آموزش 8 روش حل مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی و انگلیسی

آموزش ۸ روش حل مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی و انگلیسی

گاهی ممکن است بعد از تغییر زبان اینستاگرام به فارسی با پیغام کمی صبر کنید درحال راه اندازی فارسی هستیم 🔄 مواجه شوید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۸ روش حل مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی و انگلیسی میپردازیم.

حل مشکل کمی صبر کنید درحال راه اندازی فارسی هستیم

?How to Solve the Problem of Setting up Instagram in Farsi

اینستاگرام از بسیاری از زبان های مختلف پشتیبانی میکند تا همه کاربران آن به راحتی از این برنامه استفاده کنند. شما هم میتوانید زبان این برنامه را به فارسی تغییر دهید تا راحت تر تنظیمات آن را تغییر دهید و یا از بخش های دیگر برنامه استفاده کنید. تغییر زبان اینستاگرام به راحتی از طریق تنظیمات آن قابل انجام است. برای دیدن نحوه تغییر زبان اینستاگرام میتوانید مطلب آموزش تصویری ۳ روش تغییر زبان اینستاگرام را مطالعه کنید. با این حال برخی از کاربران بعد از فارسی کردن اینستاگرام خود با مشکل در راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی مواجه شدند. اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید میتوانید برای رفع آن روش های زیر را امتحان کنید.

مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام

برای رفع مشکل راه اندازی اینستاگرام میتوانید مطلب آموزش ۱۱ روش جدید و کارساز حل مشکل ورود به اینستاگرام را مطالعه کنید.

رفع مشکل راه اندازی اینستاگرام با ریستارت گوشی

زمانی که شما حین ورود به برنامه اینستاگرام دچار مشکل راه اندازی اینستاگرام میشوید ممکن است به دلیل یکسری اشکالات جزئی باشد. به همین دلیل در این شرایط یکی از راحت ترین و سریعترین کارهایی که میتوانید انجام دهید راه اندازی مجدد گوشی است. برای این کار از برنامه اینستاگرام خارج شوید. دکمه کناری گوشی خود را فشار داده و نگه دارید. بعد از چند ثانیه چند گزینه به شما نمایش داده میشود. از بین گزینه ها Restart یا Reboot را انتخاب کنید.

مشکل اینستاگرام در حال راه اندازی فارسی هستیم

با این کار گوشی شما به طور خودکار خاموش و بعد از چند ثانیه مجددا روشن میشود. راه اندازی مجدد گوشه به غیر از رفع مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام بسیاری از مشکلات دیگر شما را نیز میتواند رفع کند. بعد از روشن شدن گوشی اینترنت را روشن کنید و وارد برنامه اینستاگرام شوید. بررسی کنید ببینید هنوز با مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام مواجه میشوید یا خیر.

استفاده از برنامه تغییر دهنده آی پی راه حل راه اندازی اینستاگرام بدون مشکل

در صورتی که با راه اندازی گوشی مشکل حل نشد و دلیل آن مشکلات جزئی نبود میتوانید از برنامه تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. گاهی اوقات اینستاگرام برای برخی از مناطق جغرافیایی غیر فعال میشود. در این شرایط شما میتوانید از برنامه تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. قبل از فعال کردن برنامه تغییر دهنده آی پی باید زبان اینستاگرام را انگلیسی کنید. برای این کار کافیست ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید روی سه خط بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید.

مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام

در تنظیمات گزینه Account را انتخاب کنید.

مشکل اینستاگرام

حالا روی Language ضربه بزنید و زبان را روی English تنظیم کنید. بعد از انجام این کار از برنامه اینستاگرام خارج شوید.

مشکل جدید اینستاگرام

اکنون یک برنامه تغییر دهنده آی پی دانلود و نصب کنید. پس از اتمام نصب و فعال سازی آن وارد برنامه اینستاگرام شوید. مراحل بالا را طی کنید تا صفحه Language برای شما باز شود. در این صفحه زبان فارسی را انتخاب کنید. در صورتی که هنوز با مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی مواجه هستید میتوانید سایر روش ها را تست کنید.

خروج از حساب کاربری و ورود مجدد به آن برای رفع مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی

قدم بعدی که میتوانید برای رفع مشکل راه اندازی اینستاگرام بردارید این است که یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید سپس مجددا وارد آن شوید. برای این کار وارد پروفایل خود شوید و روی سه خط بالا گوشه سمت راست ضربه بزنید. با این کار یک منو برای شما باز میشود. از منو باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید تا وارد تنظمات اینستاگرام شوید. در تنظیمات اینستاگرام صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه Log out را ببینید. روی آن ضربه بزنید تا از حساب کاربری خود خارج شوید.

بعد از خارج شدن از اکانت اینستاگرام خود نام کاربری و پسورد را وارد کنید تا مجددا به حساب کاربری خود وارد شوید.

رفع مشکل اینستاگرام در حال راه اندازی فارسی هستیم با بروز رسانی برنامه

اینستاگرام به طور مرتب برای کاربران خود بروز رسانی هایی قرار میدهد. این بروز رسانی ها قابلیت های جدید اینستاگرام را برای شما فعال میکنند. به غیر از فعال سازی قابلیت های جدید اگر نسخه های قبل این برنامه مشکلاتی داشته باشد در نسخه های جدیدتر این مشکلات و باگ ها را بر طرف میکنند تا کاربران راحت تر از این برنامه استفاده کنند. به همین علت شما میتوانید برای رفع مشکل راه اندازی اینستاگرام آن را بروز رسانی کنید. برای اینکه ببینید نسخه جدیدتری از این برنامه وجود دارد یا خیر وارد برنامه Google Play شوید. در کادر جست جو آن Instagram را تایپ کنید.

مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام

روی آیکن اینستاگرام ضربه بزنید. در صفحه جدید اگر گزینه Update فعال بود یعنی نسخه جدیدتری از اینستاگرام در دسترس است. پس روی Update ضربه بزنید تا نسخه جدید دانلود و نصب شود. پس از اتمام نصب گوگل پلی را ببندید و وارد برنامه اینستاگرام شوید.

مشکل اینستاگرام در حال راه اندازی فارسی هستیم

در صورتی که با مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام مواجه هستید میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۱۲ روش حل مشکل آپدیت نشدن اینستاگرام را مطالعه کنید.

حل مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام با حذف حافظه پنهان برنامه

هر بار که شما برنامه اینستاگرام را باز میکنید یکسری فایل ها ایجاد میشود که سری بعد برنامه راحت تر و سریعتر باز شود. این فایل ها موقت هستند. با این حال گاهی ممکن است آن ها خراب و یا قدیمی شوند. در این زمان ممکن است شما را با خطاهای مختلف مواجه کنند. برای همین میتوانید این فایل ها را حذف کنید. فایل های حافظه پنهان، فایل های مهمی نیستند و به صورت خودکار جایگزین میشوند، فقط بعد از حذف شدن نیاز دارید تا پسورد و نام کاربری خود را بلد باشید. برای این کار ابتدا Settings گوشی خود را باز کنید. در تنظیمات گوشی گزینه Apps را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام

با انتخاب Apps تمام برنامه های نصب شده روی گوشی خود را میتوانید ببینید. برنامه اینستاگرام را از بین سایر برنامه ها پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید تا باز شود. در صورتی که برنامه را پیدا نکردید میتوانید در کادر جست جو صفحه Instagram را تایپ کنید. در پایین صفحه چند گزینه وجود دارد. روی Clear data ضربه بزنید.

مشکل در راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی

حالا به ترتیب Clear all data و Clear cache را انتخاب کنید تا حافظه پنهان برنامه پاک شود. بعد از اتمام کار Settings را ببندید و وارد اینستاگرام شوید. نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید و ببینید حین ورود پیام در حال حاضر هنگام راه اندازی Instagram به زبان فارسی با مشکل مواجه شدیم را مشاهده میکنید یا خیر.

راه حل راه اندازی اینستاگرام

حذف برنامه و نصب مجدد آن برای رفع مشکل اینستاگرام

گاهی خراب بودن فایل های یک برنامه جدی تر و بیشتر هستند بطوریکه با حذف حافظه پنهان درست نمیشوند. در این شرایط شما میتوانید برنامه مورد نظر را پاک کنید تا تمام فایل ها و اطلاعات آن به طور کامل از گوشی شما پاک شود. بعد از آن مجددا برنامه را نصب کنید تا فایل های درست و سالم جایگزین فایل های قدیمی و خراب شوند. برای این کار Settings گوشی خود را باز کنید. در تنظیمات به دنبال گزینه Apps بگردید و روی آن ضربه بزنید. حالا تمام برنامه های گوشی خود را میتوانید ببینید.

مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام

از بین برنامه ها، برنامه اینستاگرام را پیدا و روی آن ضربه بزنید. در صفحه باز شده از طریق گزینه های پایین صفحه Uninstall را انتخاب کنید.

مشکل راه اندازی اینستاگرام

یک پیام مبنی بر این شما در حال پاک کردن برنامه اینستاگرام هستید به شما نمایش داده میشود. برای تایید و ادامه روی OK ضربه بزنید. حالا برنامه اینستاگرام از گوشی شما پاک شده است.

حل مشکل کمی صبر کنید درحال راه اندازی فارسی هستیم

همچنین برای پاک کردن سریع برنامه به غیر از تنظیمات میتوانید اینستاگرام را در صفحه اصلی گوشی خود پیدا کنید. بعد از پیدا کردن برنامه چند ثانیه روی آن نگه دارید تا چند گزینه به شما نمایش داده شوند. از بین گزینه ها Uninstall را انتخاب کنید تا برنامه به طور کامل حذف شود.

مشکل اینستاگرام در حال راه اندازی فارسی هستیم

پس از حذف کردن برنامه، اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. بعد از اتمام مراحل نصب وارد اینستاگرام شوید نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید تا وارد اکانت خود شوید.

استفاده از یک دستگاه دیگر راه حل راه اندازی اینستاگرام

در صورتی که با حذف برنامه نیز نتوانستید مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام را حل کنید میتوانید از یک گوشی دیگر استفاده کنید و وارد اکانت خود شوید. در این شرایط برنامه و گوشی شما مشکل دارد و میتوانید از یک گوشی دیگر استفاده کنید. برای این کار در یک گوشی دیگر برنامه اینستاگرام را نصب کنید. نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید تا وارد اکانت خود شوید.

مشکل در راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی

اگر گوشی دیگری در دسترس ندارید میتوانید از نسخه وب اینستاگرام در کامپیوتر و گوشی استفاده کنید. نسخه وب زمانی که برنامه اینستاگرام دچار مشکل میشود و نمیتوانید با آن کار کنید کارایی دارد. برای استفاده از اینستاگرام تحت وب وارد سایت اینستاگرام شوید. نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید تا وارد اکانت خود شوید.

راه حل راه اندازی اینستاگرام

حالا برای تغییر زبان در بالای صفحه سمت راست روی عکس نمایه کلیک کنید.

رفع مشکل راه اندازی اینستاگرام

در پروفایل خود روی Edit profile که در کنار آیکن تنظیمات قرار دارد کلیک کنید.

مشکل راه اندازی اینستاگرام

به پایین صفحه بروید و Language را انتخاب کنید. از منو باز شده زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

حل مشکل کمی صبر کنید درحال راه اندازی فارسی هستیم

ارتباط با پشتیبانی و گزارش مشکل جدید اینستاگرام

اگر هیچکدام از روش های بالا برای حل مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام پاسخگو نبودند و هنوز با مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام مواجه هستید میتوانید مشکل خود را به پشتیبانی گزارش دهید. پشتیبانی اینستاگرام سعی میکنند تا در اولین فرصت مشکل شما را بررسی کنند و آن را رفع کنند. برای ارتباط با پشتیبانی این برنامه وارد اینستاگرام شوید. روی سه خط بالا سمت راست صفحه پروفایل ضربه بزنید. از منو باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی

در تنظیمات روی Help ضربه بزنید.

مشکل در راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی

در صفحه باز شده گزینه Report a problem را انتخاب کنید.

راه حل راه اندازی اینستاگرام

با این کار یک کادر برای شما باز میشود. از کادر باز شده مجددا روی Report a problem ضربه بزنید.

رفع مشکل راه اندازی اینستاگرام

در صفحه Report a problem مشکل خود را مختصرا شرح دهید. حتی میتوانید از صفحه خطا عکس بگیرید و آن را آپلود کنید. بعد از تکمیل نوشتن پیام روی Submit ضربه بزنید.

مشکل راه اندازی اینستاگرام

برای دیدن سایر روش های تماس با پشتیبانی اینستاگرام میتوانید مطلب آموزش ۴ روش تماس با پشتیبانی اینستاگرام (Instagram Support) را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش های حل مشکل در راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای حل مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات