چطور بدون داشتن شرکت حقوقی خط خدماتی تهیه نماییم؟

امروزه با روی کار آمدن روش‌های مدرن و پیشرفته بازاریابی، بهره‌گیری از روش‌های سنتی کاری بی‌فایده محسوب می‌شود. در گذشته کسب و کارهای مختلف برای شناساندن خود و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دانند، از روش‌های بازاریابی سنتی مثل پخش تراکت استفاده می‌کردند.

در دنیای مدرن امروز، استفاده از کاغذ برای تبلیغات نه‌تنها هزینه زیادی روی دست شما می‌گذارد، بلکه اصلاً فایده‌ای هم ندارد! بازار پنل پیامکی و استفاده از خط خدماتی این روزها بسیار داغ است و اکثر کسب و کارها برای پیشرفت و افزایش فروش خود از این روش سودمند استفاده می‌کنند. به نظر شما خطوط خدماتی چه ویژگی برتری دارند که امروزه موردتوجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته‌اند؟ اصلاً چگونه می‌توان خطوط خدماتی را بدون این که صاحب شرکت حقوقی بود تهیه کرد؟

پنل پیامکی؛ سودمندترین روش بازاریابی در دنیای مدرن

همان‌طور که می‌دانید، امروزه زندگی بدون داشتن تلفن همراه عملاً امکان‌پذیر نیست! اکثر افراد از کودک گرفته تا پیرمرد و پیرزن از گوشی‌های موبایل برای امور مختلف استفاده می‌کنند. کلید طلایی برای رسیدن به موفقیت، رسیدن به گوشی‌های همراه این افراد است! با کمک پنل اس ام اس و خط خدماتی می‌توان در راستای این هدف قدم محکم و بلندی برداشت. پنل اس ام اس سرویسی است که توسط سامانه‌های مختلف و معتبر ارائه می‌شود.

کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند با استفاده از این سرویس با هزینه پایین و تأثیرگذاری بالا، اقدام به جذب مشتری کنند. فرقی ندارد که کسب و کار شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند؛‌ از رستوران گرفته تا مدارس و موسسات آموزشی می‌توانند از پنل اس ام اس به نفع خود بهترین استفاده را کنند.

در واقع می‌توان گفت که پنل اس ام اس یک روش بسیار ساده و سریع برای برقراری ارتباط با مشتریان به حساب می‌آید. شما می‌توانید به واسطه این روش مدرن در مقیاس‌های مختلف محله، شهر و… کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید. اما وظیفه اصلی پنل اس ام اس چیست؟

پنل پیامکی در واقع یک نوع نرم‌افزار در فضای اینترنت بوده که امکان مدیریت مشتریان و ارسال پیامک‌های انبوه برای آنان را فراهم می‌سازد. پنل مذکور قابلیت ارسال اس ام اس و دریافت آن، گزارش‌گیری، ارسال پیام بر اساس سن و جنسیت افراد، ارسال منطقه‌ای، ارسال بر اساس شغل و… را نیز فراهم می‌کند.

انواع خطوط ارسال پیامک

اولین قدم پس از دریافت سرویس پیامک انبوه، سفارش خط مناسب است. پس از سفارش خط از اپراتور می‌توانید پیامک موردنظر را برای مخاطبین ارسال نمائید. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که منظور از خطوط پیامکی چیست؟

خطوط پیامکی شماره‌هایی هستند که توسط اپراتورهای گوناگون به منظور ارسال پیام کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کل می‌توان خطوط ارسال پیامک را به دو دسته اختصاصی و عمومی تقسیم‌بندی کرد. منظور از خطوط عمومی کلیه خطوطی است که به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. اما خطوط اختصاصی چه هستند؟

خط اختصاصی

خطوط اختصاصی شباهت زیادی به خطوط انحصاری سیم‌کارت‌های تلفنی داشته و از امکان دریافت پاسخ مخاطب نیز برخوردار می‌باشند. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در بازاریابی باید مورد توجه قرار گیرد، تعامل با مشتریان است. با کمک این نوع از خطوط پیامکی شما می‌توانید با مشتریان ارتباط برقرار کرده و پیشنهاد و نظرات آن‌ها را نیز بشنوید.

خط خدماتی

خط خدماتی برای شرکت‌ها و کسب و کارهایی مناسب است که محتوای پیامک‌های آنان حاوی اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات باشد. این نوع از خطوط تنها پیامک‌هایی را ارسال خواهند کرد که افرادگیرنده خود خواستار دریافت یا عدم دریافت آن هستند. در واقع خطوط خدماتی یکی از انواع خطوط اختصاصی بوده که با دریافت مدارک حقوقی و شرکتی از اختصاصی به خدماتی تبدیل می‌شوند.

کدام اپراتورها برای خدماتی شدن به شرکت حقوقی نیاز دارند؟

همان‌طور که گفته شد، پس از دریافت سرویس اس ام اس لازم است تا خط پیامکی تهیه نمائید تا بتوانید اقدام به ارسال پیامک کنید. اپراتورهای مختلفی مثل ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و… وجود دارد که از نظر کاربرد عملکرد یکسانی دارند و تنها در برخی موارد با یک‌دیگر متفاوت هستند. تمامی اپراتورهای مذکور در صورت ارائه خطوط اختصاصی به منظور تبدیل آن به خط خدماتی به شرکت حقوقی نیاز دارند. اما چطور می‌توان بدون شرکت حقوقی اقدام به تبدیل خط اختصاصی به خط خدماتی کرد؟ اپراتور مخصوصی با این قابلیت توسط پیامیتو ارائه می‌شود که می‌توان با تهیه آن از این مزیت استفاده کرد.

چطور بدون داشتن شرکت حقوقی خط خدماتی تهیه شود؟

چطور بدون داشتن شرکت حقوقی خط خدماتی تهیه شود؟

 

خط خدماتی ۹۰۰۰ تنها ارائه‌دهنده سرشماره پیام کوتاه بوده که خطوط آن از نوع خدماتی است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیامک‌های تبلیغاتی، پیام‌هایی حاوی تخفیفات، تبریک تولد، پیشنهادات و… را به مشتریان ثابت ارسال خواهد کرد. یکی از برترین مزیت‌های اپراتور ۹۰۰۰ این است که شما می‌توانید اقدام به ارسال پیام کوتاه حتی به افرادی که شماره آنان در لیست سیاه می‌باشد نیز کنید.

علاوه بر این، با خرید خط ۹۰۰۰ می‌توانید در کمتر از ۲ هفته آن را فعال نمائید. اپراتور ۹۰۰۰ به کلیه افراد حقیقی که دارای مجوز اینماد برای وب‌سایت یا پروانه کسب باشند، خط خدماتی ارائه خواهد کرد. به منظور تهیه این خط در ابتدا می‌توانید اقدام به خرید پنل پیامکی در سامانه معتبری هم‌چون پیامیتو کرده و پس از ورود به پنل خود اقدام به استعلام شماره مدنظر خود نمائید. پس از دریافت نتیجه استعلام و در صورت آزاد بودن خط، با پرداخت هزینه، خط خدماتی ۹۰۰۰ برای شما فعال خواهد شد.

ازجمله مدارک موردنیاز برای تهیه این نوع از خطوط پیامکی می‌توان به تصویر مدرک کسب و کار یا اینماد، تصویر پشت و روی کارت ملی و شناسنامه متقاضی، تصویر گواهی امضا متقاضی و فرم تکمیل‌شده حقیقی ۹۰۰۰، سفته و تعهدنامه ۹۰۰۰  اشاره کرد.

پیامیتو؛ معتبرترین مرجع ارائه‌دهنده خط خدماتی ۹۰۰۰

همان‌طور که گفته شد، تهیه خط خدماتی می‌تواند مزیت‌های زیادی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. با خرید خطوط خدماتی از سامانه معتبری هم‌چون پیامیتو، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط موثر برقرار کرده و فروش خود را افزایش دهید. دانستن نظر مشتریان و پیشنهادات و انتقادات آنان می‌تواند بر روی کسب و کار شما و نحوه فعالیتی که دارید تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

پیامیتو؛ معتبرترین مرجع ارائه‌دهنده خط خدماتی 9000

اپراتورهای زیادی ارائه‌دهنده خطوط پیامکی خدماتی هستند اما با این حال تنها اپراتور ۹۰۰۰ به شرکت حقوقی نیازی ندارد و کلیه افراد حقیقی نیز می‌توانند از آن به نفع کسب و کار خود استفاده نمایند. پیامیتو یکی از برترین و فوق پیشرفته‌ترین سامانه‌های پیامکی در ایران بوده که در راستای توسعه کسب و کار شما عزیزان، سرویس پیامکی و خطوط اختصاصی را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد. به منظور تهیه خط ۹۰۰۰ در ابتدا لازم است که اقدام به خرید پنل پیامکی در سامانه پیامیتو کرده و بعد مراحل خرید خط ۹۰۰۰ را طی کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید پنل پیامکی تنها کافی است که به وب سایت پیامیتو مراجعه فرمایید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×