6 روش حل مشکل Sign in to Playstation Network پلی استیشن

۶ روش حل مشکل Sign in to Playstation Network پلی استیشن

مشکل Sign in to PlayStation Network یکی از مشکلات آزار دهنده کنسول های بازی پلی استیشن 🎮 است. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۶ روش حل مشکل Sign in to Playstation Network پلی استیشن میپردازیم.

آموزش رفع مشکل وارد شدن به اکانت PSN

How to Fix PlayStation Network Sign In Failed

پیش از این در انزل وب به آموزش تصویری ساخت اکانت پلی استیشن PSN برای PS4 و PS5 پرداختیم. بعد از ساخت اکانت PSN ممکن است با وارد شدن به آن با مشکل مواجه شوید. این اتفاق دلایل مختلفی میتواند داشته باشد. در ادامه چند روش برای رفع مشکل PlayStation Network sign in بررسی میکنیم.

Playstation network sign-in failed مشکل

رفع مشکل وصل نشدن به Playstation Network با فعال سازی Automatic Login

زمانی که شما قابلیت Automatic Login را فعال میکنید نیاز به ورود دستی ندارید در نتیجه میتواند مشکل شما را رفع کنید. برای فعال کردن Automatic Login و رفع مشکل وارد شدن به اکانت PSN وارد Settings شوید. گزینه User را انتخاب کنید. به قسمت Login Settings بروید و تیک گزینه Log in PS4 Automatically را بزنید. حالا میتوانید کنسول خود را ریستارت کنید.

مشکل Sign in to network پلی استیشن

آپدیت نبودن کنسول علت مشکل وارد شدن به اکانت PSN

بروز رسانی پلی استیشن به غیر از اضافه کردن قابلیت های جدید سعی میکند تا مشکلات نسخه های قبل خود را برطرف کند. پس زمانی که با مشکل وصل نشدن PS4 به PSN مواجه شدید میتوانید بررسی کنید ببینید نسخه جدیدتری وجود دارد یا خیر. برای انجام این کار Settings را باز کنید. در تنظیمات آن گزینه System Software Update را انتخاب کنید.

مشکل وصل نشدن PS4 به PSN

در صفحه System Software Update گزینه Update Now را انتخاب کنید. بعد از آن که دانلود نسخه جدید تمام شد System Software License Agreement را بخوانید. پس از خواندن برای تایید و ادامه گزینه Accept را با فشردن کلید X انتخاب کنید.

غیر فعال کردن Media Server Connection برای حل مشکل Playstation Network Sign In

ممکن است به دلیل فعال بودن گزینه اتصال به سرور رسانه یا Media Server Connection شما با مشکل وارد شدن به اکانت PSN مواجه میشوید. بنابر این میتوانید بررسی کنید ببینید با غیر فعال کردن Media Server Connection مشکل شما حل میشود یا خیر. برای غیر فعال کردن این گزینه به Settings پلی استیشن خود بروید. در تنظمات Network را انتخاب کنید. اکنون شما میتوانید Media Server Connection را ببینید. روی آن کلیک کنید تا غیر فعال شود.

رفع مشکل وصل نشدن به PSN با تغییر DNS

در صورتی که آدرس IP شما مسدود شده باشد نمیتوانید به اکانت خود وارد شوید. در این مواقع میتوانید DNS پی استیشن خود را تغییر دهید تا مشکل Sign in To Network پلی استیشن حل شود. برای تغییر DNS ابتدا وارد Settings شوید. بعد از باز کردن Settings پلی استیشن بخش Network را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. گزینه Internet Connection Setup را انتخاب کنید. حالا Use Wi-Fi را انتخاب کنید تا به اینترنت متصل شود.

مشکل وارد شدن به اکانت PSN

پس از آن روی Custom کلیک کنید. اینترنتی که میخواهید به آن متصل شوید را انتخاب کنید و بعد از آن IP Address Settings را روی Automatic تنظیم کنید.

حل مشکل Playstation network sign in

در صفحه Dhcp Host Name گزینه Do Not Specify را انتخاب کنید. در پایین قسمت DNS Settings گزینه Manual را انتخاب کنید تا بتوانید دستی آن را وارد کنید. سپس Google DNS های پایین را وارد کنید و بعد از آن روی Ok کلیک کنید.

  • Primary Dns – ۸.۸.۸.۸
  • Secondary Dns – ۸.۸.۴.۴

زمانی که Mtu Settings را مشاهده کردید مجددا Manual را انتخاب کنید و مقدار Mtu را عدد ۱۴۵۶ بگذارید. اکنون در پایین قسمت Proxy Server گزینه Do Not Use را انتخاب کنید. در آخر برای حل مشکل Playstation Network Sign in Failed روی Test Internet Connection کلیک کنید.

بازسازی پایگاه داده برای حل مشکل اتصال به PSN

یکی دیگر از کارهایی که میتواند مشکل وصل نشدن PS4 به اینترنت گوشی را حل کند بازسازی پایگاه داده است. برای بازسازی پایگاه داده ابتدا PS4 خود را خاموش کنید. بعد از آن دکمه پاور آن را ۸ ثانیه فشار دهید. شک دوگانه ۴ یا Dual Shock 4 را با استفاده از کابل شارژ به پلی استیشن متصل کنید. سپس دکمه Ps را فشار دهید. در نهایت گزینه Rebuilt Database را پیدا کنید و کلید X را فشار دهید.

مشکل Sign in to playstation network

چگونه به Playstation Network وصل شویم؟ با ریست تنظیمات به تنظیمات پیشفرض

دقت کنید اگر از این روش استفاده کنید تمام اطلاعات شما پاک خواهند شد.

اگر با هیچکدام از روش های گفته شده مشکل وصل شدن به PSN در PS4 حل نشد میتوانید تنظیمات پلی استیشن خود را به تنظیمات پیشفرض ریست کنید. برای این کار و رفع مشکل Proxy Server در PS4 به Settings بروید و Initialization را انتخاب کنید. Initialize PS4 را انتخاب کنید.

مشکل Proxy server در PS4

بعد از آن در صفحه بعد Full را انتخاب کنید.

مشکل وصل نشدن PS4 به اینترنت گوشی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چند روش برای رفع مشکل اتصال به Playstation network بررسی کردیم. شما با کدام روش توانستید مشکل وصل نشدن PS4 به PSN را رفع کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه رفع مشکل Playstation network sign-in failed در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل کار نکردن دکمه دسته PS4 (تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری)
حل مشکل کار نکردن دکمه دسته PS4 (تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری)
آموزش نجات بخش 8 روش حل مشکل سیاه شدن صفحه PS4
آموزش نجات بخش ۸ روش حل مشکل سیاه شدن صفحه PS4
آموزش کامل و تصویری پاک کردن کش پلی استیشن 5 و 4 (صفر تا صد)
آموزش کامل و تصویری پاک کردن کش پلی استیشن ۵ و ۴ (صفر تا صد)
آموزش 8 روش حل مشکل نخواندن دیسک در PS4
آموزش ۸ روش حل مشکل نخواندن دیسک در PS4

نظرات