معرفی و دانلود 16 تا از بهترین برنامه ویرایش عکس برای آیفون

معرفی و دانلود ۱۶ تا از بهترین برنامه ویرایش عکس برای آیفون

اگر دوست دارید عکس هایی که با دوربین خود میگیرید را ویرایش کنید تا جذاب تر شوند میتوانید از برنامه های ویرایش عکس 🖼️ استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۶ تا از بهترین برنامه ویرایش عکس برای آیفون میپردازیم.

دانلود بهترین برنامه ادیت عکس آیفون

Download the Best iPhone Photo Editing Application

بیشتر عکس هایی که با گوشی خود میگیرید نیاز دارند تا آن ها را ویرایش کنید. همچنین بعضی قسمت های اضافی در عکس ها باید حذف شوند تا عکس شما زیباتر شود. در اینجا شما به برنامه های ادیت عکس نیاز پیدا میکنید. برنامه های مختلفی وجود دارند که شما میتوانید در گوشی iOS خود از آن ها استفاده کنید. در ادامه به بررسی بهترین برنامه ویرایش عکس برای آیفون میپردازیم.

بهترین برنامه ادیت عکس آیفون رایگان

اگر میخواهید پس زمینه عکس های خود را محو کنید میتوانید مطلب ۱۶ تا از بهترین برنامه محو و تار کننده پشت عکس اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس داخلی دانلود و نصب کنید.

Instagram برنامه ویرایش عکس آیفون

اپلیکیشن Instagram یکی از برنامه های شبکه اجتماعی است که کاربر های مختلفی دارد. جالب است بدانید که شما میتوانید با برنامه Instagram عکس های خود را ویرایش کنید. شاید این برنامه ابزار های خیلی پیشرفته ای نداشته باشد اما دسترسی به آن راحت است. شما میتوانید با برنامه اینستاگرام روی عکس های خود افکت های متنوعی را استفاده کنید و یا به عکس خود نوشته اضافه کنید.

برنامه ویرایش عکس حرفه ای آیفون

نرم افزار ادیت عکس آیفون Snapseed

Snapseed بهترین برنامه ادیت عکس آیفون است. این برنامه ابزار های مختلفی دارد که ویرایش عکس را برای شما آسان تر میکند. این برنامه یکسری جلوه های ویژه در اختیار شما میگذارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. همچنین شما میتوانید با Snapseed به تصویر خود قاب اضافه کنید. در صورتی که میخواهید به عکس خود نوشته اضافه کنید با Snapseed نیز میتوانید این کار را انجام دهید.

برنامه ویرایش عکس چهره آیفون

این برنامه رایگان، رابط کاربری ساده ای دارد و شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به تخصص خاصی از آن استفاده کنید و عکس های خود را ویرایش کنید.

Adobe Lightroom یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت عکس آیفون

شما با استفاده از برنامه Adobe Lightroom میتوانید عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید. این برنامه یک دوربین نیز دارد که شما میتوانید با استفاده از دوربین خود برنامه عکس بگیرید و آن ها را ویرایش کنید. این گونه نیازی به برنامه دوربین گوشی ندارید و سریعتر میتوانید عکس های خود را ویرایش کنید. Adobe Lightroom با ابزار ها و ویژگی هایی که دارد یک ابزار قدرتمند برای ویرایش عکس های شما است. همچنین داخل برنامه یکسری آموزش قرار دارد که میتوانید برای حرفه ای شدن از آن ها استفاده کنید.

برنامه روتوش عکس برای آیفون رایگان

به غیر از آموزش های برنامه Adobe Lightroom در بخش Discovery میتوانید با سایر کاربران ارتباط بگیرید و از آن ها کمک بگیرید.

برنامه ویرایش عکس برای آیفون Pixelmator Photo

Pixelmator Photo از بسیاری از فرمت ها پشتیبانی میکند و میتوانید به وسیله آن عکس های خود را ویرایش کنید. این برنامه قابلیتی به نام ML Enhance دارد که میتوانید با استفاده از آن یکسری ویرایش های از پیش تعیین شده را روی عکس اعمال کنید. این قابلیت برای زمانی که شما زمان کافی برای ادیت عکس را ندارید بسیار میتواند مفید باشد. Pixelmator Photo به غیر از گزینه های مختلف برای ادیت عکس چند ابزار برای تعمیر عکس های آسیب دیده دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

بهترین برنامه ادیت عکس آیفون

برنامه روتوش عکس برای آیفون رایگان Adobe Photoshop Express

اگر یک برنامه ادیت عکس قدرتمند برای گوشی آیفون خود میخواهید میتوانید از Adobe Photoshop Express استفاده کنید. Adobe Photoshop Express ابزار های مختلفی دارد که همه نیاز های شما را رفع میکنند. اگر دوست دارید چند عکس را همزمان ویرایش کنید میتوانید از Adobe Photoshop Express استفاده کنید. این برنامه این قابلیت را دارد تا شما به صورت همزمان چند عکس را انتخاب کنید و آن ها را ویرایش کنید. همچنین با برنامه Adobe Photoshop Express در آیفون میتوانید لکه های صورت خود در عکس را بپوشانید و آن ها را از بین ببرید.

دانلود بهترین برنامه ادیت عکس آیفون

این برنامه فیلتر های مختلفی برای عکس دارد که میتوانید به دلخواه خود از آن ها استفاده کنید و روی عکس ها خود اعمال کنید. فیلتر ها میتوانند عکس های شما را جذاب تر کنند.

PicsArt بهترین برنامه ادیت عکس آیفون

PicsArt یکی از قدرتمند ترین و بهترین برنامه ادیت صورت آیفون که میتوانید از آن استفاده کنید. PicsArt یک برنامه همه کاره است. گزینه های زیادی برای ویرایش عکس، طیف وسیعی از ابزار های مختلف دارد و همچنین یک ویرایشگر ویدیو است. تصحیح رنگ و نوردهی عکس، حذف پس زمینه، محو کردن پس زمینه، ابزار روتش، صاف کردن تصاویر، فیلتر های متعدد عکس و… برخی از گزینه های این برنامه هستند که میتوانید از آن ها برای ویرایش عکس های خود استفاده کنید.

برنامه ادیت فیلم و عکس برای آیفون

این برنامه فیلتر های سرگرم کننده و جالبی دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. همچنین میتوانید در PicsArt استیکر بسازید. ممکن است گاهی نیاز داشته باشید به غیر از عکس چند ویدیو را نیز ویرایش کنید که با برنامه PicsArt این کار نیز امکان پذیر است. برای دیدن نحوه کار با این برنامه میتوانید مطلب آموزش استفاده و ترفندهای کار با برنامه ادیت عکس Picsart را مطالعه کنید.

VSCO بهترین نرم افزار ادیت عکس آیفون

VSCO مانند سایر برنامه های معرفی شده میتواند به شما کمک کند تا در گوشی آیفون خود به بهترین شکل عکس های خود را ویرایش کنید. این برنامه بیش از ۲۰۰ فیلتر دارد که میتوانید به دلخواه خود برای عکس ها استفاده کنید و آن ها را جذاب تر کنید. این فیلتر ها میتوانند بسیار برای اینفلوئنسر ها و عکاسان حرفه ای کاربردی باشد و به آن ها کمک کند. اگر شما برای ویرایش عکس های خود از VSCO استفاده کنید دیگر نیازی به دوربین حرفه ای برای عکاسی ندارید. با VSCO میتوانید عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید.

برنامه ویرایش عکس همه کاره رایگان آیفون

Carbon برنامه ویرایش عکس حرفه ای آیفون به صورت سیاه سفید

اگر به عکس های سیاه سفید علاقه مند هستید و دوست دارید عکس های سیاه و سفید جذابی درست کنید میتوانید از Carbon استفاده کنید. Carbon بهترین برنامه ویرایش عکس های سیاه سفید است. این برنامه ۵۸ فیلتر دارد که همگی آن ها سیاه و سفید هستند. میتوانید همه فیلتر ها را روی عکس خود استفاده کنید و بهترین آن را برای خود انتخاب کنید. در آخر وقتی عکس خود را ویرایش کردید میتوانید مستقیما از برنامه آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها عکس های شما را ببینند.

برنامه ادیت عکس صورت برای آیفون

برای دیدن سایر برنامه های تبدیل کننده عکس رنگی به سیاه سفید میتوانید مطلب ۷ تا از بهترین برنامه های ویرایش و تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید را مطالعه کنید.

TouchRetouch برنامه ادیت عکس صورت برای آیفون

اگر عکس های شما چند مورد دارد که باید حذف شود میتوانید از TouchRetouch استفاده کنید. این برنامه قسمت هایی از عکس را که شما نمیخواهید به راحتی میتواند حذف کند. به عنوان مثال فرض کنید در سفر یک عکس از خود گرفتید و یک گردشگر در پس زمینه عکس شما نیز وجود داد. میتوانید این مورد را با TouchRetouch حذف کنید و عکس های خود را زیباتر کنید.

برنامه ویرایش عکس برای آیفون

همچنین اگر پوست شما لکه های مختلفی دارد و دوست ندارید در عکس ها مشخص باشند میتوانید آن ها را از بین ببرید و پوست خود را صاف کنید.

برنامه ویرایش عکس چهره آیفون Mextures

شما با استفاده از برنامه Mextures میتوانید عوامل مختلفی مانند قرمزی، خش، بافت و… را به آسانی تغییر دهید. اگر شما نمیخواهید وقت زیادی را صرف ادیت عکس های خود کنید و به سرعت میخواهید آن ها را ویرایش کنید میتوانید از Mextures کمک بگیرید. برنامه Mextures به طور پیشفرض ۲۰۰ نوع تنظیم مختلف دارد که عکس شما را در سریعترین حالت ممکن تغییر میدهد. بنابر این Mextures یکی از سریعترین برنامه های ادیت عکس است.

برنامه ویرایش عکس آیفون

همچنین Mextures بیشتر از ۱۵۰ بافت دارد که میتوانید روی عکس های خود آن ها را اعمال کنید.

برنامه ادیت عکس صورت برای آیفون Superimpose X

Superimpose X یکی از برنامه های قدرتمند در ادیت عکس است که میتوانید برای ویرایش عکس های خود از آن استفاده کنید. Superimpose X ابزار های مختلفی دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد. این یعنی شما با کمی کار کردن با برنامه به راحتی میتوانید عکس های خود را ویرایش کنید. Superimpose X حداکثر ۲۴ لایه دارد. یعنی شما میتوانید به صورت همزمان حداکثر ۲۴ برنامه را ویرایش کنید.

دانلود بهترین برنامه ادیت عکس آیفون

اگر بخش ها اضافه در عکس شما وجود دارد Superimpose X میتواند آن قسمت ها را حذف کند و عکس های شما را زیباتر کند.

دانلود برنامه ویرایش عکس آیفون SKRWT

برنامه SKRWT یکی از برنامه های کم نظیر برای ویرایش عکس در گوشی های آیفون است که میتوانید از آن استفاده کنید. این برنامه قابلیتی به نام Grid Line دارد. این ابزار برای ایجاد تقارن در عکس ها است. معمولا عکس هایی که در آن ها از تقارن استفاده شده است جذاب تر به نظر میایند. شما میتوانید از این قابلیت برای ایجاد تقارن در عکس ها استفاده کنید. این برنامه ویژگی Auto-crop را نیز دارد. Auto-crop تصویر شما را به صورت خودکار برش میدهید.

دانلود برنامه ویرایش عکس آیفون

نرم افزار Afterlight بهترین برنامه ادیت عکس آیفون رایگان

Afterlight یک برنامه خوب برای ادیت عکس آیفون است که میتوانید با استفاده از آن رنگ، نور دهی، وضوح را تغییر دهید. همچنین به غیر از این ابزار ها، یکسری ابزار پیشرفته تر دارد که میتوانید برای ادیت عکس های خود از آن ها استفاده کنید. Afterlight بیش از ۱۳۰ فیلتر دارد که توسط مشهور ترین عکاس های موبایل ایجاد شده است و میتوانید برای عکس های خود استفاده کنید.

بهترین برنامه ادیت عکس و فیلم آیفون

برنامه ویرایش عکس همه کاره رایگان آیفون Lens Distortions

اگر دوست دارید جلوه های مختلف نور و آب و هوا را به عکس های خود اضافه کنید میتوانید از Lens Distortions کمک بگیرید. به عنوان مثال میتوانید به عکس خود نور طبیعی خورشید را اضافه کنید و یا با اضافه کردن باران و برف عکس خود را جذاب تر کنید. Lens Distortions قاب های مختلفی دارد که میتوانید برای حاشیه عکس های خود از آن ها استفاده کنید. همچنین برنامه Lens Distortions قابلیت های دیگری دارد که میتواند عکس های شما را جذاب تر کند.

بهترین نرم افزار ادیت عکس آیفون

Rni films اپلیکیشن ادیت عکس آیفون

یکی دیگر از برنامه هایی که شما میتوانید برای ویرایش عکس در گوشی iOS از آن استفاده کنید Rni films است. شما میتوانید با برنامه Rni films قبل از ویرایش عکس سایز آن ها را تغییر دهید و عکس ها را برش دهید. بعد از آن میتوانید سطح روشنایی و رنگ عکس ها را تغییر دهید.

نرم افزارهای ادیت عکس آیفون

Darkroom بهترین برنامه ادیت عکس و فیلم آیفون

آخرین برنامه ای که برای ادیت عکس در گوشی های آیفون آن را بررسی میکنیم Darkroom است. این برنامه یک ویرایشگر عکس قوی است که قابلیت های مختلفی در اختیار شما قرار میدهد.

بهترین برنامه ویرایش عکس برای آیفون

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند برنامه ادیت فیلم و عکس برای آیفون پرداختیم. شما تجربه کار با کدام یک اپلیکیشن ادیت عکس آیفون را دارید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه برنامه تغییر پس زمینه عکس برای آیفون رایگان در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون
آموزش از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون
بررسی 5 ابزار جادویی قوی افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی
بررسی ۵ ابزار جادویی قوی افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی
معرفی و دانلود  11 تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود 20 تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید
معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید

نظرات