معرفی و دانلود 13 تا از بهترین برنامه های ساخت استوری موشن اندروید

معرفی و دانلود ۱۳ تا از بهترین برنامه های ساخت استوری موشن اندروید

راز داشتن صفحه ای موفق در اینستاگرام ، اسنپ چت و.. این است که تصاویر و ویدیو های زیبا 🎥 بسازید و منتشر کنید. درست است که استوری پس از ۲۴ ساعت حذف می شوند، اما بسیار تاثیرگذار هستند. اگر میخواهید استوری های زیبایی منتشر کنید، بهتر است از برنامه های مخصوص این کار استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۳ تا از بهترین برنامه های ساخت استوری موشن اندروید میپردازیم.

آموزش ساخت استوری موشن با گوشی

?How to Create Animated Stories For Social Media

برای این که بتوانید استوری های موشن برای اینستاگرام و.. خود بسازید، باید از برنامه هایی استفاده کنید که ابزارها و قابلیت های زیادی دارند. در این مطلب از انزل وب بهترین این برنامه ها را معرفی می کنیم.

شما می توانید نسخه کامل این برنامه ها را از سرویس های ایرانی دانلود و نصب کنید.

آموزش استوری موشن با اینشات

آموزش استوری موشن با اینشات

از بهترین برنامه هایی که برای انجام این کار می توانید استفاده کنید، اینشات است. این برنامه قابلیت های زیادی دارد. ویدئو و تصاویر خود را می توانید با آن ادیت کنید. فیلترهای مختلف، قاب های متنوع، امکان اضافه کردن متن به عکس یا ویدئو و… از جمله ویژگی های این برنامه است. شما می توانید تصاویر خود را با آن کات کنید، بچرخانید، با دیگر تصاویر ترکیب کنید. سرعت ذخیره سازی تغییرات نیز بالا است و می توانید در لحظه قبل و بعد عکس را مشاهده کنید. امکان اضافه کردن آهنگ به تصاویر و ویدئوها هم وجود دارد.

ساخت استوری موشن اندروید با ImgPlay

ساخت استوری موشن اندروید

ImgPlay از دیگر برنامه خوب برای انجام این کار است. این برنامه قابلیت های زیادی دارد و شما می توانید با کمک ابزارهای آن بهترین استوری ها را بسازید و خلاقیت خود را به سادگی اجرا کنید. این برنامه دارای فیلترها، استیکرها، فونت ها، گیف ها و… زیادی است.

ساخت موشن برای استوری با GIPHY

ساخت استوری موشن اندروید

GIPHY برنامه ای با قابلیت های فراوان است. در این برنامه گیف های باکیفیت و زیادی وجود دارد که بسیار باکیفیت تر و متنوع تر از گیف های اینستاگرام هستند. تمامی گیف ها هم دسته بندی شده اند و نیازی نیست وقت زیادی برای پیدا کردن یک گیف بگذارید.

ساخت استوری موشن اینستاگرام با StoryArt

ساخت استوری موشن اینستاگرام

StoryArt نیز برنامه ای با قابلیت های بالا است. این برنامه محبوب حدود ۲۰ تم دارد. هر هفته نیز الگوهای جدیدی به برنامه اضافه می شود. بیش از ۲۰۰ الگو هم رایگان است. کار با این برنامه ساده است و شما می توانید با استفاده از آن تصاویر خود را زیباتر کنید و استوری بهتری داشته باشید.

ساخت استوری موشن تبلیغاتی با Unfold

ساخت استوری موشن اینستاگرام

برنامه Unfold نیز دارای ویژگی های رایگان و اشتراکی زیادی است. رابط کاربری این برنامه ساده است و برای همین استفاده از آن آسان است. با این برنامه هم تصاویر و هم ویدئوها را می توانید ویرایش کنید. این برنامه ۲۵ الگوی رایگان دارد. ۵ نوع فونت دارد و می توانید متون مختلفی را به تصاویر خود اضافه کنید.

ساخت استوری موشن محصول با Canva

ساخت استوری موشن اینستاگرام

Canva یکی دیگر از بهترین برنامه های موجود در این زمینه است. با این برنامه می توانید به تصاویر خود متن اضافه کنید. علاوه بر این، از دیگر ابزارهای ادیت عکس بهره ببرید. این برنامه بیش از شصت هزار الگوی آماده دارد. بیش از ۱ میلیون تصویر برای پس زمینه دارد و با آن می توانید تصاویر خود را تار، روشن و… کنید.

ساخت استوری موشن فروشگاهی با Adobe Spark

ساخت استوری موشن اینستاگرام

Adobe Spark برنامه ای است که با آن می توانید تصاویر و ویدئوها را ویرایش کنید. با این برنامه می توانید تصاویر را با هم ترکیب کنید و ویدئو بسازید. همچنین می توانید افکت هایی را به تصاویر خود اضافه کنید. در برنامه چندین صوت، فونت، انیمیشن و… وجود دارد. برنامه رابط کاربری ساده ای دارد و استفاده از آن ساده است.

ساخت استوری موشن تخفیف با PhotoGrid

ساخت استوری موشن اینستاگرام

PhotoGrid دیگر برنامه ای است که برا ساخت استوری موشن می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است. این برنامه دارای فیلترها، استیکرها، فونت ها، افکت ها و… زیادی است و شما می توانید با استفاده از آن کلیپ های مختلف و خلاقانه ای بسازید. در این برنامه بیش از ۳۰۰ قالب کالج وجود دارد. علاوه بر این می توانید در زمان ضبط ویدئو برای صورت خود فیلتر بگذارید. برنامه دارای بیش از ۶۰ فیلتر است و بیش از نود پس زمینه متفاوت وجود دارد.

ساخت استوری موشن رایگان با Over

ساخت استوری موشن اندروید

Over برنامه خوب دیگری برای ساخت استوری موشن اندروید است. این برنامه دارای ابزارها، قالب‌ها و… زیادی است. استفاده از آن آسان است و با آن می توانید انیمیشن درست کنید. کیفیت نتیجه نهایی بالا است و با ایجاد تغییرات کیفیت تصویر پایین نمی آید.

ساخت موشن استوری اندروید با InStories

ساخت موشن استوری اندروید

InStories دارای قالب های آماده زیبا و جذابی است. بیش از ۱۰۰ فونت در این برنامه وجود دارد و جالب‌تر این که شما می توانید فونت خودتان را هم اضافه کنید. این برنامه دارای استیکرعا، افکت ها، فیلترها و…. جذابی است.

ساخت استوری موشن آماده با MOJO

ساخت استوری موشن اندروید

Mojo برنامه خوبی برای سخت استوری های موشن است. این برنامه تمام چیزهایی را که برای ساخت یک استوری جذاب نیاز دارید، در اختیار شما می‌گذارد. با کمک این برنامه می توانید متون مختلف را با فونت های گوناگون روی تصاویر خود بگذارید. قالب ها و ابزارهای این برنامه بسیار متنوع و زیاد است.

ساخت استوری موشن اندروید با Life Lapse

ساخت استوری موشن اندروید

برای ساخت استوری موشن می توانید از برنامه Life Lapse هم استفاده کنید. با این برنامه می توانید به راحتی ویدئوهای موشن بسازید. برای انجام این کار نیز راهنمای گام به گام وجود دارد. رابط کاربری برنامه آن قدر ساده است که اصلا نیازی نیست برای انجام این کار زیاد وقت بگذارید.

ساخت استوری موشن آماده با Enlight Pixaloop

ساخت استوری موشن آماده

Enlight Pixaloop برنامه ای با قابلیت ها و ابزارهای زیاد است. این برنامه بابت خلاقیت و کیفیت جایزه گرفته است. استفاده از ابزارهای این برنامه بسیار ساده است. ساخت انیمیشن با آن زمان زیادی نمی برد و شما می توانید به راحتی ایده خود را با این برنامه اجرا کنید.

برای یادگیری ساخت تم در پاورپوینت مطلب آموزش کامل نحوه صحیح ساخت تم در پاورپوینت را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش استوری موشن با موبایل اندروید پرداختیم. شما از کدام برنامه برای این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)
آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)
راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)
راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)
آموزش 6 روش مخفی کردن پست و استوری اینستاگرام
آموزش ۶ روش مخفی کردن پست و استوری اینستاگرام
بررسی علت و روش های حل مشکل ارور This story is unavailable اینستاگرام
بررسی علت و روش های حل مشکل ارور This story is unavailable اینستاگرام

نظرات