بررسی: اطلاع از اسکرین شات استوری اینستاگرام ممکن است؟

بررسی: آیا اطلاع از اسکرین شات استوری اینستاگرام ممکن است؟

استوری اینستاگرام پس از ۲۴ ساعت از بین می رود و حذف می شود. ممکن است بخواهید از یک استوری اسکرین بگیرید 📷 و برایتان این سوال پیش آمده باشد که آیا صاحب اکانت متوجه این اسکرین می شود یا خیر؟ در این مطلب از انزل وب به بررسی آیا اطلاع از اسکرین شات استوری اینستاگرام ممکن است میپردازیم.

نحوه فهمیدن اسکرین شات استوری اینستاگرام

?Does Instagram Notify When You Take a Screenshot

ممکن است بخواهید از یک استوری اسکرین شات بگیرید اما نگران این باشید که فرد متوجه این کار شما شود. در این مطلب از انزل وب در رابطه با اسکرین شات از استوری اینستاگرام توضیح می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

چگونه بفهمیم از استوری اینستاگرام ما اسکرین شات گرفته اند؟

هیچ راهی برای اطلاع از اسکرین شات استوری وجود ندارد. در واقع اینستاگرام برای اطلاع اسکرین شات اینستاگرام هیچ اعلانی را طراحی نکرده است. وقتی فردی از استوری شما اسکرین بگیرد یا شما از استوری کسی اسکرین بگیرید، هیچ اعلانی برای شما یا فرد دیگر ارسال نمی شود. برای اسکرین شات از پست اینستا و ریلز هم اعلانی وجود ندارد و افراد می توانند از این موارد نیز بدون اطلاع صاحب اکانت اسکرین شات بگیرند.

تنها زمانی کاربر می تواند متوجه شود که از دایرکت اسکرین شات گرفته شود. نوتیفیکیشن اسکرین شات از دایرکت اینستاگرام هم تنها زمانی است که کاربری از عکس یا ویدئوی یک بار مصرف یا پاک شونده فرد دیگر اسکرین بگیرد. در این حالت برای آن فرد اعلانی مبنی بر اسکرین شات گرفته شدن از آن تصویر یا ویدئو ارسال می شود.

علامت اعلان را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

اسکرین شات استوری اینستاگرام

علاوه بر این، در کنار آیدی فرد نیز واژه Screen shot نوشته می شود.

اسکرین شات استوری اینستاگرام

اطلاع از اسکرین شات اینستاگرام

در نتیجه اگر سوال شما این است که چگونه بفهمیم از چت اسکرین شات گرفته شده یا از دایرکت عادی، اسکرین شات گرفته شده، باید بگوییم که راهی وجود ندارد و اعلانی ارسال نمی شود و دارنده اکانت متوجه نخواهد شد.

اگر می خواهید بدانید چگونه می توان بدون این اعلان از دایرکت اسکرین شات گرفت، مطلب اسکرین شات عکس یکبار مصرف دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب نحوه اطلاع از اسکرین شات اینستاگرام را آموزش دادیم. تجربه شما در این زمینه چیست؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام
آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام
آموزش کامل کار قابلیت استوری تلگرام : از گذاشتن تا تنظیم و حذف آن
آموزش کامل کار قابلیت استوری تلگرام : از گذاشتن تا تنظیم و حذف آن
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ
حل مشکل وارونه شدن یا برعکس شدن استوری اینستاگرام
حل مشکل وارونه شدن یا برعکس شدن استوری اینستاگرام

نظرات