آموزش استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه دولتی ، دانشگاه آزاد و پیام نور

آموزش استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه دولتی ، دانشگاه آزاد و پیام نور

اگر می خواهید مدرک تحصیلی دانشگاهی 🎓 خود را استعلام کنید، به سادگی می توانید به سامانه مخصوص انجام این کار مراجعه کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه دولتی ، دانشگاه آزاد و پیام نور میپردازیم.

آموزش استعلام مدرک دانشگاه آزاد ، دولتی و پیام نور

?How to Check Iran Academic Degrees Online

راحت ترین راه برای استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی، استفاده از سامانه های آنلاین مخصوص این کار است. در این مطلب از انزل وب نحوه استعلام آنلاین مدرک تحصیلی دانشگاه آزاد، دولتی و… را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

استعلام مدرک تحصیلی با کد رهگیری

برای استعلام مدرک دانشگاه دولتی و… وارد سامانه استعلام مدرک شوید. حال اطلاعات لازم را وارد کنید. سپس روی دکمه «صدور کد رهگیری» کلیک کنید.

استعلام مدرک تحصیلی با کد رهگیری

کد رهگیری به شماره موبایلی که ثبت کردید، ارسال می شود. ممکن است در همان لحظه اول بخش مشاهده استعلام مدرک تحصیلی فعال نشود و چند روز طول بکشد.

استعلام مدرک تحصیلی با کد رهگیری

با نمایش این صفحه کد رهگیری را وارد کنید و سپس روی استعلام مدرک تحصیلی کلیک کنید.

در صورتی که اطلاعات مدرک مغایرتی با اطلاعات شما داشت، پس از استعلام آن میتوانید روی ویرایش اطلاعات شخصی کلیک کنید. سپس اطلاعات خود را دقیق وارد و تصحیح کنید.

برای یادگیری استعلام طلاق، مطلب آموزش ۲ روش استعلام طلاق به صورت آنلاین را مطالعه کنید.

نحوه استعلام مدرک دانشگاه آزاد: بخش اول

برای استعلام مدرک تحصیلی برای استخدام و… دانشگاه آزاد وارد سامانه استعلام مدرک شوید. کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کنید.

استعلام مدرک دانشگاه آزاد

حال وارد صفحه ثبت نام می شوید. تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. روی ثبت نام بزنید.

استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه

پس از این کار دوباره به صفحه اول منتقل می شوید. کدملی و شماره شناسنامه را وارد کنید. حال می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

حال برای دریافت مدرک تحصیلی روی قسمت عملیات کلیک کنید. سپس روی گزینه درخواست تاییدیه دانشنامه و یا گواهینامه موقت کلیک کنید.

نکته: درخواست دریافت تاییدیه گواهینامه موقت مختص داوطلبانی است که گواهینامه موقت آن‌ها قبل از سال ۱۳۸۵ صادر شده و متقاضیانی که گواهینامه موقت آن‌ها بعد از سال ۱۳۸۵ صادر شده باشد، نمی توانند دریافت تایید تحصیلی از این سامانه دریافت کنند.

حال در بخش درخواست تاییدیه دانشنامه و یا مدرک تحصیلی، شماره تایید سازمان مرکزی به همراه نام سازمان یا ارگان گیرنده را وارد کنید و روی گزینه ثبت بزنید.

در صفحه بعد روی گزینه ایجاد پرونده کلیک کنید و پس از پرداخت هزینه استعلام مدرک تحصیلی، به صفحه اصلی منتقل می شوید. با ورود به منو عملیات، روی گزینه پیگیری درخواست ها کلیک کنید.

در لیست باز شده روی گزینه دریافت تایید مدرک کلیک کنید تا پنجره بررسی درخواست مدرک تحصیلی باز شود. در صورتی که مغایرتی در اطلاعات ثبت شده وجود نداشته باشد می توانید روی گزینه تایید بزنید.

نکته: در صورتی که در اطلاعات تاییدیه تحصیلی مغایرتی وجود داشته باشد، شما می توانسد درخواست خود را از طریق سامانه ارتباط پشتیبان یا ساپ یا قسمت سیستم من در صفحه شخصی خود در سامانه ارسال کنید و مدرک تحصیلی خود را بارگذاری کنید.

نحوه استعلام مدرک دانشگاه آزاد: بخش دوم

در صورتی که خطایی مشاهده کردید و قصد تغییر آن را دارید، روی درخواست ثبت دانشنامه بزنید.

استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه

حال اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنید. سپس عکس پرسنلی و دانشنامه خود را آپلود کنید. در نهایت با انتخاب گزینه ارسال می توانید گواهی فراغت از تحصیل خود را ثبت کنید.

استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه

استعلام آخرین مدرک تحصیلی پیام نور

برای استعلام مدرک پیام نور وارد سامانه استعلام شوید. شماره دانشجویی، کد ملی و کد امنیتی را وارد کنید. روی ورود بزنید.

استعلام آخرین مدرک تحصیلی پیام نور

پس از انجام مراحل ثبت درخواست، کد پیگیری صادر می شود. روی گزینه پیگیری تاییدیه تحصیلی کلیک کنید و آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کند.

در صورت وجود و صحت مدرک تحصیلی بر اساس مدارک و مستندات موجود در دانشگاه مورد نظر، تاییدیه تحصیلی برای شما نمایش داده می شود.

اگر اطلاعات شما در این سامانه قابل نمایش نبود، از طریق بخش ارسال درخواست، مدارک خود را ارسال کنید. مدرک بررسی می شود و در صورت تایید دانشگاه در سامانه ثبت می شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب نحوه استعلام مدرک دانشگاه پیام نور، دولتی و… را آموزش دادیم. آیا موفق به استعلام مدرک تحصیلی خود شدید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

پیدا کردن کدپستی از روی آدرس و نقشه در چند قدم ساده (پیدا کردن کدپستی فراموش شده)
پیدا کردن کدپستی از روی آدرس و نقشه در چند قدم ساده (پیدا کردن کدپستی فراموش شده)
راهنما با جزئیات برای استعلام وضعیت سند خودرو
راهنما با جزئیات برای استعلام وضعیت سند خودرو
4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش 5 روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..
آموزش ۵ روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..

نظرات