ساخت رزومه رایگان دو زبانه با ایران تلنت

ساخت رزومه رایگان دو زبانه با ایران تلنت

پیدا کردن شغل و وارد شدن به فرایند استخدام، کمی چالش برانگیز است و اگر به خوبی ندانید که چگونه شرایط را برای انجام موفقیت آمیز این کار فراهم کنید، ممکن است زمان بسیاری برای دستیابی به شغل دلخواه خود صرف کنید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای قبولی در زمان استخدام، داشتن رزومه‌ی قوی، استاندارد و به روز است.

رزومه (Resume) سندی است حاوی سوابق تحصیلی، شغلی و دستاوردهای یک فرد که معمولاً جهت تقاضای یک موقعیت شغلی ارائه می‌شود. یک رزومه خوب، اطلاعات و تجربیات شما را به بهترین شکل ممکن به کارفرما منتقل می‌کند.

رزومه در حالت عادی باید شامل تمام مهارت‌ها، تحصیلات و سابقه کاری شما شود. برای متمایز شدن در میان سایر کارجویان، به رزومه‌ای نیاز دارید که نقاط قوت شما را نشان دهد و البته که برای هر موقعیت شغلی که درخواست می‌دهید، نوشته شده باشد.

برای اینکه به تمام این موارد دست پیدا کنید و رزومه‌ای حرفه‌ای داشته باشید که با کمک آن شانس استخدام خود را تا ۷۰ درصد افزایش دهید، می‌توانید سراغ وب‌سایت ایران تلنت بروید و از ساخت رزومه رایگان، حرفه‌ای و استاندارد بهره ببرید.

ساخت رزومه‌ی حرفه‌ای با رزومه ساز ایران تلنت

ایران تلنت به عنوان اولین وب‌سایت کاریابی در ایران، همیشه به دنبال راهی برای تسهیل فرایند استخدامی کارجویان بوده است. از آنجایی که رزومه می‌تواند اولین برداشت از کارجو را در ذهن کارشناسان استخدام و کارفرمایان به وجود آورد و باعث رفتن آنها به مرحله مصاحبه شود، به همین خاطر ایران تلنت رزومه ساز آنلاین خود را برای آسان‌تر شدن کارِ کارجویان در ساخت رزومه حرفه‌ای را در اختیار آنها قرار داده است.

در زمان ساخت رزومه با رزومه ساز ایران تلنت می‌توانید رزومه خود را به دو زبان انگلیسی و فارسی آماده کنید و این یعنی، این امکان برای شما فراهم است که رزومه خود را هم برای موقعیت‌های شغلی شرکت‌های داخلی ارسال کنید و هم از نسخه انگلیسی و استاندارد آن برای شرکت‌های بین‌المللی استفاده کنید.

داشتن رزومه حرفه‌ای به کارجویان کمک می‌کند که شانس خود برای استخدام را افزایش دهند. از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها امروزه از سیستم‌ها غربالگری رزومه برای انتخاب رزومه‌ها استفاده می‌کنند، به همین خاطر باید بیشتر از گذشته به داشتن رزومه‌ای استاندارد اهمیت دهید.

ساخت رزومه در ایران تلنت بر اساس راهکارها و استانداردهای بین‌المللی است و همین موضوع می‌تواند شانس استخدام شما در شرکت‌ها را تا ۷۰ درصد افزایش دهد. با ساخت رزومه در ایران تلنت، علاوه بر داشتن رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد، همچنین این مزیت را دارید که رزومه خود را در معرض دید مدیران بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در ایران تلنت قرار دهید.

مراحل ساخت رزومه در ایران تلنت

با اینکه بسیاری از ساختن رزومه و وقت‌گیر بودن آن شکایت دارند، اما ساخت رزومه در ایران تلنت وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و می‌توانید تمام اطلاعات را در بخش‌های مشخص شده قرار دهید. برای ساخت رزومه خود در ایران تلنت باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ثبت نام در ایران تلنت و وارد شدن به حساب کاربری
  • ویرایش مشخصات در حساب کاربری
  • وارد کردن اطلاعات مانند سوابق کاری، مهارت‌ها،‌ مدرک تحصیلی و …
  • ستاره گرفتن رزومه شما در ایران تلنت

مزایای ساخت رزومه با رزومه ساز ایران تلنت

با کمک رزومه ساز ایران تلنت می‌توانید زمان خود را در روند جستجوی شغلی، بهتر مدیریت کنید و زمانی که در ساخت رزومه زیاد می‌آورید را صرف یادگیری مهارت‌های مختلف برای افزایش شانس استخدام خود کنید. اما دیگر مزایای رزومه ساز ایران تلنت به شرح زیر است:

  1. به بانک رزومه میلیونی ایران تلنت وارد می‌شوید و کارفرمایان به رزومه شما دسترسی خواهند داشت.
  2. ساخت رزومه در ایران تلنت رایگان است.
  3. با ساخت یک رزومه حرفه ای در ایران تلنت، می‌توانید شانس استخدام خود را تا %۷۰ افزایش دهید.
  4. در هر زمان می‌توانید اطلاعات موجود در رزومه خود در ایران تلنت را به روز کنید.
  5. در هر مکانی می‌توانید رزومه خود را بسازید و آن را برای کارفرمایان و کارشناسان استخدام ارسال کنید.
  6. با کمک این رزومه ساز مطمئن خواهید شد که اطلاعات مازاد در رزومه خود قرار نمی‌دهید و تمام بخش‌ها به درستی کنار هم قرار گرفته‌اند.
  7. با کمک این رزومه ساز دیگر نگرانی بابت گم شدن رزومه خود نخواهید داشت.
  8. پس از اتمام ساخت رزومه می‌توانید از آن خروجی PDF بگیرید.
  9. با ساخت رزومه در ایران تلنت می‌توانید برای موقعیت‌های شغلی خود ایران تلنت، رزومه خود را ارسال کنید.
  10. با کمک رزومه ساز ایران تلنت دو نسخه فارسی و انگلیسی رزومه خود را خواهید داشت.

اگر به دنبال این هستید که هر چه سریع‌تر وارد بازار کار شوید، با این روش رزومه خود را به شکل حرفه‌ای بسازید و آن را برای برای هر تعداد موقعیت شغلی ارسال کنید.

منبع: وبلاگ ایران تلنت

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

  • کمال ورشابی says:

    کار کردن با رزومه ساز ایران تلنت نسبت به رزومه ساز های دیگه یکم سخت تره ولی خوبی اش اینه دو زبانه است و از طرفی رزومه در اختیار شرکت های معتبر تری قرار میگیره تا نسبت به رزومه ساز های دیگه

×