مقایسه بازی کالاف دیوتی و پابجی موبایل

مقایسه بازی کالاف دیوتی و پابجی موبایل

اگر به دنبال محبوب‌ترین و خوشنام‌ترین بازی‌ها در صنعت بازی‌های معروف جهان هستید، ما به شما بازی کالاف دیوتی و بازی پابجی را معرفی می‌کنیم. نصب این دو بازی هیجان انگیز روی گوشی‌های موبایل نه تنها برای گیمرهای حرفه‌ای بلکه برای سایر افرادی که با دنیای بازی خیلی سر  و کاری ندارند، راحت است. در‌واقع هیجان و جذابیت این دو بازی به گونه‌ای است که هر فردی را سرشوق می‌آورد، حتی اگر یک گیمر همه فن حریف نباشید. با خرید سی پی کالاف دیوتی ( یک واحد ارزی درون برنامه‌ای) ، امکان دسترسی به سلاح های بیشتری برای لذت بردن از بازی جذاب کالاف دیوتی برایتان میسر می‌شود.

قابل ذکر است که هر دو بازی کالاف دیوتی و پابجی در ژانرهای اکشن و تیراندازی بسیار خوش درخشیده‌اند و هر کدام طرفداران مختص به خود را شامل می شوند. با توجه به محبوبیت هر دو بازی، مقایسه بازی کالاف دیوتی و پاجی موبایل بیش از پیش خواهان پیدا کرده است. هر چند که وجه تشابهاتی هم بین این دو بازی بسیار دیده می‌شود که قابل بررسی است. در ادامه به توضیح مختصری درباره مقایسه بازی کالاف دیوتی و پابجی و اجرای آن بر موبایل می‌پردازیم. پس برای آشنایی با ویژگی‌های این دو بازی جذاب تا آخر همراه ما باشید.

تشابهات بازی کالاف دیوتی و پابجی موبایل

از جمله ویژگی‌های مشترک میان دو بازی کالاف دیوتی و پابجی می‌توان به جلوه‌های سرگرم کننده، شخصیت پردازی‌های قوی، محتوای داستانی نفوذپذیر و همچنین جلوه‌های بصری فوق‌العاده اشاره کرد. به گونه‌ای که هر گیمری را در هنگام بازی سر جای خود میخکوب می‌کند. بایستی به این نکته اشاره کنیم که هر دو بازی علاوه بر قابلیت اجرا روی گوشی‌های موبایل، دارای یک نسخه کامپیوتری نیز هستند. گفتنی است که هر دو بازی در تاریخ بازی‌های موبایل بسیار قدرتمند جلوه کرده و رونمایی شدند. به طوری که در حال حاضر در سراسر جهان از این دو بازی به عنوان دو بازی محبوب یاد می‌شود.

مقایسه بازی کالاف دیوتی و پابجی موبایل

برای مقایسه بازی کالاف دیوتی و پابجی که هر دو قابلیت نصب و اجرا را بر روی گوشی‌های موبایل را دارند، بایستی به جزئیات بیشتری نسبت به هر یک از بازی‌ها بپردازیم. اما قبل از مقایسه اجمالی این دو بازی بهتر است که برای درک بهتر، ویژگی‌های هر یک از بازی‌ها را به صورت جداگانه شرح دهیم.

مقایسه بازی کالاف دیوتی و پابجی موبایل

مشخصات بازی کالاف دیوتی

معمولاً جذاب‌ترین بازی‌ها به ژانرهای تیراندازی اختصاص دارد. بازی کالاف دیوتی یکی از بازی‌هایی است که توجه هر علاقمندی را به ژانر تیراندازی بیش از پیش جلب می‌کند. گفتنی است که در سال ۲۰۱۹ اولین نسخه بازی کالاف دیوتی برای موبایل منتشر شد.  شاید برایتان این موضوع جالب باشد که در همان ساعت‌های اولیه انتشار، بازی کالاف دیوتی بیش از ۲۰ میلیون بار از سوی کاربران دانلود شد. به همین جهت خیلی بیراه نیست که در حال حاضر شاهد موفقیت و محبوبیت چشمگیر این بازی در سطح جهان باشیم.  انتشار بازی کالاف دیوتی از سوی استودیوی مشهور Activision شکل گرفت. هر چند که اوایل، تمرکز سازنده بازی بیشتر بر روی اتفاقات جنگ جهانی دوم بود اما پس از آن و به تدریج رویکرد سازنده بازی به سمت و سوی اتفاقات جنگ سرد، جهان‌های ماوراء و موضوعات این چنینی پیش رفت. این بازی دارای تجهیزات و اسکین‌های جانبی است که با خرید سی پی به راحتی قابل تهیه است.

ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی کدامند؟

یک بازی منحصر به فرد در سبک شوتر یا تیر انداز را می‌توانید با دانلود و نصب کالاف دیوتی تجربه کنید.  از جمله ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی می‌توان به گیم پلی بی‌نظیر و حرفه‌ای، طراحی گرافیک فوق‌العاده قوی، جلوه‌های تصویری و حرکات جذاب و متنوع، فضاسازی‌های عالی، مپ‌های متنوع و  امکان چت صوتی برای کاربران اشاره کرد. شما می‌توانید با استفاده از گفتگوی صوتی با سایر کاربران و دوستانتان به راحتی ارتباط برقرار کرده با آن‌ها رقابت کنید. بدین ترتیب می‌توانید از اوج هیجانات بازی لذت بیشتری را ببرید. همچنین قابلیت اجرای بازی کالاف دیوتی بر روی سیستم عامل‌های اندروید، و همچنین IOS از دیگر ویژگی‌های قابل توجه بازی کالاف دیوتی محسوب می‌شود. برگزاری مسابقه‌های متعدد و امکان رقابت کاربر با سایرین از دیگر جذابیت‌های هیجان انگیز بازی به شمار می‌آید.

مشخصات بازی پابجی

بازی پابجی موبایل  یک بازی اکشن چند نفره است که بر روی گوشی های موبایل به راحتی قابل اجراست. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به استفاده از تجهیزات مورد نیاز اعم از انواع اسلحه و لوازم گوناگون اشاره کرد. پس در این بازی تا حد امکان می‌توانید سرکشی کنید و با حریفان متعدد بجنگید. یکی از مشخصه‌های اصلی این بازی که توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است، مبارزه با زامبی‌ها است. شما باید برای برنده شدن در این بازی، آخرین بازمانده شوید. بازی پابجی در قالب یک بازی اکشن و ماجراجویانه در میان سایر بازی‌های مشابه، بسیار موفق عمل کرده است. موفقیت این بازی در جلوه‌های بصری ویژه، شخصیت پردازی‌ها، فضای بازی و همچنین اتفاقات درون آن می‌توان مشاهده کرد. بازی پابجی را می‌توان یکی از بازی‌های اندروید با کیفیت دانست که طراحی گرافیکی فوق‌العاده قوی را به همراه صدای سه بعدی بی‌نظیر شامل می‌شود. در این بازی کاربر قادر خواهد بود تا از کنترل‌های قابل تنظیم موبایل، چت صوتی و همچنین حالت‌های آموزشی بهره ببرد. به عبارتی دانلود بازی PUBG MOBILE این امکان را به کاربر می‌دهد تا از واقع‌گرایانه ترین اجسام پرتاب شونده، حرکت سلاح‌ها و همچنین روا‌ن‌ترین کنترل در بازی برخوردار شوند.

مشخصات بازی پابجی

ویژگی‌های بازی پابجی موبایل کدامند؟

در بازی پابجی موبایل همانطور که گفته شد، شما در میدان نبرد باید به عنوان آخرین بازمانده از میدان برنده بیرون بیایید. استفاده از انواع اسلحه‌های مهیج، استفاده از تجهیزات عجیب و غریب در بازی، مبارزه با حریفان متعدد، فضاسازی‌های متحیر کننده، جلوه‌های بصری غیر منتظره و تمام آنچه که شما باید در یک بازی خاص و بی‌نظیر تجربه کنید، در بازی پابجی شاهدش خواهید بود. این بازی رقابتی چند نفره به گونه‌ای است که هیجان و شوق لذت بازی را در تمامی افراد زنده می کند.

حرف آخر

با توجه به توضیحات داده شده، دو بازی مهیج کالاف دیوتی و پابجی موبایل  با قابلیت‌های ویژه‌ای ساخته و پرداخته شده‌اند که نه تنها طرفداران بسیاری را در صنعت بازی‌های کامپیوتری به خود جذب کرده‌اند، بلکه تحسین کارشناسان دنیای بازی را نیز برانگیخته‌اند. پیشنهاد می‌شود در صورت امکان  لذت هر دو بازی  را تجربه کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات