آموزش پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام با استفاده از شماره تماس

آموزش پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام با استفاده از شماره تماس

اگر به دنبال آموزش پیداکردن مخاطبان در اینستاگرام با استفاده از شماره تماس هستید، پیشنهاد می‌کنم این مقاله را از دست ندهید. یکی از ویژگی‌های اصلی که اپلیکیشن اینستاگرام دارد، ارتباط بین کاربران است. کاربران این شبکه می‌توانند به‌راحتی اجتماع بزرگی را بیابند و با آن ارتباط برقرار نمایند. این ارتباط می‌تواند ناشی از دوستان مشترک، همچنین علایق مشترکی که کاربران دارند، باشد.

تنها ابزار لازم برای ای کار چند کلیک ساده است. فرض کنید دوست دارید مخاطبان جدیدی در اینستاگرام داشته باشید، ما به شما یاد می‌دهیم که چطور مخاطبان تلفن همراه خود را در این برنامه پیدا کنید. همچنین می‌توانید مخاطبان خود را به فیس‌بوک متصل نمایید و افراد جدید را جست‌وجو کنید. پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام سبب می‌شود، در آغاز نصب این برنامه بتوانید فالوورهای بیشتری بگیرید.

چطور مخاطبان خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

برخی از افراد دوست دارند در اینستاگرام مخاطبان بیشتری داشته باشند. برای این کار می‌توانید از مخاطبان تلفن همراه یا دوستانی که در فیس‌بوک دارید، استفاده کنید. شیوه انجام این کار به شرح زیر است:

  1. اینستاگرام خود را باز کنید
  2. سپس روی آیکون پروفایل خود در پایین و گوشه سمت راست کلیک کنید تا وارد تنظیمات حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید
  3. اکنون آیکون سه خطی که در گوشه سمت راست و بالای صفحه دیده می‌شود را بزنید
  4. وارد بخش setting شوید
  5. روی قسمت account کلیک کنید
  6. حال در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود روی عبارت Contact Syncing ضربه بزنید
    Contact Syncing
  7. انجام این کار برای همگام‌سازی مخاطبان در اینستاگرام است
  8. حال باید گزینه connect contacts را فعال کنید
    connect contacts

به‌منظور پیدا کردن افراد بیشتر در اپلیکیشن اینستاگرام، بهتر است وارد نماد ذره‌بین شوید. سپس در بخش بالای صفحه، نام کاربری افراد را وارد کنید. بدین ترتیب نام فرد موردنظر برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از این طریق او را فالو نمایید. زمانی که لیست مخاطبین شما به برنامه اینستاگرام وصل باشد، همگام‌سازی مخاطبان به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود. گاهی پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام به‌خوبی انجام نمی‌شود. شما می‌توانید مخاطبان خود را حذف کنید یا این که عمل همگام‌سازی را در هر زمانی که مایل باشید، متوقف نمایید. با حذف کردن مخاطبان، مخاطبین جدیدی برای شما بارگذاری می‌شود.

عدم نمایش مخاطبین در اینستاگرام

این احتمال وجود دارد که در برخی از شرایط مخاطبین شما مطابق با اطلاعات موجود در اینستاگرام نمایش داده نشوند. به طور مثال، اسمی که با آدرس پستی یا شماره‌تلفن قدیمی ثبت شده باشد، مؤثر واقع نمی‌شود. حواستان باشد، مخاطبینی که اکانت اینستاگرام نساخته باشند نیز برای شما ظاهر نمی‌شوند. پیشنهادهای اینستاگرام بر اساس مخاطبان و افرادی که اکانت فعالی در آن دارند، ارائه می‌شود. در برخی از شرایط نیز اینستاگرام از اطلاعات موجود در فیس‌بوک برای کامل کردن لیست جست‌وجوهای شما مثل آدرس ایمیل یا شماره تماس استفاده می‌نماید. اگر بخواهم به زبان ساده‌تری برای شما توضیح دهم، ممکن است برخی از مخاطبان برای شما نمایش داده شوند، اما برخی دیگر مشخص نباشند. اگر هنگام ساخت اکانت جدید در اینستاگرام دقت کرده باشید، این پلتفرم در بخش‌های پایانی از شما می‌خواهد تا مخاطبین شما را از اکانت جدید مطلع کند. تأیید یا عدم تأیید شما می‌تواند، سبب نمایش یا عدم نمایش اکانت شما به مخاطبین تلفن همراه شود.

اضافه‌کردن افراد از طریق بخش جست‌وجو

علاوه بر پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام شما می‌توانید از طریق نام کاربری افراد نیز آن‌ها را به اینستاگرام اضافه کنید. برای انجام این کار باید وارد بخش اکسپلور شوید و نام کاربری افراد را تایپ نمایید. بر اساس نامی که شما سرچ کردید و سایر الگوریتم‌های اینستاگرام، برخی از اکانت‌ها برای شما نشان داده می‌شوند. اگر باز هم اکانت فرد موردنظر برای شما ظاهر نشد، باید جزئیات بیشتری را به نام کاربری اضافه کنید تا دایره جست‌وجو محدودتر شود. البته گاهی اوقات ممکن است افراد برای ساخت اکانت از نام واقعی خود استفاده نکرده باشند. می‌توانید جست‌وجوها را بر اساس لوکیشن نیز انجام دهید، اما این فرایند کسب نتیجه را کمی سخت‌تر می‌کند. اگر این ترفندها را بلد باشید، خیلی راحت می‌توانید اعضای خانواده و خویشاوندان خود را در این برنامه پیدا کنید.

بروز مشکل در یافتن مخاطبین گوشی

زمانی که اینستاگرام را مجاز به دریافت مخاطبین تلفن همراه خود می‌کنید، باید به‌واسطه برنامه یا مرورگر قادر به دیدن آن‌ها باشید. چون مخاطبین شما به‌صورت دوره‌ای همگام‌سازی می‌شوند، باید به آن‌ها مقداری زمان بدهید. چنانچه همچنان نمی‌توانید از این طریق به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، باید همگام‌سازی را قطع نمایید و سپس مجدداً آن را وصل کنید. اگر پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام برای شما میسر نشد، برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و روی عکس پروفایل ضربه بزنید. اکنون وارد بخش تنظیمات شوید و  همگام‌سازی مخاطبین را غیرفعال نمایید. با غیرفعال‌کردن این گزینه همه مخاطبین شما حذف می‌شوند و لیست شما خالی می‌شود.

حذف شماره‌تلفن از برنامه

گاهی اوقات افراد دوست ندارند با استفاده از شماره‌تلفن در اینستاگرام ردیابی شوند. بدین منظور کافی است که شماره خود را از برنامه حذف کنید. البته لازم است اشاره کنم که اگر می‌خواهید شماره خود را پاک کنید، باید حتماً پیش از این کار ایمیل خود را وارد کنید. زیرا وجود یک راه ارتباطی در اپلیکیشن اینستاگرام ضروری است. بدین ترتیب در شرایطی که رمز خود را فراموش کنید یا اکانت شما هک شود، می‌توانید با اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. برای اضافه‌کردن ایمیل خود به برنامه، روی بخش edit profile ضربه بزنید. سپس در بخش email address آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. بعدازاین که ایمیل خود را وارد کردید در همان قسمت edit profile می‌توانید شماره‌تلفن خود را پاک کنید. پاک‌کردن شماره‌تلفن سبب می‌شود، افراد نتوانند شما را ردیابی نمایند.

جمع‌بندی

پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام را در مقاله امروز بررسی کردیم. این قابلیت می‌تواند برای افرادی که قصد دارند پیج خود را بیزنسی کنند، بسیار مفید باشد. زیرا افراد از این طریق می‌توانند پیج خود را به افراد بیشتری معرفی کنند. مخاطبین بیشتر نیز میزان فروش آن‌ها را افزایش می‌دهد و به توسعه پیج کمک می‌کند. چنانچه گزینه Connect Contacts در برنامه برای شما غیرفعال باشد، لیست مخاطب‌های گوشی برای شما نشان داده نمی‌شود. گاهی نیز بالا نیامدن مخاطبان برای شما می‌تواند ناشی از اینترنت ضعیف باشد. بدین ترتیب باید وضعیت اینترنت خود را بررسی نمایید. برخی از کاربران اینستاگرام این قابلیت را دوست ندارند، زیرا مایل نیستند آشنایان و دوستان پیج آن‌ها را داشته باشند. این افراد به‌راحتی می‌توانند این ویژگی را غیرفعال کنند. برای آموزش های بیشتر، به سایت ادمینی اینستاگرام مراجعه کنید.

 

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات