خرید محصولات هوآوی

محصولات هواوی را از کجا بخریم؟

گوشی هواوی، لپ­تاپ، تبلت و دیگر محصولات این شرکت دارای چه کیفیتی هستند؟ هوآوی یک شرکت با سابقه چینی است که در تولید محصولات الکترونیکی مثل گوشی هوشمند و تبلت صاحب سبک است. این شرکت در سال‌های دور بازار گوشی ایران را در اختیار داشت اما امروز خریداران او کمتر شده است. با این حال امکانات و قیمت مقرون­به­صرفه این شرکت باعث شده افراد زیادی به دنبال خرید محصولاتش باشند. اگر شما هم قصد خرید محصولات این شرکت را دارید همراه ما باشید تا این کالاها را بررسی کنیم.

آشنایی برند هوآوی

هوآوی یک شرکت چینی چند ملیتی است که از سال ۱۹۸۰ مشغول فعالیت است. در طول مسیر خود با ثبت قرارداد با شرکت­های بزرگی مثل تری‌کام توانست ابتدا به دنیای گوشی­های هوشمند و سپس به دیگر عرصه­ها وارد شود. بخش عمده محبوبیت برند هوآوی بخاطر مردم چین است. چینی­ها به علت جمعیت زیاد خود تاثیر زیادی بر روی بازار می­گذارند.

آنها با حمایت از این برند توانستند که او را به دنیا معرفی کنند و در نهایت به اوج محبوبیتش برسانند. درحالی که امروز به نظر می‌رسد برند شیائومی بازار را از هوآوی دزدیده اما باید بدانید که این شرکت چینی هنوز طرفداران خود را دارد. به علاوه اینکه در تنوع محصولات الکترونیکی حرف اول را می‌زند.

هوآوی چه محصولاتی دارد؟

این شرکت محصولات مختلفی مثل گوشی هوآوی، تبلت، لپ­تاپ و … را تولید می­کند اما به شکل کلی باید محصولاتش را به سه دسته تقسیم­ کرد. دسته اول محصولاتی که برای ساخت شبکه و زیرساخت آن مورد نیاز هستند. اتفاقا شرکت­های مختلفی در ایران مثل مبین نت با هوآوی در این زمینه همکاری کرده­اند. دسته دوم نرم­افزارهایی بوده که برای شرکت­های مختلف ساخته می­شود. در نهایت دسته سوم که محصولات و تولیدات الکترونیکی این شرکت است که در ادامه به بررسی بیشتر این محصولات خواهیم پرداخت.

گوشی موبایل

خرید گوشی هوآوی

در ایران سری Y، P،  Mateو نوا بیشترین محبوبیت را دارند و هنوز هم عرضه می­شوند. سری وای را می­توان یک سری پایین­رده دانست که قیمت زیادی هم ندارد. قیمت گوشی هوآوی به طور کلی بالا نیست چراکه تمرکز این شرکت بر روی محصولات پرچم­دار نبوده و سعی داشته بازار میان­رده را بدست بیاورد.

قیمت گوشی هوآوی نسبت به دیگر هم رده­هایش پایین­تر است. اگر قصد خرید گوشی میان­رده با قیمت پایین را دارید گوشی­های تولید شرکت از قیمت کمتری نسبت به امکاناتی که ارائه می­دهند برخوردار هستند. خصوصا سری نوا که طرفداران زیادی در ایران و بازار هند دارد. بیشترین امکانات گوشی هوآوی را باید در سری پی جست­وجو کرد. این سری بهترین امکانات هوآوی را در اختیار دارد.

تبلت

تبلت­های هوآوی با پسوند Media Pad عرضه می­شوند و دو مدل اصلی به نام­های T و M دارند. طراحی شیک و قدرت‌مند و قیمت ارزان این تبلت­ها باعث شده که بازار خوبی را بدست بیاورند. این تبلت­ها را می­توان رقیب جدی سامسونگ و لنوو دانست. علاوه بر قیمت ارزان در طراحی این محصولات کم­کاری نشده و اکثر مدل­های این برند دارای بدنه فلزی هستند. قیمت تبلت هوآوی را باید با توجه به امکاناتش سنجید. در این بازه قیمتی چنین امکاناتی تقریبا نایاب هستند و به سختی می­توان برندی پیدا کرد که این همه قابلیت را با قیمتی بسیار پایین عرضه کند.

لپ­تاپ

لپ­تاپ­های برند هوآوی در سری MateBook تولید می­شوند که خود این سری نیز دارای سه زیر شاخه است. این لپ­تاپ­ها با شعار سریع­، قوی، سبک وارد بازار شده­اند و برای استفاده روزمره فوق­العاده هستند. تکنولوژی NFC این امکان را می­دهد که گوشی هوآوی خود را از فاصله نزدیک به لپ­تاپ متصل کنید. از لحاظ سخت‌افزاری این لپ­تاپ دارای سخت­افزار استانداردی است و از هم نسل­هایش چیزی کم ندارد.

تراشه شرکت­های بزرگی مثل AMD و Intel باعث شده که یک رقیب جدی در عرصه رقابت باشد و از دیگر رقبایش عقب نماند. به لحاظ طراحی نیز با کمی ارفاق سری میت بوک هوآوی را می­توان برادر دوقلوی سری مک ­بوک کمپانی اپل دانست. اگر کمی در طراحی این دو لپ تاپ دقت کنید متوجه شباهت بسیار زیاد آنها در طراحی بدنه، کیبورد و رنگ خواهید شد. با این تفاوت که در سری مک بوک پورت­های کمتر ضخامت محصول نهایی را کمتر کرده است.

ساعت هوشمند

ساعت­های هوشمند چند سالی است که بین مردم جا افتاده­اند و جای ساعت­های کلاسیک را گرفته­اند. امکاناتی مثل آنالیز اندام بدن، جواب دادن به تلفن و پیامک، کنترل پخش موسیقی و … باعث  شده که این ساعت­ها محبوبیت زیادی کسب کنند و تولیدشان افزایش یابد. همانطور که می­دانید این محصولات عموما قیمت پایینی ندارند اما ساعت­ها و مچ­بند هوآوی قیمت مقرون­به­صرفه­ای داشته و برای استفاده همه مناسب هستند.

مودم هوآوی

شاید کمتر کسی بداند که هوآوی مودم هم تولید می­کند. همان‌طور که در بالا گفتیم این بخش اصلی شرکت به توسعه زیرساخت شبکه و خدمات پیرامون آن می­پردازد. با توجه به این نکته فروش مودم ­هوآوی غیر­منطقی هم نیست. محصولات این شرکت را می­توانید از فروشگاه لیپک تهیه کنید. مودم­های ساخت هوآوی در مدل‌های قابل حمل و خانگی بی­سیم عرضه می­شوند.

خرید محصولات هوآوی

برای خرید تمامی محصولات بالا کافیست سری به وبسایت لیپک بزنید. با مراجعه به این سایت می­توانید قیمت گوشی هوآوی را با دیگر برندها مقایسه و در نهایت بدون خروج از خانه و به صورت آنلاین خرید خود را نهایی کنید.

سخن آخر

ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. هوآوی یک برند باسابقه چینی است که محصولات زیادی تولید می­کند. محصولات این شرکت عموما دارای قیمت بالایی نیستند، چون برای نیاز عام جامعه طراحی شده­اند. شما نیز می­توانید محصولات این برند را از فروشگاه لیپک تهیه کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات