خرید اینترنتی انواع کتاب های کنکور از فروشگاه دانش لند

خرید اینترنتی انواع کتاب های کنکور از فروشگاه دانش لند

همه ما می دانیم کتاب های کنکور، چه نقش مهمی در یادگیری مباحث درسی، تکنیک های تست زنی و موفقیت بچه های کنکوری دارند. دانش آموزان کنکوری و داوطلبان شرکت در آزمون های سراسری همه رشته ها، برای درک بهتر مفاهیم و نکته های مهم سوالات به انواع کتاب کنکور مراجعه می کنند. اینطوری علاوه بر یادگیری عمیق و کامل، با نوع سوال های تستی کنکور هم آشنا می شوند و مهارت های تست زنی خود را تقویت می کنند. محدودیت کتاب های درسی و تایم کلاس های مدرسه، معمولاً اجازه نمی دهند بچه ها در کلاس درس به اندازه کافی روی تست زنی و نکات کنکوری کار کنند. دانش آموزان و متقاضیان کنکور رشته های هنر و فنی حرفه ای نیز همیشه دنبال منبع کامل، جامع و به روزی هستند که بشود به آن اطمینان کرد و با خیال راحت درس خواند.

کتاب های کنکور دروس عمومی و تخصصی همه رشته ها، از ریاضی و تجربی گرفته تا رشته های مختلف هنرستان و فنی حرفه ای، تست های متنوع با سطوح دشواری مختلف را پوشش می دهند. همه دانش آموزان و متقاضیان با هر سطح دانشی می توانند از کتاب های تست استفاده کنند. برترین ناشران کشور، با همکاری مؤلفان و اساتید برجسته و باتجربه، انواع کتاب کنکور را ارائه داده اند. دانش آموزان کنکوری و متقاضیان شرکت در کنکور سراسری همه رشته ها، می توانند از انواع کتاب های کنکور موجود در فروشگاه دانش لند به خوبی بهره ببرند.

اگر قصد دارید در کنکور سال های آینده شرکت کنید و قصد دارید کتاب های کنکور موردنظر خود را تهیه کنید تا احتمال موفقیت خود در کنکور را بالا ببرید. بانک کتاب دانش لند، یکی از بهترین و کامل ترین منابع کتاب های کنکور مباحث تخصصی و عمومی است که امکانات جذابی مثل خرید کتاب کنکور با تخفیف و ارسال رایگان برای شما ارائه می دهد.

منابع کنکور ریاضی

مشخص است برای مطالعه درس های ریاضی و مباحث تخصصی، قطعاً علاوه بر کتاب درسی به یکی دوتا کتاب آموزش جامع و تست هم نیاز خواهید داشت تا هم مفاهیم و نکته ها را عمیق و کامل یاد بگیرید، و هم با تکنیک های پاسخگویی به تست های ریاضی آشنا شوید. به متقاضیان نظام قدیم که قصد شرکت در کنکور را دارند توصیه می کنیم حتماً از انواع کتاب های کنکور فروشگاه دانش لند بهره ببرند؛ همه کتاب های کمک درسی و کنکور که در فروشگاه ارائه داده ایم، مطابق با جدیدترین ویرایش های اعلام شده توسط آموزش و پرورش و سازمان سنجش تألیف شده اند و بنابراین چیزی را از قلم نخواهند انداخت.

برای موفقیت در کنکور ریاضی و کسب رتبه مناسب، یادگیری مباحث محاسباتی و مفاهیم درس های تخصصی ریاضی حرف اول را می زند. درس های رشته ریاضی، مفاهیم بسیار گسترده ای را دربر می گیرند و متقاضیان برای یادگیری کامل همه نکته ها، مفاهیم و محاسبات، باید مطالعه عمیق و کافی داشته باشند در بهترین کتاب های کنکور ریاضی، همه نکته های کتاب های درسی به طور کامل و مفهومی برای دانش آموزان توضیح داده شده است تا بر نکته ها و مفاهیمی که در طرح سوالات کنکور از آنها استفاده می شود، تسلط پیدا کنند.

منابع کنکور تجربی

کلید موفقیت در کنکور تجربی، یادگیری عمیق و مفهومی نکته ها و مفاهیم درس های مختلف است. در کنکور سراسری، تیپ های مختلف تست های ساده تا دشوار ارائه می شوند که داوطلبان باید بتوانند در زمان محدود، پاسخ صحیحی بدهند. برای موفقیت بیشتر در کنکور، همه دانش آموزان و داوطلبان می توانند با استفاده از بهترین منابع کنکور تجربی ۱۴۰۱، تجربه بهتری در یادگیری نکته های اساسی و مهم داشته باشند و ترفندهای تست زنی را یاد بگیرند تا سرعت و دقت، به انواع سوالات تستی جواب بدهند.

منابع کنکور تجربی

انواع کتاب کنکور تجربی در سایت دانش لند موجود هستند. در برخی از کتاب ها، درسنامه کامل و جامع مباحث به همراه نمونه سوال های تشریحی و تستی گنجانده شده که برای یادگیری کامل نکته ها، بسیار کمک کننده خواهند بود. انواع تست جامع کتاب کنکور تجربی نیز موجود هستند که به منظور تقویت قدرت تست زنی داوطلبان ارائه شده اند. در این کتاب ها، پاسخنامه کامل و تشریحی نیز پوشش داده شده تا داوطلبان با مفاهیم به کار رفته در تست ها آشنا شوند و هنگام تست زنی دچار اشتباه نشوند.

منابع کنکور انسانی

داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ به منابع مفید و جامعی از کتاب های کنکور انسانی نیاز دارند که علاوه بر ارائه نکته ها و مفاهیم کلیدی، تعداد مناسبی از سوال های کنکور و تست های آموزشی را نیز دربر داشته باشند. مطالب کتاب های مختلف کنکور انسانی، مفاهیم و نکته ها را به روش های متفاوتی ارائه داده اند. در بعضی منابع کتاب کنکور انسانی تمرکز روی آموزش و درس نامه است و در برخی منابع دیگر، اولویت با تقویت مهارت های تست زنی است. داوطلبان با توجه به نیازهای خود می توانند توضیحات کامل کتاب کنکور انسانی را در سایت مطالعه نمایند تا بتوانند بهترین منابع کنکور انسانی ۱۴۰۱ را برای خود انتخاب کنند. با تهیه بهترین منابع کنکور انسانی، کار مطالعه و تست زنی و جمع بندی برای داوطلبان کنکور آسان تر خواهد شد.

بهترین منابع کنکور هنر

گروه کنکور هنر از جمله گروه های آزمایشی شناور است که علاوه بر دانش آموزان هنرستانی، متقاضیان همه گروه های آزمایشی دیگر (مانند داوطلبان کنکور تجربی، زبان، ریاضی و انسانی) می توانند برای شرکت در آن ثبت نام و اقدام کنند. داوطلبانی که  قصد دارند در کنکور هنر شرکت نمایند، حتماً باید به فکر خرید کتاب های کنکور هنر باشند. کتاب های کنکور هنر به متقاضیان کمک می کنند تا مفاهیم و نکات را به طور کامل یاد بگیرند و بتوانند در آزمون کنکور و رشته های هنرستان، عملکرد خوبی داشته باشند.

انواع کتاب تخصصی کنکور هنر، با توجه به منابع تعیین شده توسط سازمان سنجش آماده سازی و ارائه می شوند. بهترین منابع کنکور هنر، کتاب های تخصصی رشته های مختلف هنرستان را دربر می گیرند. انواع کتاب کنکور تخصصی هنر شامل خواص مواد، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی، خلاقیت تصویری و تجسمی، درک عمومی هنر و ترسیم فنی را پوشش می دهند.

منابع کنکور زبان

داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ به منابع مفید و جامعی از کتاب کنکور انسانی نیاز دارند که علاوه بر ارائه نکته ها و مفاهیم کلیدی، تعداد مناسبی از سوال های کنکور و تست های آموزشی را نیز دربر داشته باشند. البته با وجود انتشارات فراوانی که کتاب های مختلفی برای کنکور ارائه داده اند، ممکن است انتخاب بهترین منابع کتاب کنکور انسانی کمی چالش برانگیز باشد.

برخلاف آزمون های دیگر، هرسال در سوالات کنکور زبان تغییرات زیادی ایجاد می شود . داوطلبان باید از منابعی استفاده کنند که مطابق جدیدترین مباحث و آخرین ویرایش ها باشند. در بانک کتاب دانش لند، مجموعه کاملی از بهترین منابع کنکور زبان ارائه شده است که شامل برترین کتاب های کنکور زبان تخصصی نیز می شوند. نکته ها و درس های سوالات گروه زبان تخصصی، معمولاً در مدرسه ها تدریس نمی شود و به همین دلیل داوطلبان می توانند انواعی از کتاب کنکور زبان را انتخاب کنند که علاوه بر نمونه سوال های گسترده، شامل درسنامه های جامع نیز باشند تا بر نکته های سوالات کنکور تسلط پیدا کنند و بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

بانک کتاب دانش لند، منبعی عالی و کامل برای خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان به شمار می رود. دانش آموزان و متقاضیان شرکت در کنکور می توانند به راحتی کتاب های موردنیاز خود را با قیمت مناسب و تخفیف عالی از سایت دانش لند تهیه کنند. به فکر جیب شما هم هستیم! برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزارتومان امکان ارسال رایگان هم وجود دارد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات