معرفی و دانلود بهترین برنامه ثبت امتیاز بازی اندروید

معرفی و دانلود ۶ تا از بهترین برنامه ثبت امتیاز بازی اندروید

چه در حال انجام بازی های رومیزی باشید 🎲 چه در حال ورزش، با استفاده از برنامه های خاص می توانید امتیازات خود را ثبت کنید و میزان پیشرفت خود را ردیابی کنید. اگر نمی دانید از چه نرم افزارهایی استفاده کنید مطلب معرفی و دانلود ۶ تا از بهترین برنامه ثبت امتیاز بازی اندروید امروز انزل وب را دنبال کنید.

دانلود برنامه اسکوربورد و ثبت امتیاز اندروید

The 6 Best Score-Counter Apps for Android

روش سنتی ثبت امتیاز در هر بازی، قلم  کاغذ است، اما وقتی که گوشی در جیب دارید چرا کاغذ و قلم خود را هدر می دهید؟ با یک برنامه ثبت امتیاز می توانید امتیازات چندین بازیکن و حتی چندین بازی را ردیابی کنید. با کمک این برنامه ها لازم نیست امتیازات خود را به صورت ذهنی محاسبه کنید. در ادامه ما چند برنامه اسکوربورد رایگان را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها در بازی های خود استفاده کنید.

برنامه شمارش امتیاز بازی  Score Counter

در برنامه Score Counter هر بار که یک امتیاز جدیدی اضافه می کنید به طور خودکار نام یک حیوان تصادفی به شما نمایش داده می شود که برای تغییر این نام کافی است روی آن ضربه بزنید.

به طور پیش فرض، این برنامه، بازیکنانی که بالاترین امتیاز دارند را در صدر قرار می دهد. با این حال می توانید این رتبه بندی را معکوس کنید و بازیکنان را از کمترین امتیاز به بیشترین امتیاز رده بندی کنید. این برنامه برای طرفداران گلف ایده آل است.

این برنامه شمارنده امتیاز همچنین دارای یک تاس مجازی است که می توانید با ضربه زدن روی صفحه نمایش یا تکان دادن گوشی خود آن را استفاده کنید. اگر از علاقمندان به بازی تخته هستید می توانید تا ۱۰۰ تاس با حداکثر ۱۰۰ ضلع بازی کنید.

چنانچه علاوه بر شمارش امتیازات، به شمارش اجسام نیاز دارید می توانید از برنامه هایی که قبلا معرفی کردیم استفاده کنید.

برنامه شمارش امتیاز بازی  Score Counter

برنامه ثبت امتیاز بازی Score It

Score It با اکثر برنامه های ثبت امتیاز بازی متفاوت است و مانند نوعی صفحه گسترده امتیازات را در قالب جدول ارائه می دهد. این برنامه دارای پشتیبانی داخلی برای بازی های کارتی مانند تاروت است اما همچنین دارای یک ثبت کننده امتیاز عمومی است که با اکثر بازی های دیگر کار می کند. امتیاز هر ست را نگه می دارد، بنابراین هر بار که دکمه پلاس یا به علاوه را فشار می دهید، امتیازهایی را برای هر بازیکن تعریف می کنید و بعد آنها را هم برای این دور از بازی ثبت می کنید.

هر زمان که بخواهید می توانید نمودار خطی امتیازات را مشاهده کنید و امتیاز هر بازی را ردیابی کنید. این برنامه دارای یک شمارنده امتیاز دو نفره است که با +۱ و -۱ کار می کند.

برنامه ثبت امتیاز بازی Score It

برنامه اسکوربورد فوتبال Thing Counter

با وجود نام ساده ای که Thing Counter دارد، این برنامه دارای ویژگی های بسیار جالبی است که در سایر برنامه های ثبت امتیاز نمی توانید به آنها دست پیدا کنید. علاوه بر ردیابی امتیازات، اطلاعات اضافی مختلفی را به طور خودکار ثبت می کند که از این بین می توان به آخرین باری که هر شمارنده به روز شده است و مدت زمانی که از ساخت شمارنده گذشته است را مشاهده کنید.

همچنین قابلیت تبدیل متن به گفتار داخلی نیز وجود دارد. همانطور که امتیازات را به روز می کنید، نام بازیکن و مجموع امتیازات فعلی را مشاهده خواهید کرد. اگر نمی خواهید به صفحه نمایش نگاه کنید می توانید با استفاده از دکمه های تنظیم صدا، به شمارنده اضافه یا کم کنید.

برنامه اسکوربورد فوتبال Thing Counter

برنامه شمارش امتیاز دارت Ultimate Score Games

Ultimate Score Games رویکردی متفاوت از اکثر برنامه های ثبت امتیاز را ارائه می دهد. مجموعه ای از شمارشگرهای امتیاز طراحی شده برای بازی های خاص ارائه می شود که به شما امکان می دهد یکی ار که می خواهید از فهرست انتخاب کنید.

در این لیست بازی تاس، بازی کارتی، بازی های رومیزی و بازی های مهارتی را خواهید یافت. هر یک از این شمارنده ها تنظیمات خاص خود را دارند که اگر می خواهید با قوانین خاص بازی کنید عالی است.

برای بازی هایی که در این لیست نیستند، یک حالت بازی رایگان وجود دارد که یک شمارشگر امتیاز نسبتا ابتدایی است که به شما امکان می دهد امتیازها را هر بار تعریف کنید.

همه نتایج بازی به صورت نمودارهای خطی نمایش داده می شوند و برنامه تاریخچه امتیازات را نگه می دارد. حتی می توانید پایگاه داده را به یک پوشه محلی یا حساب گوگل خود وارد کنید. نسخه رایگان این برنامه محدودیت هایی را به همراه دارد، بنابراین برای استفاده کامل از امکانات می توانید نسخه پولی را تهیه کنید.

برنامه شمارش امتیاز دارت Ultimate Score Games

برنامه شمارش اعداد Virtual Scoreboard

همانطور که از نام Virtual Scoreboard پیدا است، این یک برنامه اسکوربورد مجازی است که برای طرفداران ورزش مناسب است. این برنامه اسکوربورد فوتسال، فوتبال و غیره برای ورزش های مختلفی طراحی شده است. حتی می توانید بازی های کارتی، شطرنج، روبیک و غیره خود را با کمک آن اجرا کنید.

هنگامی که یک ورزش را انتخاب می کنید یک اسکوربورد مجازی در اختیار شما قرار داده می شود. طرح دقیق آن به ورزشی که انتخاب می کنید بستگی دارد اما معمولا شامل ساعت، دکمه هایی برای ردیابی خطاها و روش هایی برای اعطای امتیازات مختلف (مانند دو یا سه امتیاز در بسکتبال) است.

جالب اینجاست که می توانید اسکوربورد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا مال دیگران را مشاهده کنید. دکمه اشتراک گذاری در برنامه یک کد منحصر به فرد ایجاد می کند که می توانید برای این منظور در اختیار دیگران قرار دهید. این برنامه شامل تبلیغات ویدیویی است که می توانید از طریق خرید درون برنامه ای آنها را حذف کنید.

اگر علاوه به برنامه شمارش اعداد به برنامه شمارش ضربان قلب نیاز دارید می توانید از ۱۲ برنامه ای که قبلا معرفی کردیم استفاده کنید.

برنامه شمارش اعداد Virtual Scoreboard

برنامه شمارش امتیاز والیبال ، فوتبال و.. Counter

مانند Thing Counter، برنامه Counter دارای ویجت‌های داخلی صفحه اصلی است که برای دسترسی سریع می توانید از آنها استفاده کنید.

نکته مثبت دیگر امکان افزودن برچسب به شمارنده های فردی است. سپس می‌توانید این برچسب‌ها را از یک منوی کناری انتخاب کنید تا فقط شمارنده‌هایی را مشاهده کنید که دارای یک برچسب هستند. برای مثال می‌توانید از آن برای ایجاد مجموعه‌ای از شمارنده‌ها برای بازی‌های اندروید مختلف استفاده کنید.

با این وجودCounter از تبلیغات پشتیبانی می‌کند، محدودیت‌هایی (مانند حذف تبلیغات، امکان داشتن بیش از ۱۰ شمارنده و تم تیره) دارد که با خرید درون‌ برنامه‌ای باید قفل آن را باز کنید.

برنامه شمارش امتیاز والیبال Counter

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطب معرفی و دانلود بهترین برنامه ثبت امتیاز بازی اندروید امروز انزل وب ما ۶ برنامه ثبت امتیاز را به شما معرفی کردیم. برخی از برنامه های شمارش امتیاز برای بازی ها یا ورزشهای خاص عالی هستند، بقیه فقط برنامه های ابتدایی هستند که در موقعیت های مختلف مفید هستند. اینکه کدام یک برای شما بهتر عمل می کند تا حد زیادی به آنچه که می خواهید پیگیری کنید بستگی دارد. آیا شما برای برنامه تاس تخته شمارنده خاصی را می شناسید؟ برنامه شمارش معکوس چطور؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات