بازیابی دسترسی به اندروید خود با استفاده از FRP Bypass Tool iDelock

بسیاری از ویژگی های ایمنی و امنیتی دستگاه های اندرویدی شما وجود دارد. اینها برای جلوگیری از سرقت اطلاعات خصوصی شما توسط سارقان یا اطمینان از اینکه هیچ کس دیگری نمی تواند پیام ها، عکس ها و داده هایی را که در دستگاه خود ذخیره کرده اید ببیند طراحی شده اند.

با این حال، هنگامی که یک اندروید بازسازی شده یا دستگاه دست دوم را خریداری کرده اید، این حفاظت ها مانع می شوند. در این صورت، برای بهره مندی از مزایای کامل یک گوشی اندرویدی جدید، به یک راه حل سریع، قابل اعتماد و قوی برای عبور از FRP نیاز دارید.

FRP یک ویژگی حفاظت از ارسال مجدد کارخانه است که تضمین می‌کند دستگاه شما برای فروش غیرقانونی یا مشاهده توسط یک شخصیت بی‌وجدان پاکسازی نمی‌شود. اما اگر رمز عبور دستگاه خود را فراموش کنید چه کار می کنید؟

آیا قفل FRP قابل حذف است؟

آره! هدف قفل FRP این است که مانع از استفاده دیگران از دستگاه شما بدون اجازه شما شود و سپس آن را به حالت پیش فرض خود بازگردانید. این یک ویژگی امنیتی عالی به طور کلی است اما هنگام خرید یک دستگاه از قبل استفاده شده بسیار خسته کننده است. گاهی اوقات شرکت یا مالکان خصوصی که اندروید را به شما می فروشند ممکن است فراموش کنند قفل آن را باز کنند یا حافظه آن را پاک کنند، بنابراین شما با حذف FRP می توانید در آینده با آنها کار کنید.

خبر خوب این است که برای استفاده از ابزارهای باز کردن قفل FRP نیازی به تخصص IT یا دستگاه اندرویدی ندارید. برنامه‌های نرم‌افزاری وجود دارند که شما را در هر مرحله راهنمایی می‌کنند تا بتوانید از دستگاه Android با راه‌حل دور زدن FRB استفاده کنید.

چندین دلیل قابل توضیح وجود دارد که چرا باید قفل FRP را در اندروید خود دور بزنید مانند:

• خرید دستگاه های مستعمل برای یک برنامه غیرانتفاعی یا مربوط به مدرسه که همه آنها باید قبل از استفاده بازنشانی شوند.
• هر زمان که یک کارمند استعفا داد و یک کارگر جدید دستگاه اندرویدی شرکت آنها را تحویل گرفت.
• اگر یک مدل اندروید قدیمی را می فروشید و رمز عبور یا کد خود را برای باز کردن قفل آن فراموش کرده اید.

معرفی iDelock برای دستگاه های اندرویدی

با نرم افزار قدرتمند iDelock (Android)  ، می توانید از همه این سناریوها جلوگیری کنید. این شامل یادگیری نحوه حذف حساب Google از Samsung بدون داشتن رمز عبور است. علاوه بر این، استفاده از iDelock به شما این امکان را می‌دهد که FRP و همه انواع صفحه‌های قفل را بدون هیچ گونه خطر بدافزار، ویروس یا آسیب به دستگاه اصلی Android دور بزنید.

این یک راه حل آسان برای استفاده است که میزان موفقیت فوق العاده بالایی دارد. کل فرآیند توسط دستورالعمل های روی صفحه نمایش داده می شود، بنابراین نیازی به خواندن کتابچه راهنمای فنی یا آموزش پیشرفته نخواهید داشت. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود تا بتوانید سریعتر از دستگاه های Android خود بیشترین استفاده را ببرید.

ویژگی های iDelock برای اندروید

ویژگی های iDelock برای اندروید:

• نرم افزار سازگار برای بیش از ۶۰۰۰ مدل مختلف دستگاه های اندرویدی.
FRP bypass Samsung و هر گونه اثر انگشت، passcodes، پسوردها و سایر قفل ها را دور می زند.
• رابط کاربری آسان برای استفاده همه کاربران.
• یک ابزار نرم افزاری ایمن که از دستگاه در برابر خطاهای فرآیند محافظت می کند.

راهنمای کامل FRP Bypass

از روند این ابزار دور زدن FRP برای دستگاه های اندرویدی نترسید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل USB برای اتصال اندروید خود به رایانه و چند دقیقه کار با نرم افزار است. برای شروع:

• iDelock را روی رایانه شخصی خود نصب کنید و Remove Google Lock (FRP) را انتخاب کنید. دستگاه اندروید خود را به رایانه شخصی خود وصل کنید.
راهنمای کامل FRP Bypass

• نام تجاری دستگاه تلفن همراه، نسخه سیستم و سایر جزئیات را انتخاب کنید.
راهنمای کامل FRP Bypass

• نرم افزار با پایگاه داده های به روز شده WooTechy متصل می شود و به طور خودکار بسته نصب داده را برای استخراج در اختیار شما قرار می دهد.
راهنمای کامل FRP Bypass

• همین است! دستگاه شما شروع به باز کردن قفل خواهد کرد.
راهنمای کامل FRP Bypass

همچنین گزینه ای برای شروع دور زدن iDelock FRP با انتخاب دور زدن قفل صفحه وجود دارد. مراحل تقریباً مشابه هستند و به همان اندازه یک راه حل دقیق ارائه می دهند.

نتیجه گیری

دستگاه اندرویدی شما ارزشمند است. داده های زیادی در مورد شما و خانواده شما دارد که باید محافظت شود. با این حال، هنگامی که زمان فروش یا خرید یک دستگاه دست دوم فرا می رسد، یا اگر رمز عبور صحیح را برای دسترسی به آن دستگاه فراموش کرده اید، ابزار دور زدن فوق العاده توسعه یافته WooTechy iDelock (Android) را امتحان کنید.

شما قادر خواهید بود کنترل کامل اندروید خود را به دست آورید و از تمام ویژگی های فوق العاده ای که این دستگاه را به یکی از بهترین دستگاه های تلفن همراه موجود در بازار تبدیل می کند، لذت ببرید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات