راه های اتصال هولدر موبایل به دوچرخه

راه های اتصال هولدر موبایل به دوچرخه

شما می توانید هولدر موبایل را در مکان های مختلف نصب کرده و امکان استفاده از آن در حین رانندگی و کار را فراهم کنید؛ چرا که وظیفه اصلی هولدر موبایل، ایجاد یک شرایط راحت برای استفاده از گوشی توسط راننده است. به همین دلیل اتصال هولدر موبایل به دوچرخه برای افراد علاقمند به دوچرخه اهمیت بسیار زیادی دارد. ما در وبسایت فروشگاه آنلاین جانبی، قصد داریم روش های اتصال هولدر موبایل به دوچرخه را برایتان شرح دهیم. تا انتهای مطلب، همراه ما باشید.

اتصال هولدر موبایل به دوچرخه

زمانی که شما در حال رانندگی با ماشین یا دوچرخه هستید، استفاده از گوشی موبایل خطرات فراوانی برای شما به همراه دارد؛ چرا که موجب پرت شدن حواس شما از مسیر و افزایش احتمال تصادفات رانندگی می شود. در حالی که هولدر موبایل دوچرخه می تواند گوشی را نگه داشته و با قرار دادن صفحه نمایش آن در اختیار شما بدون کوچکترین حواس پرتی، از این گونه تصادفات جلوگیری می کند. فقط باید این نکته را به یاد داشته باشید که هولدر موبایل از دزدیده شدن گوشی موبایل شما جلوگیری نمی کند و بهتر است همواره به امنیت گوشی خود توجه داشته باشید.

اتصال هولدر موبایل به دوچرخه

در حال حاضر تعداد زیادی هولدر موبایل خودرو در بازار موجود است و افراد زیادی در حین رانندگی از آن استفاده می کنند؛ اما مسئله اتصال هولدر موبایل به دوچرخه، چندان رایج و عمومی نیست. برای انجام این کار، باید ابتدا نسبت به خرید هولدر موبایل دوچرخه اقدام کنید. با استفاده از این هولدر و برخی ابزار های خاص ارائه شده در کنار آن، می توانید آن را روی فرمان دوچرخه خود نصب کرده و گوشی خود را روی آن قرار دهید. مسلما اتصال هولدر موبایل به دوچرخه و خودرو تفاوت هایی دارد که شما باید به آن ها توجه کنید.

برای این که هولدر موبایل را در داخل ماشین نصب کنید، باید آن را به یک سطح صاف در کنار فرمان بچسبانید؛ چرا که تجهیزات و قطعات مختلفی در داخل خودرو وجود دارند و چسب قرار گرفته در پشت هولدر موبایل خودرو کار را برای شما تسهیل کرده است. هولدر موبایل به دوچرخه با هولدر موبایل خودرو متفاوت بوده؛ زیرا برای اتصال این هولدر به دوچرخه، باید قطعه مشخص شده هولدر موبایل را به فرمان دوچرخه قفل کنید تا استحکام آن قابل استناد باشد و گوشی به سادگی از روی دوچرخه نیفتد.

روش اتصال هولدر موبایل به دوچرخه

اگر نگاهی به ساختار هولدر موبایل دوچرخه بیندازید، متوجه وجود نوعی بند برای نصب هولدر روی فرمان دوچرخه خواهید شد. البته این بند دارای قفل محکمی است تا در سرعت بالا و حتی در مواقع افتادن در چاله نیز باز نشود و گوشی شما در امنیت کامل روی هولدر بماند؛ بنابراین لازم به استفاده از ابزار و تجهیزات دیگر برای نصب این هولدر نیست و می توانید با خیال راحت آن را به صورت کاملا اصولی روی دوچرخه خود نصب کنید.

روش اتصال هولدر موبایل به دوچرخه

اولین قدم برای اتصال هولدر موبایل به دوچرخه، این است که ناحیه قرار گرفتن هولدر روی فرمان را انتخاب کنید. مهم ترین معیار برای انتخاب ناحیه مناسب برای اتصال هولدر، این است که شما راست دست هستید یا چپ دست. اگر چپ دست باشید، بهتر است هولدر موبایل را در سمت چپ فرمان خود نصب کنید؛ اما اگر راست دست هستید، نصب هولدر در سمت راست فرمان دوچرخه باعث می شود تا به سادگی و بدون مشکل توانایی استفاده از گوشی را داشته باشید. توصیه ما به شما این است که هولدر موبایل را در ناحیه ای نزدیک به دسته فرمان نصب کنید.

بعد از انتخاب ناحیه مناسب، هولدر موبایل را روی فرمان قرار دهید و بعد از پیچیدن بند هولدر دور فرمان، آن را قفل کنید. حالا می توانید با تیر و شل کردن بند هولدر موبایل روی فرمان دوچرخه، میزان استحکام و مقاومت آن را کنترل کنید؛ بنابراین بهتر است تا حد امکان از شل نبودن بند هولدر اطمینان داشته باشید.

جالب است بدانید هولدر های موبایل کاملا قابل تنظیم هستند و شما مطمئنا می توانید گوشی خود را به صورت مطمئن در آن قرار دهید. با توجه به تنوع بالای سایز گوشی های مختلف موجود در بازار، قابلیت تنظیم هولدر موبایل امکان استفاده از آن را در اختیار تمامی افراد با انواع گوشی موبایل قرار می دهد.

حالا که نحوه اتصال هولدر موبایل بر دوچرخه را برای شما شرح دادیم، می توانید نسبت به خرید هولدر موبایل از فروشگاه های آنلاین سراسر کشور اقدام کنید. خوشبختانه فروشگاه آنلاین جانبی به عنوان مشهور ترین و معتبر ترین تامین کننده لوازم جانبی دستگاه های هوشمند در ایران، امکان خرید هولدر موبایل دوچرخه را فراهم کرده است.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات