آموزش جدید نحوه بلاک کردن در اینستاگرام

آموزش جدید نحوه بلاک کردن در اینستاگرام

زمانی که شما دوست ندارید فردی پست و استوری های شما را ببیند و یا پیامی به شما ارسال کند شما میتوانید مخاطب را در اینستاگرام بلاک کنید. ⛔ در این مطلب از انزل وب به آموزش جدید نحوه بلاک کردن در اینستاگرام میپردازیم.

آموزش بلاک اکانت اینستاگرام

?How to Block Someone on Instagram

قابلیت جدید بلاک در اینستاگرام، قابلیتی است که برای آرامش و راحتی کاربران ارائه شده است. زمانی که یک فرد برای شما مزاحمت ایجاد میکند شما میتوانید با استفاده از این قابلیت از مزاحمت های مخاطب مورد نظر جلوگیری کنید. روش های مختلفی برای بلاک کردن یک شخص وجود دارد. در ادامه به بررسی چند روش بلاک در اینستاگرام میپردازیم.

آموزش بلاک در اینستاگرام از طریق پروفایل

شما از طریق گوشی خود میتوانید وارد پروفایل شخص مورد نظر شوید و از آن جا مخاطب را بلاک کنید. برای این کار وارد برنامه اینستاگرام شوید و به پروفایل مخاطب مورد نظر بروید. روی سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود.

بلاک فالور در اینستاگرام

از منو باز شده Block را انتخاب کنید.

بلاک فرد در اینستاگرام

در صفحه بعد اگر میخواهید این حساب کاربری و هر حساب کاربری که در آینده ممکن است بسازد را بلاک کنید گزینه اول را انتخاب کنید. در صورتی که میخواهید فقط همین اکانت بلاک شود گزینه دوم را فعال کنید. در آخر برای بلاک کردن در اینستاگرام مجددا روی Block ضربه بزنید.

بلاک در اینستاگرام

بلاک اکانت اینستاگرام در اندروید و آیفون از طریق قابلیت Restrict

همچنین شما میتوانید برای بلاک اکانت اینستاگرام در آیفون و اندروید از قابلیت Restrict استفاده کنید. این قابلیت باعث میشود تا مخاطب اعلانی از طرف شما دریافت نکند، دیگران نمیتوانند کامنت های او در پیج شما را ببینند و همچنین متوجه خوانده شدن پیام خود نمیشود. برای استفاده از Restrict وارد پروفایل خود شوید و سه خط روی هم ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید.

بلاک اکانت اینستاگرام در اندروید

گزینه Privacy را انتخاب کنید.

آموزش بلاک اکانت اینستاگرام

در صفحه بعد روی Restricted Accounts ضربه بزنید.

بلاک فالور در اینستاگرام

از پایین صفحه Continue را انتخاب کنید.

بلاک فرد در اینستاگرام

در کادر جستجو نام اکانت مخاطب را وارد کنید. با این کار یکسری مخاطب به شما نمایش داده میشود. مخاطب مورد نظر را پیدا کنید و روی Restrict ضربه بزنید.

بلاک در اینستاگرام

بلاک مخاطبین در اینستاگرام با استفاده از نسخه وب

اگر گوشی شما در دسترس نیست و نمیتوانید از گوشی برای بلاک شخص در اینستاگرام استفاده کنید، میتوانید از طریق Instagram web در دسکتاپ اکانت مود نظر را بلاک کنید. برای بلاک فرد در اینستاگرام وارد نسخه وب اینستاگرام شوید. نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید تا وارد اکانت خود شوید.

آموزش بلاک اکانت اینستاگرام

بعد از ورود به اکانت خود مخاطب مورد نظر را پیدا کرده و وارد پروفایل مخاطب شوید. از بالای صفحه روی سه نقطه ضربه بزنید.

آموزش بلاک در اینستاگرام

از بین گزینه ها، گزینه Block را انتخاب کنید.

بلاک فرد در اینستاگرام

یک پیام مبنی بر اینکه مخاطب نمیتواند دیگر پست ها و استوری های شما را ببیند به شما نشان داده میشود. برای تایید و ادامه روی Block ضربه بزنید.

بلاک شخص در اینستاگرام

نحوه دیدن افراد بلاک شده و رفع بلاک آن ها

اگر بعد از بلاک فالور در اینستاگرام، خواستید اکانتی را از بلاک خارج کنید میتوانید وارد پروفایل خود شوید و روی سه خط روی هم در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید و از منو باز شده Settings را انتخاب کنید. روی Privacy ضربه بزنید. در صفحه جدید برای دیدن افراد بلک شده در اینستاگرام Blocked accounts را انتخاب کنید. حالا شما میتوانید اکانت های بلاک شده را مشاهده کنید. برای رفع بلاک هر مخاطب روی Unblock ضربه بزنید.

بلاک اکانت اینستاگرام در اندروید

همچنین شما میتوانید وارد پروفایل شخص بلاک شده شوید و روی Unblock ضربه بزنید.

قابلیت جدید بلاک در اینستاگرام

آموزش بلاک دو طرفه در اینستاگرام و رفع بلاک

زمانی که در لیست افراد بلاک شده نمیتوانید اسم مخاطب مورد نظر را که بلاک کردید پیدا کنید یعنی مخاطب شما را نیز بلاک کرده است. این کار بلاک متقابل در اینستاگرام نام دارد. اگر میخواهید طرف مقابل را آنبلاک کنید میتوانید به قسمت مکالمه ها بروید و نام خود را تایپ کنید تا بتوانید به اکانت خود پیام دهید. سپس نام اکانت طرف مقابل را تایپ کنید و قبل از نام اکانت @ را نیز بگذارید. سپس پیام را برای خود ارسال کنید. روی نام اکانت مخاطب ضربه بزنید تا وارد پروفایل او شوید. بعد از انجام این کار شخص را از Unblock کنید. مخاطب مورد نظر نیز باید همین مراحل را طی کند.

آموزش بلاک دو طرفه در اینستاگرام

همچنین مطلب ۳ روش جلوگیری از نمایش علامت خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام میتواند برای شما مفید باشد.

سوالات متداول

آیا میتوان کسی که شما را فالو نکرده بلاک کرد؟

بله شما میتوانید در قسمت جست جو نام اکانت طرف را وارد کنید و پروفایل مخاطب را باز کنید و روی سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید. در آخر برای بلاک پیج در اینستاگرام گزینه Block را انتخاب کنید.

آیا بعد از بلاک کردن در اینستاگرام پیام ها پاک میشود؟ 

بعد از بلاک مخاطب، کسی که بلاک شده نمیتواند به شما پیام ارسال کند اما پیام های قبلی شما و مخاطب پاک نمیشود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز قابلیت جدید بلاک در اینستاگرام را بررسی کردیم و راجع به نحوه بلاک کردن اشخاص نیز صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای بلاک فرد در اینستاگرام استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه بلاک جدید اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات