اجاره خودرو های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در تهران

اجاره خودرو های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در تهران

رنتینال rentinal ارائه خدمات اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران ، اجاره ماشین در تهران ، اجاره خودرو لوکس میباشد.

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در تهران بهترین انتخاب برای افرادی است که به خودروهای لوکس و خارجی علاقه زیادی دارند. به دلیل گرانی خودروهای لوکس، ممکن است بسیاری توان خرید آنها را نداشته باشند. از این رو با اجاره کردن خودرو می توانید به این آرزو دست یابید. در صورتی که نیاز به اجاره کردن خودرو داشته باشید خواهید توانست مراکز متعددی را در شهرهای مهم کشور پیدا کنید. اما هریک از آنها قوانین منحصر به فرد خود را برای اجاره در نظر گرفته اند. رنتینال به عنوان یکی از مراکز اجاره ماشین معتبر در تهران شناخته می شود که می توانید انواع خودروهای لوکس و ایرانی را از آن اجاره کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

اجاره خودرو لوکس

رانندگی پشت فرمان اجاره خودرو های لوکس آرزوی بسیاری است و به دلیل فقر مالی ممکن است این آرزو دست نیافتنی باشد. اما گاهی اوقات، به دلایل مختلف نظیر: عروسی، مراسم مهمانی خاص و… نیاز به چنین خودرو هایی پیدا می کنیم. در این مواقع به فکر قرض گرفتن خودرو از دوستان و آشنایان خود می افتیم! اما طبیعتا کار دشواری است که بتوان این مورد را مطرح کرد. اجاره خودرو لوکس در تهران، بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که در این صورت بدون اینکه کسی بفهمد می توانید خودرو مورد علاقه خود را انتخاب کرده و برای مدت مشخصی در اختیار داشته باشید. یکی از بهترین مزایای اجاره کردن خودرو لوکس را می توان به تنوع انتخاب ها نسبت داد. چرا که مرکز اجاره خودرو رنتینال، انواع اقسام انتخاب ها را پیش روی شما قرار خواهد داد.

قیمت اجاره کردن خودرو

قیمت، موردی است که تاثیر بسزایی بر انتخاب مشتریان می گذارد. از این رو رنتینال نهایت تلاش خود را بر کاهش میزان قیمت خدمات خود به کار گرفته است. انواع اقسام خودرو های مختلف را می توانید با قیمت های ارزان از این شرکت اجاره کنید. توجه داشته باشید که هریک از خودرو ها قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. طبیعتا هرچه قیمت ذاتی خودرو بیشتر باشد باید هزینه بیشتری را جهت اجاره آن پرداخت کنید. خودرو های ایرانی میزان قیمت پایین تری نسبت به خودروهای لوکس خارجی دارند. از این رو هر شخص با توجه به سلیقه و وسع مالی خود می تواند خودرو مورد نظر را برای اجاره انتخاب کند.

اجاره ارزان خودرو

طبیعتا هر فردی تمایل به بهره مندی از بهترین خدمات با نازلترین قیمت ها را دارد. اجاره خودرو ارزان نیز از جمله خواسته های مشتریان است. اما چگونه می توان خودرو های لوکس و باکیفیت را با قیمت ارزان اجاره کرد؟ رنتینال پیرو جلب رضایت مشتریان خود، بهترین خودرو ها را با نازلترین قیمت ها به اجاره واگذار می کند. جهت اثبات این امر، می توانید قیمت مراکز اجاره خودرو را با یکدیگر مقایسه کنید! پس از مراجعه به وب سایت رنتینال و انتخاب خودرو مورد نظر، قیمت دقیق اجاره خودرو را مشاهده خواهید کرد.

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده در اختیار داشتن تمام و کمال خودرو، مزیت بزرگی محسوب می شود. به گونه ای که خودرو انتخابی خود را پس از ارائه مدارک مورد نیاز، بدون هیچگونه راننده ای تحویل گرفته و پشت فرمان آن می نشینید.بسیاری تصور می کنند که تنها خودرو های ایرانی را می توان به صورت بدون راننده تحویل گرفت. اما رنتینال کلیه خودرو های خود را به صورت بدون سرنشین در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره روزانه خودرو

در جهت اجاره خودرو روزانه می توانید آن را به صورت با راننده و بدون راننده دریافت کنید. توجه داشته باشید که قیمت اجاره کردن خودرو به صورت روزانه محاسبه می شود. اما هرچه تعداد روزهای بیشتری را برای اجاره انتخاب کنید، تخفیفات ویژه ای شامل حالتان خواهد شد. در صورتی که نیاز به اجاره یک روزه خودرو داشته باشید نیز باید هزینه اجاره ۳ روز را پرداخت کنید! از این رو توصیه می کنیم که خودرو انتخابی خود را به مدت ۳ روز اجاره کنید. چرا که هزینه یکسانی را در این صورت پرداخت خواهید کرد.

شرایط اجاره کردن خودرو

همانطور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره شد، تنها برای اجاره خودرو بدون راننده نیاز به ارائه مدارک خواهید داشت. رنتینال شرایط آسانی را برای اجاره کردن خودرو در نظر گرفته است و به سهولت می توانید خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید. توجه داشته باشید که هریک از خودرو های ایرانی و خارجی دارای محدودیت کیلومتر روزانه هستند و در صورت طی مسافت بیشتر، باید جریمه پرداخت کنید. کلیه خودروها دارای بیمه بدنه هستند اما گاهی اوقات در صورت بروز سانحه، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه اضافی شوید. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای اجاره، می توانید به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانان شرکت در ارتباط باشید. پاسخ تمامی سوالات خود را نیز می توانید از این کارشناسان دریافت کنید.

نحوه اجاره خودرو

تا به اینجای کار حتما با شرایط و انواع روش های اجاره خودرو آشنا شدید. اما نوبت به نحوه اجاره می رسد. تا چندی پیش برای اجاره کردن خودرو باید به یکی از مراکز فعال در شهر خود مراجعه می کردید اما امروزه شرایط بسیار ساده تر شده است. برای اجاره کردن خودرو تنها کافی است به وب سایت رنتینال مراجعه کرده و خودرو مورد نظر را رزرو کنید. اما چرا رنتینال! رنتینال در طول دوره فعالیت خود، به دلیل ارائه خدمات منحصر به فرد، افتخارات بسیاری را کسب کرده و رضایت مشتریان خود را با خود به یدک می کشد. همچنین کلیه خودرو های رنتینال مدل بالا بوده و امکان بروز مشکل به حداقل ممکن رسیده است.

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده یکی دیگر از خدمات شرکت رنتینال می باشد. در این صورت، خودرو انتخابی شما توسط راننده شرکت هدایت می شود. توجه داشته باشید که در این مدل، باید هزینه ای را نیز برای راننده خودرو پرداخت کنید. اما گاهی اوقات به دلایل مختلف ممکن است به این نوع مدل اجاره نیز نیاز پیدا کنید.توجه داشته باشید که در این صورت هیچگونه مدرکی از شما دریافت نمی شود. به گونه ای که خودرو تحویل راننده شرکت داده شده و به عبارتی حکم تاکسی دربستی را دارد.

شرایط اجاره خودرو با راننده به عواملی بستگی دارد از جمله نوع ماشین و مدت زمان اجاره همچنین به تاریخ اجاره هم بستگی دارد ایا در روز ها مناسبتی باشد یا خیر اما رنتینال در تمامی روز های عادی و تشریفاتی میتواند اجاره خودرو با راننده به شما ارائه دهد.

اجاره خودرو با راننده

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

  • اجاره خودرو رنتینال says:

    اجاره خودرو رنتینال بی نظیر در حوزه اجاره خودرو در تهران میباشد