راهنمای خرید و قیمت انواع دوربین لامپی

راهنمای خرید و قیمت انواع دوربین لامپی

دوربین لامپی چیست و چه کاربردی دارد؟

دوربین لامپی یکی از مدل های دوربین مدار بسته است که قیمت بسیار مناسب و نصب آسانی دارد. اگر قصد خرید دوربین لامپی دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی ویژگی ها، معایب، مزایای انواع دوربین مدار بسته لامپی و معرفی بهترین دوربین لامپی خواهیم پرداخت.

دوربین های لامپی شبیه لامپ هستند و مانند لامپ بر روی سرپیچ لامپ نصب می شوند و نصب بسیار آسانی دارند و خودتان می توانید انجام دهید. برق مصرفی دوربین لامپی همان برق شهری یا ۲۲۰ ولت است که توسط سرپیچ لامپ تامین می شود. برای نصب دوربین لامپی نیازی به هیچ گونه سیم کشی اضافه نیست و تنها وجود یک مودم وایفای اینترنت برای اتصال به دوربین لامپی لازم است. در واقع دوربین لامپی نوعی دوربین مداربسته بی سیم است و عملکرد آن مثل دوربین مداربسته آی پی است. کیفیت تصویر دوربین لامپی ۲ مگاپیکسل فول اچ دی و با رزولوشن ۱۰۸۰P است. این دوربین ها مدل های مختلفی دارند و می توانید قیمت انواع دوربین لامپی را در وبسایت دوربین استور مشاهده نمایید.

انتقال تصویر دوربین لامپی بر روی موبایل چگونه است؟

قیمت انواع دوربین لامپی

همانطور که گفتیم انتقال تصویر دوربین لامپی بر روی موبایل به صورت رایگان و از طریق نرم افزار V380 یا V380 Pro انجام می شود. البته بعضی از مدل های دوربین لامپی نیز از نرم افزار ic see پشتیبانی می کنند. دوربین لامپی توسط مودمی که در نزدیکی آن وجود دارد، به اینترنت متصل می شود و شما از طریق نرم افزار آن بر روی موبایل می توانید تصاویر را بینید و امکاناتی نظیر بزرگنمایی دیجیتال، مکالمه دو طرفه، امکان دریافت هشدار به محض تشخیص صدا یا حرکت و … در نرم افزار وجود دارد.

دوربین های لامپی از کارت حافظه Micro SD تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت را پشتیبانی می کنند و با نصب یک کارت حافظه ی ۶۴ گیگابایتی در حدود ۵ الی ۶ روز تصاویر را می توانند ضبط کنند.

مزایای دوربین لامپی چیست؟

دوربین لامپی مزیت های بسیار زیادی نسبت به دوربین های مداربسته دیگر دارد. مهم ترین مزیت دوربین های لامپی عدم نیاز به دستگاه DVR است. با توجه به قیمت بالای دستگاه DVR عدم نیاز به این دستگاه یک مزیت محسوب می شود. مزیت بعدی دوربین لامپی تصویر پانورامای ۳۶۰ درجه آن است که دید بسیار وسیعی را در اختیار شما می گذارد و با نصب یک دوربین لامپی می توانید یک فضای بزرگ را کنترل کنید. مزیت بعدی دوربین لامپی انتقال تصویر رایگان بر روی موبایل است که توسط نرم افزاری که در ادامه معرفی می کنیم انجام می شود. نرم افزار دوربین لامپی بر روی انواع تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و ios (آیفون) قابل نصب است.

یکی دیگر از ویژگی های دوربین لامپی پشتیبانی از کارت حافظه است که می تواند تصاویر دوربین را ذخیره کند. همچنین دوربین های لامپی قابلیت ضبط صدا و مکالمه دو طرفه را دارند. برای خرید دوربین مداربسته لامپی و مشاهده قیمت دوربین لامپی می توانید به وبسایت فروشگاه دوربین استور مراجعه نمایید.

معایب دوربین لامپی چیست؟

همانطور که در بالا گفتیم عدم نیاز به دستگاه DVR یک مزیت حساب می شود اما این مزیت می تواند برای برخی از کاربری ها یک عیب به شمار برود. دستگاه DVR به دلیل داشتن هارد می تواند تصاویر دوربین را تا مدت زیادی ذخیره کند اما کارت حافظه نهایتا تا یک هفته تصاویر را ضبط می کند و بعد از آن تصاویر قدیمی تر حذف می شوند. برای مکان هایی که نگهداری تصاویر دوربین تا مدت زیاد اهمیت دارد، این امر حائز اهمیت است.

تصاویر دوربین لامپی به صورت پانوراما و ۳۶۰ درجه است و ممکن است تشخیص جزییات در آن کمی دشوار باشد اما با زوم کردن بر روی تصاویر حالت پانورامای آن از بین می رود. به هر حال ممکن است تصاویر پانوراما را هر کسی نپسندد و این ویژگی را به عنوان یک عیب در نظر بگیرد.

به طور کلی اگر به دنبال خرید یک دوربین مداربسته ارزان و اقتصادی با نصب آسان هستید که تصاویر آن را به صورت زنده بتوانید در هر زمان و مکانی بر روی موبایل خود ببینید، دوربین لامپی یک انتخاب خوب برای شماست. این دوربین ها برای نصب در منازل، دفتر کار، ادارات، مغازه و هر جای دیگری که سرپیچ لامپ و مودم وای فای متصل به اینترنت وجود داشته باشد، مناسب است. برای نصب این دوربین ها هیچ گونه سیم کشی اضافه لازم نیست و امکان جا به جایی آن به راحتی وجود دارد. این محصول برای افرادی که مغازه اجاره ای دارند و هر سال باید جا به جا شوند مناسب است و نیازی به سیم کشی و هزینه نصب ندارد.

بهترین مدل دوربین لامپی کدام است؟

دوربین لامپی سیم کارت خور

اگر به دنبال خرید دوربین لامپی ارزان و یک دوربین لامپی دید در شب هستید، دوربین مدار بسته لامپی مدل v380 FullHD بهترین انتخاب است. دوربین مداربسته لامپی مدل V380 FullHD یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه دوربین استور است. این محصول کیفیت تصویر دو مگاپیسکل دارد و از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند. قابلیت دید در شب نیز از ویژگی های مهم این محصول است که میتواند در محیط های کم نور تصاویر خوبی را ارائه دهد. این محصول قابلیت ضبط صدا و مکالمه دو طرفه را دارا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و خواندن مشخصات بیشتر و اطلاع از قیم تدقیق آن می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید.

جهت خرید دوربین لامپی به وب سایت دوربین استور به آدرس www.doorbinstore.ir مراجعه کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×