قاب‌های شفاف آیفون ۱۴ با تخفیف ارائه می‌شوند

قاب‌های شفاف آیفون ۱۴ با تخفیف ارائه می‌شوند

یکی از برندهای بسیار خوبی که در زمینه ساخت کیس برای گوشی‌های آیفون فعالیت می‌کند، Mkeke نام دارد. این کمپانی سال‌ها است که در این زمینه فعالیت کرده و طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرده است. کیس‌های تولید شده توسط این برند کیفیت بالایی دارند و می‌توانند هم راستا با قیمت آیفون ۱۴ عمل کنند. اکنون این شرکت تبلیغاتی را روی چند محصول خود قرار داده است که در صورت استفاده از کدهایی که زیر آن‌ها درج می‌شود، می‌توانید با کمترین قیمت به سراغ‌شان بروید. متوجه خواهید شد که کیس آیفون ۱۴ پرو در حال حاضر به قیمت خوبی رسیده است و همراه با تخفیف خوبی می‌توانید آن را دریافت کنید.

کیس آیفون ۱۴ پرو مکس که توسط Mkeke ساخته شده است، کاملا شفاف بوده و همراه با متریالی تهیه شده است که با گذشت سال‌ها زرد و کدر نمی‌شود. این کیس دارای بریدگی‌های دقیقی بوده و روکش دکمه‌های آن حتی میزان کلیک خوبی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. کیسه‌های هوای مخصوص در گوشه‌ها از گوشی در برابر سقوط بد محافظت می‌کند و می‌توانید امنیت بسیار بالایی را برای گوشی هوشمند خود فراهم کنید. لبه‌های برآمده اطراف صفحه نمایش و دوربین هم سبب می‌شود که تنها با قراردادن گوشی خود روی یک سطح صاف، خراش‌های تصادفی را از آن دور کنید.

بررسی قیمت آیفون ۱۴

قیمت آیفون ۱۴ همانند سال گذشته تعیین شده است و مشخصاتی نسبتا مشابه را با سال گذشته می‌توانید دریافت کنید. تنها کمی تفاوت در ظاهر و مشخصات فنی وجود دارد که کیس‌های جدید مربوط به این گوشی‌ هم این تغییرات را وارد کرده است. شما قطعا برای گوشی‌های گران قیمت آیفون نیاز به محافظت بیشتری دارید و در واقع این قیمت آیفون ۱۴ است که این نیاز را در شما ایجاد می‌کند. شما باز هم می‌توانید از یک قاب شفاف و بدون زردی استفاده کرده و از بالشتک کافی باری محافظت این کیس‌ها هم استفاده کنید. طراحی مربوط به این کیس‌ها در سطح نظامی تایید شده است و کاملا از آن رضایت کامل خواهید داشت.

حتی اگر دوست دارید که از گوشی خود بدون نیاز به کیس لذت ببرید، همیشه ایده خوبی است که برای مواقعی مانند پیاده روی، کباب کردن، سفر کمپینگ و موارد مشابه دیگر، اجازه ندهید که گوشی شما در معرض ریسک قرار گرفته و باید محافظت بهتری از آن داشته باشید. می‌توانید کیس مناسب و حساب شده‌ای را برای آن خریداری کرده و به سراغ برند Mkeke بروید. این کمپانی خودش را در سال‌های گذشته اثبات کرده است و می‌تواند کاندیدای بسیار مناسبی برای خرید کیس مورد نظر باشد. شما هم می‌توانید کاملا روی این برند حساب ویژه باز کرده و خرید خود را از این برند انجام دهید.

بررسی قیمت آیفون 14

امکان خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس

همان‌طور که می‌دانیم، آیفون ۱۴ پرو مکس باز هم گران‌قیمت محصول اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی است و شما برای خرید آن باید هزینه‌ای غیر معقول را پرداخت کنید. وقتی که این هزینه قسط بندی شده و امکان برنامه ریزی بهتر مالی را برای شما فراهم کند، خریدی بهینه‌تر را می‌توانید تجربه کنید. شما با خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو مکس می‌توانید تنها ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی را به‌صورت پیش پرداخت ارائه کرده و مابقی هزینه را هم در کنار سودی که روی آن کشیده می‌شود، در طول ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این امکان در وب سایت بازرگانی سیب برای شما فراهم شده است و می‌توانید برای خرید به فروشگاه این سایت مراجعه کنید.

آیفون ۱۴ پرو مکس تغییرات بسیار بیشتری نسبت به سال گذشته داشته است و مانند مدل‌های استاندارد، اساسا همان گوشی هوشمند سال گذشته نیست. این بار سنسور واید دوربین سه گانه این گوشی از ۱۲ مگاپیکسل به ۴۸ مگاپیکسل افزایش یافته است و همین کمک می‌کند که کیفیت عکس برداری و فیلم برداری مخصوصا در طول نور شب افزایش قابل توجهی داشته باشد. صفحه نمایش گوشی هم پیشرفت محسوسی داشته است و این بار دیگر خبری از ناچ نیست. یک گزینه بهتر به نام داینامیک آیلند جای آن را گرفته است و می‌توانید به عنوان محلی برای نمایش یک سری محتواهای جذاب از آن استفاده کنید. به‌طور مثال، هنگام پخش موزیک یا دریافت نوتیفیکیشن می‌توانید موارد مربوطه را از این بخش پیدا کنید.

خرید از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب به عنوان یکی از فروشگاه‌های برتر در زمینه ارائه محصولات اپل، تلاش می‌کند که جدیدترین محصولات این کمپانی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای‌تان تهیه کند. بازرگانی سیب مرجعی برای بررسی قیمت محصولات اپل هم بوده و برای بررسی قیمت آیفون، ایرپاد، اپل واچ، مک بوک و سایر محصولات اپل می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

خرید اقساطی جدیدترین اپل واچ‌های اپل که در رویداد Far Out این کمپانی معرفی شدند هم در فروشگاه بازرگانی سیب ممکن شده است. می‌توانید اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا هیجان انگیز را از سایت تهیه کرده و مدل‌های مختلف آن را سفارش دهید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×