معرفی 20 تا از بهترین سایت های ساخت ایمیل فیک و موقت

معرفی ۲۰ تا از بهترین سایت های ساخت ایمیل فیک و موقت

تولید کننده ایمیل 📧 ابزار آنلاینی است که به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل فیک و موقت بسازید و صندوق ورودی ایمیل اصلی خود را تمیز نگه دارید. شما می توانید از این ایمیل فیک و موقت در هر وب سایتی که نیاز به ثبت نام یا ورود آدرس ایمیل دارد استفاده کنید. در مطلب معرفی ۲۰ تا از بهترین سایت های ساخت ایمیل فیک و موقت امروز انزل وب ما بهترین گزینه ها را جمع آوری کرده ایم که می توانید از بین آنها انتخاب داشته باشید.

معرفی سایت ساخت ایمیل فیک

Best FAKE (Temp) Email Address Generators with Password

واقعیت این است که ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن کلاهبرداران حضور دارند. ممکن است نگران هک شدن آدرس ایمیل واقعی خود باشید و یا شاید بخواهید برای خرید محصولی اقدام کنید و پیام های تبلیغاتی که صندوق ورودی شما را شلوغ می کنند را دوست نداشته باشید. در این شرایط استفاده از ایمیل های فیک و موقت به شما کمک می کند تا ایمن و البته ناشناس باقی بمانید. این بدان معناست که لازم نیست دیگر نگران هرزنامه ها یا ردیابی از طریق آدرس IP باشید. سایت های زیادی در اینترنت وجود دارد که به شما در ساخت ایمیل فیک کمک می کنند. توجه داشته باشید که در این مطلب ما به آموزش ساخت ایمیل فیک نمی پردازیم و تنها سرویس های برتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا باید برای ساخت ایمیل موقت اقدام کنم؟

هر کاری که به صورت آنلاین انجام می دهید، ردپایی از خود به جای می گذارید که هر کسی در هر جایی می تواند به این ردپا دسترسی داشته باشد. برخی از دلایل استفاده از تولید کننده های آدرس ایمیل فیک عبارتند از:

از حریم خود محافظت کنید: اگر در صنعتی هستید که با اطلاعات حساس سر و کار دارید یک تولید کننده ایمیل فیک می تواند با ارائه یک آدرس ایمیل یکبار مصرف به شما کمک کند از نقض داده ها در امان باشید و حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

از ارسال هرزنامه و هر ایمیل ناخواسته دیگری جلوگیری کنید: امروزه بسیاری از وب سایت ها از شما می خواهند که در حین ثبت نام آدرس ایمیل را وارد کنید تا بعدا صندوق ورودی شما را با ایمیل های تبلیغاتی و هرزنامه ها پر کنند. استفاده از ایمیل موقت یک راه حل عالی برای جلوگیری از این کار است.

ناشناس بمانید: اگر در مورد کارتان بیش از حد حساس هستید و می ترسید هویت واقعی تان فاش شود می توانید از ایمیل فیک یا تقلبی استفاده کنید تا به صورت ناشناس باقی بمانید.

از چندین آدرس ایمیل می توانید استفاده کنید: برخی از وب سایت ها تعداد اکانت هایی که می توانید درست کنید را محدود می کنند. یک ژنراتور ایمیل فیک به شما کمک می کند که از چنین محدودیتی عبور کنید و اکانت های جداگانه برای اهداف یا سایت های مختلف داشته باشید.

در وب سایت های مشکوک می توانید ثبت نام کنید: اگر می خواهید در وب سایتی ثبت نام کنید اما مشکوک به نظر می رسد می توانید برای جلوگیری از دسترسی به اطلاعات شخصی تان از تولید کننده ایمیل جعلی استفاده کنید.

ساخت ایمیل فیک با Temp Mail

Temp Mail یک سرویس تولید کننده آدرس ایمیل موقت عالی است که از حریم خصوصی شما محافظت می کند. این یکی از بهترین ژنراتورهای ساخت ایمیل فیک است زیرا به شما امکان می دهد شناسه ایمیل جعلی مورد نظر خود را انتخاب کنید و در عین حال از پیام های اسپم یا هرزنامه دور بمانید.

بهترین ویژگی ها:

رابط کاربرپسند: یکی از  بهترین سایت های ساخت ایمیل فیک است که دارای رابط کاربری کاربرپسند است و به راحتی قابل پیمایش است. شما می توانید تمام پیام های هرزنامه ارسال شده به آدرس ایمیل موقت خود را مشاهده کنید.

بدون نیاز به ثبت نام: ثبت نام یکی از فرایندهایی است که اکثر کاربران از آن متنفرند. با Temp Mail می توانید هر وقت که می خواهید بدون نیاز به ثبت نام ایمیل بسازید.

انعطاف پذیر: اگر ایمیل یک بار مصرف اختصاص داده شده را دوست ندارید می توانید با یک کلیک ساده ان را تغییر دهید.

مزایا:

  • امکان همگام سازی ایمیل فیک در دستگاه های مختلف
  • هنگام ساخت ایمیل به ثبت نا نیازی نیست

معایب

  • ایمیل ها فقط تا ۴۸ ساعت باقی می مانند (در نسخه رایگان)
  • دارای تبلیغات زیادی است (در نسخه رایگان)
  • برای استفاده از برخی از ویژگی ها باید هزینه پرداخت کنید.

ساخت ایمیل فیک با Temp Mail

ساخت ایمیل موقت با Emailfake

اگر به دنبال یک برنامه تولید کننده آدرس ایمیل قدرتمند برای ایجاد ایمیل های یک بار مصرف هستید Emailfake یکی از بهترین تولیدکننده هایی است که تمام ابزارهای مورد نیاز برای انجام این کار را فراهم می کند.

بهترین ویژگی ها:

کاملا رایگان: هیچ محدودیتی وجود ندارد. می توانید هر تعداد که می خواهید آدرس ایمیل ایجاد کنید، از آنها برای ثبت نام در هر وب سایت یا شبکه اجتماعی استفاده کنید یا کدهای تایید را زا هر وب سایتی که از تایید ایمیل پشتیبانی می کند دریافت کنید.

پشتیبانی از ایموجی: Emailfake دارای ویژگی های زیادی است اما به دلیل پشتیبانی از ایموجی توجه بسیار از کاربران را به خود جلب کرده است. می توانید ایموجی ها را به آدرس ایمیل فیک خود اضافه کنید تا بیشتر در خاطر بمانید.

گزینه اشکال زدایی: می توانید به سرعت تعیین کنید که ایا یک آدرس ایمیل معتبر است یا خیر. این ویژگی از برگشت خوردن ایمیل های شما جلوگیری می کند.

مزایا:

  • مدت زمان ذخیره ایمیل های ارسالی را تا ۱۰۰۰ روز افزایش می دهد.
  • از چند زبان پشتیبانی می کند.
  • اطلاعات محرمانه کاربران را در پایگاه داده ذخیره نمی کند.
  • می توانید نام کاربری کوتاه یا بلند را انتخاب کنید.

معایب:

  • حاوی تبلیغات زیادی است
  • شما می توانید ایمیل های فیک دریافت کنید اما نمی توانید از آدرس ایمیل فیک خود برای ارسال ایمیل استفاده کنید.

ساخت ایمیل موقت با Emailfake

بهترین سایت ایمیل موقت Generator.email

Generator.email یکی از بهترین سایت های ساخت ایمیل موقت خارجی است که می تواند به کسب و کارهای بزرگ کمک کند تا ایمیل فیک بسازند. چه بخواهید از ایمیل های اسپم جلوگیری کنید یا به هر دلیل دیگر می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین ویژگی ها:

خودکار: همه پیام های دریافتی به طور خودکار نمایش داده می شوند تا نیازی به بارگذاری مجدد صفحه نداشته باشید.

ذخیره سازی سفارشی: با هر شناسه ایمیل جعلی که ایجاد می کنید گزینه های ذخیره سازی سفارشی به شما پیشنهاد می شود.

مزایا:

  • هر زمان که ایمیل جدیدی دریافت می کنید از طریق اعلان های صوتی و پاپ اپ به شما اطلاع داده می شود.
  • می توانید از نام دامنه استفاده کنید.
  • شما می توانید به تعداد دلخواه اکانت های فیک ایجاد کنید.

معایب

  • اگر از دامنه خود استفاده نکنید دسترسی به اکانت جعلی خود را از دست می دهید.

بهترین سایت ایمیل موقت Generator.email

چگونه ایمیل فیک بسازیم؟ با ۱۰ Minute Mail

۱۰ Minute Mail یک تولید کننده ایمیل فیک است که به طور خودکار ایمیل ها را حذف می کند به طوری که بعد از ۱۰ دقیقه ایمیلی دیگر وجود نخواهد داشت.

بهترین ویژگی ها:

آدرس ایمیل منحصر به فرد: می توانید مطمئن باشید که وقتی که ایمیل فیک ایجاد می شود، منحصر به فرد است و هیچ کس دیگری نمی تواند از آن استفاده کند و به صندوق ورودی شما دسترسی پیدا کند.

مدت زمان سفارشی: زمان پیش فرض تنظیم شده برای ایمیل های موقت ۱۰ دقیقه است اما می توانید به این زمان اضافه کنید تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

مزایا:

  • پشتیبانی از چند زبان
  • دارای دکمه ریست یا تنظیم مجدد برای تمدید زمان
  • بهترین سایت تولید کننده ایمیل فیک است که به شما امکان می دهد به هر ایمیلی که دریافت می کنید پاسخ دهید و فوروارد کنید.

معایب:

  • بعد از اتمام زمان شما نمی توانید هیچ ایمیلی را بازیابی کنید.
  • به شما اجازه دانلود پیوست های ایمیل را نمی دهد.

چگونه ایمیل فیک بسازیم؟ با 10 Minute Mail

ساخت ایمیل فیک برای اینستاگرام با EmailOnDeck

EmailOnDeck یکی دیگر از بهترین سایت های ساخت ایمیل موقت است که به شما اجازه می دهد با خیلی ساده ایمیل های خود را بسازید. برای شروع دریافت ایمیل، باید صندوق ورودی را فعال کنید.

بهترین ویژگی ها:

بدون نیاز به ثبت نام: نیازی به ثبت نام ندارد. بنابراین نیازی به وارد کردن ایمیل یا رمز عبور ندارید. ایمیل ها با کلیک روی لینک به طور خودکار تولید می شوند و نیازی به صبر کردن زیادی ندارید.

غیر قابل شناسایی: چیزی که EmailOnDeck را به یکی از بهترین تولید کننده های ایمیل جعلی تبدیل می کند این است که به راحتی ایمیل قابل شناسایی نیست. آدرس های ایمیل موقتی که با این وب سایت ایجاد می شوند را می توان برای هر سرویسی که دوست دارید استفاده کنید هیچ کسی نمی تواند شما را ردیابی کند.

مزایا:

  • می توانید ایمیل های حذف شده را بازیابی کنید.
  • حریم خصوصی شما تضمین می شود چون سایت از ایمیل های شما نسخه پشتیبان تهیه نمی کند.
  • می توانید پیوست ها را مشاهده و دانلود کنید.

معایب

  • مشاهده و دانلود فایل های پیوست شده نیاز به دانش فنی دارد.
  • شما فقط می توانید برای سایر کاربران EmailOnDeck ایمیل ارسال کنید.

ساخت ایمیل فیک برای اینستاگرام با EmailOnDeck

سایت ساخت ایمیل موقت ThrowAway Mail

ThrowAway Mail یک سرویس ساخت ایمیل موقت رایگان است. این سایت صندوق ورودی یک بار مصرف را در اختیار شما قرار می دهد و بعد از گذشت زمانی که تعیین کرده اید خود را از بین می برد. برای استفاده از این سایت نیازی به ثبت نام یا پرداخت هزینه ندارید و می توانید فورا از آدرس ایمیل خود استفاده کنید.

بهترین ویژگی ها:

بدون نیاز به ثبت نام: وقتی که به وب سایت می روید به طور خودکار آدرس ایمیل موقت شما ساخته می شود و نیازی به هیچ مرحله تایید آزار دهنده ای ندارید.

رابط کاربری ساده: این سایت دارای یک رابط کاربری ساده برای تولید شناسه های ایمیل فیک با یک کلیک است. حتی لازم نیست برای ساخت ایمیل روی چیزی کیک کنید.

مزایا:

  • تمام ایمیل های دریافتی در عرض ۴۸ ساعت منقضی می شوند؛ بنابراین اگر هنوز ایمیل مورد نظر خود را دریافت نکرده اید می توانید زمان را تمدید کنید.
  • بعد از ورود به سایت، یک آدرس ایمیل موقت به طور خودکار ایجاد می شود.

معایب:

  • هر بار می توانید از یک شناسه ایمیل فیک اختصاص داده شده استفاده کنید.
  • دارای تبلیغات زیادی است.

سایت ساخت ایمیل موقت ThrowAway Mail

Guerilla Mail یکی از سایت های ایمیل موقت

سایت ایمیل فیک Guerilla Mail به شما امکان می دهد چندین آدرس ایمیل موقت را بدون نیاز به ثبت نام استفاده کنید و از دست ایمیل های اسپم خلاص شوید. یکی از ویژگی هایی که منجر به متمایز شدن این سایت شده است بخش مدیریت رمز عبور آن است.

بهترین ویژگی ها:

مدیریت رمز عبور: اگر برای هر سایتی از رمز عبور متفاوت استفاده می کنید نیازی به نگرانی در مورد به خاطر سپردن رمزهای عبور خود ندارد. شما فقط باید رمز عبور اصلی را به خاطر بسپارید بقیه کارها را Guerilla Mail انجام می دهد.

پیوست فایل: به شما امکان می دهد پیوست های فایل را ارسال، دریافت و دانلود کنید.

مزایا:

  • شما می توانید یک شناسه ایمیل جعلی به انتخاب خود داشته باشید.
  • می توانید ایمیل ها را ارسال و دریافت کنید.
  • می توانید فایل ها را به ایمیل خود پیوست کنید.

معایب:

  • هر کسی که شناسه ایمیل جعلی تان را داشته باشد؛ می تواند به صندوق ورودی شما دسترسی داشته باشد.
  • ایمیل ها فقط به مدت یک ساعت در صندوق ورودی شما نگهداری می شود و نمی توانید این مدت زمان را تمدید کنید.
  • شما نمی توانید یک ایمیل را به چندین آدرس ارسال کنید.

Guerilla Mail یکی از سایت های ایمیل موقت

سایت ساخت ایمیل موقت خارجی Fake Mail Generator

Fake Mail Generator یک سیستم تولید کننده ایمیل جعلی کاملا رایگان است. بهترین ویژگی این سایت این است که تا زمانی که از آن بازدید می کنید می توانید ایمیل ها خود را مطالعه و ارسال کنید.

بهترین ویژگی ها:

استفاده ساده: می توانید از لحظه لود شدن سایت شروع به دریافت ایمیل کنید. بروزرسانی خودکار صفحه به شما کمک می کند تا ایمیل ها را بلافاصله دریافت کنید.

نام دامنه عمومی: این ژنراتور به شما امکان می دهد یک نام دامنه سفارشی و خاص را انتخاب کنید.

مزایا:

  • نام دامنه های انحصاری و خاص یک کشور را ارائه می دهد.
  • ایمیل ها ۲۴ ساعت بعد از آخرین باری که از سایت بازدید کردید نگهداری می شوند. شما باید قبل از سپری شدن این زمان به سایت مراجعه کنید تا ایمیل ها را به موضوع دریافت کنید.

معایب

  • ایمیل فیک شما امن نیست زیر هر کسی که آدرس ایمیل شما را داشته باشد می تواند به محتویات ان دسترسی پیدا کند.
  • شما فقط می توانید ایمیل دریافت کنید اما نمی توانید ارسال کنید یا به ایمیل ها پاسخ دهید.

سایت ساخت ایمیل موقت خارجی Fake Mail Generator

چگونه ایمیل موقت بسازیم؟ با Mailinator

به غیر از ویژگی های پایه ای که سایر تولید کننده های ایمیل جعلی ارائه می دهند؛ Mailinator به دلیل توانایی که در آزمایش سایر ایمیل ها و اطمینان از عملکرد آنها دارد متمایز است. اگر یک کسب و کار بزرگ هستید، این ابزار برای اطمینان از عملیاتی بودن گردش کار شما مفید خواهد بود.

بهترین ویژگی ها:

تضمین کیفیت: شما این فرصت را دارید که قبل از اینکه ایمیل جعلی را برای یک شخص واقعی ارسال کنید، تست کنید که آیا ایمیل فیک کار می کند یا خیر و بعد تعاملات خود را با مشتریان در زمان واقعی شروع کنید.

سریع و قابل اعتماد: سایت با نظارت ۲۴ ساعته راه اندازی شده است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در صورت بروز هر گونه مشکل به سرعت حل می شود.

مزایا:

  • می توانید ایمیل ها را فوروارد و حذف کنید.
  • شما می توانید به تعداد دلخواه اکانت بسازید.

معایب:

  • ویژگی های پیشرفته مانند پیوست ایمیل نیاز به پرداخت هزینه دارند.
  • دارای فضای ذخیره سازی موقت برای ایمیل ها است. در صورت پرداخت هزینه می توانید ایمیل ها را به صورت دائمی نگه دارید.

چگونه ایمیل موقت بسازیم؟ با Mailinator

سرویس ساخت ایمیل موقت برای اینستاگرام MailCatch

MailCatch آدرس ایمیل های موقت با صندوق ورودی موقت را می سازد. سرویس ایمیل موقت MailCatch کاری فراتر از ارائه یک شناسه ایمیل فیک ناشناس و یک سرویس آنلاین رایگان است. می توانید افزونه MailCatch را برای فایرفاکس خود نصب کنید تا دفعه بعد وقتی فرمی را در یک صفحه وب پر می کنید، MailCatch به طور خودکار یک آدرس ایمیل متناسب با دامنه را ارائه دهد.

بهترین ویژگی ها:

بدون نیاز به ثبت نام: شما نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی خود ندارید.  وارد سایت شوید، ایمیل انتخابی خود را وارد کنید و شروع به دریافت ایمیل کنید.

خدمات کاملا رایگان: این سرویس با اکثر ویژگی هایی که ارائه می دهد رایگان است. نسخه پولی برای افرادی است که می خواهند حریم خصوصی بیشتری داشته باشند.

رابط کاربری ساده: MailCatch دارای رابط کاربری ساده ای است و هر کاربری می تواند با آن کار کند.

مزایا:

  • هر تعداد که دوست دارید ایمیل موقت بسازید.
  • می توانید ایمیل ها را برای ایمیل اصلی خود فوروارد کنید.

معایب

  • هر کسی که به نام کاربری شما دسترسی داشته باشد می تواند محتویات صندوق ورودی شما را مشاهده کند.
  • شما نمی توانید ایمیل ارسال کنید.

سرویس ساخت ایمیل موقت برای اینستاگرام MailCatch

ساخت ساخت ایمیل جدید فیک با TrashMail

TrashMail یکی از سرویس های ساخت ایمیل فیک است که استفاده ساده ای دارد و گزینه ای برای فوروارد کردن پیام های ایمیل را ارائه می دهد. اگر اشتراک خود را ارتقاء دهید می تواند به تعداد نامحدودی فوروارد داشته باشید و گزینه ای برای پنهان کردن آدرس ایمیل خود داشته باشید.

بهترین ویژگی ها:

شناسه های ایمیل فیک قابل رزرو: هنگامیکه یک اکانت فیک می سازید تا یک سال توسط فرد دیگری می تواند رزرو شود.

دامنه های چندگانه: اگر نام دامنه اختصاص داده شده را دوست ندارید می توانید یک شناسه ایمیل فیک را از بین نام های دامنه متعدد انتخاب کنید.

مزایا:

  • می توانید پیام ها را برای افراد دیگر فوروارد کنید.
  • می توانید طول عمر ایمیل های دریافتی خود را تا ۶ ماه یا بیشتر افزایش دهید.
  • زمانی که ایمیل شما منقضی شد به شما اطلاع داده می شود.
  • دارای یک سرور پشتیبانی است که در صورت قطع شدن سروری اصلی، وظیفه را به عهده می گیرد.

معایب

  • شما نمی توانید ایمیل های فیک نامحدود را برای کسانی که از نسخه رایگان استفاده می کنید ارسال کنید.

ساخت ساخت ایمیل جدید فیک با TrashMail

ایمیل موقت خود را با Dispostable بسازید

Dispostable یک سرویس تولید کننده ایمیل جعلی است که اکثر کاربران آن را ترجیح می دهند. اگر به دنبال یک تولید کننده برای بررسی ایمیل ها با تعداد معدودی از ویژگی ها هستید این گزینه برای شما مناسب است.

بهترین ویژگی ها:

رابط کاربری ساده: فقط باید صفحه را لود کنید، آدرس ایمیل فیک خود را وارد کنید و صندوق ورودی خود را بررسی کنید.

کاملا رایگان: این یک سرویس ایمیل رایگان است که نیازی به ثبت نام ندارد.

مزایا

  • فاقد تبلیغات
  • می توانید یک نام کاربری سفارشی انتخاب کنید.

معایب

  • ایمیل های خوانده نشده بعد از ۴۸ ساعت حذف می شوند.
  • هیچ گزینه ای برای پاسخ دادن یا ارسال ایمیل وجود ندارد.

ایمیل موقت خود را با Dispostable بسازید

ساخت ایمیل موقت معتبر با Getnada

اگر می خواهید ایمیل های اصلی خود را از هرزنامه ها دور نگه دارید می توانید از Getnada استفاده کنید. شما می توانید از آن با سایر سرویس های آنلاین استفاده کنید و ویژگی های بیشتری نسبت به سایر گزینه ها دریافت کنید.

بهترین ویژگی ها:

افزونه مرورگر: اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید می توانید از افزونه Getnada استفاده کنید.

سطح بالایی از حریم خصوصی: آدرس آی پی شما با یک اتصال SSL ایمن رمزگذاری می شود و گزارش ها بعد از ۲۴ ساعت حذف می شوند تا از حریم خصوصی شما محافظت شود.

خدمات رایگان: این سرویس کاملا رایگان است و هیچ محدودیتی برای تعداد ایمیل هایی که می توانید استفاده کنید وجود ندارد. بنابراین می توانید با استفاده از نام دامنه های مختلف هر تعداد ایمیلی که نیاز دارید ارسال کنید.

مزایا:

  • قبل از اینکه صندوق ورودی شما به طور خودکار حذف شود به شما اطلاع داده می شود.
  • طیف گسترده ای از دامنه های ایمیل را برای انتخاب ارائه می دهد.

معایب:

  • شما نمی توانید ایمیل را بعد از حذف بازیابی کنید.
  • از ارسال یا پاسخ به ایمیل ها پشتیبانی نمی کند.
  • صندوق ورودی عمومی است و هر کسی می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

ساخت ایمیل موقت معتبر با Getnada

ساخت ایمیل ساده با YOPmail

YOPmail یک سرویس رایگان برای ساخت ایمیل جدید و فیک است که می توانید از آن برای ثبت نام در هر وب سایتی استفاده کنید. اگر می خواهید محتوای خود را به چندین آدرس ایمیل ارسال کنید و ناشناس بمانید YOPmail بهترین گزینه است.

بهترین ویژگی ها:

یک سرویس رایگان، سریع و دارای ویژگی های زیاد است که با آن از دست ایمیل های هرزنامه، فیشینگ و بسیاری از انواع دیگر تهاجمات اینترنتی در امان خواهید ماند.

بدون انقضاء: با YOPmail می توانید صندوق ورودی خود را به طور نامحدود نگه دارید چون منقضی نمی شوند.

مزایا:

  • شما می توانید از هر نام کاربری دلخواه استفاده کنید.
  • ایمیل به طور خودکار و خیلی سریع رفرش می شود بنابراین ایمیل های جدید خود را از دست نمی دهند.
  • هنگام ارسال ایمیل می توانید چند گیرنده را اضافه کنید.
  • پیام ها تا ۸ روز ذخیره می شوند اما می توانید هر زمانی که می خواهید آنها را به صورت دستی حذف کنید.
  • بدون تبلیغات
  • می توانید از دامنه را انتخاب کنید.

معایب

  • هر کسی که شناسه ایمیل فیک شما را داشته باشد می تواند به محتوای آن دسترسی پیدا کند.
  • نمی توانید به ایمیل ها پاسخ دهید.

ساخت ایمیل ساده با YOPmail

ساخت ایمیل فیک با Moakt و بدون نیاز به ساخت جیمیل بدون شماره

در بین تمام ابزارهای تولید کننده ایمیل فیک، Moakt محبوب ترین تولید کننده ایمیل موقت است که به خوبی از حریم خصوصی شما محافظت می کند. شما لازم نیست لازم به اشتراک گذاری اطلاعات حساس تان باشید زیرا این سایت به کاربران خود اطمینان می دهد که از حداکثر محرمانه بودن شناسه های ایمیل فیک برخوردار خواهند شد.

بهترین ویژگی ها:

ایمیل های امن: ایمیل های ارسالی و دریافتی از طریق اتصال امن SSL محافظت می شوند، بنابراین هیچ نگرانی در مورد دسترسی به اطلاعات توسط افراد دیگر وجود ندارد.

دوره ذخیره سازی سفارشی: آدرس ایمیل موقت تا ۱ ساعت قابل استفاده خواهد بود اما اگر بخواهید می توانید این مدت زمان را تا هر وقت که می خواهید تمدید کنید.

مزایا:

  • دارای چندین دامنه برای انتخاب
  • شما می توانید نام دامنه های سفارشی را برای آدرس ایمیل فیک خود استفاده کنید.
  • بعدا می توانید همان آدرس ایمیل فیک را دوباره ایجاد کنید.

معایب:

  • شما نمی توانید ایمیل های دریافتی از شناسه ایمیل فیک خود را ارسال یا فوروارد کنید.
  • شما نمی توانید پیوستی الصاق کنید.

ساخت ایمیل فیک با Moakt و بدون نیاز به ساخت جیمیل بدون شماره

ارسال ایمیل موقت به صورت ناشناس با LuxusMail

هنگام استفاده از LuxusMail می توانید ایمیل های ارسال شده به صندوق پستی را مانند یک یک ایمیل معمولی دریافت کنید. برخلاف برخی از سرویس ها، تمام ویژگی های این سرویس آنلاین رایگان است.

بهترین ویژگی ها:

افزونه مروگر: هنگام ورود به سایت هایی که به آدرس ایمیل نیاز دارند می توانید از افزونه مرورگر LuxusMail برای ساخت ایمیل های فیک استفاده کنید.

رابط کاربری کاربر پسند: این رابط کاربری تمیز و ساده به شما کمک می کند بدون صرف وقت زیاد ایمیل جدید بسازید.

مزایا:

  • پشتیبانی از چند زبان
  • شما می توانید از طیف سترده ای از نام دامنه های سفارشی استفاده کنید.
  • شما می توانید فایل های مختلف مانند عکس، فیلم و اسناد را دانلود کنید.
  • هیچ محدودیتی برای تعداد ایمیل هایی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد.
  • صندوق ورودی به صورت خودکار آپدیت می شود و می توانید ایمیل ها را بلافاصله دریافت کنید.

معایب

  • به دلیل استفاده بیش از حد دامنه ها می توانند مسدود شوند و شما ایمیل خود را از دست بدهید.
  • شما نمی توانید برای ارسال ایمیل اقدامی کنید.

ارسال ایمیل موقت به صورت ناشناس با LuxusMail

ساخت ایمیل موقت با رمز توسط myTemp.email

myTemp.email برای استفاده در وب سایت های غیر اعتمادی که به ایمیل نیاز دارند ایده آل است. شاید یکی از بهترین ویژگی myTemp.email این است که به شما صندوق ورودی خصوصی می دهد. هنگامی که آدرس منحصر به فرد خود را دریافت کردید همه ایمیل ها مستقیما به صندوق ورودی انتقال داده می شوند جایی که هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.

بهترین ویژگی ها:

بدون نیاز به ثبت نام: نیازی به پر کردن فرم ثبت نام ندارید.

حفظ حریم خصوصی: myTemp.email هر ۲۴ ساعت ۱ بار همه گزارش ها را به صورت خودکار حذف می کند.

مزایا:

  • صندوق ورودی شخصی بدون رفرش کردن به طور خودکار به روز می شود.
  • شناسه ایمیل منحصر به فرد است و هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.
  • می توانید ایمیل خود را به زبانی که می خواهید ترجمه کنید.
  • شما می توانید شناسه های ایمیل فیک نامحدودی را ایجاد کنید.

معایب:

  • شما نمی توانید به ایمیل های دریافتی پاسخ دهید، آنها را فوروارد کنید.
  • تمام آدرس های ایمیل موقت بعد از ۲۴ ساعت منقضی می شوند.

ساخت ایمیل موقت با رمز توسط myTemp.email

Tempail ساخت ایمیل فیک قابل استفاده در تمام دستگاه ها

اگر می خواهید یک ایمیل موقت و یکبار مصرف بسازید بدون اینکه نام کاربری برایتان اهمیتی داشته باشد می توانید از Tempail استفاده کنید. در این سرویس هیچ اطلاعاتی باقی نمی ماند و به محض اتمام کار ایمیل ها حذف خواهند شد.

بهترین ویژگی ها:

فرایند ثبت نام ساده: شما نیازی به وارد کردن نام، شماره یا سایر اطلاعات شخصی ندارید.

رابط کاربری بصری: Tempail از طریق سیستم عامل هی مختلف قابل دسترسی است و از آن می توانید در دستگاه های اندروید، تبلت یا سیستم می توانید استفاده کنید.

رایگان: همه ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند.

مزایا:

  • پشتیبانی از چند زبان
  • همه ایمیل های موقت هر ساعت به طور خودکار حذف می شوند. اما اگر کارتان زودتر تمام شد می توانید به صورت دستی فرایند حذف را انجام دهید.
  • دارای یک اسکنر کد QR برای دسترسی به آدرس موقت

معایب

  • شما نمی توانید به پیام ها پاسخ دهید و یا آنها را فوروارد کنید.
  • ایمیل ها بعد از ۱ ساعت بدون امکان تمدید منقضی می شوند.
  • اشتراک گذاری فایل غیر ممکن است.
  • شما نمی توانید نام کاربری سفارشی برای ایمیل خود داشته باشید.

Tempail ساخت ایمیل فیک قابل استفاده در تمام دستگاه ها

ساخت ایمیل یکبار مصرف با MintMail

MintMail یکی دیگر از سرویس های ساخت ایمیل موقت است که شما را مجبور به ثبت نام با کلیک کردن های مداوم نمی کند.

بهترین ویژگی ها:

تایید خودکار: سایت را باز کنید و شروع به ارسال و دریافت ایمیل های خود کنید.

عملکرد عالی: برخی از سایت ها معمولا مشکلات زیادی را به همراه دارند اما MintMail یکی از بهترین عملکردها را ارائه می دهد.

مزایا:

  • می توانید پیام های ایمیل خود را مرتب و اولویت بندی کنید.
  • حاوی تبلیغات و ویروس نیست.
  • می توان از آن در برنامه های تلفن همراه استفاده کرد.
  • دارای ویژگی همگام سازی بلادرنگ در تمام دستگاه ها است
  • دارای گزینه رفرش خودکار است که به محض دریافت ایمیل به شما اطلاع می دهد.
  • می توانید مدت انقضای آدرس ایمیل فیک خود را تمدید کنید.

معایب:

  • برای استفاده از ویژگی های پیشرفته باید هزینه پرداخت کنید.
  • شما نمی توانید به ایمیل ها پاسخ دهید.

ساخت ایمیل یکبار مصرف با MintMail

ساخت ایمیل جدید با Maildrop

در حالی که دلیل اصلی استفاده از ایمیل فیک مسدود کردن هرزنامه است، Maildrop هم این هدف را دنبال می کند و حتی دارای فیلترهای اسپم خاص است.

بهترین ویژگی ها:

فیلترهای هرزنامه: Maildrop دارای فیلترهای اسپم داخی است که تمام ایمیل های دریافتی را قبل از رسیدن به صندوق ورودی شما فیلتر می کند.

بدون رمز عبور: اگر اغلب برای ورود به آدرس ایمیل خود رمز عبور را فراموش می کنید Maildrop را دوست خواهید داشت چون به رمز عبور نیازی ندارد.

بدون نیاز به ثبت نام: نیازی به پر کردن فرم ثبت نام ندارید.

مزایا:

  • می توانید یک آدرس ایمیل سفارشی داشته باشید.
  • می توانید یک ادرس ایمیل فیک در دامنه Maildrop ر ا بعدا تنظیم کنید.

معایب:

  • فضای ذخیره سازی محدود است چون فقط می تواند حداکثر ۱۰ پیام را در هر لحظه نگه دارد.
  • اگر فیلترهای اسپم ایمیلی را به اشتباه علامت گذاری کنند شما آن را از دست خواهید داد.
  • شما نمی توانید به ایمیل پاسخ دهید و یا آن را فوروارد کنید.

ساخت ایمیل جدید با Maildrop

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب معرفی۲۰ تا از بهترین سایت های ساخت ایمیل فیک و موقت امروز انزل وب ما محبوب ترین گزینه های ساخت ایمیل فیک با پسورد و بدون پسورد را به شما معرفی کردیم. کدام گزینه برای شما مناسب تر بود؟ آیا سرویس آنلاین دیگری می شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

کلاهبرداری اینترنتی و آنلاین
۱۴ روش جدید کلاهبرداری اینترنتی و آنلاین که باید مراقب آنها باشید!

نظرات