آموزش 5 روش حذف تبلیغات گوگل (Google Ads) در گوشی و کامپیوتر

آموزش ۵ روش حذف تبلیغات گوگل (Google Ads) در گوشی و کامپیوتر

کاربران زیادی حین کار با گوگل با تبلیغات مواجه میشوند. دیدن تبلیغات حین کار میتواند بسیار آزار دهنده باشد. ⛔ در این مطلب از انزل وب به آموزش ۵ روش حذف تبلیغات گوگل (Google Ads) در گوشی و کامپیوتر میپردازیم.

چگونه تبلیغات گوگل را ببندیم؟

?How to Stop Showing Google Ads

امروزه تبلیغات زیادی در فضای مجازی صورت میگیرد، اما زمانی که این اتفاق با رضایت کاربران همراه نباشد خسته کننده میشوند. بنابر این شما میتوانید کاری کنید که برنامه مورد نظر دیگر تبلیغات نشان ندهد. پیش از این نحوه حذف تبلیغات اینستاگرام را بررسی کردیم. در ادامه روش های حذف تبلیغات گوگل را بررسی میکنیم.

حذف تبلیغات گوگل در سایت ها از طریق Chrome

در صورتی که شما میخواهید در مرورگر Chrome تبلیغات گوگل را ببندید میتوانید ابتدا مرورگر Chrome را باز کنید. روی سه نقطه روی هم بالای صفحه کلیک کنید. از گزینه های باز شده Settings را انتخاب کنید.

حذف تبلیغات گوگل

در صفحه تنظیمات کروم، صفحه را به سمت پایین بکشید تا Advanced را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید تا موارد بیشتری به شما نمایش داده شود.

برنامه حذف تبلیغات گوگل

در بخش Privacy & Security گزینه Site Settings را انتخاب کنید.

حذف تبلیغات گوگل روی گوشی

Ads را پیدا کنید و وارد بخش Ads شوید.

حذف تبلیغات گوگل در سایت ها

در بخش Ads گزینه Blocked on sites that show intrusive or misleading ads را پیدا کنید. در آخر این گزینه را فعال کنید.

حذف تبلیغات گوگل کروم

همچنین میتوانید در جست جوی گوگل روی Info که با آیکن علامت تعجب نشان داده میشود کلیک کنید. گزینه Why this Ad را انتخاب و Show ads from [advertiser] را غیر فعال کنید. برای بستن تبلیغات در Gmail نیز روی Info که با آیکن علامت تعجب نشان داده میشود کلیک کنید. گزینه Control ads like this و بعد از آن Block this advertiser را انتخاب کنید.

حذف تبلیغات گوگل در کروم از طریق ورود به حساب کاربری گوگل

برای اینکه بتوانید تبلیغات شخصی خود را ببندید باید وارد حساب کابری خود شوید. بنابر این وارد سایت Myaccount.google شوید. پس از ورود به حساب کاربری روی Privacy & personalization کلیک کنید.

حذف تبلیغات گوگل

در بخش Ad settings روی Ad personalization کلیک کنید.

حذف تبلیغات گوگل در سایت ها

Ad personalization is off را غیر فعال کنید.

حذف تبلیغات Google Ads

در کادر باز شده برای تایید روی Turn Off کلیک کنید.

حذف تبلیغات گوگل

حذف تبلیغات Google Ads با استفاده از افزونه AdBlock

اگر شما دوست دارید از افزونه ها برای بستن تبلیغات گوگل استفاده کنید میتوانید AdBlock را روی گوگل کروم خود نصب کنید. برای این کار وارد گوکل کروم شوید و وارد سایت AdBlock شوید. بعد از باز شدن سایت روی Get AdBlock now کلیک کنید.

حذف تبلیغات گوگل

بعد از آن در صفحه افزونه ها، برای اینکه افزونه AdBlock به کروم شما اضافه شود، Add to Chrome را انتخاب کنید. حالا AdBlock به افزونه های شما اضافه شده است.

برنامه حذف تبلیغات گوگل

AdBlock برنامه حذف تبلیغات گوگل برای گوشی های اندرویدی و… نیز دارد که میتوانید از آن استفاده کنید برای دانلود نرم افزار حذف تبلیغات گوگل کروم اندروید AdBlock وارد سایت شوید. زیر گزینه Get AdBlock now روی آیکن اندروید کلیک کنید.

حذف تبلیغات گوگل

حذف تبلیغات گوگل در مرورگر Firefox

در صورتی که شما از مرورگر Firefox استفاده میکنید ابتدا وارد مرورگر Firefox شوید. روی سه خط روی هم کلیک کنید و از منو باز شده Options را انتخاب کنید.

برنامه حذف تبلیغات گوگل

در آخر روی Content کلیک کنید و Block pop-up windows را انتخاب کنید. با این کار تبلیغات بلاک میشوند و دیگر نشان داده نمیشوند. همچنین میتوانید در صورت نشان دادن تبلیغ روی آیکن ضربدر کلیک کنید و Stop seeing this ad را انتخاب کنید.

برنامه حذف تبلیغات گوگل

چگونه تبلیغات گوگل را ببندیم در اندروید و iOS

علاوه بر نسخه اندروید و آیفون افزونه AD Block شما میتوانید برای حذف تبلیغات گوگل روی گوشی اندرویدی و iOS  ابتدا Chrome خود را باز کنید. درصوتی که مرورگر Chrome را در گوشی خود پیدا نمیکنید میتوانید در قسمت جست جو گوشی خود Chrome را تایپ کرده و روی نتیجه آن کلیک کنید.

حذف تبلیغات گوگل روی گوشی

در بالای صفحه سمت راست روی سه نقطه روی هم ضربه بزنید. با این کار یک منو برای شما باز میشود. برای دسترسی به تنظیمات کروم گوشی و حذف تبلیغات گوگل در گوشی شیائومی و سایر مدل ها گزینه Settings را انتخاب کنید.

چگونه تبلیغات گوگل را ببندیم در اندروید

بعد از باز شدن صفحه Settings کروم در گوشی های اندرویدی گزینه Permissions یا Site Settings را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. همچنین در گوشی های آیفون شما باید گزینه Content Settings را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

حذف تبلیغات گوگل در گوشی شیائومی

سپس وارد بخش Pop-ups and redirects شوید.

حذف تبلیغات گوگل در گوشی شیائومی

در آخر برای حذف تبلیغ گوگل گزینه Pop-ups and redirects را غیر فعال کنید.

حذف تبلیغات گوگل در کروم

اگر میخواهید تبلیغات یوتیوب را ببندید میتوانید مطلب آموزش ۸ روش حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید، آیفون ، کروم ، فایرفاکس و.. را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به حذف تبلیغات گوگل در گوشی سامسونگ، گوشی های اندرویدی و iOS، کامپیوتر و… صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای حذف تبلیغات اینترنتی گوگل روی گوشی و کامپیوتر استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حذف تبلیغات گوگل کروم در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش حذف تبلیغات MX Player اندروید
آموزش ۵ روش حذف تبلیغات MX Player اندروید
از وقتی که بخش تبلیغات Instagram 📷 فعال شده، قسمت Feed برخی از کاربران شبیه به بزرگراهی پر از بیلبوردهای تبلیغاتی شده است. تبلیغات زیاد می‌تواند خسته‌کننده باشد و بخواهید این بخش را حذف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش 4 روش حذف تبلیغات اینستاگرام می‌پردازیم.
آموزش ۴ روش حذف تبلیغات اینستاگرام
آموزش 5 روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)
آموزش ۵ روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)
بستن و حذف تبلیغات در توییتر
آموزش ۱۲ روش بستن و حذف تبلیغات در توییتر

نظرات