعلیق اکانت توییتر پرداختیم. به غیر از تعلیق شدن اکانت توییتر یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، مشکل باز نشدن توییتر است. روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها شما میتوانید مشکل باز نشدن توییتر در گوشی های اندرویدی، iOS و ویندوز را برطرف کنید که در ادامه این روش ها را بررسی میکنیم.

علت ارور توییتر

اگر اکانت توییتر شما محدود شده است میتوانید مطلب آموزش ۳ روش حل مشکل لیمیت شدن توییتر را برای رفع مشکل خود مطالعه کنید.

برنامه تغییر دهنده آی پی علت باز نشدن توییتر

همانطور که میدانید توییتر بدون برنامه تغییر دهنده آی پی کار نمیکند و شما نمیتوانید وارد برنامه شوید. بنابر این زمانی که با مشکل باز نشدن توییتر مواجه میشوید ابتدا بررسی کنید ببینید به برنامه تغییر دهنده آی پی متصل هستید یا خیر. در صورتی که به این برنامه متصل نبودید از توییتر خارج شوید و وارد برنامه تغییر دهنده آی پی شوید تا به آن متصل شوید. بعد از متصل شدن به برنامه توییتر بازگردید. در صورتی که از ابتدا به برنامه تغییر دهنده آی پی متصل بودید اما باز هم با مشکل باز نشدن توییتر مواجه هستید میتوانید برنامه تغییر دهنده آی پی خود را حذف و یک برنامه یا روش دیگر امتحان و نصب کنید. بعد از نصب یک برنامه دیگر و متصل شدن به آن مجددا به برنامه توییتر بازگردید و بررسی کنید ببینید مشکل باز نشدن توییتر حل شده است یا خیر.

بررسی سرور های توییتر

گاهی ممکن است مشکل باز نشدن توییتر به دلیل گوشی شما نباشد بلکه دلیل مشکل سرور های توییتر هستند. در این زمان شما نمیتوانید کاری کنید. باید صبر کنید تا خود توییتر این مشکل و باگ را حل کند. بعد از حل شدن مشکل توسط توییتر مجددا میتوانید از این برنامه استفاده کنید. چند راه وجود دارد که شما میتوانید از طریق آن متوجه شوید که مشکل به دلیل خرابی سرور های توییتر است یا خیر. اولین راهی که میتوانید از آن استفاده کنید، استفاده از سایت Downdetector است. این سایت مشکلات گزارش شده برنامه را به شما نشان میدهد. برای استفاده از Downdetector سایت را باز کنید و نام برنامه Twitter را وارد کنید.

دلیل باز نشدن توییتر

راه بعدی بررسی صفحه رسمی توییتر است. صفحه رسمی توییتر را بررسی کنید و ببینید اطلاعیه ای در خصوص قطع شدن برنامه داده یا خیر. آخرین راه بررسی سایر دستگاه ها است. زمانی که مشکل باز نشدن توییتر به دلیل خرابی سرور های توییتر باشد توییتر در هیچ دستگاهی کار نمیکند. در نتیجه بررسی کنید ببینید برنامه توییتر در سایر دستگاه ها کار میکند یا خیر. در صورتی که متوجه شدید اشکال از سمت سرور است منتظر بمانید تا توییتر مشکل را رفع کند.

اینترنت ضعیف دلیل مشکل باز نشدن توییتر

در صورتی که مطمئن شدید مشکل به دلیل خرابی سرور های توییتر نیست میتوانید اینترنت خود را بررسی کنید. اینترنت ضعیف نیز یکی دیگر از دلایل مشکل باز نشدن توییتر میتواند باشد. اگر متوجه شدید که اینترنت شما ضعیف است میتوانید آن را تغییر دهید. به عنوان مثال اگر از اینترنت گوشی استفاده میکنید، ابتدا اینترنت گوشی را خاموش کرده و به وای فای متصل شوید و بالعکس. همچنین ریست تنظیمات شبکه میتواند مشکل شما را حل کند. برای این کار مسیر Settings> System> Reset options را طی کنید و روی Reset Wi-Fi, mobile & Bluetooth ضربه بزنید.

علت باز نشدن توییتر

در صورتی که از مودم استفاده میکنید. میتوانید آن را خاموش و سپس روشن کنید.

حل مشکل ورود به توییتر با راه اندازی مجدد گوشی

یکی از دلایل مواجه شدن با مشکل باز نشدن توییتر میتواند به دلیل یکسری اشکالات جزئی باشد. زمانی که گوشی شما با یکسری اشکالات جزئی مواجه میشود ممکن است در کارکرد برنامه توییتر مشکل ایجاد شود. در این زمان یکی از سریعترین راه و راحت ترین راه برای رفع مشکل خاموش و روشن کردن گوشی است. برای این کار ابتدا دکمه خاموش روشن گوشی خود را نگه دارید. بعد از چند ثانیه به شما یکسری گزینه ها نشان داده میشود. از بین گزینه ها Restart را انتخاب کنید. گوشی شما به صورت خودکار خاموش و بعد از چند ثانیه مجددا روشن میشود.

علت باز نشدن توییتر

اگر از گوشی iOS استفاده میکنید دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا Slide to Power Off را روی صفحه ببینید. بعد از دیدن Slide to Power Off اسلایدر را به سمت راست بکشید تا گوشی خاموش شود. بعد از خاموش شدن گوشی چند ثانیه منتاظر بمانید و بعد با فشردن دکمه پاور گوشی خود را روشن کنید.

حل مشکل لود نشدن توییتر

در صورتی که از توییتر روی کامپیوتر استفاده میکنید میتوانید از روش راه اندازی مجدد نیز برای رفع مشکل باز نشدن Twitter استفاده کنید. برای ریستارت کردن کامپیوتر منو Start را باز کنید و روی Power کلیک کنید تا گزینه های آن به شما نشان داده شود. از بین گزینه های آن Restart را انتخاب کنید. با این کار کامپیوتر شما به صورت خودکار خاموش و بعد از چند ثانیه مجددا روشن میشود.

علت باز نشدن توییتر

نداشتن مجوز دلیل باز نشدن توییتر

اگر به برنامه توییتر مجوز های لازم را ندهید در کار کردن دچار مشکل میشود. بنابر این مجوز های لازم برنامه را فعال کنید تا مشکل باز نشدن Twitter حل شود. برای این کار Settings گوشی را باز کنید. وارد Apps & notifications شوید. برنامه توییتر را پیدا کنید و روی Permissions ضربه بزنید. حالا مجوز های لازم برنامه را به آن بدهید.

خاموش کردن قابلیت ذخیره باتری

خاموش کردن قابلیت ذخیره باتری نیز میتواند به شما برای رفع مشکل باز نشدن Twitter کمک کند. برای خاموش کردن این قابلیت در گوشی های اندرویدی انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید تا تنظیمات سریع باز شود. سپس گزینه Battery saver را پیدا و آن را غیر فعال کنید.

حل مشکل ورود به توییتر

برای غیر فعال کردن این قابلیت در گوشی های iOS مسیر Settings> Battery را طی کنید و Battery saver را غیر فعال کنید.

بروز نبودن توییتر علت ارور توییتر

توییتر بروز رسانی های مختلفی برای کاربران خود ارائه میکند. این بروز رسانی ها به غیر از اضافه کردن ویژگی و قابلیت های جدید به برنامه برخی از باگ ها و مشکلات نسخه های قبل خود را نیز برطرف میکنند. بنابراین شما با بروز رسانی برنامه ممکن است بتوانید مشکل باز نشدن Twitter را حل کنید. اگر از گوشی اندرویدی استفاده میکنید میتوانید از گوگل پلی استفاده کنید. ابتدا برنامه گوگل پلی را باز کنید و روی آیکن پروفایل خود در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

علت ارور توییتر

دراز منو باز شده گزینه Manage apps & device را انتخاب کنید.

دلیل باز نشدن توییتر

از منو بالا وارد تب Manage شوید. از گزینه های پایین آن Update available را انتخاب کنید. با این کار برنامه هایی که نسخه جدیدتری از آن ها در دسترس است به شما نشان میدهد. برنامه توییتر را پیدا کرده و بروز کنید.

علت باز نشدن توییتر

در صورتی که از گوشی iOS استفاده میکنید App Store را باز کنید. در قسمت جست جو آن برنامه Twitter را وارد کنید و ببینید بروز رسانی در دسترس است یا خیر. در صورت در دسترس بودن بروز رسانی برنامه Twitter را بروز کنید. به غیر از آپدیت برنامه شما میتوانید گوشی خود را نیز بروز رسانی کنید.

ورود مجدد به حساب کاربری

اگر برنامه توییتر در بارگیری محتوا با مشکل مواجه است میتوانید یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و مجددا وارد اکانت خود شوید. این مراحل در گوشی های اندروید و iOS مشابه یکدیگر هستند. برای این کار از بالا سمت چپ صفحه روی پروفایل خود ضربه بزنید.

حل مشکل لود نشدن توییتر

از منو باز شده گزینه Settings and privacy را انتخاب کنید.

حل مشکل ورود به توییتر

حالا روی گزینه Account ضربه بزنید.

علت ارور توییتر

صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه Log out را ببینید. این گزینه را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه شما با موفقیت از حساب کاربری توییتر خود خارج میشوید. بعد از خارج شدن از اکانت خود مجددا اطلاعات خود را وارد کرده و وارد برنامه شوید.

دلیل باز نشدن توییتر

اگر از نسخه وب این برنامه استفاده میکنید راحت تر میتوانید از حساب کاربری خود خارج شوید. برای این کار در قسمت Profile روی More یا … در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

علت باز نشدن توییتر

از منو باز شده گزینه Log out را انتخاب کنید.

حل مشکل لود نشدن توییتر

ممکن است یک پیام مبنی بر اینکه شما در حال خارج شدن از حساب کاربری خود هستید برای شما ظاهر شود. روی Log out ضربه بزنید تا از کانت خود خارج شوید. بعد از خارج شدن از حساب کاربری میتوانید مجددا با وارد کردن نام کاربری و پسورد وارد توییتر شوید.

علت باز نشدن توییتر

رفع مشکل باز نشدن Twitter با پاک کردن حافظه پنهان

یکی دیگر از راه های رفع مشکل باز نشدن Twitter پاک کردن حافظه پنهان برنامه است. گاهی فایل های خراب برنامه باعث مشکل میشوند. در این صورت شما میتوانید حافظه پنهان برنامه را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه پنهان برنامه توییتر ابتدا Settings گوشی خود را باز کنید. در صفحه اصلی تنظیمات گزینه Apps را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. در مرحله بعد Manage apps را انتخاب کنید. در بخش Manage apps شما میتوانید برنامه های نصب شده روی گوشی خود را مشاهده کنید. از بین برنامه ها برنامه Twitter را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

حل مشکل لود نشدن توییتر

در منو پایین گوشی خود گزینه Clear data را انتخاب کنید.

حل مشکل ورود به توییتر

روی دو گزینه Clear all data و Clear cache ضربه بزنید. این گزینه ها برای پاک کردن حافظه پنهان برنامه هستند.

علت ارور توییتر

پاک کردن حافظه پنهان مرورگر برای رفع مشکل باز نشدن نسخه وب Twitter

در صورتی که با استفاده از مرورگر وارد نسخه وب توییتر میشوید میتوانید حافظه پنهان مرورگر خود را برای رفع مشکل باز نشدن Twitter پاک کنید. برای این کار مرورگری که با آن وارد نسخه وب توییتر میشوید را باز کنید. روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و مسیر More tools> Clear browsing data را طی کنید. گزینه های Cookies and other site data و Cached images and files را انتخاب کنید. در آخر روی گزینه آبی رنگ Clear data کلیک کنید.

حل مشکل لود نشدن توییتر

حذف و نصب مجدد برنامه برای رفع مشکل باز نشدن برنامه Twitter

اگر هنوز با مشکل باز نشدن Twitter مواجه هستید میتوانید برنامه توییتر را از روی گوشی خود پاک کنید و دوباره برنامه را نصب کنید. گاهی یکسری از فایل های برنامه خراب یا پاک میشوند. این اتفاق میتواند برنامه را دچار مشکل کند. در این صورت میتوانید برنامه را پاک کرده و دوباره از ابتدا آن را نصب کنید. برای پاک کردن برنامه توییتر، برنامه را در صفحه گوشی خود پیدا کنید و روی آن نگه دارید تا چند گزینه به شما نشان داده شوند. از بین گزینه ها Uninstall را انتخاب کنید تا حذف شود.

دلیل باز نشدن توییتر

بعد از حذف برنامه مجددا آن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

علت باز نشدن توییتر

برای حل مشکل باز نشدن Twitter با حذف و نصب مجدد برنامه در گوشی های iOS مجددا برنامه Twitter را در گوشی خود پیدا کنید و روی آن چند ثانیه نگه دارید. بعد از نشان داده شدن چند گزینه Remove App را انتخاب کنید تا برنامه حذف شود. مجددا برنامه را دانلود و نصب کنید. بعد از طی کردن مراحل نصب بررسی کنید ببینید مشکل باز نشدن توییتر حل شده است یا خیر.

حل مشکل لود نشدن توییتر

ارتباط با پشتیبانی توییتر

آخرین کاری که میتوانید برای رفع مشکل باز نشدن توییتر انجام دهید ارتباط با پشتیبانی توییتر است. اگر تمام راه های گفته شده را انجام داده اید اما هنوز مشکل باز نشدن Twitter برطرف نشده میتوانید با پشتیبانی توییتر ارتباط برقرار کنید.

علت باز نشدن توییتر

بعد از حل مشکل ورود به توییتر اگر میخواهید در توییتر پیام ارسال کنید میتوانید مطلب آموزش ۳ روش ارسال پیام در توییتر را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجه به نحوه حل مشکل باز نشدن توییتر صحبت کردیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش جدید و 2 روش سریع نصب گوگل پلی روی ویندوز 11
حل مشکل ساسبند شدن توییتر
آموزش 3 روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر

نظرات

  • Yalda says:

    من قبلا یه اکانت تو توییتر داشتم ازش خارج شدم یه مدت بعد میخواستم واردش شم هرکاری میکنم نمیشه میگه مشکلی به وجود اومده بعدا امتحان کنید که بعدا هم نمیشه باز از خیر اون گذشتم گفتم یه جدید میسازم الان میخوام یه جدید بسازم یه قسمت میگه برات کد ارسال میشه اونو بگو کد برام نمیاد نه از پیامک نه ایمیل چیکار باید بکنم؟