آموزش دریافت جدید ترین کد های تخفیف دیجی کالا بدون محدودیت

آموزش دریافت جدید ترین کد های تخفیف دیجی کالا بدون محدودیت

دیجی کالا، محبوب‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که در آن می‌توان میلیون‌ها قلم کالا را در دسته‌بندی‌های بسیار متنوع خریداری کرد. یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در خرید از این سایت، امکان استفاده از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز است. این کدها را البته در هر جایی نمی‌توان پیدا کرد و برای دریافت آنها لازم است به سایت‌های معتبر این حوزه مراجعه کنید. اما آیا این سایت‌ها را می‌شناسید؟

تخفیفان

تخفیفان

نخستین سایت تخفیف گروهی که در آن می‌توان جدیدترین و بهترین مجموعه کد تخفیف دیجی کالا را به صورت روزانه دریافت کرد، تخفیفان است. کاربران برای استفاده از این کدها، نیاز به هیچ کار اضافه، ثبت‌نام یا پرداخت هزینه ندارند و می‌توانند به صورت کاملا رایگان از تمام کدها استفاده کنند. علاوه بر این، صفحه مربوط به دیجی کالا به صورت روزانه با جدیدترین کدهای تخفیف، آپدیت شده و کاربران در فضایی تعاملی می‌توانند در مورد این کدها و صحت آنها صحبت کنند.

یکی دیگر از بهترین روش های تخفیف گرفتن از دیجی کالا که فقط آن را در تخفیفان می‌توان پیدا کرد، سیستم بازگشت وجه خرید اینترنتی است. با استفاده از این سیستم، کاربران با هر بار خرید از دیجی کالا می‌توانند درصدی از مبلغ پرداختی را روی کیف پول تخفیفان، دریافت کرده و از آن برای گرفتن تخفیف بیشتر استفاده کنند. نکته قابل توجه در مورد این ابزار محبوب، امکان استفاده به صورت نامحدود است و هیچ تفاوتی ندارید که شما چند بار یا با چه مبلغی قصد خرید از دیجی کالا را داشته باشید؛ فقط کافی‌ست وارد سایت تخفیفان شده و از طریق لینک مربوطه، خریدتان را روی دیجی کالا نهایی کرده و از تخفیف‌های نامحدود و همیشگی برخوردار شوید!

در کنار امکان گرفتن تخفیف بیشتر در خریدهای بعدی به کمک مبلغی که در کیف پول تخفیفان شما قرار می‌گیرد، با رسیدن مبلغ به ۵۰ هزار تومان، کاربران می‌توانند آن را نقدا برداشت کنند!

آف چنل

آف چنل که با نام «کانال تخفیف» هم شناخته می‌شود، یکی دیگر از سایت‌های نسبتا نوپا در زمینه انتشار کدهای تخفیف به صورت روزانه و دوره‌ای است. استفاده از این سایت، هیچ هزینه‌ای ندارد و کدها نیز در قالب یک دسته‌بندی مشخص، در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. به علاوه، جزئیات مربوط به هر کد نیز به صورت دقیق ذکر شده است تا علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، سریعا بتوان بهترین کد را پیدا کرد. هرچند، در اینجا خبری از تخفیف نامحدود نبوده و حتی کدهایی که منتشر می‌شوند هم محدودیت زمانی دارند که این مسئله باعث محدودیت در خرید می‌شود.

آفر دیلی

در میان سایت‌های تخفیف گروهی، آفر دیلی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با انتشار روزانه کدهای تخفیف مربوط به فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، کمک زیادی به تجربه خرید شیرین‌تر خواهد کرد. در صفحه اصلی مربوط به دیجی کالا، مجموعه‌ای از کدهای تخفیف با تمام جزئیات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌توان به صورت رایگان از تمام آنها استفاده کرد. نقطه قوت آفر دیلی، تنوع بسیار بالای کدهایی است که می‌توانند هنگام خرید به شما کمک زیادی کنند؛ نمایش نه‌چندان زیبا و دشواری در مشاهده یکجای کدها هم می‌تواند نقطه ضعف آن باشد.

تاپ کوپن

در صورتی که می‌خواهید از جدیدترین کدهای تخفیف به صورت روزانه در دسته‌های مختلف مطلع شوید، سایت جدید تاپ کوپن هم گزینه مناسبی برای استفاده است. در این سایت، علاوه بر کدهای مربوط به فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، تازه‌ترین و بهترین کدهای تخفیف مربوط به «دیجی پلاس» هم می‌توان برخوردار شد. استفاده از تاپ کوپن هم رایگان بوده و در کنار هر کد، تمام جزئیات مربوط به آن هم ذکر شده است.

موپون

موپون

اگر در مورد کدهای تخفیف دیجی کالا در گوگل جستجو کرده باشید، حتما نام موپون را هم در میان نتایج خواهید دید؛ سایتی که عملکرد نسبتا بهتری در مقایسه با آف چنل دارد. کدهای این سایت به سه بخش جدیدترین، محبوب‌ترین و پربازدیدترین کوپن‌ها تقسیم شده است و کاربران با کلیک بر روی هر بخش می‌توانند کدهای فعال در بخش‌های مختلف را مشاهده کنند. در مورد اعتبار نیز از عبارت «فعلا معتبر» استفاده شده که این مسئله البته همیشه هم درست نیست. کدها در زمان انتشار توسط افراد مختلف تست می‌شوند و در صورتی که کدی نادرست باشد، حتما باید کاربران آن را گزارش کنند. با این حال، تنوع کوپن‌های تخفیف دیجی کالا در سایت موپون بسیار خوب است و خیلی وقت‌ها می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

در این سایت همچنین می‌توان بخشی مربوط به کدهای تخفیفی ارسالی توسط کاربران را مشاهده کرد. این کدها معمولا به صورت دوره‌ای در اختیار افراد قرار می‌گیرند یا جایزه‌ای برای خرید یا قرعه‌کشی‌ها هستند. اگرچه این بخش نیز بسیار جذاب است، ولی عموما استفاده از این کدها محدودیت‌های بسیاری به‌خصوص در دفعات استفاده دارد.

سخن پایانی

سایت‌های زیادی در زمینه انتشار کد تخفیف دیجی کالا فعالیت دارند که استفاده از تمام آنها رایگان است. هرچند، اگر به دنبال تخفیف‌های نامحدود در تعداد و حجم خرید هستید، گزینه‌های پیش رو فقط به یک سایت محدود خواهد شد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

  • محمود says:

    ممنون از مقاله مفید.همشون سایت های جالبی هستن و ازشون استفاده میکنم، تخفیفان علاوه بر کد تخفیف یه سرویس بازگشت وجه هم داره که برام جذاب بود.