آموزش تصویری 3 روش بازگشت به تنظیمات کارخانه یا ریست فکتوری هواوی

آموزش تصویری ۳ روش بازگشت به تنظیمات کارخانه یا ریست فکتوری هواوی

زمانی که گوشی هواوی شما با مشکل مواجه میشود یکی از روش های رفع مشکل ریست فکتوری هواوی است. 🔄 در این مطلب از انزل وب به آموزش تصویری ۳ روش بازگشت به تنظیمات کارخانه یا ریست فکتوری هواوی میپردازیم.

آموزش بازگشت به تنظیمات کارخانه در تبلت و گوشی هواوی

?How to Reset Huawei Phones

دلایل مختلفی وجود دارد که شما تصمیم میگیرید از بازگشت به تنظیمات کارخانه هواوی استفاده کنید. روش های زیادی برای این کار وجود دارد. چه رمز گوشی خود را داشته باشید و چه نداشته باشید میتوانید گوشی خود را ریست فکتوری کنید. حتی اگر گوشی پیش شما نباشد باز هم راهی برای بازگشت به تنظیم کارخانه هواوی وجود دارد. در ادامه تمام روش ها را بررسی میکنیم.

ممکن است مراحل گفته شده در روش های مختلف، در گوشی شما کمی متفاوت باشد. در مجموع مراحل مشابه هستند اما امکان دارد، نام یک مرحله و… در گوشی شما فرق بکند. توجه داشته باشید کلیه داده های شما در این روش از بین خواهند رفت پس حتما قبل از انجام روش های زیر از اطلاعات مهم خود بکاپ بگیرید.

طریقه ریست فکتوری هواوی از طریق Settings

برای بازگشت به تنظیمات کارخانه در هواوی ابتدا Settings گوشی خود را باز کنید.

ریست فکتوری تبلت هواوی

در صفحه اصلی تنظیمات System را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

بازگشت به تنظیم کارخانه هواوی

در صفحه بعد روی Reset ضربه بزنید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه تبلت هواوی

حالا سه گزینه به شما نشان میدهد که برای ریست قسمت های مختلف گوشی است. برای ریست فکتوری هواوی Reset phone را انتخاب کنید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی هواوی

در مرحله بعد چیزهایی که از گوشی پاک میشود را به شما نشان میدهد. مجددا Reset phone را از پایین صفحه انتخاب کنید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در هواوی

پس از آن برای تایید و ریست فکتوری هواوی روی Reset phone ضربه بزنید. بعد از آن گوشی شما به تنظیمات کارخانه باز میگردد. بعد از بازگشت به تنظیمات کارخانه به طور خودکار خاموش و بعد از چند ثانیه روشن میشود. بعد از روشن شدن گوشی میتوانید تنظیمات آن را از اول تغییر دهید.

بازگشت به کارخانه گوشی هواوی فارسی

بازگشت به تنظیمات کارخانه تبلت هواوی از طریق Recovery Mode

برای ریست فکتوری هواوی جدید و قدیم در صورتی که قفل است و رمز آن را نمیدانید میتوانید از Recovery Mode استفاده کنید. برای باز کردن گوشی در حالت Recovery ابتدا دکمه Power گوشی خود را فشار دهید تا خاموش شود. بعد از خاموش شدن گوشی دکمه Power همراه با دکمه افزایش صدا را برای ده ثانیه فشار دهید. بعد از ۱۰ ثانیه گوشه شما میلرزد و لوگو هواوی روی صفحه به نمایش درمیاید. بعد از نشان داده شدن چند گزینه Wipe data/factory reset را انتخاب کنید. دوبار دیگر گزینه Wipe data/factory reset را برای تایید و بازگشت به کارخانه گوشی هواوی انتخاب کنید.

ریست فکتوری هواوی جدید

بعد از اتمام گوشی ریست میشود و میتوانید آن را روشن کنید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی هواوی با استفاده از Find My Device

شما از Find My Device نیز میتوانید برای بازگشت به کارخانه گوشی هواوی فارسی استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از Find My Device برای ریست فکتوری هواوی استفاده کنید باید گوشی شما به گوگل متصل باشد و قابلیت Find My Device و لوکیشن آن نیز فعال باشد. برای فعال کردن این قابلیت Settings را باز کنید. روی گزینه Biometrics and security و بعد از آن Find My Mobile ضربه بزنید. صفحه جدید را روی حالت ON بگذارید و روی گزینه های Remote unlock و Send last location ضربه بزنید تا فعال شوند.

بازگشت به تنظیمات کارخانه تبلت هواوی

بعد از فعال کردن این گزینه ها از طریق کامپیوتر و یا دستگاه دیگر وارد سایت Find My Device شوید. با ایمیل خود وارد حساب کاربری شوید. پس از وارد شدن به حساب کاربری سه گزینه میتوانید ببینید روی Erase device کلیک کنید. مجددا ایمیل خود را وارد کنید. در آخر برای تایید و ادامه روی آیکن Erase کلیک کنید.

بازگشت به کارخانه گوشی هواوی

سوالات متداول

بعد از ریست فکتوری تبلت هواوی چه اطلاعاتی پاک میشود؟

زمانی که شما گوشی و تبلت هواوی خود را ریست فکتوری میکنید تمام اطلاعات شما پاک میشود. بنابر این بهتر است قبل از ریست فکتوری گوشی خود از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید. اگر نمیدانید چگونه میتوان از اطلاعات گوشی بکاپ گرفت میتوانید مطلب آموزش بکاپ و ریکاوری گوشی را مطالعه کنید.

علت ریست فکتوری نشدن گوشی هواوی چیست؟

اگر مراحل گفته شده را انجام دادید اما گوشی هواوی شما ریست فکتوری نشد ممکن است به دلیل شارژ کم باشد. ریست فکتوری هواوی نیاز به شارژ زیاد دارد. بنابر این قبل از طی کردن مراحل بالا مطمئن شوید که گوشی شما حداقل ۸۰% شارژ داشته باشد. در صورتی که گوشی شما شارژ نمیشود میتوانید مطلب ۱۳ روش حل مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن گوشی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چند روش برای ریست فکتوری هواوی قدیمی و جدید را بررسی کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای ریست فکتوری تبلت هواوی استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ریست فکتوری هواوی در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش جدید 5 روش ریست فکتوری ویندوز 10
آموزش جدید ۵ روش ریست فکتوری ویندوز ۱۰
آموزش کامل ریست ویندوز 11 : ریست کامل بدون از دست دادن اطلاعات
آموزش کامل ریست ویندوز ۱۱ : ریست کامل بدون از دست دادن اطلاعات
آموزش تصویری بازگشت به تنظیمات کارخانه ویندوز 10
آموزش تصویری بازگشت به تنظیمات کارخانه ویندوز ۱۰
آموزش کامل ریست گوشی سامسونگ : بازگشت به تنظیمات کارخانه ، هارد ریست و..
آموزش کامل ریست گوشی سامسونگ : بازگشت به تنظیمات کارخانه ، هارد ریست و..

نظرات