بهترین روش تهیه اشتراک پرمیوم اسپاتیفای در ایران

بهترین روش تهیه اشتراک پرمیوم اسپاتیفای در ایران

موسیقی بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی همه‌ی ماست. کمتر کسی پیدا می‌شود که از شنیدن یک آهنگ زیبا لذت نبرد. در گذشته گوش‌دادن به موسیقی فقط از طریق حضور در یک اجرای زنده امکان‌پذیر بود؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شما در هر موقعیت مکانی که‌باشید می‌توانید به موسیقی موردعلاقه‌ی خود گوش کنید.

شما برای گوش‌دادن به آهنگ‌های مورد نظرتان، به برخی از امکانات سخت‌افزاری نیاز دارید. امکانات سخت‌افزاری شامل گوشی، هندزفری، هدفون و… می‌شود. علاوه بر این سخت‌افزارها، برای گوش‌دادن به موسیقی به پلتفرمی نیز نیاز دارید که امکان دسترسی به آهنگ‌های موردنظرتان را برایتان فراهم کند. نرم‌افزارهای مختلفی در این زمینه ساخته شده‌اند؛ اما هیچ یک از آن‌ها تا به امروز نتوانسته‌اند از «مروارید سبز دنیای موسیقی» یا اسپاتیفای پیشی بگیرند. این پلتفرم با امکانات بی‌نظیری که ارائه می‌کند، توانسته‌ است به محبوب‌ترین پلتفرم پخش موسیقی در دنیا تبدیل شود.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک سرویس محبوب استریم و پخش موسیقی‌ و پادکست است که در سال ۲۰۰۸ در کشور سوئد تاسیس شد. این پلتفرم با خرید اکانت اسپاتیفای یا حتی بدون خرید اکانت و به‌صورت رایگان امکان گوش‌دادن به بیش از ۴۰ میلیون آهنگ و پادکست در سراسر دنیا را به شما ارائه می‌کند.

این نرم‌افزار دیتابیسی بی‌نظیر و کامل دارد که درباره‌ی trackها، آلبوم‌ها، پلی‌لیست‌ها و… صدق می‌کند. اسپاتیفای سعی بر شناخت ذائقه‌ی موسیقیایی شما دارد و همواره پلی‌لیست‌هایی اختصاصی برای شما آماده می‌کند که به آهنگ‌های موردعلاقه‌تان شباهت دارند. هم‌چنین اسپاتیفای این امکان را به شما می‌دهد که در قسمت song radio یا playlist radio موسیقی‌هایی مشابه با آهنگ یا پلی‌لیست موردنظرتان را پیدا کنید.

شما می‌توانید پلی‌لیست‌های موردنظر خودتان را به‌صورت عمومی یا خصوصی بسازید یا حتی در پلی‌لیست‌های دیگران عضو شوید. اسپاتیفای امکان به اشتراک‌گذاشتن موسیقی محبوبتان را با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. این سرویس محبوب هم‌چنین هنگام انتشار آهنگ‌ و یا آلبوم جدید هنرمندان محبوبتان، شما را مطلع می‌سازد. شاید مهمترین ویژگی که اسپاتیفای را از بسیاری از سرویس‌های استریم دیگر متمایز می‌کند، این باشد که این سرویس به‌طور کامل از حقوق مولفین و هنرمندان آثار حمایت و محافظت می‌کند و زمینه‌ی گوش‌دادن قانونی به آهنگ‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند.

ویژگی‌های کلی اسپاتیفای

  • اسپاتیفای دارای دو نوع اشتراک رایگان و پریمیوم است که نسخه‌ی پریمیوم آن با خرید اکانت اسپاتیفای فعال می‌شود.
  • امکان استفاده از اسپاتیفای در دستگا‌ه‌های مختلف و سیستم‌ عامل‌های متفاوت از قبیل اندروید و ios وجود دارد.
  • هر کاربر دارای یک بخش برای اضافه‌کردن آهنگ‌های محبوب خود است.
  • هر کاربر امکان ساخت پلی‌لیست را دارد.
  • هر کاربر امکان عضویت در انواع پلی‌لیست‌های مختلف را دارد.
  • اسپاتیفای از حقوق ناشران و هنرمندان حفاظت کرده و بخشی از سود حاصل از پخش آهنگ و یا آلبوم را به ایشان بازمی‌گرداند. شما درواقع با خرید اکانت اسپاتیفای یا گوش‌دادن به نسخه‌ی رایگان به همراه تبلیغ، از هنرمندان محبوب خود حمایت می‌کنید.
  • شما می‌توانید در حداکثر ۵ دستگاه مختلف تا ۱۰ هزار آهنگ مختلف را دانلود نمایید.
  • اسپاتیفای آهنگ‌ها را در ژانرهای مختلف برای شما طبقه‌بندی کرده‌است.
  • با داشتن اکانت اسپاتیفای شما همیشه در زمینه‌ی موسیقی به‌روز هستید؛ چرا که این سرویس همواره شما را از انتشار آهنگ‌ها و آلبوم‌های جدید دنیای موسیقی مطلع می‌سازد.
  • سرویس اسپاتیفای برنامه‌ای جداگانه برای کودکان به نام spotify kids طراحی کرده‌است که تماماً مطابق نیازهای کودکان ساخته شده و آهنگ‌ها و انیمیشن‌های مختلف را در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد.
  • این سرویس حتی به فکر حیوانات خانگی هم بوده‌است. شما در قسمت spotify for pets برخی از ویژگی‌های مختلف حیوان خانگی خود را وارد کرده و در نهایت یک پلی‌لیست اختصاصی دریافت می‌کنید.
  • این سرویس بر اساس ذائقه‌ی موسیقی شما پلی‌لیست‌هایی مختص به خودتان را برایتان آماده می‌کند.
  • برای استفاده از اسپاتیفای نیازی به اینترنت پرسرعت ندارید.

بهترین روش تهیه اشتراک پرمیوم اسپاتیفای در ایران

اکانت پرمیوم اسپاتیفای چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

اسپاتیفای سرویسی freemium است. این واژه از ترکیب دو واژه‌ی free و premium ساخته شده و این معنا را می‌رساند که اسپاتیفای خدمات خود را هم به‌صورت رایگان و هم غیررایگان ارائه می‌کند. خرید اکانت اسپاتیفای نسبت به اکانت spotify رایگان مزیت‌هایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. قطعاً مهم‌ترین تفاوت اکانت پرمیوم با اکانت رایگان این است که در نسخه‌ی پرمیموم اسپاتیفای شما مجبور به گوش‌دادن به آگهی‌های تبلیغاتی مابین آهنگ‌ها نیستید؛ چرا که نسخه‌ی رایگان اسپاتیفای مانند یک رادیوی پخش موسیقی عمل می‌کند و میان آهنگ‌ها آگهی‎‌های تبلیغاتی پخش می‌کند.

این موضوع می‌تواند بسیار آزاردهنده‌ باشد. یکی دیگر از مزیت‌های اکانت پرمیوم، قابلیت دانلود آهنگ‌هاست. البته این موضوع به این معنی نیست که شما بتوانید آهنگ را دانلود و بر روی گوشی خود ذخیره کنید. دانلود در اسپاتیفای به این معناست که شما با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید آهنگ‌های موردنظرتان را دانلود کرده و بدون نیاز به اینترنت و به‌صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید. هم‌چنین در اسپاتیفای پرمیوم شما امکان تغییر کیفیت پخش آهنگ را دارید و می‌توانید یکی از سه کیفیت ۶۴ کلیوبایت، ۱۲۸ کیلوبایت و یا ۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه را انتخاب کنید.

چگونه در ایران اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را تهیه کنیم؟

چگونه در ایران اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را تهیه کنیم؟

خرید اکانت اسپاتیفای در داخل ایران با محدودیت‌هایی روبروست. اولاً این‌که برای استفاده از اسپاتیفای باید از فیلترشکن استفاده کرد. مورد بعدی این است که شما خود نمی‌توانید مستقلاً اکانت اسپاتیفای بخرید؛ چرا که برای خرید اکانت باید از روش‌های پرداخت بین‌المللی استفاده کنید که این کار به دلیل تحریم‌های مالی انجام‌شدنی نیست؛ اما هر مشکلی راه حلی نیز دارد. در ایران سایت‌های مختلفی برای شما اقدام به خرید اکانت اسپاتیفای می‌‌کنند. روال کار این سایت‌ها به این صورت است که شما از طریق روش‌های پرداخت داخل ایران برای سایت موردنظر پول واریز می‌کنید و آن سایت نیز برای شما اکانت پرمیوم اسپاتیفای را تهیه می‌کند.

البته باید دقت کنید که سایت موردنظر حتماً اکانتی قانونی را برای شما تهیه کند. متاسفانه اخیراً برخی از سایت‌ها اکانت هکی و نامعتبر اسپاتیفای را به جای اکانت قانونی به شما فروخته و به این صورت اقدام به کلاهبرداری از شما می‌کنند. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سایت spotify-acc است؛ زیرا این وبسایت اولین و معتبرترین مرجع خرید اکانت‌های اورجینال و قانونی اسپاتیفای است که در سریع‎ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت انواع اکانت‌های پرمیوم اسپاتیفای از جمله اکانت شخصی، فمیلی (خانوادگی) و اکانت Duo یا دونفره را به‌صورت ماهانه، سالانه، سه ماهه و شش ماهه با گارانتی برای شما عزیزان تهیه می‌کند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات