چگونه بدون شبیه ساز، بازی های اندروید را روی کامپیوتر بازی کنیم؟

چگونه بدون شبیه ساز، بازی های اندروید را روی کامپیوتر بازی کنیم؟

مقدمه:

ما کاملاً مطمئن هستیم که شما مشتاقانه منتظر این هستید که بدانید “آیا می توانم بازی های اندروید را بدون شبیه ساز بر روی رایانه شخصی بازی کنم؟” و به همین دلیل است که این مطلب را میخوانید!

خوشبختانه در حال حاضر، نیازی به دریافت شبیه ساز برای کاربرانی که می خواهند بازی های اندروید را روی رایانه شخصی انجام دهند، وجود ندارد. اما باید بدانید که برای تحقق آن، مراحل خاصی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید یا بگویید که برای انجام این کار باید از برخی برنامه های کاربردی دیگر استفاده کنید.

برای کمک به شما در دانستن نحوه اجرای بازی های اندروید بر روی کامپیوتر بدون شبیه ساز، ما مطلب اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر بدون نیاز به شبیه ساز را ایجاد کرده ایم و تمام جزئیات را به اشتراک می گذاریم. بیایید شروع کنیم!

قسمت ۱: معایب و مشکلات هنگام استفاده از شبیه ساز برای اجرای بازی های اندروید در رایانه شخصی

قبل از دیدن راه حل، بهتر است بدانید که چرا گیمرها دوست ندارند از شبیه سازها استفاده کنند. خب، عمده مشکلات و معایب استفاده از شبیه ساز برای اجرای بازی های اندروید روی کامپیوتر به شرح زیر است:

  • گاهی اوقات پیش می آید که بازی اندرویدی که می خواهید بازی کنید به خوبی روی شبیه ساز پشتیبانی نمی شود که در نهایت تجربه شما را از انجام همان بازی خراب می کند.
  • کنسول ها نقش مهمی را در هر زمان که بازی روی شبیه ساز انجام می شود، ایفا می کنند. برخی از کاربران آماده دریافت آن نیستند و به همین دلیل اصالت بازی مختل می شود.
  • ویژگی های فراوانی در شبیه ساز وجود دارد که به تجربه بازی ناخوشایندی برای گیمر تبدیل میشوند.
  • مشکل افت فریم با استفاده از شبیه سازها در طول Session بازی بسیار رایج است.

خب اینها مشکلات رایج و معایبی بود که کاربران در هنگام استفاده از شبیه سازها تجربه می کنند. بنابراین بله، وقتی کاربران می‌خواهند بازی‌های اندروید را روی رایانه شخصی بازی کنند ممکن است این موضوعات را نادیده بگیرند.

قسمت ۲: از MirrorTo برای اجرای بازی های اندروید بدون شبیه ساز استفاده کنید

خوب، همانطور که قبلاً در مورد معایب صحبت کردیم، برنامه انعکاس صفحه اندروید iMyFone چیزی است که می تواند به شما جهت رفع مشکلات بالا کمک کند، این یک راه حل یک مرحله ای برای همه شما است.
این نرم افزار به طور ویژه برای همه کاربران اندروید و iOS طراحی شده است و به آنها کمک می کند تا تجربه ای عالی از بازی داشته باشند. یک کاربر فقط باید از صفحه کلید استفاده کند تا بتواند صفحه گوشی را کنترل کند و با تمرکز بیشتری وارد بازی شود. علاوه بر این، تمام رکوردهای بازی شما در دستگاه های اندروید یا iOS شما ذخیره می شود که به سادگی به این معنی است که می توانید آنها را مجدداً پخش کنید و اگر نکته خاصی نیاز به توجه و اصلاح شما در مرحله بعدی بازی دارد، می توانید آن را انجام دهید.

مزایای استفاده از ابزار MirrorTo برای اجرا بازی:

  • سوابق بازی در دستگاه شما ذخیره می شود.
  • لایو استریم در یوتیوب و سایر پورتال ها با کمک وب کم HD پشتیبانی می شود.
  • رابط برنامه ساده است، بنابراین بله، هیچ دانش فنی برای کار با آن مورد نیاز نیست.
  • ارتباط بهتر با سایر گیمرها.
  • یک اتصال پایدار که به معنی بدون نوسان حتی در طول سشن های شدید بازی

مراحل اجرای بازی اندروید روی کامپیوتر:

پس از اطلاع از مزایا، این احتمال وجود دارد که کنجکاوی شما افزایش یافته است و می خواهید بدانید که چگونه از MirrorTo برای حل نحوه اجرای بازی های اندروید بدون شبیه ساز استفاده کنید. مراحل به شرح زیر است:

مرحله ۱: iMyFone MirrorTo را روی رایانه شخصی یا لپ تاپ خود دریافت کنید و برنامه را اجرا کنید.

مراحل اجرای بازی اندروید روی کامپیوتر

مرحله ۲: با کمک کابل USB، دستگاه خود را به سیستم متصل کنید. از شما می خواهد که فعالیت را انتخاب کنید و “Transfer files” را انتخاب کنید.

از MirrorTo برای اجرای بازی های اندروید بدون شبیه ساز استفاده کنید

مرحله ۳: در تلفن خود، “Settings” را باز کنید و سپس به “Software information” بروید.

مرحله ۴: ۷ بار روی “Build number” کلیک کنید و “USB debugging” را فعال کنید.

از MirrorTo برای اجرای بازی های اندروید بدون شبیه ساز استفاده کنید

مرحله ۵: مجوز لازم را به MirrorTo بدهید و اجازه دهید موارد را در بالا نشان دهد.

مرحله ۶: “Turn on” را بزنید.

Turn on

مرحله ۷: فایل iMyFone MirrorTo APK در سیستم شما دانلود می شود.

iMyFone MirrorTo APK

مرحله ۸: هنگامی که صفحه نمایش با موفقیت انعکاس می یابد، همه شما آماده هستید که از ویژگی های صفحه نمایش کوچک در صفحه بزرگ لذت ببرید.

iMyFone MirrorTo

قسمت ۳: سوالات متداول در مورد نحوه اجرای بازی های اندروید بدون شبیه ساز

Q1. کدام بازی ها را می توان بدون شبیه ساز بازی کرد؟

تمامی بازی های اندروید را می توان بدون شبیه ساز بازی کرد. اما بایدا از برنامه هایی مانند MirrorTo استفاده کنید.

Q2. چگونه می توانم بدون BlueStacks بازی های اندروید را روی لپ تاپ خود بازی کنم؟

برای اجرای بازی‌های اندروید بدون BlueStacks، کاربران باید اپلیکیشن‌های انعکاس صفحه مانند MirrorTo App را در نظر بگیرند. کار با این برنامه ها آسان است و به انعکاس روان کمک می کند.

Q3. چگونه یک فایل APK را در ویندوز ۱۰ بدون شبیه ساز نصب کنم؟

برای نصب یک فایل APK در ویندوز ۱۰ بدون شبیه ساز، کاربران باید از افزونه های موجود برای مرورگرهای کروم استفاده کنند. این شبیه سازها برای نصب مستقیم فایل های APK مفید هستند.

Q4. چگونه می توانم بدون گوگل پلی برنامه ها را در رایانه خود دانلود کنم؟

برخی از سرویس های جایگزین در دسترس هستند که برنامه های اندروید در آنها وجود دارند. همچنین می توان نسخه های وب استفاده کرد اما اگر از سایر مارکت ها استفاده میکند حتما نسخه مناسب دستگاه خود را دانلود و استفاده کنید. همچنین پس از دانلود برنامه برای نصب آن، مطمئن شوید که گزینه “Unknown Services” را در تنظیمات دستگاه خود اندروید روشن کنید.

نتیجه گیری:

گیمرها توسط ابزار معرفی شده می توانند احساس آرامش کنند و بازی اندروید خود را بدون دغدغه برای سیستم کامپیوتر خود اجرا کنند. ابزار “iMyFone MirrorTo” یک گزینه مناسب پخش صفحه نمایش گوشی بر روی سیستم ساده و یک مرحله ای است. این برنامه را در دستگاه خود دانلود کنید و استریم کردن را شروع کنید!

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×