آموزش ۹ روش تقسیم صفحه نمایش در آیفون

کاربران آیفون می توانند برای استفاده راحت تر و چندگانه از گوشی خود، صفحه نمایش را تقسیم کنند. 📱 این گونه می توانید چند کار را به صورت همزمان انجام دهید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۹ روش تقسیم صفحه نمایش در آیفون میپردازیم.

تقسیم صفحه در گوشی آیفون

?How to Split Screen on iPhone

اگر گوشی آیفون دارید، می توانید صفحه نمایش آن را تقسیم کنید و چند کار را با هم انجام دهید. در این مطلب از انزل وب به آموزش اجرای همزمان دو برنامه در آیفون میپردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مولتی تسکینگ آیفون کجاست؟

یک روش برای تقسیم صفحه آیفون این است که Settings و سپس Home Screen and dock بروید. روی Multitasking بزنید. حال three controls را روشن کنید تا بتوانید چند برنامه را به صورت همزمان مشاهده کنید.

چگونه در آیفون همزمان از دو برنامه استفاده کنیم؟ با PiP

برای استفاده از حالت Split screen در آیفون ۱۴ و بالاتر می‌توانید Settings > General > Picture in Picture بروید و Start PiP Automatically را روشن کنید.

تقسیم صفحه نمایش در آیفون

حال می توانید از برنامه هایی که از این حالت پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. می توانید پنجره دوم را نیز جا به جا کنید.

اکثر برنامه های پخش ویدئو از این حالت پشتیبانی می‌کنند. Apple TV, Safari, FaceTime, Podcasts, Home و Music از جمله این برنامه ها هستند. برخی از برنامه های واسط که برای آیفون نیستند هم از این حالت پشتیبانی می کنند. برنامه‌هایی مثل :

Netflix, Amazon Prime Video, Disney+, ESPN, FOX NOW, HBO Max, Hulu, SHOWTIME, Tubi, Vudu

مرورگرها هم از این حالت پشتیبانی می‌کنند.

آموزش 9 روش تقسیم صفحه نمایش در آیفون

چگونه صفحه گوشی آیفون را دوتا کنیم؟ با تغییر سریع برنامه‌ها

اگر گوشی شما از حالت PiP پشتیبانی نمی‌کند، می توانید از این روش استفاده کنید. برای این کار از بخش پایینی صفحه گوشی به سمت راست یا چپ بکشید. این گونه می توانید بین برنامه هایی که در حال اجرا هستند، نگه دارید و همزمان هر دو را نگاه کنید.

تقسیم صفحه در آیفون

تقسیم صفحه در آیفون با زوم کردن

در این روش از تقسیم صفحه در آیفون به Settings > Display & Brightness > Display > Zoom > Set > Use Zoom بروید.

حال می توانید دستگاه خود را به صورت عمودی یا افقی نگه دارید. اکنون بعد از باز کردن برنامه می توانید از این حالت استفاده کنید.

تقسیم صفحه آیفون با برنامه Split View – Multi Window

برنامه  Split View – Multi Window را از اپ استور دانلود و نصب کنید. برنامه را باز کنید. دو بخش برای مرورگر وجود دارد. روی یکی بزنید و چیزی را جستجو کنید. در دیگری هم می توانید چیز دیگری را جستجو کنید. مثلا یوتوب را سرچ کنید و در آن ویدئو ببینید.

تقسیم صفحه در آیفون

تقسیم صفحه در آیفون با WebDuo Pro

WebDuo Pro هم به شما کمک می کند تا بتوانید دو مرورگر را همزمان باز کنید. اما امکان استفاده چند برنامه به صورت همزمان وجود ندارد و فقط می توانید دو صفحه را با هم باز کنید. یعنی نمی توانید برنامه هایی مثل واتساپ یا اینستاگرام را همزمان باز کنید. اما می توانید کروم و سافاری را با هم باز کنید.

تقسیم صفحه آیفون

تقسیم صفحه آیفون با SplitNet

برنامه دیگری که برای این کار می توانید استفاده کنید، SplitNet نام دارد. با این برنامه می توانید چند وب سایت را به صورت همزان و با هم چک کنید. امکان چک کردن سایت ایسنتاگرام و توییتر هم وجود دارد.

تقسیم صفحه آیفون

تقسیم صفحه در آیفون با Split Screen View

از برنامه Split Screen View هم می توانید برای تقسیم صفحه نمایش آیفون استفاده کنید. با این برنامه می توانید چند مرورگر یا چند برنامه را به صورت همزمان کنترل کنید.

تقسیم صفحه نمایش در آیفون

برای یادگیری نحوه انجام این کار در اندروید، مطلب ۳ روش باز کردن و اجرا همزمان چند پنجره برنامه اندروید در کنار هم را مطالعه کنید.

تقسیم صفحه iPhone با Split Web Browser

راه دیگر استفاده از برنامه Split Web Browser است. در این برنامه هم می توانید چند مرورگر را به صورت همزان باز کنید. امکان باز کردن چند برنامه مثل توییتر، فیس بوک و… وجود ندارد. این برنامه رایگان است و تبلیغات هم ندارد.

تقسیم صفحه نمایش در آیفون

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب نحوه تقسیم صفحه نمایش آیفون را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

تمام روش های سریع و کاربردی برای گرفتن اسکرین شات در آیفون (همه نسخه ها)
تمام روش های سریع و کاربردی برای گرفتن اسکرین شات در آیفون (همه نسخه ها)
آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)
آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون

نظرات