استفاده از قابلیت اتصال به چند بلوتوث Dual Bluetooth در اندروید

استفاده از قابلیت اتصال به چند بلوتوث Dual Bluetooth در اندروید

اگر میخواهید با دو هدفون 🎧 مختلف از طریق یک گوشی موزیک گوش دهید میتوانید از قابلیت Dual Bluetooth در گوشی های اندرویدی استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش استفاده از قابلیت اتصال به چند بلوتوث Dual Bluetooth در اندروید میپردازیم.

آموزش قابلیت Dual Bluetooth در شیائومی ، سامسونگ ، هواوی و…

?How to Connect Two Bluetooth Devices to A Android Phone

قابلیت Dual Bluetooth به شما این امکان را میدهد تا بتوانید دو یا چند دستگاه بلوتوثی مانند هدفون، اسپیکر و… را به یک گوشی اندرویدی متصل کنید. این قابلیت یکی از قابلیت های کاربردی برای زمانی که یک گوشی اندرویدی دارید اما میخواهید از چند اسپیکر به طور همزمان استفاده کنید است. در ادامه چند روش برای استفاده از قابلیت Dual bluetooth در سامسونگ و سایر مدل های گوشی میپردازیم.

قابلیت Dual bluetooth در شیائومی نوت ، پوکو و...

برای آشنایی با قابلیت Multipoint بلوتوث میتوانید مطلب معرفی قابلیت مولتی پوینت بلوتوث را مطالعه کنید.

نحوه اتصال دو هدفون بلوتوث به یک گوشی سامسونگ چگونه است؟

اگر شما در گوشی سامسونگی خود مخواهید از قابلیت Dual Bluetooth استفاده کنید و دو هدفون را به گوشی خود وصل کنید Settings گوشی خود را باز کنید. روی Connections ضربه بزنید. Bluetooth را فعال کنید.

قابلیت Dual bluetooth در سامسونگ

سپس روی Advanced ضربه بزنید. در آخر برای استفاده از قابلیت Dual bluetooth در سامسونگ قابلیت Dual Audio را فعال کنید. دکمه هدفون های خود را فشار داده تا به گوشی متصل شود. معمولا دکمه خاموش روشن دستگاه برای این کار است اما با این حال میتوانید راهنمای هدفون را بخوانید.

اتصال دو هدفون بلوتوث به یک گوشی سامسونگ

صفحه نوتیفیکیشن را با کشیدن انگشت از بالای صفحه به سمت پایین باز کنید. روی Media کلیک کنید.

چگونه به دو اسپیکر وصل شویم؟

حالا میتوانید دستگاه های متصل را ببینید. همچنین در این صفحه میتوانید صدای هر هدفون را به دلخواه کم یا زیاد کنید.

قابلیت Dual bluetooth در سامسونگ

نحوه استفاده از قابلیت Dual bluetooth در هواوی

برای فعال کردن قابلیت Dual bluetooth در هواوی ابتدا وارد Settings شوید. در تنظیمات روی About phone ضربه بزنید. در صفحه About phone روی Build number چند بار ضربه بزنید تا پیام !You are now a developer را بببینید.

آموزش قابلیت Dual bluetooth در شیائومی ، سامسونگ ، هواوی و...

بعد از دیدن پیام !You are now a developer پسورد گوشی خود را باید وارد کنید. به صفحه اصلی Settings باز گردید. Maximum connected Bluetooth audio devices را در کادر جست جو وارد کنید. روی آن ضربه بزنید و در کادر باز شده بیشترین عدد را انتخاب کنید. حالا گوشی خود را ریستارت کنید.

قابلیت Dual bluetooth در هواوی

اکنون چند دستگاه بلوتوثی را میتوانید به گوشی خود متصل کنید.

چگونه به دو اسپیکر وصل شویم؟ با استفاده از برنامه AmpMe

برای با استفاده از برنامه AmpMe ابتدا آن را دانلود کرده و نصب کنید. پس از اتمام نصب، آن را به حساب گوگل خود متصل کنید. اکنون شما باید یک مهمانی ایجاد کنید تا سایر دوستانتان با هدفون خود به شما متصل شوند و دو دستگاه بلوتوثی به یک گوشی متصل شود. برای این کار در گوشه صفحه سمت راست روی علامت + ضربه بزنید. از بین Spotify، YouTube و… سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی Connect ضربه بزنید.

مشکل پخش همزمان صدا از هدفون و اسپیکر در گوشی

وارد اکانت خود شوید. بعد از آن یک لیست پخش انتخاب و یا ایجاد کنید.

اتصال دو هدفون بلوتوث به یک گوشی شیائومی

دانلود برنامه Dual bluetooth برای اسپیکر و هدفون های برند Bose

یکی دیگر از برنامه هایی که میتوانید از آن برای قابلیت اتصال به چند بلوتوث اندروید کمک بگیرید Bose Connect است. این برنامه مانند برنامه قبل برای تمام مدل ها کاربرد ندارد و شما فقط میتوانید بلندگوها و هدفون های Bose را متصل کنید. اگر از این هدفون ها استفاده میکنید برنامه Bose Connect میتواند برای اتصال دو هدفون بلوتوث به یک گوشی شیائومی بسیار کار شما را راحت کند.

قابلیت اتصال به چند بلوتوث اندروید

استفاده از قابلیت قابلیت اتصال به چند بلوتوث اندروید با Ultimate Ears

برنامه Ultimate Ears نیز مانند برنامه قبلی فقط به بلند گو های مدل Boom و Roll که برای خودش است متصل میشود. این برنامه قابلیتی به نام PartyUp دارد که به وسیله آن میتوانید بیش از ۵۰ بلندگو را به یکدیگر متصل کنید. نحوه کار با این برنامه راحت است و بعد از دانلود برنامه Dual bluetooth میتوانید هدفون و اسپیکر را به گوشی خود متصل کنید.

قابلیت Dual bluetooth در هواوی

سوالات متداول

نحوه اتصال دو هدفون بلوتوث به یک گوشی شیائومی چگونه است؟

متاسقانه هنوز قابلیت Dual bluetooth در شیائومی وجود ندارد. برای اینکه بتوانید از قابلیت Dual bluetooth در شیائومی نوت ، پوکو و… استفاده کنید باید از برنامه های معرفی شده کمک بگیرید. برنامه ها را روی گوشی خود نصب کنید سپس دو هدفون را به گوشی خود متصل کنید.

مشکل پخش همزمان صدا از هدفون و اسپیکر در گوشی را چگونه رفع کنیم؟

در صورتی که با روش های بالا نتوانستید از قابلیت دوال بلوتوث استفاده کنید ابتدا مطمئن شوید که هدفون و اسپیکر شما سالم باشد. سپس گوشی خود را ریستارت کنید و مجددا روش های بالا را امتحان کنید.

قابلیت Dual bluetooth در شیائومی

اگر دستگاه بلوتوثی خود را گم کردید برای پیدا کردن آن میتوانید مطلب آموزش ردیابی و پیدا کردن دستگاه بلوتوث گم شده را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه استفاده از قابلیت Dual bluetooth در هواوی، سامسونگ و… صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای استفاده از قابلیت Dual bluetooth در سامسونگ استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه قابلیت Dual bluetooth در هواوی و سایر مدل های گوشی در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش سریع حذف تاریخچه بلوتوث در اندروید (اکثر دستگاه ها)
آموزش سریع حذف تاریخچه بلوتوث در اندروید (به زبان ساده در چند مرحله)
راهنما: قابلیت مولتی پوینت بلوتوث چیست و چه کاربردی دارد؟
راهنما: قابلیت مولتی پوینت بلوتوث چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش ردیابی و پیدا کردن دستگاه بلوتوث گم شده
آموزش ردیابی و پیدا کردن دستگاه بلوتوث گم شده
آموزش نصب ، فعال سازی و روشن کردن بلوتوث لپ تاپ ویندوز 10 ، 8 و 7
آموزش نصب ، فعال سازی و روشن کردن بلوتوث لپ تاپ ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

نظرات

  • Daniyal says:

    سلام گوشی من سامسونگه ولی این قابلیت dual audio رو نداره در قسمت بلوتوث چجوری میتونم همچین کاری انجام بدم؟

  • Hassan says:

    سلام گوشی من سامسونگه ولی این قابلیت dual audio رو نداره در قسمت بلوتوث چجوری میتونم همچین کاری انجام بدم؟