آموزش 3 روش فرستادن عکس مخفی و یکبار مصرف در اینستاگرام

آموزش ۳ روش فرستادن عکس مخفی و یکبار مصرف در اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی با قابلیت های فراوان است. کاربران Instagram می توانند در این فضا برای دیگران تصاویر و ویدئوهای یک بار مصرف ارسال کنند. 🔥 در این مطلب از انزل وب به آموزش ۳ روش فرستادن عکس مخفی و یکبار مصرف در اینستاگرام میپردازیم.

آموزش تصویری ارسال عکس یکبار مصرف در اینستاگرام

?How to Send Disappearing Photos and Videos on Instagram

ممکن است گاهی بخواهید تصویر یا ویدئویی را برای فردی بفرستید اما تمایل ندارید که آن تصویر یا ویدئو در چت اینستاگرام مخاطب باقی بماند. در این حالت می توانید پیام خود را به صورت مخفی و یکبار مصرف ارسال کنید. در این مطلب روش های فرستادن عکس مخفی و عکس یکبار مصرف در اینستاگرام را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نحوه فرستادن عکس یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام

برای ارسال عکس یکبار مصرف در اینستا وارد این برنامه شوید. سپس روی آیکون Messages یا همان دایرکت بزنید. حال می توانید آیکون دوربین را در کنار چت ها مشاهده کنید. روی آیکون دوربین در کنار چت موردنظر خود بزنید.

نحوه فرستادن عکس یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام

می توانید به جای این کار روی چت موردنظر بزنید. سپس روی آیکون دوربین در گوشه پایین و سمت چپ بزنید.

نحوه فرستادن عکس یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام

حال دوربین نمایش داده خواهد شد. می توانید با دوربین عکس بگیرید یا روی بخش گالری بزنید و ویدئو یا عکسی را انتخاب کنید.

نحوه فرستادن عکس یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام

وقتی با دوربین عکس گرفتید، می توانید آن را ویرایش کنید. چیزی که مهم است، سه گزینه پایین تصویر است:

View once

Allow replay

Keep in chat

نحوه فرستادن عکس یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام

اگر می خواهید تصویر شما پس از یک بار نمایش ناپدید شود، روی View once بزنید.

حتی خود شما هم نمی توانید برای بار دوم عکس یا ویدئو را مشاهده کنید. می بینید که در کنار Photo علامت بمبی وجود دارد که نشان می دهد آن تصویر یکبار مصرف است.

نحوه فرستادن عکس یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام

از این روش هم در چت های تکی و هم گروه ها می توانید استفاده کنید. افرادی که برای آن ها تصاویر یک بار مصرف می فرستید، باید شما را فالو کرده باشند یا اجازه دریافت پیام از جانب شما را بدهند. در غیر این صورت نمی توانید برای آن ها چنین پیامی بفرستید.

نحوه ارسال عکس مخفی در اینستاگرام با Vanish mode

برای فرستادن عکس یکبار مصرف در اینستا به صورت چندتایی و پاک شدن تمامی چت ها و تصاویر به صورت یکجا، میتوانید از حالت Vanish mode استفاده کنید. در این حالت تمامی پیام ها پس از خروج از چت و مشاهده شدن توسط مخاطب، پاک می شوند. برای این کار وارد چت موردنظر شوید. از پایین صفحه به سمت بالا بکشید تا صدایی را بشنوید یا ویبره ای را احساس کنید. پیامی زیر را در این حین مشاهده خواهید کرد:

Swipe up to turn on vanish mode

نحوه فرستادن عکس مخفی در اینستاگرام

حال انگشت خود را رها کنید. صفحه در این حالت سیاه رنگ میشود. اکنون می توانید هر گونه پیامی را ارسال کنید. برای غیرفعال کردن این حالت کافی است از صفحه چت خارج شوید یا دوباره از پایین صفحه به سمت بالا بکشید و پس از شنیدن صدا یا حس کردن ویبره انگشت خود را رها کنید. پس از این کار رنگ صفحه به حالت اولیه برمی‌گردد.

نکته: برای امنیت بیشتر می توانید از هر دو روش به صورت همزمان استفاده کنید. یعنی تصاویر و ویدئوهای یکبار مصرف را در حالت Vanish mode بفرستید.

برای یادگیری ارسال پیام محو شونده در واتساپ مطلب آموزش تصویری ارسال پیام ویدیو و عکس محو شونده در واتساپ را مطالعه کنید.

نحوه فرستادن عکس مخفی در اینستاگرام با Hidden Requests

اینستاگرام دارای فهرستی از کلمات، عبارات و … است که در صورت ارسال شدن  در یک پیام، در پوشه Hidden Requests مخفی می‌شوند. زیرا ممکن است فرد نخواهد آن پیام را بخواند. حال با خود کاربر است که این پیام ها را مشاهده کند یا کلا به آنها توجه نکند. برای این که بتوانید این پوشه را ببینید باید وارد بخش چت ها شوید. سپس روی (#) Requests که به رنگ آبی نوشته شده است، بزنید. در این بخش تمامی درخواست های شما وجود دارد. آن پیام هایی که شامل اموجی ها، کلمات و… ممنوعه هستند، وارد بخش Hidden Requests می شوند.

فرستادن عکس مخفی

شما می توانید برای مخفی کردن یک چت، واژه یا اموجی خاصی از آن را به لیست ممنوعه اضافه کنید یا اکانت شخص مورد نظر را موقتا محدود کنید (Restrict) تا آن چت به پوشه Hidden Requests انتقال یابد و مخفی بماند. برای این کار به پروفایل خود بروید. سپس روی منوی سه نقطه ای در گوشه راست و بالا بزنید. حال Settings را انتخاب کنید و سپس روی Privacy بزنید.

فرستادن عکس مخفی

روی Hidden words و سپس Manage List بزنید. اکنون می توانید هر کلمه، عبارت یا اموجی را وارد کنید. در آخر روی Add بزنید.

فرستادن عکس مخفی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب نحوه ارسال و دیدن عکس های یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات