8 تا از بهترین سایت های تغییر آنلاین فرمت عکس

۸ تا از بهترین سایت های تغییر آنلاین فرمت عکس

آیا می خواهید فرمت عکسی 🖼️ که دارید را تغییر دهید؟ به طور مثال عکس PNG را به JPG تبدیل کنید یا برعکس؟ یا شاید حتی بخواهید یک عکس را به PDF تبدیل کنید. با استفاده از ۸ تا از بهترین سایت های تغییر آنلاین فرمت عکس امروز انزل وب می توانید این کار را به صورت رایگان و به سادگی انجام دهید.

معرفی سایت تبدیل فرمت عکس آنلاین

Best Sites to Convert an Image to a Different Format

نصب نرم افزار برای تغییر فرمت عکس می تواند کار نسبتا زمان بری باشد. همه کاربران علاقه ای به نصب برنامه روی سیستم خود ندارند در این حالت می توانید از سرویس های رایگانی که در سطح اینترنت وجود دارد استفاده کنید. اکثر این سرویس های نیاز به آپلود کردن عکس، تعیین فرمت خروجی و در نهایت آپلود عکس دارند.

تغییر آنلاین فرمت عکس به JPG با استفاده از Convertio

Convertio یک راه سریع و راحت برای تبدیل تصاویر از یک فرمت به فرمت دیگر است. به عنوان یک راه حل مبتنی بر ابر، هیچ باری روی سرور شما وجود ندارد. می توانید کل فرایند تبدیل را به صورت آنلاین با کشیدن و رها کردن انجام دهید و بعد به سادگی فایل کانورت شده را دانلود کنید. برای حجم کار سنگین می توانید برنامه را در دستگاه خود دانلود کنید.

  • پشتیبانی از فرمت های JPEG, PNG, TIFF, BMP و غیره
  • ابزار آنلاین مبتنی بر ابر، دارای افزونه گوگل کروم
  • تا ۱۰۰ مگابایت فایل را می توانید به طور رایگان تغییر فرمت دهید.
  • پشتیبانی از پردازش دسته ای

این ابزار قابلیت آپلود فایل ها از سیستم، Dropbox، Google Drive یا از طریق یک URL را فراهم می آورد. فایل ها فقط به مدت ۲۴ ساعت به صورت ایمن ذخیره می شوند. ابزار OCR برای تبدیل هر سند اسکن شده به سند قابل ویرایش ورد، PDF یا TXT هم در اینجا وجود دارد.

تغییر آنلاین فرمت عکس به jpg با استفاده از Convertio

تبدیل آنلاین فرمت عکس به PNG با استفاده از CloudConvert

CloudConvert یکی دیگر از ابزارهای مبتنی بر ابر برای تبدیل عکس به PNG است. بدون دانلود یا نصب هیچ نرم افزاری، به شما امکان تبدیل تصویر، صدا، فیلم، اسناد، صفحات گسترده یا PDF را می دهد. می توانید تصاویر را از سیستم، Google Drive، Dropbox، OneDrive یا از طریق URL انتخاب کنید. هیچ محدودیتی برای آپلود حجم فایل وجود ندارد.

  • تبدیل از JPG, PNG, GIF, WebP, HEIC و غیره
  • تبدیل به JPG, PNG و بیش از ۲۰۰ فرمت فایل دیگر
  • ابزار آنلاین مبتنی بر ابر
  • استفاده رایگان تا ۲۵ روز
  • پشتیبانی از پردازش دسته ای

می توانید اکثر انواع تنظیمات مانند تنظیم کیفیت، اندازه فایل و بسیاری از گزینه های دیگر را تنظیم کنید.

تبدیل آنلاین فرمت عکس به png با استفاده از CloudConvert

تبدیل آنلاین عکس به فرمت WEBP با Online Convert

Online Convert ابزار خوبی برای تبدیل سریع عکس به  فرمت WEBP به صورت آنلاین و بدون دانلود نرم افزار است. شما می توانید افکت هایی را هم اعمال کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام آپلود عکس فیلترهای مناسب را انتخاب کنید. تبدیل عکس بلافاصله اتفاق می افتد و می توانید فایل تبدیل شده را در یک مکان مناسب دانلود کنید.

  • تبدیل از JPG, PNG, HEIC, PDF, XLS, DOC, WebP, SVG, TIFF و غیره
  • تبدیل به JPG, PNG, GIF, TIFF, WebP, BMP, EPS, HDR, TGA
  • ابزار کاملا رایگان با افزونه کروم و فایرفاکس
  • رایگان برای تبدیل ۲۰ عکس در ۲۴ ساعت
  • پردازش دسته ای حداکثر ۱۰ عکس

این وب‌ سایت ابزارهای تبدیل دیگری را نیز برای فایل‌های صوتی، اسناد، ویدیوها، PDF، نرم‌افزار، و رمزگذاری هش ارائه می‌دهد.

تبدیل آنلاین عکس به فرمت webp

تبدیل فرمت عکس به ICO آنلاین Freeconvert

Freeconvert یکی دیگر از سرویس های آنلاینی است که به شما کمک می کند فرمت تصاویر خود را به EPS، JPG، WebP، PSD، PNG، ODD، GIF، BMP، TIFF، TGA، ICO، SVG یا فرمت های PS و PDF تغییر دهید. استفاده از این سایت بسیار ساده است، عکس خود را آپلود کنید، فرمت خروجی را تعیین کنید و دکمه آبی Convert را کلیک کنید. در نهایت فایل تبدیل شده را دانلود کنید.

تبدیل فرمت عکس به ico آنلاین Freeconvert

برنامه آنلاین تغییر فرمت عکس Onlineconvertfree

Onlineconvertfree یکی از سایت های آنلاینی است که به شما اجازه تغییر فرمت عکس به فرمت های AI، AVIF، BMP، CGM، CUR، DST، DWG، DXF، EMF، EPS، FAX، GIF، HDR، ICO، JPEG، PBM، PCD، PCX، PGM، PNG، PNM، PPM، PSB، PSD، SVG، TGA، TIF، TIFF، WEBP، WMF، XMP، XWD را می دهد. شما همچنین می توانید ویدیوها، اسناد، کتاب ها و آرشیوهای خود را تغییر فرمت دهید. شما می توانید تصاویر خود را به صورت دسته ای پردازش کنید. بعد از آپلود عکس، نوع فرمت خروجی خود را انتخاب کنید و روی دکمه Convert کلیک کنید و در نهایت عکس تبدیل شده خود را دانلود کنید.

برنامه آنلاین تغییر فرمت عکس Onlineconvertfree

تغییر فرمت عکس در کامپیوتر آنلاین با ILOVEIMG

برای تغییر فرمت عکس ها از PNG, GIF, TIF, PSD, SVG, WEBP, HEIC  یا  RAW به JPG می توانید از سایت ILOVEIMG استفاده کنید. عکس خود را از سیستم، گوگل درایو یا دراپ باکس انتخاب کنید، روی دکمه کانورت کلیک کنید و در نهایت عکس تغییر فرمت داده شده خود را دانلود کنید.

تغییر فرمت عکس در کامپیوتر آنلاین با ILOVEIMG

تغییر سایز و فرمت عکس آنلاین IMG2GO

IMG2GO یکی از سرویس های آنلاینی است است که به شما اجازه می دهد فایل های خود را از سیستم، دراپ باکس و گوگل درایو آپلود کنید. از قسمت Target format فرمت خروجی خود را انتخاب کنید. از قسمت Optional Settings برای تغییر اندازه عکس خود انتخاب کنید. از منوی Apply color filter فیلتر رنگی مد نظر خود را اعمال کنید و از منوی DPI می توانید اعداد ۱۰ تا ۱۲۰۰ را انتخاب کنید. بعد از اعمال تغییرات لازم برای کانورت فرمت خود اقدام کنید.

تغییر سایز و فرمت عکس آنلاین IMG2GO

سایت آنلاین تغییر فرمت عکس ACONVERT

ACONVERT یکی از سایت هایی است که برای تغییر فرمت PDF، اسناد، E-Book، عکس ها، ویدیوها، فایل های صوتی، صفحات وب طراحی شده است. بعد از وارد شدن به سایت روی دکمه Browse کلیک کنید و عکس خود را انتخاب کنید. از Target Format فرمت خروجی، از Image Quality کیفیت عکس و از Resize Image برای تغییر اندازه عکس خود اقدام کنید. در نهایت دکمه Convert Now را کلیک کنید.

سایت آنلاین تغییر فرمت عکس ACONVERT

در نهایت شما می توانید عکس های خود را به راحتی به متن تبدیل کنید برای انجام این کار از آموزش ۹ روش تبدیل عکس به متن فارسی رایگان و حرفه ای استفاده کنید

نظرات و پیشنهادات شما؟

با ۸ تا از بهترین سایت های تغییر آنلاین فرمت عکس شما می توانید به راحتی و با سرعت بالا عکس های خود را به صورت دسته ای پردازش کنید و فرمت آنها را تغییر دهید. اگر شما از سرویس آنلاین دیگری استفاده می کنید که در اینجا ذکر نشده است می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 10 روش تبدیل JPG به PDF آنلاین و با برنامه
آموزش ۱۰ روش تبدیل JPG به PDF آنلاین و با برنامه
آموزش 8 روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین
آموزش 8 روش تبدیل فرمت MOV به MP4 اندروید
آموزش ۸ روش تبدیل فرمت MOV به MP4 اندروید
آموزش 4 روش تبدیل ویدیو آپارات به آهنگ MP3
آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو آپارات به آهنگ MP3

نظرات