به چه روش‌هایی می‌توان از بیت کوین درآمد داشت؟

به چه روش‌هایی می‌توان از بیت کوین درآمد داشت؟

بسیاری از افراد به این دلیل به مباحثی مانند آموزش رمزینکس، بیت کوین و ارزهای دیجیتال علاقه دارند که سریعا به سود بالایی برسند. اما با آن‌که روش‌های متعددی برای کسب درآمد از بیت کوین وجود دارد ولی تمام آن‌ها راحت یا رایگان نیستند.

به‌دست آوردن بیت کوین با فعالیت آنلاین به وقت و هزینه نیاز دارد و اکثر روش‌هایی که نوید بیت کوین رایگان را می‌دهند، ارزش وقتی را که صرف آن‌ها می‌کنید ندارند. افراد فکر می‌کنند چون بیت کوین شکل جدیدی از ارز است، می‌توانند با نصب اپلیکیشن رمزینکس تریدر و معامله بیت کوین به‌راحتی به سود کلانی برسند.

اما در واقع هیچ روش بدون ریسک و ساده‌ای برای درآمدزایی از ارزهای دیجیتال وجود ندارد. با این‌حال در ادامه تعدادی از روش‌های ممکن را برای درآمدزایی از بیت کوین معرفی خواهیم کرد و هر روش را براساس عوامل زیر رتبه‌بندی خواهیم کرد:

  • استفاده از این روش به چه مقدار تلاش نیاز دارد؟
  • با این روش چقدر می‌توان پول در آورد؟
  • این روش چقدر ریسکی است؟

راه‌اندازی یک سایت فاست بیت کوین

  • تلاش: متوسط تا زیاد
  • درآمد: پایین تا متوسط
  • ریسک: متوسط

با آن‌که به‌عنوان یک کاربر فاست ممکن است درآمد زیادی به دست نیاورید، ولی اگر مالک چنین سایت‌هایی باشید، داستان کاملا فرق می‌کند. امروزه می‌توانید نسبتا خیلی راحت یک سایت فاست ارز دیجیتال بسازید و از فروش تبلیغات روی سایت خود درآمدزایی کنید.

بسته به تبلیغاتی که استفاده می‌کنید و مقدار ترافیکی که دارید، می‌توانید از اداره یک سایت فاست ماهیانه تا هزار دلار درآمد داشته باشید.

البته، مدیریت یک سایت فاست بیت کوین به حجم قابل توجهی از زمان و تلاش نیاز دارد. باید سایت را طراحی کنید، کاربران را مدیریت کنید، جلوی کلاهبرداری را بگیرید و همچنین مقداری سرمایه‌ اولیه زمان راه‌اندازی فاست داشته باشید. به‌همین دلیل برخی کاربران ترجیح می‌دهند با کلیک روی لینک رمزینکس ورود و ثبت‌نام در این صرافی، از راه دیگری به درآمد برسند.

ترید کردن

  • تلاش: متوسط تا بالا
  • درآمد: بالا
  • ریسک: بالا

پس از تسلط روی سرفصل‌های آموزش رمزینکس، یکی از سریع‌ترین، راحت‌ترین ولی همچنین پر ریسک‌ترین روش‌های کسب درآمد از بیت کوین خرید و فروش آن در این صرافی است. به طور کلی می‌توانید زمانی که قیمت این ارز پایین است آن را بخرید و زمانی که بالا می‌رود، بفروشید.

این معاملات خود را باید با استفاده از لینک رمزینکس ورود و ثبت‌نام در این صرافی انجام دهید. گرچه خرید و فروش پرسود بیت کوین نتیجه شانس و حدس نیست. تریدرهای کارکشته مقدار زمان بسیار زیادی را به یادگیری نحوه انجام معاملات ارزهای دیجیتال اختصاص می‌دهند و این‌که چطور به ریسک‌های مربوط به آن غلبه کنند.

تریدرهای موفق می‌دانند ممکن است در کوتاه مدت ضرر کنند ولی آن‌ها به این ضرر به چشم سرمایه لازم برای یادگیری نگاه می‌کنند، چون هدف آن‌ها کسب درآمد در درازمدت است. اگر می‌خواهید تریدر شوید، باید حتما وقت و سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری و یادگیری مناسب و صحیح را داشته باشید. سپس با نصب اپلیکیشن رمزینکس با موبایل خود و در سفر درآمد داشته باشید.

ترید کردن

در مورد بیت کوین مطلب بنویسید

  • تلاش: متوسط
  • درآمد: متوسط
  • ریسک: پایین

اگر به ارزهای دیجیتال و همچنین نوشتن علاقه دارید، شاید فکر خوبی باشید که یک روزنامه‌نگار ارزهای دیجیتال یا محتوا‌نویس در این حوزه شوید. از آن‌جایی که صنعت ارزهای دیجیتال در حال تحول است، سایت‌های اطلاعاتی و خبری بسیار متعددی راه افتاده‌اند.

در بسیاری از موارد این سایت‌ها به نویسندگانی نیاز دارند که هر هفته چندین و چند مقاله منتشر کنند. با توجه به این‌که پیدا کردن یک نویسنده خوب واقعا کار سختی است، اگر بتوانید کار با کیفیت ارائه دهید، می‌توانید با نوشتن در خانه با نوشتن در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال درآمد خوبی به جیب بزنید.

استخراج بیت کوین

  • تلاش: متوسط تا بالا
  • درآمد: متوسط تا بالا
  • ریسک: بالا

بسیاری از افرادی که فعالیت در دنیای بیت کوین را شروع می‌کنند، فورا جذب استخراج بیت کوین می‌شوند. واقعا از این بهتر می‌شود؟

اما حقیقت ماجرا این است که امروزه استخراج بیت کوین بیشتر از یک سرگرمی، یک حرفه است. انجام این کار به تجهیزات فوق‌العاده گران‌قیمت استخراج، پرداخت هزینه‌های بالای برق، آگاهی از نحوه پیکربندی سیستم و فضای فیزیکی برای نگهداری از ماینرها نیاز دارد.

استخراج آلت کوین‌ها (به‌عنوان مثال استخراج اتریوم) در مقایسه با استخراج بیت کوین هزینه کمتری دارد، منظورمان قیمت خرید ماینر است.

چون مسائل دیگر مانند هزینه‌های برق، پیکربندی، نگهداری و موارد متعدد دیگر عملا فرقی ندارند. گاهی با یک سایت یا اپلیکیشن موبایل مواجه خواهید شد که ادعا می‌کنند برای شما کار استخراج را انجام می‌دهند.

اما اکثر این خدمات واقعا بی‌فایده هستند و معمولا قدرت محاسباتی و باتری دستگاه‌تان را مصرف‌ می‌کنند تا در ازای آن چند سنت به شما پرداخت کنند. گزینه دیگر استخراج ابری است، یعنی به فرد دیگری دستمزد دهید تا تجهیزات استخراج را برای شما مدیریت کند و در سود با یکدیگر شریک شوید.

با آن‌که چنین راه‌حلی ایده‌آل به نظر می‌رسد، اما اکثر سایت‌های استخراج ابری امروزه فقط تظاهر می‌کنند از پول شما برای عملیات استخراج می‌کنند و در واقع کلاهبردار هستند.

البته با آن‌که سایت‌های معتبری نیز وجود دارند ولی پولی که بابت استخراج بیت کوین به آن‌ها می‌پردازید، شاید بهتر باشد صرف خرید خود بیت کوین بعد از یادگیری مطالب آموزش رمزینکس شود.

قرض دادن بیت کوین

قرض دادن بیت کوین

  • تلاش: متوسط
  • درآمد: پایین تا متوسط
  • ریسک: فوق‌العاده بالا

با آن‌که ثبت‌نام در صرافی رمزینکس ورود به دنیای معاملات ارزهای دیجیتال است، اما برخی افراد دنبال روش‌های دیگری برای درآمدزایی از بیت کوین می‌گردند. یکی از آن‌ها فعالیت در پلتفرم‌های قرض دادن بیت کوین است. این سایت‌ها کسانی را که نیاز به این ارز دیجیتال دارند، در ارتباط با افرادی قرار می‌دهند که با دریافت بهره، کوین‌های خود را قرض می‌دهند.

اما چون این قرض‌ها فوق‌العاده ریسکی هستند، نرخ بهره نیز بالا خواهد بود. همچنین باید دقت کنید هیچ ضمانتی وجود ندارد که نشان دهد قرض‌کننده شایسته این وام است و مشکلی در پرداخت ندارد.

گرچه اخیرا برخی فعالان تازه‌وارد در بازار بیت کوین شروع به عرضه وام‌های بیت کوین کردند که تضمین آن بیت کوین‌های فرد وام‌گیرنده است.

این پلتفرم‌ها همچنین به شما اجازه می‌دهند بابت قرض بیت کوین یا استیبل کوین‌های خود سود به‌دست آورید. مانند همیشه، لطفا پیش از سرمایه‌گذاری پول خود تحقیق کنید.

دریافت ایردراپ‌ها

ایردراپ‌ها در عمل شبیه به فورک‌ها هستند، یعنی «مفت و مجانی ارز دیجیتال به‌دست می‌آورید.» ایردراپ‌ها معمولا برای اطلاع‌رسانی در مورد یک ارز دیجیتال خاص استفاده می‌شوند. این ارز رایگان بین عموم توزیع می‌شود، گرچه در بعضی موارد شرایطی ممکن است پابرجا باشد.

فورک‌ها و ایردراپ‌ها ممکن است در بین روش‌های کسب درآمد از بین کوین با توجه به وقتی که می‌گذارید، بیشترین ارزش را داشته باشند ولی فوق‌العاده ریسکی هستند. علاوه بر این، باید برای دریافت آن‌ها ابتدا مقداری بیت کوین داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم از این روش‌ها تنها پس از تحقیقات گسترده استفاده کنید.

سخن نهایی

در این مطلب روش‌های کسب درآمد از بیت کوین متعددی را مورد بررسی کامل قرار دادیم. همان‌طور که متوجه شدید، بعضی روش‌ها ریسکی‌تر هستند و سایر روش‌ها مانند تریدر شدن و استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند رمزینکس تریدر برای انجام معاملات، به تلاش بیشتری نیاز دارند.

در پایان هیچ روش بدون ریسک و رایگانی برای کسب درآمد از بیت کوین وجود ندارد. اما در صورت آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال و راه های کسب درآمد از آن می توانید با سرمایه ای اندک شروع به کسب درآمد دلاری کنید.

آکادمی ارز دیجیتال امید فدوی یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در این زمینه است که با تهیه مقالات و ویدیوهای آموزشی رایگان، سعی در افزایش دانش کاربران علاقه مند به این حوزه دارد. در این آکادمی موارد بسیاری همچون آموزش قدم به قدم کار با صرافی رمزینکس، برای افرادی که قصد فعالیت در این صرافی را دارند قرار گرفته است.

برای دسترسی به این آموزش و مشاهده سایر مقالات مرتبط تنها کافیست تا عبارت «امید فدوی رمزینکس» را در گوگل جستجو کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات