منظور از کانکس تجهیز شده چیست

منظور از کانکس تجهیز شده چیست

در خیلی از موارد مشتری هایی وجود دارند که به علت مشغله کاری و یا عجله در کار خود قصد خرید کانکس مجهز را دارند، همانطور که آگاه هستید تجهیز کردن یک سازه به کابیت و مبل و … خیلی زمان بر بوده و این نکته که سلیقه های افراد با یکدیگر فرق دارد نیز مهم و در زمان به تکمیل رسیدن این فرایند تاثیر گذار است.

از طرفی فردی میخواهد که کاملا زمان آزاد داشته باشد و برود بازار و دنبال محصولات با کیفیت ولی قیمت مناسب باشد که این خودش کلی زمان میبرد. از طرفی حتی بعد از انتخاب محصولات ممکن است فروشنده کمی زمان برای آماده سازی بخواهد که همگی فرایند مجهز کردن کانکس را طولانی تر میکنند.

امکانات و مزیت های کانکس مجهز

استفاده از کانکس کاملا مجهز به ویژه در مواقع بحران مزایای زیادی دارد که در این صورت باعث صرفه جویی در زمان نجات می شود و همچنین در موارد اداری تجهیزات سریعتر و عملیات فوری پس از نصب لانه را به همراه خواهد داشت. کلا کانکس ها مزیت های زیادی دارند ما به این علت که قصد داریم کانکس مجهز را مورد بررسی قرار دهیم دیگر وارد جزییات دیگر کانکس ها نمیشویم. از این رو کانکس مجهز به عنوان یک سازه آماده و از پیش ساخته میتواند در مواقع حساس و بحرانی به شدت به کمکمان بیاید.

تجهیزات کانکس با توجه به ابعاد و نوع استفاده با یکدیگر متفاوت است، اما قاعدتا تجهیزاتی که خریدار می تواند در ابتدای کار سفارش دهد میتواند موارد زیر باشد:

  1. سرویس و لوازم بهداشتی
  2. میز کنفرانس
  3. میز منشی
  4. طراحی سالن انتظار
  5. تخت تاشو استاندارد در اتاق خواب
  6. لوستر و پرده
  7. کابینت آشپزخانه
  8. هود
  9. سینک و مخزن گاز یا آب
  10. پیشخوان به قسمت بیرون
  11. سیستم گرمایشی
  12. سیستم سرمایشی
  13. یخچال های صنعتی و خانگی
  14. محفظه آب موجود در راهرو و یا چای ساز
  15. همچنین سیستم های نظارتی و دوربین های مدار بسته
  16. ژنراتور تامین کننده برق
  17. و…

البته همه این گزینه ها به نظر خریدار و فرم درخواست او بستگی دارد. در کانکس ویلایی آماده اقلام اولیه و اساسی ساختمان برای اسکان خانواده در آن طراحی شده است و ممکن است نیاز به تجهیز به مشخصات شخصی و یا خدماتی باشد که در هر زمان پس از قرار دادن سازه قابل انجام است. در ادامه برخی امکانات کانکس مجهز را مورد بررسی قرار میدهیم با ما همراه باشید.

وجود سرویس بهداشتی در کانکس مجهز

از جمله تجهیزات اولیه ای که ممکن است برای دفاتر یا منازل مسکونی و یا حتی برای استفاده در فروشگاه ها مورد نیاز باشد، کابین مجهز به سرویس بهداشتی است که به راحتی می توان آن را با انواع ساختمان های پیش ساخته مجهز کرد و به اندازه کافی برای سفارش آن در صورت نیاز می باشد.
این توالت در داخل ساختمان درب و در بیرون نخواهد داشت و می تواند ساختمانی مجزا باشد که با فاصله کمی از ساختمان اصلی نصب کنید. که به آن کانکس سرویس بهداشتی نیز میگویند همچنین کلیه تجهیزات مورد نیاز برای سرویس از جمله لوله کشی، شیرآلات و سینک ظرفشویی در آن گنجانده شده است. کافی است انشعابات اصلی آب را به آن وصل کرده و خروجی آن را به چاه فاضلاب وصل کنید. خریدار می تواند آپارتمان مجهز به سرویس بهداشتی در دو مدل سرویس ایرانی یا خارجی انتخاب کند.

کانکس مبله و تجهیز شده با مبلمان

در کانکس هایی که مبله هستند امکاناتی همانند:

  • میز کنفرانس در اتاق جلسه مجزای طراحی شده برای مدیرعامل
  • پروژکتور در اتاق مدیر عامل یا اتاق مخصوص به جلسات
  • میز منشی در راهرو اصلی و سالن انتظار
  • صندلی های مورد نیاز برای اتاق انتظار
  • وجود سروییس های بهداشتی در داخل و خارج از کانکس جهت استفاده مراجعه کنندگان و کارکنان
  • اتاق اضافی با امکانات کامل برای استراحت و یا حتی برای ماندن شب به طور کامل
  • و…

کلیه تجهیزات مورد نیاز برای استفاده در کانکس همگی سفارشی و مطابق با سلیقه شما می باشند. درخواست ها و نیازهایتان را مطرح میکنید و مطابق با آن ها کانکس را آماده تر و تمیز تحویل میگیرید.

استفاده از تجهیزات ایمنی در کانکس

حال که در این مقاله به بررسی تجهیزات این مدل از کانکس پرداختیم شاید بهتر باشد توضیحاتی در مورد تجهیزات ایمنی آن نیز  ارائه دهیم. از آنجایی که همیشه خطر آتش سوزی و حوادث زیادی در کارگاه های ساختمانی و یا خانه های مسکونی وجود دارد، داشتن یک کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه با تجهیزات کامل در داخل هر سازه همیشه توصیه می شود. کپسول ها باید در پایان تاریخ انقضا شارژ شوند و وسایل کمک های اولیه قبل از خراب شدن تعویض شوند.
این وسیله در هنگام بروز حوادث کمک زیادی می کند و از آتش سوزی در کلبه و حتی بهتر از موارد مهم از حوادث زندگی جلوگیری می کند. امیدواریم چنین اتفاقاتی برای هیچ یک از خریداران آپارتمان رخ ندهد، اما اطمینان و احتیاط همیشه شرط عقل است.

قیمت کانکس تجهیز شده

قیمت کانکس تجهیز شده

از آنجایی که هر تجهیزات دارای قیمت های متفاوتی است و باید ارزیابی دقیقی از تجهیزات سفارش داده شده توسط خریدار انجام شود، پس از ثبت سفارش، قیمت کانکس مجهز محاسبه می شود. اما این تضمین وجود دارد که تمامی تجهیزات از سازندگان اصلی و با هزینه های مستقیم خریداری شود که در این صورت به نفع خریدار خواهد بود.
اما برای اطلاع از هزینه های اولیه سازه بدون تجهیزات می توانید صفحه قیمت کانکس مامیس را نیز مرور کنید و ابتدا سازه مورد نیاز خود را مشخص کنید و سپس لیستی از تجهیزات مورد نیاز خود تهیه کنید تا همکاران ما آخرین قیمت را تعیین کنند.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین سازه تولید شده در دنیای مدرن آشنا کنیم نام این سازه کانکس مجهز بود که از قبل تمامی امکانات مورد نیاز شما در آن تعبیه شده است. این کانکس بسیار شیک و لوکس بوده و از نظر قیمتی نیز نسبت به سایر محصولات گران تر است. همچنین امکانات آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم و برخی از امکانات و مزیت هایش را توضیح دادیم شما برای خرید هر نوع کانکس میتوانید از شرکت مامیس کانکس مشاوره بگیرید و در صورت لزوم از آن ها خرید کنید. مامیس کانکس با سال ها تجربه توانسته است به یکی از بهترین ها در این حوزه تبدیل شود و بتواند تمامی نیاز های مشتریان خود را تامین کند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات