معرفی و دانلود 14 تا از بهترین آنتی ویروس خوب و قوی برای آیفون

معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین آنتی ویروس خوب و قوی برای آیفون

برنامه های آنتی ویروس 🛡️ می توانند گوشی شما را از بدافزارها و ویروس های مخرب محافظت کنند. اگر گوشی شما آیفون است، پیشنهاد می کنیم، آنتی ویروسی قوی روی آن نصب کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین آنتی ویروس خوب و قوی برای آیفون میپردازیم.

دانلود بهترین آنتی ویروس رایگان برای آیفون

Best Antivirus Apps for iPhone and iPad

آنتی ویروس های مختلفی برای گوشی های آیفون و آیپدها عرضه شده است اما همه آن ها قابل اعتماد نیستند و کارایی مناسبی ندارند. در این مطلب از انزل وب بهترین آنتی ویروس برای گوشی آیفون را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نکته: نسخه این برنامه را می توانید در سایت ها و منابع ایرانی دانلود و نصب کنید.

دانلود آنتی ویروس برای آیفون Avast

آنتی ویروس گوشی آیفون

Avast آنتی ویروس برای آیفون است که بسیار معروف و محبوب است. در واقع این آنتی ویروس برای تمامی پلتفرم ها و سیستم عامل ها عرضه شده است. با این برنامه می توانید در کمترین زمان گوشی خود را اسکن کنید. این برنامه حجم کمی دارد و استفاده از آن نیز ساده است. با این آنتی ویروس می‌توانید چیزهای مختلفی را اسکن کنید. محافظت اینترنتی، حفاظت وای فای، برنامه هایی که دانلود می شوند و… همگی با این آنتی ویروس قابل اجرا است. با این برنامه حتی می توانید آیدی ایمیل خود را اسکن کنید. علاوه بر این، می توانید با این برنامه روی فایل های تصویری خود حفاظتی بگذارید تا دست هر کسی به آن ها نرسد. برای دسترسی به تمامی قابلیت های این آنتی ویروس باید نسخه اشتراکی آن را خریداری کنید.

خرید آنتی ویروس برای آیفون Clario

آنتی ویروس گوشی آیفون

اگر آنتی ویروس قوی برای آیفون می‌خواهید، می توانید Clario را نصب کنید. شما می توانید این آنتی ویروس را روی یکی از دستگاه های اپل نصب کنید و باقی دستگاه ها را با همان مدیریت کنید. رابط کاربری برنامه ساده و استفاده از آن آسان است. با این ضد ویروس می توانید تمامی بخش ها را اسکن کنید. هر زمان که مشکلی وجود داشته باشد، این برنامه به شما هشدار می دهد. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت های آن باید اشتراک خریداری کنید. این برنامه اسکن ایمیل هم انجام می دهد.

نصب انتی ویروس ایفون Norton

آنتی ویروس گوشی آیفون

دیگر آنتی ویروس خوب برای آیفون Norton نام دارد. با این آنتی ویروس می توانید از دستگاه خود در برابر وای فای محافظت کنید. این برنامه حتی می توانید پیامک های اسپم را هم حذف کند. همچنین می توانید از آن در چند دستگاه استفاده کنید. برای استفاده از قابلیت های مختلف این برنامه باید اشتراک خریداری کنید.

اگر می خواهید روی کامپیوتر خود آنتی ویروسی نصب کنید، می توانید مطلب دانلود بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۱ ، ویندوز ۱۰ و… را برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

آنتی ویروس رایگان برای آیفون McAfee

آنتی ویروس گوشی آیفون

ضد ویروس آیفون McAfee دیگر برنامه ای است که برای حفاظت دستگاه خود می توانید نصب کنید. این برنامه برای این که بتواند میزان امنیت دستگاه را نشان دهد، عددی را از یک تا ۱۰۰۰ به شما نمایش می دهد تا بتوانید این مورد را به خوبی درک کنید و در صورت نیاز برای اسکن دستگاه خود اقدام کنید. با این آنتی ویروس می توانید دستگاه خود را در برابر دارک وب محافظت کنید. برای تست کردن برنامه می توانید از تست سی روزه بهره ببرید. امکان استفاده از این برنامه روی چند دستگاه هم وجود دارد.

ضد ویروس آیفون Kaspersky

آنتی ویروس گوشی آیفون

اگر یک انتی ویروس رایگان برای ایفون می خواهید می توانید از Kaspersky استفاده کنید. این برنامه از دستگاه خود در برابر وای فای و… محافظت کنید. این برنامه دارای ابزار مدیریت پسورد است. همچنین می توانید از پخش شدن اطلاعات خود خودداری کنید و برنامه هایی را که قصد دارند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند، شناسایی کنید. وقتی برنامه متوجه چنین خطایی شود با صدای هشدار شما را خبر می کند. این آنتی ویروس رایگان است اما برای استفاده از تمامی خدمات آن باید اشتراک خریداری کنید.

دانلود بهترین آنتی ویروس رایگان برای آیفون Bitdefender

آنتی ویروس گوشی آیفون

Bitdefender انتی ویروس ایفون رایگان است و تمامی بخش های دستگاه شما را برای بدافزار اسکن می کند. این برنامه به صورت خودکار صفحات وب مشکوک را بلاک می کند. با این حال برخلاف سایر آنتی ویروس های این فهرست اسکن وای فای ندارد. رابط کاربری برنامه ساده است و در نتیجه استفاده از آن آسان است. این آنتی ویروس رایگان است اما برای استفاده از تمامی ویژگی های آن باید اشتراک خریداری کنید.

آنتی ویروس اپل Mobile Security

آنتی ویروس برای آیفون

آنتی ویروس آیفون Mobile Security علاوه بر محافظت از دستگاه شما در برابر بدافزارها، قابلیت بکاپ هم ارائه می دهد. همچنین می توانید با کمک این برنامه دستگاه خود را در صورت گم کردن ردیابی کنید. حتی در صورتی که فردی گوشی شما را جا به جا کند، به آن هدفون وصل کند، آن را از برق بکشد هم شما مطلع خواهید شد. سپس محل دستگاه شما را برایتان ایمیل یا اس ام اس می کند. همچنین می توانید اعلان را در اپل واچ خود دریافت کنید. همچنین می توانید با این برنامه پسوردهای خود را مدیریت کنید.

دانلود انتی ویروس ایفون AVG Mobile Security

آنتی ویروس برای آیفون

AVG Mobile Security دیگر آنتی ویروسی است که می توانید برای گوشی آیفون خود استفاده کنید. رابط کاربری این برنامه ساده و استفاده از آن آسان است. با کمک این برنامه می توانید جزییات امنیتی و حفاظتی گوشی خود را بررسی کنید. تنها مشکل این برنامه معروف این است که نمی توانید از آن در چند دستگاه استفاده کنید و باید برای هر دستگاه خود اکانتی جدا تهیه کنید.

اگر نمی دانید چگونه می توانید آنتی ویروس را تست و چک کنید، مطلب آموزش ۷ روش تست آنتی ویروس ، فایروال و برنامه های امنیتی را مطالعه کنید.

بهترین آنتی ویروس برای آیفون Avira

آنتی ویروس برای آیفون

آنتی ویروس رایگان آیفون Avira هم می تواند گزینه خوب دیگری باشد. با این ابزار می توانید هر گونه تماس ناخواسته را بلاک کنید و شبکه محلی را اسکن کنید. این برنامه قابلیت محافظت از ایمیل شما را دارد و جستجوی Siri را هم کنترل می کند. همچنین می توانید با استفاده از آن محتوای مشکوک را بلاک کنید. استفاده از برنامه بسیار ساده است و نیازی به آموزش خاصی ندارد. انتی ویروس آویرا از معروف ترین برنامه هایی است که در این زمینه وجود دارد.

آنتی ویروس آیفون رایگان TotalAV

آنتی ویروس برای آیفون

TotalAV از دیگر بهترین ضد ویروس های مخصوص آیفون است. با این آنتی ویروس می توانید وب سایت های مختلف را اسکن کنید. در واقع قبل از ورود به سایت های مشکوک، به شما هشدار داده می شود. همچنین می توانید سایت هایی را که اطلاعات خاصی دارند، بلاک کنید. همچنین از ایمیل خود در برابر خطرهای احتمالی حفاظت کنید. برای استفاده از برنامه هم نیازی نیست که حتما اکانتی داشته باشید. این آنتی ویروس رایگان است اما برای استفاده از اکثر قابلیت های آن باید اشتراک خریداری کنید.

اگر گوشی اندروید دارید، مطلب دانلود ۱۴ تا از بهترین آنتی ویروس اندروید جدید و پر قدرت را مطالعه کنید.

آنتی ویروس برای آیفون Lookout Mobile Security

بهترین آنتی ویروس برای آیفون

Lookout Mobile Security قابلیت های زیادی دارد. با استفاده از این آنتی ویروس می توانید جزییات هر اسکن را مشاهده کنید. این آنتی ویروس دستگاه شما را در ۴ مرحله و به صورت عمیق اسکن می کند. همچنین می توانید با کمک آن هر گونه آپدیتی که برای امنیت دستگاه شما ضروری است، اجرا کنید. دیگر نیازی نیست نگران استفاده از اینترنت و وای فای باشید. از دیگر ویژگی های این برنامه امکان بکاپ گرفتن از اطلاعات است. این گونه می توانید مخاطبان و تصاویر خود را از هر گونه آسیبی محافظت کنید.

آنتی ویروس گوشی آیفون Trend Micro Mobile Security

بهترین آنتی ویروس برای آیفون

Trend Micro Mobile Security دیگر آنتی ویروس قدرتمندی است که برای گوشی های آیفون مناسب است. این آنتی ویروس قابلیت های فراوانی دارد. با کمک این برنامه می توانید از دستگاه خود در برابر مشکلات مختلفی محافظت کنید زیرا این برنامه شکلی به روز و مدرن دارد و مشکلات مختلفی را پوشش می‌دهد. در واقع صرفا از دستگاه شما در برابر ویروس ها محافظت نمی کند زیرا این روزها راه های مختلفی برای آسیب رساندن به دستگاه ها به وجود آمده است و بسیاری از منابع تمایل دارند اطلاعات شما را بدزدند. دیگر نیازی نیست نگران جستجو در اینترنت باشید. هر گونه سایت مشکوکی توسط این برنامه بلاک خواهد شد. همچنین می توانید از قابلیت اسکن فیس بوک و توییتر استفاده کنید.

آنتی ویروس iOS قوی F-Secure SAFE

بهترین آنتی ویروس برای آیفون

F-Secure SAFE نیز به شما کمک می کند تا گوشی آیفون خود در برابر وب سایت های مشکوک حفاظت کنید. البته این قابلیت تنها در مرورگر SAFE قابل استفاده است و تمامی مرورگرها را پشتیبانی نمی کند. در واقع شما باید برای حفاظت از دستگاه خود این مرورگر را نصب کنید. پس در صورت استفاده از سایر مرورگرها هیچ گونه اروری را دریافت نخواهید کرد. اگر می خواهید اشتباها مرورگر دیگری را استفاده نکنید باید به Settings > General > Restrictions بروید و تنظیمات را تغییر دهید. در واقع باید سایر مرورگرها را در بخش بلاک شده گوشی قرار دهید تا اشتباها از آن ها استفاده نکنید. سایر قابلیت های این برنامه ساده است و کارهایی را که یک آنتی ویروس ساده می تواند اجرا کند، انجام می دهد.

دانلود بهترین آنتی ویروس برای اپل Fyde Barracuda CloudGen Access

بهترین آنتی ویروس برای آیفون

Fyde Barracuda CloudGen Access نیز از بهترین آنتی ویروس های اپل است. اگر می خواهید از دستگاه خود به خوبی محافظت کنید می توانید این برنامه را نصب کنید. از ویژگی های مثبت این ابزار این است که بیهوده باتری دستگاه شما را هدر نمی دهد. بسیاری از برنامه های این چنینی به دلیل فعال بودن در طول روز از میزان انرژی باتری دستگاه می کاهند. در صورتی که این ابزار چنین نیست. البته این نکته را باید اشاره کنیم که این برنامه آنتی ویروس نیست اما می تواند از دزدیده شدن داده های شما توسط سایت ها، برنامه ها و… جلوگیری کند. این روزها اکثر برنامه ها می خواهند به این بخش از اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. این برنامه رایگان است. استفاده از آن آسان است زیرا رابط کاربری ساده ای دارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین و قوی ترین آنتی ویروس برای آیفون را معرفی کردیم. شما از کدام آنتی ویروس استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل و تست شده حل مشکل آنتی ویروس ویندوز ۱۱
راهنما موثر برای حل مشکلات آنتی ویروس آویرا (Avira)
راهنما موثر برای حل مشکلات آنتی ویروس آویرا (Avira)
آموزش رفع مشکل لایسنس و ارور Activation Failed در نود 32
آموزش رفع مشکل لایسنس و ارور Activation Failed در نود ۳۲
بررسی و دانلود 12 تا از بهترین آنتی ویروس ویندوز 11
بررسی و دانلود ۱۲ تا از بهترین آنتی ویروس ویندوز ۱۱

نظرات