معرفی و دانلود 26 تا از برنامه های مشابه تیک تاک

معرفی و دانلود ۲۵ تا از برنامه های مشابه تیک تاک

از برنامه تیک تاک 🎵 و قابلیت های آن را راضی نیستید و یا برای دسترسی به این برنامه با مشکل مواجه هستید؟ مطلب معرفی و دانلود ۲۵ تا از برنامه های مشابه تیک تاک امروز انزل وب را بررسی کنید تا جایگزین مناسبی برای آن پیدا کنید.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

دانلود بهترین برنامه جایگزین تیک تاک

Best TikTok Alternatives Apps for Android and iOS

از سال ۲۰۱۸ که برنامه تیک تاک به عنوان پلتفرم اجتماعی عرضه شده است محبوبیت زیادی پیدا کرده است. پلتفرم های اجتماعی همیشه می آیند و می روند. در ادامه به بررسی بهترین برنامه های جایگزین تیک تاک می تواند به شما کمک کند تا گزینه ای که با آن راحت تر هستید را پیدا کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های ایرانی دانلود و نصب کنید.

Clash یکی از برنامه های مشابه به تیک تاک

Clash یکی از برنامه های جایگزین TikTok است که به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای ۲۱ ثانیه ای را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند. Clash بیشتر شبیه Vine است تا TikTok. این برنامه کتابخانه ای از آهنگ ها و صداها را ارائه نمی دهد. صدا فقط توسط سازندگان ارائه می شود. Clash که مدت زمان کمی از انتشار ان گذشته است محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در مجموع به رتبه ۱۸ اپ استور رسیده است. شما می توانید این برنامه را روی دستگاه های iOS خود نصب کنید و برای نسخه اندرویدی باید منتظر بمانید.

Clash یکی از برنامه های مشابه به تیک تاک

Triller یکی دیگر از برنامه های جایگزین تیک تاک

Triller برنامه ای است که افراد مشهور برای ضبط و ویرایش ویدیوهای خود به استفاده از آن گرایش دارند و احتمالا دلیل آن هم این است که استفاده ساده ای دارد. شما فقط فیل خود را ضبط می کنید و برنامه به طور کلی باقی کارها را برای شما انجام می دهد. با ابزارهای ویرایش ویدیوی Triller می توانید ویدیوها را برش داده و کوتاه کنید، فیلترها را اضافه کنید و برای اشتراک گذاری آن ها در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر اقدام کنید. این برنامه برای کاربران اندروید و iOS قابل استفاده است.

Triller یکی دیگر از برنامه های جایگزین تیک تاک

Dubsmash یکی از نرم افزار های مشابه تیک تاک

اگر مشکل لاگین و ورود به برنامه تیک تاک را دارید می توانید از ۲۱ راه حلی که قبلا آموزش داده ایم استفاده کنید در غیر این صورت اگر به دنبال یک برنامه دیگر هستید Dubsmash یکی دیگر از نرم افزارهای مشابه تیک تاک است که با راه اندازی Musical.ly کمی درخشش خود را از دست داد، با این وجود هنوز بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر آن را نصب کرده است. همانطور که از نام برنامه می توانید حدس بزنید Dubsmash بر روی ویدیوهای سرگرم کننده و جذاب دابسمش تمرکز دارد. مانند TikTok، این برنامه دارای یک کتابخانه صوتی بزرگ است که شامل دیالوگ های سریال های تلویزیونی و فیلم ها می شود. همچنین می توانید استیکر و متن را به ویدیوهای خود اضافه کند تا کار بهتر و جذاب تری بسازید. این برنامه ویدیوها را در دسته های مشابه Snapchat و TikTok نشان می‌دهد، با بخش فید خبری که در آن کانال های مورد علاقه خود را دنبال می کنید هم همراه است. علاوه بر این به شما امکان می دهد ویدیوها را در فید Dubsmash خود پست کنید، می توانید به راحتی ویدیوها را در رول دوربین خود ذخیره کنید یا آنها را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این برنامه برای گوشی های اندروید و آیفون در دسترس است.

Dubsmash یکی از نرم افزار های مشابه تیک تاک

Byte اپ مشابه تیک تاک

اگر واقعا برای برنامه Vine دلتان تنگ شده است می توانید از Byte استفاده کنید. این برنامه توسط خالق Vine ساخته شده است و به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای کوتاه را ویرایش و به اشتراک بگذارند. همچنین می توانید ویدیوهایی را که با کمک برنامه گرفته اید را ویرایش کنید یا از دوربین Byte برای فیلمبرداری ۶ ثانیه ای استفاده کنید. این برنامه به شما یک فید محتوایی از افرادی که دنبال می کنید و فیدی که در آن می توانید محتوای جدیدی مانند TikTok را پیدا کنید، می دهد. اگر کاربر اندروید یا آیفون هستید می توانید از باید استفاده کنید.

Byte اپ مشابه تیک تاک

دانلود برنامه مشابه تیک تاک Funimate

Funimate یک برنامه واقعا همه کار است که با آن می توانید ویدیو ایجاد کنید؛ از افکت های اسلوموشن استفاده کنید، چند فیلم را با هم ترکیب کنید و غیره. مانند برنامه تیک تاک، این اپلیکیشن دارای کتابخانه بزرگی از موسیقی ها و صداها است که می توانید از آن برای ساخت ویدیوهای دابسمش استفاده کنید. بیش از ۲۰ افکت ویدیویی در اختیار شما قرار دارد و می توانید متن یا استیکر را به سرعت به ویدیوهای خود اضافه کنید. با Funimate می توانید با انتخاب یک آهنگ و ادغام ویدیوها در یک کلیپ با دوستانتان همکاری کنید. Funimate یک جایگزین عالی برای TikTok است، اما اگر می‌خواهید به ویژگی‌های پیشرفته دسترسی داشته باشید، باید هزینه پرداخت کنید. این برنامه هم برای اندروید و آیفون در دسترس است.

دانلود برنامه مشابه تیک تاک Funimate

Lomotif یکی دیگر از اپلیکیشن های مشابه تیک تاک

Lomotif یکی از برنامه هایی است که می توانید در دستگاه های اندروید و آیفون نصب کنید و بسیاری از عملکردهای مشابه تیک تاک را ارائه می دهد. این برنامه به شما امکان می دهد ویدیوها را کوتاه کنید، آنها را داخل برنامه ویرایش کنید، اسلوموشن کنید و غیره. همچنین دارای یک کتابخانه بزرگ موسیقی و افکت، استیکرها، ایموجی ها و فیلترهای زیبا است. همچنین به شما امکان می دهد برای ساخت ویدیو با دوستان خود همکاری کنید.

Lomotif یکی دیگر از اپلیکیشن های مشابه تیک تاک

Cheez اپلیکیشن مشابه تیک تاک

Cheez یک پلتفرم محبوب برای وبلاگ نویسی؛ مد و کارهای کمدی است. هنگامی که ویدیوهایتان لایک؛ اشتراک گذاری و کانت دریافت می کند می توانید جوایزی کسب کنید یا حتی با تماشای ویدیوها و گذاشتن نظر برای سازندگان دیگر جایزه ببرید. ابزارهای ویرایش ویدیو همه چیزهایی را که برای برش ویدیو نیاز دارید و همچنین افکت ها، استیکرها و فیلترها را به همراه دارد. شما می توانید به یک چالش بپیوندید، با کاربران دیگر رقابت کنید و حتی در DanceOff شرکت کنید. این برنامه هم نسخه اندروید و آیفون دارد.

Cheez اپلیکیشن مشابه تیک تاک

نرم افزار مشابه تیک تاک Vigo Video

Vigo Video یک برنامه ویرایش ویدیوی تلفن همراه است که شباهت های زیادی با Vine و Snapchat دارد. کاربران می‌توانند ویدیوهای حداکثر ۱۵ ثانیه را به اشتراک بگذارند، به این معنی که اگر می‌خواهند مهارت‌های کمدی، آشپزی، آواز خواندن، رقصیدن یا زیبایی خود را به نمایش بگذارند، باید به سرعت به هدف اصلی خود دست پیدا کنند. این برنامه دارای بسیاری از فیلترهای تیک تاک است، از جمله فیلترهای زیبایی که می توانید از آنها برای از بین بردن لکه ها، صاف کردن رنگ پوست و موارد دیگر استفاده کنید. مشابه Cheez، وقتی تعداد زیادی لایک، اشتراک گذاری و کامنت دریافت می کنید، می توانید جوایزی کسب کنید.

نرم افزار مشابه تیک تاک Vigo Video

دانلود بهترین برنامه جایگزین تیک تاک KWAI

KWAI یک برنامه ویدیویی کوتاه اجتماعی است که محتوا را در چندین دسته دابسمش، وبلاگ نویسی، زیبایی، کمدی، شوخی، جادو و رقص ارائه می دهد. KWAI برنامه دیگری است که به سازندگان جایزه می‌دهد. هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، پاداش بهتری دریافت می‌کنید.

برای درگیر نگه داشتن سازندگان با برنامه، KWAI به طور مرتب مسابقات و چالش هایی را میزبانی می کند که سازندگان می توانند در آن شرکت کنند. این برنامه دارای ویژگی استوری مانند اینستاگرام و اسنپ چت است که در آن می توانید استوری ها را تا ۴۸ ساعت به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای نسخه اندروید و آیفون می باشد.

دانلود بهترین برنامه جایگزین تیک تاک KWAI

برنامه اندروید جایگزین تیک تاک Likee

Likee یک برنامه جایگزین تیک تاک است که برای کاربران اندروید طراحی شده است. این برنامه دارای کتابخانه بزرگی از صداها و موسیقی ها است و حتی دارای یک فیلتر جادویی موسیقی است که بسته به تغییرات در حجم صدای موسیقی یا آهنگ افکت هایی را روی ویدیو اعمال می کند. همراه با این ویژگی، Likee مجموعه فیلتر گسترده ای دارد و ابزارهای مورد نیاز برای سرعت بخشیدن و کاهش سرعت فیلمبرداری، ترکیب چند ویدیو در یک کلیپ و برس دادن ویدیو را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برنامه اندروید جایگزین تیک تاک Likee

Firework را به جای تیک تاک نصب کنید

Firework عملکردی مشابه با تیک تاک دارد اما به جای افزایش فالوورها، تاکید بیشتری روی ساخت ویدیوهای با کیفیت بالا دارد. بنابراین حتی اگر فالوور زیادی نداشته باشید، یک ویدیوی عالی می تواند شما را در برنامه معروف کند. همه ابزارهای رایج ویدیو در اینجا وجود دارد. همچنین می توانید ویدیوهای دابسمش را در اینجا پیدا کنید. Firework چالش‌های ویدیویی هفتگی را با جوایز عالی ارائه می‌کند، می توانید ویدیوهای با کیفیت ایجاد کنید و از جوایز نقدی بهره ببرید. این برنامه روی دستگاه های اندروید و آیفون قابل نصب است.

Firework را به جای تیک تاک نصب کنید

VideoShow جایگزینی برای برنامه TikTok

VideoShow، که گاهی اوقات Music VideoShow نامیده می شود، به کاربران اجازه می دهد ویدیوهایی را تا یک دقیقه ضبط و ویرایش کنند. تعداد زیادی گزینه موسیقی در برنامه به همراه میلیون ها ویدیو از سازندگان دیگر برای الهام گرفتن در دسترس است. در حالی که مجموعه ویژگی های آن به اندازه TikTok و برخی از برنامه های دیگر در این لیست قوی نیست، VideoShow تقریباً ساده ترین برنامه برای استفاده است. شما می توانید این برنامه را روی دستگاه های اندروید و iOS نصب کنید.

VideoShow جایگزینی برای برنامه TikTok

نرم افزار مشابه تیک تاک Video Star

Video Star به شما امکان میدهد با استفاده از کتابخانه بزرگ آهنگ های محبوب خود نماهنگ های سرگرم کننده و جذاب بسازید. اگر به موزیک ویدیو علاقه ندارید می توانید افکت های اسلوموشن را اضافه کنید، کل ویدیو را به صورت معکوس پخش کنید و افکت های جالب دیگری را اضافه کنید. Video Star همچنین دارای برخی افکت هایی مانند صفحه سبز است. این برنامه نظرات بسیار خوبی از طرف کاربران اندروید و آیفون دریافت کرده است.

نرم افزار مشابه تیک تاک Video Star

اپ مشابه تیک تاک MuStar

اگر با مشکل وصل نشدن و No Network Connection تیک تاک مواجه هستید MuStar را به عنوان یک برنامه جایگزین روی اندروید و ایفون خود استفاده کنید. این برنامه حتی نسبت به تیک تا مجموعه بزرگتری از آهنگ ها را دارد. افکت های ویدیویی به طور کلی یکسان هستند. جایی که این دو برنامه با هم تفاوت دارند رابط کاربری است. MuStar رابط کاربری بصری تر را ارائه می دهد که پیدا کردن ویدیوها و استفاده از ویژگی ها را ساده تر می کند.

اپ مشابه تیک تاک MuStar

دانلود برنامه مشابه تیک تاک Snapchat

کاربران Snapchat می توانند ویدیوهای کوتاه تقریبا ۶۰ ثانیه ای ایجاد کنند که ناپدید می شوند. این پلتفرم همچنین می توانید برای پیام های مستقیم، اشتراک گذاری عکس و ساخت فیلتر و موارد دیگر استفاده شود. اگر اسنپ چت جایگزین کاملی برای تیک تاک نیست لااقل از نظر محتوای ویدیوی کوتاه چیزهای زیادی را ارائه می دهد و روزانه ۲۳۸ میلیون کاربر فعال دارد. این برنامه هم روی اندروید و آیفون قابل نصب است.

دانلود برنامه مشابه تیک تاک Snapchat

YouTube جایگزین TikTok

یوتیوب تعداد زیادی ویدیوی تلفیقی با مجموعه‌های TikTok، Vine، Snapchat و دیگر مجموعه‌ها دارد تا بینندگان بتوانند بدون نیاز به خود برنامه، آخرین اتفاقات را بررسی کنند. اگر ویدیوهایی با بازدید بالای ۱۰۰ نفر بسازید می توانید از یوتیوب کسب درآمد کنید. اگر دارای سن پایین هستید می توانید از آموزش ۵ روش رفع مشکل محدودیت سنی یوتیوب (YouTube) کمک بگیرید.

YouTube

اپ مشابه تیک تاک Clapper

Clapper یک جایگزین منحصر به فرد TikTok است که هدف آن ایجاد ارتباط بین سازندگان است. این برنامه بسیار جدی تر از TikTok است و بسیار عالی است. اگر احساس می کنید که صدایتان در تیک تاک به گوش کاربران نمی رسد می توانید کلاپر را امتحان کنید. کلاپر سعی می کند بحث های واقعی ایجاد کند. با استفاده از ویژگی Clap Back می توانید نظر خود را بیان کنید و نظر دیگران را مشاهده کنید و اینکه آیا آنها با شما موافق هستند یا خیر.

اپ مشابه تیک تاک Clapper

به جای تیک تاک از چه برنامه ای استفاده کنیم؟ Reddit

در بالا Dubsmash را به عنوان یکی از بهترین جایگزین های تیک تاک معرفی کردیم اما این برنامه بعد از خریداری شدن توسط Reddit تعطیل خواهد شد. در عوض Reddit قصد دارد از فناوری ویدیویی Dubsmash در محصول خود استفاده کند. این برنامه به شما اجازه یم دهد تا تجربه برنامه تیک تاک را داشته باشید و در عین حال ویژگی های معمول Reddit مانند رای دادن به یک ویدیو یا نظر دادن را داشته باشید. برای شروع می توانید از آموزش تصویری ثبت نام و کار با شبکه اجتماعی Reddit کمک بگیرید.

Reddit

Instagram Reels

چندی پیش اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک قابلیت Reels را معرفی کرد. بسیاری از کاربران اینستاگرام ویدیوهای تیک تاک را در اینستاگرام خود آپلود می کنند و به شما امکان می دهند همه محتواها را در یک مکان مشاهده کنید.

تیک تاک بیشتر برای جمعیت جوان طراحی شده است از طرف دیگر کاربران اینستاگرام به جوانان محدود نمی شوند. بنابراین بسته به جایگاه شما و مخاطبی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، تولید محتوا برای Instagram Reels کار هوشمندانه تری است. همچنین اینستاگرام دارای پایگاه کاربری بسیار بیشتری نسبت به تیک تاک می باشد. به جای تیک تاک از  ۹ روش فعال کردن ریلز اینستاگرام در اندروید و آیفون می توانید استفاده کنید.

Instagram Reels

Playsee جایگزینی برای تیک تاک

مانند تیک تاک، Playsee روی ویدیوهای کوتاه تمرکز دارد. با این حال، برخلاف تیک تاک بیشتر برای نشان دادن افراد دیگر در اطراف منطقه شما است. در Playsee می توانید مردم را به یک طور مجازی دعوت کنید و آنها را اطراف شهر خود بگردانید یا می توانید از مناطق جذاب ویدیو بگیرید. غروب خورشید را به مردم نشان دهید یا حتی از پیاده روی روزانه تان در پارک فیلم بگیرید.

Playsee دارای یک ویژگی کشف نقشه است که به شما امکان می دهد مکان های تصادفی در سراسر جهان را کاوش کنید یا یک منطقه خاص را پیدا کنید. شما همچنین می توانید بر اساس هشتگ سرچ کنید.

Playsee جایگزینی برای تیک تاک

Compete

Compete یک جایگزین عالی برای تیک تاک محسوب می شود و جنبه رقابتی دارد. همیشه چالش های روزانه جدیدی وجود دارد که می توانید برای دریافت جوایز نقدی در آنها شرکت کنید. چالش های بازی، رقص، موسیقی و غیره وجود دارد. برای ورود به چالش فقط یک ویدیو ضبط کنید. این ویدیوها باید حداکثر ۳۰ ثانیه طول بکشند و باید بک بخش ۱۵ ثانیه ای را برای چالش انتخاب کنید. کاربران می توانند به محتواها رای بدهند و تعیین کنند که کدام مورد بهترین است.

Compete

نرم افزار مشابه تیک تاک SikSok

SikSok یکی دیگر از برنامه های جایگزین تیک تاک است که برای محتواهای بزرگسالان در نظر گرفته شده است. SikSok مانند تیک تاک کار می کند. ویدیوهای کوتاهی وجود دارد که می توانید تماشا کنید یا در میان آنها پیمایش کنید. می توانید از SikSok روی گوشی یا سیستم دسکتاپ خود استفاده کنید. در هر صورت، قبل از ورود به سایت باید اطمینان دهید که بالای ۱۸ سال سن دارید.

نرم افزار مشابه تیک تاک SikSok

IGTV

بسیاری از اپلیکیشن ها ویژگی های مشابه با تیک تاک را ارائه می دهند و یکی از این برنامه ها اینستاگرام بود که IGTV را برای جذب کاربران تیک تاک طراحی کرد. این ویژگی به شما امکان می دهد ویدیوهای کوتاه بسازید و آنها را در پروفایل اینستاگرام خود آپلود کنید. فالورهای شما می توانند ویدیوهای IGTV را لایک کنند، نظر بدهند و به اشتراک بگذارند.  همه ویدیوها در یک نمایش گرید مشابه با تیک تاک نمایش داده می شوند و کاربران می توانند به راحتی میان آنها پیمایش کنند.

اپ مشابه تیک تاک Chingari

مانند TikTok، برنامه Chingari به سازندگان اجازه می دهد تا به سرعت ویدیوهای کوتاه، اغلب همراه با موسیقی و سایر اصوات را ضبط و آپلود کنند. به سرعت به کاربران امکان می دهد ویدیوها را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند. در حالی که فاقد برخی از ویژگی‌های موجود در TikTok است، احتمالاً در هفته‌ها و ماه‌های آینده موارد بیشتری اضافه خواهد شد.

اپ مشابه تیک تاک Chingari

Facebook یکی از برنامه های مشابه تیک تاک

فیس بوک پادشاه اصلی ویدیوهای کوتاه است. آپلود و اشتراک گذاری آنها آسان است. علاوه بر این، آنها می توانند خیلی سریع ویروسی شوند. علاوه بر این، فیس بوک یک بخش کامل در برنامه خود برای محتوای ویدیویی دارد تا بتوانید به راحتی آیتم های خود را مدیریت کنید.

Facebook

دانلود برنامه مشابه تیک تاک Zoomerang

Zoomerang بستری برای مشاهده ویدیو نیست. با این حال، این یک ویرایشگر ویدیوی کوتاه عالی برای اینستاگرام، تیک تاک، فیس بوک و غیره است که به راحتی جایگزین ویرایشگر TikTok می شود. Zoomerang با برخی از ترفندها و افکت ها ارائه می شود. این برنامه دارای کتابخانه ای با بیش از ۱۰۰ افکت است.

دانلود برنامه مشابه تیک تاک Zoomerang

در نهایت اگر به دنبال برنامه های جایگزین واتساپ هم هستید می توانید از ۱۴ برنامه ای که قبلا در انزل وب معرفی کردیم استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

شما برای تکمیل مطلب معرفی و دانلود  ۲۶ تا از برنامه های مشابه تیک تاک امروز انزل وب چه برنامه دیگری را پیشنهاد می دهید. نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 2 ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
آموزش ۲ ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش 6 روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک
آموزش ۶ روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک
آموزش 9 روش حل مشکل تیک تاک در آیفون
آموزش ۹ روش حل مشکل تیک تاک در آیفون

نظرات