معرفی و بررسی 10 تا از بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی فارسی

معرفی و بررسی ۱۰ تا از بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی فارسی

آیا شما جزو علاقه مندان برنامه نویسی و کدنویسی 👨‍💻 هستید و میخواهید برنامه نویسی یاد بگیرید؟ منابع مختلفی وجود دارد که شما میتوانید برای یادگیری برنامه نویسی از آن ها استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و بررسی ۱۰ تا از بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی فارسی میپردازیم.

معرفی آموزش برنامه نویسی رایگان و حرفه ای

Introducing the Best Persian Programming Courses Sites

برنامه نویسی یکی از شغل های جذابی میتواند برای علاقه مندان به کامپیوتر و تکنولوژی باشد. در صورتی که یک فرد بخواهد برنامه نویس موفقی شود باید به صورت درست آموزش ببیند و تمرین کند. برای آموزش دیدن برنامه نویسی منابع متنوعی وجود دارد که بر اساس نیاز خود میتوانید بهترینشان را انتخاب و یادگیری را شروع کنید. در ادامه بهترین سایت های برنامه نویسی فارسی را معرفی میکنیم.

سایت برنامه نویسی

به غیر از آموزش، یک برنامه نویس نیاز به محیط کد زنی نیز دارد. برای آشنایی با برنامه های کد نویسی میتوانید مطلب معرفی ۱۳ تا از بهترین محیط برنامه نویسی IDE برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ را مطالعه کنید.

سایت برنامه نویسی آنلاین سون لرن

سایت برنامه نویسی C++ سون لرن یکی از برگزار کننده های دوره های آموزش زبان برنامه نویسی پایتون رایگان و غیر رایگان، طراحی وب و علم داده است. این سایت آموزش های مختلفی را ارائه میکند. زمانی که شما قصد میکنید برنامه نویسی را شروع کنید کافیست حوزه مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از آن دوره های مرتبط با آن را در سایت سون لرن میتوانید پیدا کنید و یادگیری را شروع کنید. سون لرن بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر دارد که از دوره های این سایت استفاده میکنند.

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون رایگان

این سایت با اساتید مجربی که دارد در زمان یادگیری شما صرفه جویی میکند و باعث میشود در زمان کوتاه مطالب زیادی را یاد بگیرید. همچنین سون لرن یکسری آموزش های رایگان دارد که شما میتوانید آن ها را دریافت کنید. بعد از دریافت آموزش های رایگان و اطمینان از سطح کیفی آموزش ها میتوانید اقدام به خرید دوره ها کنید. پس از خرید دوره در صورتی که آن دوره آپدیت شود شما میتوانید به صورت رایگان به آپدیت آن آموزش دسترسی داشته باشید.

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون از طریق سایت راکت

سایت آموزش برنامه نویسی پایتون و سایر زبان ها راکت بیش از ۸۰ دوره آموزشی در دسته بندی های مختلف دارد. این سایت با تمرین و گرفتن آزمون باعث میشود تا مطالب برای شما دوره شود و یادگیری شما افزایش پیدا کند. یکی دیگر از مزیت های سایت آموزش برنامه نویسی راکت دارد این است که این سایت پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد. این یعنی در صورتی که با مشکل مواجه شدید میتوانید از طریق پشتیبانی سایت مشکل خود را حل کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

همچنین راکت یکسری مسیر های یادگیری طراحی کرده است که شما ابتدا باید زمینه کاری خود را مشخص کنید سپس با توجه به زمینه کاری مسیر یادگیری را مطالعه کنید. این مسیر برای شما روشن میکند که باید دقیقا چه کاری انجام دهید و کدام دوره را دریافت کنید تا بهتر یاد بگیرید. تمرین های سایت راکت پروژه محور هستند و پروژه های آن متناسب با نیاز بازار است. این یعنی دوره ها شما را برای بازار کار آماده میکنند.

مکتب خونه سایت برنامه نویسی اندروید

مکتب خونه در موضوعات مختلفی مانند زبان های خارجه، آی تی، دروس دانشگاهی، هنر و… فعالیت میکند و دوره های بسیار زیادی دارد. یکی از بخش های مهم و پر طرفدار مکتب خونه برنامه نویسی است. قسمت برنامه نویسی این سایت موضوعات مختلفی دارد. بخش برنامه نویسی این سایت به بخش های زبان های برنامه نویسی، طراحی سایت، پایگاه داده، بازی سازی، طراحی اپلیکیشن، هوش مصنوعی و ابزار های برنامه نویسی تقسیم میشوند.

سایت برنامه نویسی آنلاین

برای هر کدام از این بخش ها مجددا دوره های مختلفی وجود دارد که متناسب با نیاز خود میتوانید از بین آن ها بهترین دوره را انتخاب کنید. همچنین این سایت یکسری آموزش های رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار داده تا مخاطبین بتوانند با دیدن این آموزش ها سطح کیفی تدریس ها را متوجه شوند و با خیال راحت اقدام به دریافت دوره کنند.

اگر میخواهید در گوشی اندرویدی کد نویسی کنید میتوانید مطلب معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه های کد نویسی در اندروید را مطالعه کنید.

ثبت نام کلاس آنلاین برنامه نویسی در فرادرس

سایت برنامه نویسی پایتون فرادرس یکی از بزرگترین منابع آموزشی است که آموزش های بسیاری در موضوعات و دسته بندی های مختلفی ارائه میکند. سایت آموزشی فرادرس بیش از ۱۸۰۰ استاد دارد که آن ها در موضوعات مختلف دوره هایی برای شما آماده کردند تا بهتر برنامه نویسی و سایر موضوعات را یاد بگیرید. فرادرس با توجه به زمینه یادگیری شما یک مسیر یادگیری طراحی کرده تا شما راحت تر بتوانید این مسیر را طی کنید و زبان برنامه نویسی مورد نظر خود را یاد بگیرید.

بهترین سایت های برنامه نویسی فارسی

این سایت بیش از ۸۰ دوره آموزشی مخصوص برنامه نویسی دارد که در موضوعات مختلف قرار دارند. برای دیدن همه آموزش های برنامه نویسی این سایت کافیست روی همه آموزش ها در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. از کادر باز شده تیک برنامه نویس را بزنید. سپس تمام آموزش های برنامه نویسی برای شما لیست میشود. همچنین شما در این سایت میتوانید تنظیم کنید که آموزش ها بر اساس تعداد مخاطب، جدید بودن و بیشترین بازدید مرتب شود.

آموزش برنامه نویسی آنلاین پایتون در آواسام

آواسام پلتفرم آموزش آنلاین برنامه نویسی به زبا فارسی است که میتوانید برای یادگیری زیان های مختلفی از آن استفاده کنید. آواسام آموزش هایی با کیفیت خوب منتشر میکند و به دلیل آن که با متد های جدید آموزش میدهند باعث میشود تا در کمترین زمان مطالب بیشتری را یاد بگیرید. آواسام دارای پشتیبانی است و در صورتی که با مشکلی مواجه شوید میتوانید با پشتیبانی این سایت ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید.

سایت برنامه نویسی پایتون

آموزش زبان برنامه نویسی C و سایر زبان ها از طریق تاپ لرن

تاپ لرن یکی از منابع آموزشی محبوب است که کاربران زیادی برای یادگیری برنامه نویسی از آن استفاده میکنند. شما در سایت تاپ لرن میتوانید با کمترین هزینه حرفه ای شوید. این سایت بیش از ۳۵۰۰۰۰ دقیقه آموزش دارد که در دسته بندی های مختلفی مانند آموزش برنامه نویسی بلاک چین، جاوا، C++ و… قرار دارند. تاپ لرن در موضوعات مختلفی به طور مرتب مقالاتی ارئه میدهد که شما میتوانید با خواندن مقالات دید بهتری نسبت به موضوع مورد نظر پیدا کنید.

آموزش کامل برنامه نویسی

این سایت به صورت روزانه تخفیف هایی روی دوره های خود قرار میدهد. هزینه دور های این سایت به نسبت سایت های دیگر مناسب تر است. در صورتی که میخواهید با هزینه کم بهترین آموزش ها را ببینید میتوانید از این سایت استفاده کنید.

آموزش صفر تا صد برنامه نویسی با آکادمی آی تی

آکادمی آی تی یک دیگر از منابعی است که شما میتوانید برای آموزش برنامه نویسی از صفر از آن استفاده کنید. آکادمی آی تی در زمینه های طرحی سایت، آموزش شبکه، برنامه نویسی و… فعالیت دارد. این سایت در هر زمینه، دوره های مختلفی را در اختیار شما قرار داده است. آموزش های برنامه نویسی این سایت شامل PHP، لاراول، دوره برنامه نویسی بک اند، جنگو، پایتون و… میشود که میتوانید با توجه به زمینه فعالیت خود دوره مناسب را تهیه کنید.

آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر

همچنین این سایت مشاوره تخصصی نیز دارد. اگر هنوز نمیدانید در چه زمینه ای از برنامه نویسی میخواهید شروع به فعالیت کنید و یا کدام دوره میتواند برای شما مفید باشد میتوانید به بخش مشاوره تخصصی سایت بروید و از مشاوره های سایت استفاده کنید. اینگونه راحت تر میتوانید بهترین مسیر را انتخاب کنید.

بامداد سایت آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر

بامداد بوتکمپ های برنامه نویسی مختلفی دارد که میتوانید در آن ها شرکت کنید و زبان برنامه نویسی مورد نظر خود را یاد بگیرید. بوت کمپ های این سایت شامل آموزش برنامه نویسی جاوا، بوت کمپ C++، سی شارپ، فرانت اند و… میشود. همچنین در صورتی که دوست دارید یک دوره آموزش برنامه نویسی برای کودکان تهیه کنید میتوانید از بوت کمپ برنامه نویسی با اسکرچ را تهیه کنید. شما در این سایت ابتدا با یادگیری برنامه نویسی به جامعه برنامه نویسان وارد میشوید بعد از آن میتوانید با سایر برنامه نویس های در ارتباط باشید.

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

پروژه هایی که بامداد برای تمرین روی آن ها کار میکند باعث میشود شما برای ورود به بازار کار آمادگی بیشتری داشته باشید. همچنین پروژه ها متناسب با نیاز بازار کار هستند.

آموزش مبانی برنامه نویسی با هم رویش

هم رویش یکی از منابع آموزش برنامه نویسی فارسی است که آموزش های با کیفیتی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. این سایت برای افرادی که توان مالی مناسبی ندارند درصدی تخفیف در نظر گرفته است. آموزش های هم رویش کیفیت مناسبی دارد. اساتید این سایت سعی میکنند تا در کمترین زمان ممکن مهمترین مطالب را آموزش دهند. این باعث میشود شما مطالب را در زمان کم یادبگیرید و زودتر برای بازار کار آماده شوید. یکی دیگر از مزیت های زمان کوتاه آموزش ها این است که خسته کننده نیستند. در هم رویش به نسبت کیفیت آموزش ها، دوره ها قیمت مناسبی دارند.

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون

لیموناد سایت آموزش کامل برنامه نویسی

سایت آموزش برنامه نویسی اندروید و… لیموناد در زمینه های مختلفی کار میکند. یکی از این زمینه ها آموزش برنامه نویسی فارسی است. در زمینه برنامه نویسی این سایت دوره های متنوعی مانند آموزش پایتون، آموزش جاوا، آموزش سی شارپ، آموزش پایگاه داده، آموزش هوش مصنوعی و علم داده و… دارد. شما با توجه به زمینه فعالیت خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. لیموناد بر روی دوره های خود تخفیف های مختلفی میگذارد. این باعث میشود شما بتوانید با قیمتی مناسب دوره های این سایت را تهیه کنید.

معرفی آموزش برنامه نویسی رایگان و حرفه ای

همچنین مانند یکسری از سایت های بالا درصورتی که شما به یک موضوع مسلط هستید میتوانید تدریس کنید. این سایت با بیش از ۲۰۰ استاد همکاری و دوره های مختلفی برای کاربران خود آماده کرده است.

سوالات متداول

بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری کدام است؟

زمانی که شما تصمیم به یادگیری زبان برنامه نویسی میکنید اولین کار انتخاب زبان مناسب است. این انتخاب مستقیما به آینده شغلی شما مرتبط میشود بنابر این مهم است که زبان مناسبی را انتخاب کنید. انتخاب زبان مناسب بستگی به علایق شما دارد. نمیتوان از بین همه زبان ها یک زبان را بهترین، برای همه افراد دانست. بنابر این برای اینکه ببینید برای شما کدام زبان برنامه نویسی مناسب تر است باید ببینید در آینده میخواهید چه کاری انجام دهید. برای این موضوع میتوانید با متخصصین نیز مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کدام سایت برنامه نویسی پایتون برای یادگیری این زبان مناسب است؟

هر کدام از سایت های آموزش برنامه نویسی فارسی معرفی شده یک سری مزایا دارند. دوره های آن ها ممکن است با نیاز شما مطابقت نداشته باشد. بنابر این ابتدا نیاز های خود از یک دوره آموزشی را مشخص کنید. بعد از آن بهترین سایت را برای یادگیری زبان برنامه نویسی انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند سایت آموزش برنامه نویسی وب پرداختیم. از نظر شما کدام سایت برنامه نویسی برای یادگیری برنامه نویسی مناسب تر است؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه آموزش برنامه نویسی متلب، جاوا، پایتون و… در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل آموزش حل مشکل برنامه Adobe Connect
راهنما کامل آموزش حل مشکل برنامه Adobe Connect
بهترین ابزار و نرم افزار های آنلاین تدریس برای معلم ها
۱۲ تا از بهترین ابزار و نرم افزار های تدریس آنلاین برای معلم ها
دوره های آموزش برنامه نویسی آنلاین
۱۲ تا از بهترین سایت فارسی و انگلیسی دوره های آموزش برنامه نویسی آنلاین
با ۱۰ تا بهترین دانشگاه آنلاین و رایگان جهان آشنا شوید!

نظرات