معرفی گوشی سامسونگ A12 (توسط mobit)

معرفی گوشی سامسونگ A12 (توسط mobit)

معرفی گوشی سامسونگ A12 به‌طور کامل

شرکت سامسونگ به گوشی‌های میان رده و اقتصادی‌اش شهرت دارد. یکی از این گوشی‌ها که قیمت مناسب و امکانات بسیار ویژه‌ای ارائه می‌دهد، سامسونگ مدل Galaxy A12 است. این گوشی از Samsung کاملا کاربر پسند بوده و در این محدوده قیمت گوشی، به‌عنوان یک گوشی خوب و باکیفیت شناخته شده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مشخصات و ویژگی‌های این محصول از سامسونگ بپردازیم.

طراحی ظاهری گوشی سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند گوشی‌های میان رده اقتصادی با ظاهری جذاب را تولید کرده و به بازار ارائه کند. بدنه این محصول همان‌طور که انتظار می‌رود از پلاستیک ساخته شده است. قاب پشتی ساختار ماتی دارد که از لک شدن و باقی ماندن جای اثرانگشت، جلوگیری می‌کند. طراحی زیبایی که برای این قاب در نظر گرفته شده، ضمن ایجاد جلوه بصری، از لیز خوردن گوشی نیز جلوگیری می‌کند.

ماژول مربعی دوربین‌ها در سامسونگ Galaxy A12، چهار لنز مختلف را در خود جای داده است که هرکدام وظایف گوناگونی دارند. ابعاد این گوشی متعادل بوده اما به خاطر وزن ۲۰۵ گرمی آن، نمی‌توان این گوشی را در دسته گوشی‌های سبک‌وزن قرار داد که البته به نسبت قیمتی که دارد، انتظار وزن سبک‌تری نیز از آن نمی‌رود.

سامسونگ برای گلکسی A12 سنسور اثر انگشت در پهلو را در نظر گرفته که در بین گوشی‌های میان رده کاملا ترند شده است. پس در لبه سمت راست و بر روی دکمه پاور، شاهد سنسور اثر انگشت گوشی سامسونگ مدل Galaxy A12 هستیم. طراحی صفحه‌نمایش این گوشی نیز به زیبایی انجام شده و به نسبت قیمت سامسونگ A12 می‌توان گفت حاشیه‌های بسیار کمی دارد و همین موضوع، کلاس کاری گوشی را بالاتر برده است. درگاه سیم‌کارت این گوشی دقیقا در سمت مقابل دکمه پاور قرار داشته و می‌تواند به‌صورت هم‌زمان از دو سیم‌کارت نانو و یک میکرو SD پشتیبانی کند. درگاه Type-C جک هدفون، میکروفون و اسپیکر نیز در لبه‌های بالا و پایین گوشی تعبیه شده‌اند. گوشی سامسونگ مدل Galaxy A12 در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و یک آبی بسیار جذاب به بازار ارائه شده است.

بررسی صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ آ ۱۲

یکی از موضوعاتی که قبل از خرید سامسونگ A12 باید مورد بررسی قرار دهید صفحه‌نمایش آن است. سامسونگ در ساخت این گوشی از صفحه‌نمایش OLED استفاده نکرده و برای آن یک صفحه‌نمایش از نوع IPS LCD در نظر گرفته است. ابعاد این صفحه کاملا مناسب است و به همین خاطر می‌تواند جزئیات ریز را نیز به‌خوبی نمایش دهد. میزان روشنایی و همچنین کیفیت رنگ‌ها نیز در این صفحه‌نمایش همه از سطح کیفیتی خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل، می‌توان برچسب خوب را بر روی این صفحه‌نمایش زد.

تست باتری سامسونگ مدل Galaxy A12

تست باتری سامسونگ مدل Galaxy A12

شرکت سامسونگ برای این گوشی میان رده خود، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که جایگزین باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسل قبلی بوده و پیشرفت بسیار خوبی است. این باتری در صورت استفاده متوسط و عادی، می‌تواند شارژ دهی بسیار خوبی برای شما داشته باشد. باتری گلکسی A12 از یک آداپتور فست شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند که تقریبا ۳ ساعت طول می‌کشد تا آن را از صفر به ۱۰۰ درصد برساند. مصرف شارژ این باتری به دلیل سخت‌افزار متوسط به‌کاررفته در آن و همچنین نوع صفحه‌نمایش، بسیار کم بوده و همین یکی از دلایلی است که کاربران را ترغیب به خرید سامسونگ A12 میان رده می‌کند.

بررسی کیفیت دوربین

همان‌طور که اشاره کردیم، ماژول دوربین این گوشی شامل ۴ لنز مختلف است که در این قسمت به معرفی و بررسی آن‌ها می‌پردازیم. دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی و از نوع واید است که با کمک آن می‌توان تصاویر واقعا با کیفیتی را ثبت کرد. در حالتی که در نور کافی و خوب با این دوربین عکاسی کنید، خواهید دید که جزئیات و رنگ‌ها کاملا درست و واقعی نشان داده می‌شوند. به‌صورت عمومی کاربران از عملکرد دوربین اصلی سامسونگ مدل Galaxy A12 رضایت دارند.

پکیج دوربین این گوشی، یک لنز اولترا واید ۵ مگا پیکسلی هم دارد که می‌تواند میدان دید ۱۲۳ درجه را پوشش دهد. دو لنز دیگر این گوشی، سنسورهای ۲ مگاپیکسلی دارند که تحت عناوین ماکرو و عمق سنج نام‌گذاری شده‌اند. لنز ماکرو برای عکس‌برداری در نماهای نزدیک از سوژه در محدوده ۳.۵ سانتی‌متری، بازدهی خوبی دارد؛ اما لنز عمق سنج به‌صورت مستقیم برای عکس‌برداری در دسترس نیست. با دوربین این گوشی شما می‌توانید تصاویر پرتره بسیار جذاب و باکیفیتی را نیز ثبت کنید که میزان تاری پس‌زمینه در آن‌ها نیز کاملا مناسب بوده و جزئیات نیز به‌خوبی نمایش داده می‌شوند. برای این کار کافی است تا فاصله مناسب با سوژه عکاسی را پیدا کرده و از همان فاصله عکس بگیرید.

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و کمک می‌کند تا بتوانید تصاویر سلفی بسیار خوبی را به ثبت برسانید. ضبط ویدیو توسط دوربین این گوشی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و ۳۰ فریم بر ثانیه امکان‌پذیر است. به‌طورکلی، نسبت به قیمت بسیار اقتصادی این محصول سامسونگ عملکرد دوربین آن را می‌توان بسیار خوب در نظر گرفت که رضایت کاربران را نیز به دست آورده است و باعث شده تا از خرید سامسونگ A12 پشیمان نشوند.

عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سامسونگ مدل Galaxy A12

عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سامسونگ مدل Galaxy A12

در این گوشی نیز مانند بسیاری دیگر از محصولات میان رده سامسونگ، از پردازنده مدیاتک استفاده شده است که ثابت کرده تراشه‌های میان رده خوبی تولید می‌کند. پردازنده استفاده‌شده در این گوشی، مدل Helio P35 است. پردازنده ۸ هسته‌ای این گوشی توانایی به اجرا درآوردن برخی از بازی‌های سنگین را دارد و این یک قابلیت بسیار فوق‌العاده برای یک گوشی در این بازه قیمتی محسوب می‌شود. به‌صورت کلی می‌توان گفت سخت‌افزار A12 کاملا رضایت‌بخش بوده و برای نیازهای روزمره و تا حدی گیمینگ و برنامه‌های سنگین، کاملا مناسب است.

اندروید این مدل نیز نسخه ۱۰ است که قابلیت ارتقا تا مدل‌های بالاتر را دارد. به همین دلیل از بسیاری از برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند و مشکلی در این زمینه نخواهد داشت. این گوشی ازنظر رم و حافظه داخلی در چند نسخه مختلف ارائه شده که شما می‌توانید بسته به نیاز و استفاده خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این زمینه نسخه‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت برای حافظه و ۲، ۴ و ۶ گیگابایت برای حافظه رم در نظر گرفته شده که طیف بسیار گسترده‌ای است. همچنین شما می‌توانید از طریق کارت حافظه میکرو SD اقدام به افزایش و ارتقای حافظه این گوشی کرده و فایل‌های بیشتری را ذخیره‌سازی کنید.

جمع‌بندی

اگر بخواهیم یکی از بهترین گوشی‌ سامسونگ (میان رده) موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، قطعا به سراغ سامسونگ مدل Galaxy A12 می‌رویم. این گوشی نسبت به قیمت بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، خدمات فوق‌العاده‌ای را ارائه داده و از جهت توانسته رضایت کاربر خود را به دست آورد. فروشگاه اینترنتی مبیت که یک فروشگاه اینترنتی دیجیتال بسیار بزرگ است، امکان خرید سامسونگ مدل Galaxy A12 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید این محصول را از هر جای ایران که هستید، از طریق فروشگاه مبیت خریداری کرده و با گارانتی طولانی مدت، درب منزل خودتان تحویل بگیرید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

  • رضا says:

    من خودم a12دارم الان اندروید ۱۲ و ۱۲۸ گیگ بایت حافظه هست گوشی a12 الان نوش اصلا جایی پیدا نمیشه دیگع هم تولید نمیشه خیلی هم گوشی خوبی هس که من خواستم بفروشم حداقل ۲۰ میلیون میفروشم

  • خالد says:

    من a12 دارم و خداروشکر واقعا گوشی خیلی خوبی هست نسبت به قیمتش