معرفی و دانلود ۲۰ تا از جدیدترین و بهترین بازی فوتبال اندروید

فوتبال ⚽ محبوب ترین ورزش دنیا است و بیشتر طرفداران فوتبال دوست دارند به غیر از دیدن این ورزش آن را بازی نیز کنند. اگر شما طرفدار فوتبال و بازی های موبایلی هستید میتوانید بازی های فوتبال برای گوشی های اندرویدی را دانلود کنید و بازی کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۲۰ تا از جدیدترین و بهترین بازی فوتبال اندروید میپردازیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

دانلود بازی فوتبال اندروید جدید

Top 20 Best Football Games for Android

بازی های مختلفی مانند بازی مافیا برای گوشی های اندرویدی ساخته شده که شما میتوانید آن ها را روی گوشی های اندرویدی خود نصب و بازی کنید. یکی دیگر از بازی های دیگر که طرفدار زیادی دارد فوتبال است. فوتبال یکی از پر طرفدار ترین بازی ها در سبک ورزشی است. در ادامه به معرفی و دانلود بازی فوتبال اندروید میپردازیم.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس داخلی دانلود و نصب کنید.

بازی فوتبال ۲۰۲۲ برای گوشی Final Kick

Final Kick یک بازی فوتبال ساده است. شما در این بازی فقط میتوانید پنالتی بزنید. این بازی دارای گرافیک مناسب، مسابقات آفلاین، مسابقات چند نفره آفلاین، مسابقه هفتگی است. درست است که از کل بازی فوتبال شما فقط میتوانید پنالتی بزنید اما این برای گل زدن و گذراندن وقت بسیار میتواند مفید باشد. بنابر این اگر به بازی های فوتبال علاقه دارید میتوانید این بازی را دانلود کنید و روی گوشی خود نصب کنید.

بهترین بازی مربیگری فوتبال آفلاین

دانلود بازی فوتبال اندروید گرافیک بالا Football Manager 2022

اگر شما دوست دارید به جای بازی کردن فوتبال یک تیم فوتبال را مدیریت کنید میتوانید بازی Football Manager 2022 را دانلود کنید. Football Manager 2022 جدیدترین بازی SEGA در سبک مدیریت و مربیگری فوتبال است. شما در این بازی در نقش مربی یک تیم فوتبال هستید که باید تیم خود را مدیریت کنید و با حریفانی در ۶۰ لیگ و ۲۴ کشور مواجه شوید و با آن ها مسابقه دهید. وظیفه شما در این بازی مدیریت کردن تیم فوتبال برای برد است. همچنین میتوانید بازیکنان را تشویق کنید و یا به آن ها انگیزه دهید تا بهتر بازی کنند.

بهترین بازی مربیگری فوتبال اندروید

Football Manager 2022 میتواند بازی سرگرم کننده ای برای افرادی باشد که طرفدار بازی های استراتژیکی هستند.

دانلود بازی فوتبال جدید برای اندروید Head Football

در بازی Head Football دو بازیکن با هم دیگر در یک مسابقه یک به یک بازی میکنند. شما در این بازی میتوانید انواع فوتبالیست های معروف را پیدا کنید و با آن ها بازی کنید. بازی Head Football با توجه به حجم کم خود گرافیک خیلی خوبی دارد. در این بازی برخی از بازیکنان قدرت های ویژه دارند که میتوانید در بازی خود از آن ها استفاده کنید و برنده شوید. همچنین Head Football مسابقات ویژه و مسابقات قهرمانی نیز دارد که میتوانید با سایر بازیکنان بازی کنید.

بهترین بازی مربیگری فوتبال اندروید

Dream League Soccer بهترین بازی مربیگری فوتبال اندروید

یکی از بازی های بزرگ فوتبال در موبایل Dream League Soccer است. در این بازی شما به طور کلی یک تیم میسازید. بعد از ساخت تیم، قدرت آن ها را افزایش میدهید و بازی میکنید تا برنده شوید. این بازی حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را به شما میدهد به طوریکه با پول هایی که درون بازی در میاورید، میتوانید بازیکن بخرید و یا بفروشید و تیم خود را قوی تر کنید. این بازی گرافیک خوب و جذابی دارد و شما به راحتی میتوانید با آن کار کنید.

دانلود بازی فوتبال دو نفره با دسته برای اندروید

eFootball 2023 با کیفیت ترین بازی فوتبال اندروید

eFootball 2023 بزرگترین رقیب فیفا در گوشی های موبایل است. این بازی توسط کمپانی Konami برای گوشی های اندروید طراحی شده تا علاقه مندان به بازی فوتبال بتوانند به راحتی این بازی را در گوشی خود نصب کنند و بازی کنند. گرافیک این بازی بسیار خوب است. در صورتی که دوست دارید به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید میتوانید از eFootball 2023 کمک بگیرید. این بازی امکان بازی آنلاین و چند نفره را نیز در اختیار شما قرار میدهد.

دانلود بازی فوتبال اندروید با پشتیبانی از دسته

eFootball 2023 دارای استادیوم های مختلف و بازیکنان معروف نیز است که میتوانید به دلخواه خود آن ها را انتخاب کنید و بازی کنید.

FIFA Soccer فوتبال اندروید دیتا دار

یکی از بازی های محبوب فوتبال در گوشی های اندرویدی FIFA Soccer است. این بازی شامل تمام لیگ ها، تیم ها و بازیکنان میشود. شما میتوانید در این بازی تیم محبوب خود را انتخاب کنید و به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید. این بازی اینترنتی و به صورت آنلاین است و شما نمیتوانید به صورت آفلاین آن را بازی کنید. FIFA Soccer با توجه به حجم نسبتا کم آن گرافیک خوبی دارد و شما به راحتی میتوانید با این برنامه فوتبال بازی کنید.

فوتبال اندروید گرافیک بالا

دانلود بازی PES برای گوشی Kevin Tom’s Football Manager

در بازی Kevin Tom’s Football Manager شما میتوانید یک تیم را انتخاب کنید، بازیکنان مورد نظر خود را میخرید و آن هایی که نمیخواهید را میفروشید. بعد از آن با چیدن استراتژی خوب سعی میکنید تمام تیم ها را ببرید. همانطور که گفته شد این بازی برای مدیریت یک تیم فوتبال است. اگر به دنبال یک بازی با گرافیک خوب هستید Kevin Tom’s Football Manager نمیتواند برای شما مفید باشد زیرا Kevin Tom’s Football Manager کیفیت پایینی دارد. بنابر این اگر کیفیت بازی برای شما مهم است میتوانید از سایر برنامه های معرفی شده استفاده کنید.

فوتبال اندروید آنلاین

در بازی Kevin Tom’s Football Manager مسابقات مختلفی وجود دارد که میتوانید با تیمی که ساختید در آن ها شرکت کنید.

بازی فوتبال جدید New Star Soccer

New Star Soccer به شما این امکان را میدهد تا در بازی زندگی یک بازیکن فوتبال را داشته باشید. شما در این بازی ابتدا نوجوان ۱۶ ساله هستید و سعی دارید خود را به یک ستاره فوتبال تبدیل کنید. در این بین شما مهارت های زیادی مانند مهارت های ورزشی، اجتماعی و حتی اقتصادی را یاد میگیرید. مانند دنیای واقعی در بازی New Star Soccer هرچه مهارت های فوتبالی بیشتری یاد بگیرید مربی تیم از شما راضی تر و اسپانسر ها نیز راضی میشوند و در شرایط بهتر میتوانید فوتبال تمرین کنید و مسابقه دهید.

بازی فوتبال 2022 برای گوشی

دانلود بازی مربیگری فوتبال اندروید New Star Manager

بازی New Star Manager و New Star Soccer توسط یک توسعه دهنده ساخته شده اند. اگر دوست ندارید جای بازیکن باشید و میخواهید در عوض تیم فوتبال خود را بسازید و تیم فوتبال را مدیریت کنید میتوانید بازی New Star Manager را دانلود و روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. شما میتوانید در بازی New Star Manager تیم مورد نظر خود را بسازید و با تقویت بازیکن ها در مسابقات شرکت کنید. در New Star Manager شما میتوانید به دنبال حامی مالی بگردید، کارمند برای خود استخدام و یا اخراج کنید، حین بازی تعویض انجام دهید و بازیکنان را کنترل کنید.

دانلود بازی فوتبال برای اندروید

دانلود بازی فوتبال اندروید با کیفیت بالا Rumble Stars

فوتبال اندروید گرافیک بالا Rumble Stars یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک ورزشی است. شما در این بازی از حیوانات برای بازی کردن استفاده میکنید. این بازی گرافیکی پر از رنگ و جذاب دارد. Rumble Stars آنلاین و اینترنتی است، بنابر این شما میتوانید با کاربران دیگر به صورت آنلاین بازی کنید. همچنین در زمان هایی که دوست ندارید بازی کنید میتوانید بازی دوستان و سایر کاربران را ببینید. در Rumble Stars لیگ های مختلفی وجود دارد که میتوانید در آن ها شرکت کنید و مسابقه دهید تا برنده شوید.

دانلود بازی فوتبال اندروید ۲۰۲۲

همانطور که گفته شد بازیکنان تیم شما در این بازی حیوانات هستند، پس با بازی کردن و بردن تیم های حریف میتوانید حیوانات بیشتری را باز کنید و در تیم خود از آن ها استفاده کنید.

دانلود بازی مربیگری فوتبال آفلاین و آنلاین Sega Pocket Club Manager

یکی دیگر از بازی های فوتبال که برای گوشی های اندرویدی ساخته شده Sega Pocket Club Manager است. بازی Sega Pocket Club Manager جزو بهترین بازی فوتبال اندروید است که برای شما یک باشگاه فوتبال را شبیه سازی کرده است که شما مدیریت آن را به عهده دارید. در ابتدا شما از لیگ محلی و آسان شروع میکنید و با آموزش دادن و قوی تر کردن بازیکنان خود میتوانید در لیگ های بزرگ تر و بین المللی شرکت کنید. در این بازی بیش از ۲۰۰۰ بازیکن وجود دارد که میتوانید بهترین آن ها را انتخاب و بازی کنید.

دانلود بازی فوتبال 2022

Soccer Manager 2022 بهترین بازی مربیگری فوتبال آفلاین

بازی Soccer Manager 2022 جزو بهترین بازی های مربیگری فوتبال است که دارای بیش از ۲۵۰۰۰ بازیکن در ۹۰۰ باشگاه و در ۳۵ کشور سراسر جهان است. مانند سایر بازی هایی که در سبک استراتژی و مدیریت تیم فوتبال معرفی کردیم در بازی Soccer Manager 2022 شما میتوانید یک تیم فوتبال بسازید. شما تیم خود را از بین بازیکنانی که در بازی هستند میسازید. بعد از آن، آن ها را تقویت میکنید و مهارت های بازیکنان را بهبود میبخشید تا در مسابقات شرکت کنید.

فوتبال اندروید دیتا دار

شما در Soccer Manager 2022 وظایف مختلفی مانند انتخاب سرمربی مناسب و بازیکنان خوب، نقل و انتقالات و چیدن ترکیب مناسب برای پیروزی دارید.

دانلود بازی فوتبال اندروید ۲۰۲۲ Soccer Star 22 Top Leagues

بازی Soccer Star 22 Top Leagues یک بازی سرگرم کننده فوتبالی است. ابتدا بازی در سطح آسان شروع میشود تا شما بتوانید بازی را یاد بگیرید و بعد از آن کم کم سخت تر میشود. Soccer Star 22 Top Leagues به شما این امکان را میدهد تا با اینترنت و به صورت آنلاین در برابر میلیون ها بازیکن در سراسر جهان بازی کنید. این بازی گرافیک مناسبی دارد و شما به راحتی میتوانید بازی کنید. همچنین شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک دوستان خود را وارد بازی کنید و با آن ها مسابقه دهید.

دانلود بازی فوتبال 2022

دانلود بازی فوتبال دو نفره با دسته برای اندروید World Soccer League

World Soccer League شامل ۶۰ تیم ملی، ۶۰ تیم باشگاهی و حدود ۲۰۰۰ بازیکن است. این بازی ۴ حالت دارد که میتوانید به دلخواه خود در یکی از این حالت ها بازی کنید. این حالت ها شامل بازی های دوستانه، مسابقات جام، مسابقات لیگ و تمرینی برای افزایش مهارت ها میشود.

دانلود بازی فوتبال 2022 برای اندروید بدون دیتا

Soccer Stars فوتبال اندروید آنلاین و آفلاین

Soccer Stars یک بازی کوچک و سرگرم کننده است. بازیکنان شما شبیه به هاکی نشان داده میشود و به نوبت هر طرف باید بازیکنان خود را به سمت توپ پرتاب کند تا توپ وارد دروازه تیم حریف شود. نحوه بازی کردن Soccer Stars بسیار ساده است. این بازی را میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین بازی کنید.

دانلود بازی فوتبال برای اندروید

فوتبال اندروید با دسته Football Strike

بازی Football Strike با گرافیک خوبی که دارد روی ضربات ایستگاهی تمرکز میکند. این یعنی شما فقط به سمت دروازه توپ را شوت میکنید و باید سعی کنید آن را گل کنید. همچنین میتوانید در نقش دروازه بان بازی کنید و اجازه ندهید توپ ها گل شوند.

دانلود بازی مربیگری فوتبال آفلاین

World Soccer Champs بهترین بازی فوتبال اندروید

بازی World Soccer Champs دارای گرافیک نسبتا قدیمی است. در این بازی شما باید تیم خود را مدیریت کنید و به سمت موفقیت هدایت کنید. بیش از ۱۰۰ لیگ و جام در این بازی وجود دارد که میتوانید به دلخواه خود در آن ها بازی کنید.

بهترین بازی های مربیگری فوتبال

دانلود بازی فوتبال ۲۰۲۲ Soccer Super Star

Soccer Super Star یک بازی فوتبال سه بعدی است. تنها کاری که در این بازی باید انجام دهید این است که روی صفحه با انگشت ضربه بزنید تا به سمت دروازه توپ شوت شود. به همین دلیل این بازی ساده است اما با گذشتن از مراحل مختلف سخت تر میشود.

فوتبال اندروید با دسته

Soccer Royale بهترین بازی فوتبال اندروید

بازی Soccer Royale بهترین بازی فوتبال اندروید است که دارای بازیکنان مختلف با قدرت های متنوعی هستند که شما میتوانید با بازی کردن قفل آن ها را باز کنید و از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال یک بازیکن با قد بلند جلوی توپ را میگیرد و یک بازیکن دیگر با شوت های آتشین ضربه محکمی به توپ میزند. همچنین میتوانید به گروه های مختلف وارد شوید و به صورت آنلاین با سایر بازیکنان بازی کنید.

بازی فوتبال 2022 برای گوشی

دانلود بازی فوتبال برای اندروید Mini Football

Mini Football گرافیک بسیار مناسبی دارد. در این بازی شما میتوانید تیم خود را بسازید و بعد ها مواردی مانند لباس های بازیکنان را تغییر دهید. Mini Football 5 استادیوم های منحصر به فرد دارد که میتوانید در آن ها بازی کنید.

دانلود بازی فوتبال 2022 برای اندروید بدون دیتا

اگر دوست دارید بعد از دانلود بازی PES برای گوشی، دسته های کامپیوتر را به گوشی وصل کنید و با آن ها فوتبال بازی کنید میتوانید مطلب آموزش ۵ روش اتصال دسته بازی PS ،Xbox و کامپیوتر به گوشی اندروید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی و دانلود بازی فوتبال اندروید با پشتیبانی از دسته پرداختیم. شما کدام یک از بازی های فوتبال معرفی شده را بازی کرده اید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود بازی فوتبال ۲۰۲۲ برای اندروید بدون دیتا و با دیتا در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
معرفی و دانلود 15 تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون
معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود 14 تا از بهترین بازی ماشین اندروید جدید
معرفی و دانلود ۱۸ تا از بهترین بازی ماشین اندروید جدید

نظرات