آموزش یک روش کاربردی برای کسب درآمد از بازارهای مالی ایرانی و خارجی

کسب درآمد از بازارهای ایرانی و خارجی در نگاه اول برای بسیاری از کسانی که با این بازارها آشنایی ندارند، بسیار مشکل است اما این تصور اشتباه است و ما قصد داریم یک روش کاربردی برای کسب درآمد از این بازارها به شما معرفی کنیم.

بازار بورس و فارکس دو بازار پربازده هستند که سود زیادی را نصیب کسانی می کنند که نحوه کار آن را می دانند. به عبارت دیگر تنها راه کسب درآمد از این بازارها در آموزش کاربردی و اصولی نهفته است. شاید گمان کنید که این امر کاملا بدیهی است ولی در طول سالهای اخیر به قدری آموزشهای بی کیفیت بورس و فارکس ظهور پیدا کرده اند که فقط سرمایه گذاران را دچار اشتباه و ضرر کرده اند. بنابراین انتخاب نوع آموزش در کسب درآمد آتی شما از این بازارها نقش مهمی به عهده دارد. در ادامه به صورت مرحله به مرحله، آموزشهای اصولی و نحوه به دست آوردن آنها را به شما معرفی می کنیم.

۱- به دانش اقتصادی تسلط پیدا کنید

اولین کاری که برای سرمایه گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی باید انجام دهید، یادگیری اصول اقتصاد کلان است. در این میان فرقی هم نمی کند که بخواهید در بازارهای مالی داخلی سرمایه گذاری کنید یا در بازارهای مالی خارجی با استفاده از دوره اقتصاد می توانید:

  • سرمایه خود را از تورم نجات دهید.
  • بیشتر از رشد تورم، سود کنید.
  • نحوه به کار گیری سرمایه اندک را یاد بگیرید.
  • از بین بازارهای فارکس، طلا، املاک و … در هر زمان بهترین گزینه برای سرمایه گذاری را پیدا کنید.
  • توانایی تحلیل اقتصاد ایران و جهان را به دست بیاورید.

استفاده از دانش اقتصادی پیش نیاز انتخاب بازار مناسب برای سرمایه گذاری است پس بهتر است هر چه زودتر با استفاده از دوره اقتصاد در مراکز معتبر این دانش را کسب کنید.

۲- از مراکز معتبر که دانش اقتصادی را به زبان ساده تدریس می کنند، استفاده کنید

اقتصاد کلان شاخه ای از علم است که ممکن است مفاهیم اولیه آن برای افراد عادی، پیچیده و درک آن مشکل باشد. بنابراین خیلی مهم است که از دوره آموزش اقتصاد کلانی استفاده کنید که به زبانی ساده و قابل فهم، اصول این علم را آموزش دهد. یکی از مراکز معتبری که با هدف آموزش بورس و فارکس به زبانی ساده تاسیس شده، سایت «آموزش بورس» است. شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.amoozesh-boors.com از قسمت «دوره ها» گزینه دوره اقتصاد کلان و فاندامنتال فارکس را انتخاب کنید. در این دوره که توسط هومن مقراضی؛ یکی از مدرسین با سابقه فارکس تدریس می شود، مباحث اقتصاد کلان با تمام جزئیات آن وجود دارد. در نهایت می توانید این دوره را با بقیه دوره های اقتصاد موجود مقایسه کرده و خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید هر چند که یافتن چنین دوره کامل و باکیفیتی در فضای مجازی کار سختی است.

۳- دانش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال فارکس را یاد بگیرید

فارکس یا بازار تبادل ارزهای خارجی (Foreign Exchange Market)، یکی از بازارهای مالی معتبر در دنیا است که روزانه افراد زیادی در سرتاسر جهان در آن مشغول معامله کردن هستند. کسانی که دانش مربوط به فارکس را یاد می گیرند، می توانند درآمد ثابتی متناسب با میزان سرمایه خود به دست بیاورند و اگر به تدریج در این بازار حرفه ای شوند می توانند به عنوان یک منبع کسب ثروت به فارکس نگاه کنند اما چطور می توان معامله کردن در فارکس را یاد گرفت؟

بهترین روش یادگیری معامله کردن و کسب سود از بازار جفت ارزهای خارجی، استفاده از دوره فارکس است. در دوره فارکس، رمز و رازهای یک معامله موفق آموزش داده می شود. در واقع در دوره جامع فارکس، به صورت گام به گام می توانید نحوه معامله کردن را در حساب های آزمایشی یا دمو امتحان کنید و هر کجا که به مشکل برخوردید، فورا از اساتید خود کمک بخواهید تا مشکل شما را حل کنند. دوره های زیادی در اینترنت وجود دارند که صرفا یک سری از مطالب مربوط به معامله کردن را آموزش می دهند و در نهایت افراد نمی توانند به شکلی عملی از این دانش در معاملات خود استفاده کنند. در دوره های معتبر فارکس با تمرین عملی می توانید مطالب یاد گرفته را جمع بندی کرده و سودآوری آنها را به چشم خود ببینید.

۴- رموز معامله کردن در بورس ایران را یاد بگیرید

برای موفقیت و کسب درآمد مستمر از بورس ایران باید دانش تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال بورس را یاد بگیرید. البته تکنیک های دیگری برای رسیدن به موفقیت در بورس وجود دارد که باید به آنها هم تسلط پیدا کنید.

سبد پیشنهادی سهام: یکی دیگر از کارهایی که در کنار آموزش و یادگیری بورس می توانید انجام دهید استفاده از سرویس سبد پیشنهادی سهام مراجع معتبری همچون وب سایت آموزش بورس است. استفاده از این سهام پیشنهادی باعث می شود تا در بهترین نقطه ممکن وارد سهم شده و در بهترین زمان ممکن و پیش از ریزش قیمت ها از آن خارج شوید. علاوه بر این با استفاده از این سیگنال های بورسی معتبر می توانید تا حد بسیار زیادی در زمان خود صرفه جویی کرده و در زمان کمتری به سود بیشتری از بورس ایران دست پیدا کنید. در عین حال با استفاده از این سبد پیشنهادی سهام می توانید بهترین پرتفوی بورسی را برای خود بچینید و حتی در شرایط نزولی بورس و شاخص کل همچنان سهم های خوب و پُر بازده را شناسایی کنید.

مهارت تابلوخوانی: علاوه بر تحلیل تکنیکال و بنیادی در فارکس بایستی بتوانید از طریق اتفاقاتی که در تابو معاملاتی سهم های بورسی رخ می دهد ورود پول هوشمند به سهم و یا خروج از آن را تشخیص دهید. زمانی که سرمایه زیادی با نام پول هوشمند به یک سهم وارد می شود احتمال افزایش قیمت ها در آن بسیار زیاد می شود.

بررسی صنایع بورسی: تحلیل صنایع بورسی یکی دیگر از مهارت هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. با توجه به این نوع از تحلیل می توانید میزان بازدهی سهام را با توجه به شرایط موجود در صنایع تحلیل کنید و یا با پیدا کردن یک صنعت پربازده، سهم های مرتبط به آن را شناسایی کرده و از میان آنها کار انتخاب سهام مناسب خرید را انجام دهید.

در نهایت می توان گفت تنها روش کاربردی برای داشتن یک درآمد مستمر و مناسب از انواع بازارهای مالی استفاده از آموزش های معتبر است. البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که این آموزش ها در کنار تمرین و فعالیت مداوم، می توانند شما را به سود زیادی برسانند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×