آموزش 4 روش پیدا کردن گوشی در حالت سایلنت

آموزش نحوه پیدا کردن گوشی در حالت سایلنت

زمانی که گوشی خود را گم میکنید میتوانید به شماره خودتان زنگ بزنید تا با صدای زنگ گوشی آن را پیدا کنید، اما زمانی که گوشی سایلنت 🔇 باشد کمی کار سخت میشود. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۴ روش پیدا کردن گوشی در حالت سایلنت میپردازیم.

آموزش پیدا کردن و ردیابی گوشی سایلنت

?How to Locate and Ring Phone when In Silent Mode

یکی از مشکلات آزار دهنده هنگام گم شدن گوشی، سایلنت بودن آن است. به دلیل آن که زمانیکه گوشی روی حالت سایلنت است شما نمیتوانید با آن تماس بگیرید تا صدای زنگ آن را بشنوید. با این حال یکسری روش ها وجود دارد که میتوانید برای زنگ خوردن گوشی در حالت سایلنت استفاده کنید. در ادامه این روش ها را بررسی میکنیم.

چگونه گوشی سامسونگ گمشده سایلنت در خانه را پیدا کنیم

در صورتی که با مشکل سایلنت شدن خودکار گوشی مواجه هستید میتوانید مطلب آموزش ۷ روش حل مشکل سایلنت شدن خودکار گوشی اندروید را مطالعه کنید.

چگونه از راه دور گوشی را از حالت سایلنت خارج کنیم؟ با استفاده از Find My Device

Find My Device یک برنامه اندرویدی است که توسط گوگل پشتیبانی میشود. این برنامه در اکثر گوشی های هوشمند قابل استفاده است تا شما بتوانید گوشی گم شده و یا دزدیده شده خود را پیدا کنید. این برنامه حتی اگر گوشی شما در حالت سایلنت باشد میتواند صدای آن را پخش کند تا شما گوشی خود را راحت تر پیدا کنید. فقط دقت داشته باشید که قبل از استفاده از Find My Device باید این قابلیت و GPS در گوشی شما فعال شده باشد. برای فعال کردن آن ابتدا این برنامه را دانلود و نصب کنید.

چگونه از راه دور گوشی را از حالت سایلنت خارج کنیم؟

بعد از آن وارد Settings گوشی خود شوید. در صفحه اصلی آن گزینه Security را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. سپس وارد بخش Device Administration شوید. در صفحه Device Administration گزینه Find My Device را فعال کنید.

آموزش پیدا کردن و ردیابی گوشی سایلنت

بعد از فعال کردن Find My Device به منو اصلی تنظیمات باز گردید و به قسمت Location بروید. حالا موقعیت مکانی خود را فعال کنید.

زنگ خوردن گوشی با جیمیل

بعد از آن Mode را روی High accuracy یا دقت بالا تنظیم کنید.

چگونه به گوشی سایلنت زنگ بزنیم؟

اکنون به منو قبل بازگردید و وارد بخش Google Location History شوید. در صفحه Google Location History قابلیت Location History را فعال کنید. بعد از فعال کردن Location History نام دستگاه خود را پیدا کرده و آن را فعال کنید.

پیدا کردن موقعیت مکانی گوشی گمشده با Find My Device

برای زنگ خوردن گوشی با جیمیل و پیدا کردن موقعیت مکانی آن، از طریق مرورگر دلخواه خود در کامپیوتر که به حساب جیمیل شما متصل است وارد سایت Find My Device شوید. همچنین شما میتوانید از مرورگر گوشی برای وارد شدن به سایت Find My Device استفاده کنید اما مرورگر کامپیوتر برای این کار توصیه میشود. سپس در صفحه اصلی دستگاهی که میخواهید آن را پیدا کنید انتخاب کنید.

چگونه گوشی سامسونگ گمشده سایلنت در خانه را پیدا کنیم

در صورتی که قابلیت GPS گوشی گمشده فعال باشد شما میتوانید موقعیت مکانی گوشی خود را در سمت راست صفحه روی نقشه مشاهده کنید.

زنگ خوردن گوشی در حالت سایلنت

چگونه گوشی سامسونگ گمشده سایلنت در خانه را پیدا کنیم؟ با قابلیت Play Sound

به غیر از موقعیت مکانی اگر به گوشی خود نزدیک هستید میتوانید از قابلیت Play Sound برنامه Find My Device استفاده کنید تا گوشی شما زنگ بخورد و از طریق صدا گوشی خود را پیدا کنید. قابلیت Play Sound زمانی که گوشی شما سایلنت است نیز کارایی دارد و میتوانید از آن استفاده کنید. برای زنگ زدن به گوشی از طریق اینترنت روی Play Sound ضربه بزنید.

چگونه از راه دور گوشی را از حالت سایلنت خارج کنیم؟

با انتخاب گزینه Play Sound گوشی گمشده شما به مدت ۵ دقیقه زنگ میخورد و میتوانید آن را پیدا کنید. در صورتی که ۵ دقیقه کافی نبود و نتوانستید گوشی خود را پیدا کنید میتوانید چند بار دیگر روی Play Sound ضربه بزنید تا گوشی شما زنگ بخورد.

آموزش پیدا کردن و ردیابی گوشی سایلنت

چگونه به گوشی سایلنت زنگ بزنیم؟ نحوه غیر فعال کردن قابلیت سایلنت برای برخی از مخاطبین

بعد از این که با روش های بالا گوشی خود را پیدا کردید میتوانید یک مخاطب را به دلخواه خود طوری تنظیم کنید که حتی در زمانی که با شما تماس میگیرد و گوشی شما سایلنت است گوشی زنگ بخورد. این کار بسیار میتواند در پیدا کردن گوشی در مواقعی که سایلنت است برای شما مفید باشد. برای این کار مخاطب خود را پیدا کنید و روی علامت ستاره ضربه بزنید تا به موارد دلخواه اضافه شود.

زنگ زدن به گوشی از طریق اینترنت

سپس Settings را باز کنید و به بخش Sounds & Vibration بروید.

چگونه به گوشی سایلنت زنگ بزنیم؟

روی Do not disturb یا DND ضربه بزنید. این قابلیت را فعال کنید و در آخر، قسمت Allow incoming calls را روی From starred contacts only تنظیم کنید.

چگونه گوشی سامسونگ گمشده سایلنت در خانه را پیدا کنیم

حالا در صورتی که گوشی خود را گم کردید و گوشی سایلنت است میتوانید با گوشی مخاطبی که رو این حالت آن را قرار دادید به گوشی خود زنگ بزنید تا صدای زنگ آن را بشنوید.

برنامه خروج از سایلنت با اس ام اس حرفه ای

شما میتوانید برای پیدا کردن گوشی گمشده خود از برنامه خروج از سایلنت با اس ام اس حرفه ای استفاده کنید. برای کار با این برنامه کافیست پس از دانلود یک کلمه کلیدی داخل آن وارد کنید و بعد آن را فعال کنید. بعد از آن هر زمانی که گوشی خود را در حالت سایلنت گم کردید به گوشی خود با هر شماره ای کلمه کلیدی را اس ام اس کنید. با این کار گوشی شما از حالت سایلنت خارج میشود.

چگونه گوشی را از حالت سایلنت خارج کنیم؟

چگونه گوشی را از حالت سایلنت خارج کنیم؟ از طریق تنظیمات سریع

بعد از پیدا کردن گوشی خود آن را از حالت سایلنت خارج کنید. برای انجام این کار گوشی خود را روشن کنید. انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید تا تنظمات سریع باز شود. سپس قابلت Do not disturb یا DND را غیر فعال کنید.

چگونه از راه دور گوشی را از حالت سایلنت خارج کنیم؟

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چند روش برای زنگ خوردن گوشی در حالت سایلنت بررسی کردیم. آیا شما با روش های بالا توانستید گوشی خود را پیدا کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه زنگ زدن به گوشی از طریق اینترنت با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش پیگیری و ردیابی لپ تاپ ویندوز 11 با قابلیت Find My Device
آموزش پیگیری و ردیابی لپ تاپ ویندوز ۱۱ با قابلیت Find My Device
معرفی ۸ تا از بهترین برنامه ردیابی گوشی گم و دزدیده شده اندروید

نظرات

  • _ says:

    سلام
    گوشی من هم اینترنتش خاموشه هم جی پی اسش
    find my device هم نتونست وصل بشه
    خب چجوری پیدا کنیم اینجوری
    فقط خود سیمکارت هس که بشه زنگ زد!
    لطفا بگید

    • Shayan says:

      سلام عرض شد من گوشیم به اینترنت وصله اما رمز gmail رو یادم نیست و گوشی سایلنت نمیتونم پیدا کنم به نظرتون چیکار میتونم بکنم!؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • فاطمه says:

    من گوشیم گمشده و سایلنته متاسفانه اینترنتمم خاموشه پیداش نتونستم بکنم راه خل دیگه ای هم هس؟